wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 900
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Ik vind dat ook maar niks, als uw tegenstander momenteel niet te kloppen is, zeg het gewoon. Dan vond ik Mbaye Leye zijn commentaar na onze match tegen Standard veel knapper. Die was eerlijk en zei gewoon tegen dit Brugge kunt ge weinig doen, er tegen verliezen is geen schande.

Ons voetbal van de voorbije maanden is 't beste wat al gezien heb in België, zo mooi om naar te kijken, het is zum kotsen dat we het alleen op TV moeten zien.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Na Mitrovic en Denswil ook Vanaken, Clement en zijn assistenten positief op COVID-19.
Rik De Mil en zijn assistent (Tim Smolders) reizen mee naar Kiev. De Ketelaere blijkt negatief.
Niet ideaal in aanloop naar de belangrijke confrontatie met Dinamo, om het voorzichtig uit te drukken.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

De vorige grote Corona uitbraak bij Club was een paar dagen voor de match tegen Zenith Sint-Petersburg.
Dit keer een paar dagen voor de match tegen Kiev.
In het Oostblok kennen ze wel iets over het trachten uit te schakelen van hun tegenstanders .. Meestal in de politiek en met radicale middelen als Novichok of Polonium 210.
Nu met Corona ?
Ik zal wel spoken zien zeker ?
Gebruikersavatar
Arnio
Belofte
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 aug 2018, 09:34

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Arnio »

ja je ziet spoken ;)
Hopelijk spelen ze een goeie match vnd.

Volgens mij:
- Mignolet -
Mata - Mechele - Kossounou - Rica
Vormer - Balanta - Rits
Dirar - CDK (indien nog niet 100% Okereke)
- Dost -
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Vorig seizoen werd De Ketelaere in de ploeg gedropt voor de match tegen PSG (ook door blessures dacht ik, maar dat weet ik niet zeker meer). Straks een basisplaatsje voor Van den Keybus?

- - - - - - - - Mignolet
Mata - Mechele - Kossounou - Rica
- - - Vormer - Balanta - Rits
- Van den Keybus - De Ketelaere
- - - - - - - - - Dost
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Pica »

VDK is een middenvelder geworden dit jaar, geen flank. Zal Okereke worden gezien Chong niet op de lijst kon.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Rits ook Corona dus, want zelfs niet op de bank.
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door leem »

Op de bank: horvath , lammens, van der bremt, de cuyper, fuakala, fofana, van den keybus, engels, badji en servais.

Zo.

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk


den
Tester
Berichten: 62
Lid geworden op: 25 aug 2016, 08:55
Locatie: Gent

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door den »

Ziet er niet goed uit voor de terugmatch ook... diegene die nu covid hebben zullen tegen maandag bij de volgende controle van de uefa ook nog corona hebben (Mss Denswil en Mitrovic niet meer). En hopelijk komen er daar niet teveel niet meer bij
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Goeie match gezien de omstandigheden. Een paar uur voor de match Rits nog zien uitvallen en bijna enkel beloften hebben om in te vallen. Van der Brempt ook weer goed ingevallen, die zie ik tegen volgend seizoen vast in de kern zitten.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Hopelijk kunnen we voor de terugmatch Vanaken, Lang en Rits recupereren.
Alweer een matuur Club gezien, dat in moeilijke omstandigheden een goed resultaat wist te behalen.
Een pluim voor de meesten, echter vielen Okereke (0 meerwaarde) en Dirar (0 match ritme) me tegen.
Uitblinkers waren Charles, Mechele, Kossounou, Mata, Ricca.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Dirar heeft nochtans behoorlijk gewerkt. Veel gaten dichtgelopen maar logischerwijze aanvallend iets te weinig getoond. Maar organisatie stond er wel.

Kossouno echt een topper in wording. Heeft ook een precieze, strakke inspeelpass in de voeten.
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door LaurensVS »

Helden, STRIJDERS!
In deze omstandigheden zo een prestatie neerzetten verdient alle lof. Niet de moment om te zeggen dat die of die speler minder was.
Vrees wel dat we niet te veel spelers gaan recupereren tegen volgende week aangezien de UEFA maandag al test.. Kan Club zelf geen nieuwe testronde organiseren op woensdag? Die 2 dagen kunnen wel degelijk een verschil maken mbt virale lading.

Langs een kant heb ik de perverse "wens" dat Club de match tegen OHL kan laten uitstellen. Dan komt de start van de playoffs in het gedrang. En had club ALWEER gelijk dat dit seizoen 18 ploegen + PO's een debiel idee was.
Club wordt elk seizoen langs alle kanten tegengewerkt puur uit eigenbelang, terwijl Bart en Vinnie steeds in het belang van de competitie denken. Wel, tijd dat die egoïsten eens tegen hun tanden krijgen.
macfall
Jeugdspeler
Berichten: 124
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door macfall »

Hopelijk recupereren we er 2 want tis toch geen gespeelde ronde. Er mag nog steeds ni te veel misgaan in die match.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

In vergelijking met de match in Kiev, zullen er wel een aantal wijzigingen zijn vanavond.
Ik verwacht Sobol, Chong en Badji in de ploeg.
Vanavond winnen en we staan 15 punten voor op de 2de, met een match minder gespeeld, jawadde zeg.
Aangezien de Uefa vandaag al test voor de match van donderdag, lijkt de kans me heel klein dat we van de 5 afwezigen iemand zullen kunnen recupereren. Wat een zware week voor de boeg, 3 matchen op 6 dagen tijd.
Come on Bruges !!
Plaats reactie