wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Blackburn
Profvoetballer
Berichten: 374
Lid geworden op: 04 jul 2016, 10:26

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Blackburn »

Als die wedstrijd tegen Charleroi was doorgegaan (en we die hadden gewonnen)... en als er geen play offs zouden zijn.. dan vierden we vandaag de titel...
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Als je zonder je technisch beste voetballers (Lang, Vanaken) met 4 spelers 18-19 jaar moeiteloos 3-0 wint en geen kans weggeeft, dan kan je stellen dat de huidige kern heel goed in mekaar steekt.
Wat is het een genot om naar Club te kijken. Echt jammer dat we dit niveau niet live in het stadion kunnen aanschouwen.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Rik De Mil (interim-coach Club Brugge): "We mogen heel tevreden zijn. We konden de sterke punten van OH Leuven neutraliseren en we hebben op de juiste momenten gescoord. Onze tweede helft was zeer volwassen. Er stonden ervaren spelers op het veld, maar ook de jonge kerels hebben het zeer goed gedaan. Ons project werpt zijn vruchten af. Club gelooft in zijn jeugd, maar je moet hen op het juiste moment brengen en ze moeten gestuurd worden."
Ligt het aan mij of lacht hij wat met #trusttheproject van anderlecht? Bij ons 4 jongeren in de basis (De Ketelaere, Van der Bempt, Chong, Kossounou) & nog 2 ingevallen (Van den Keybus, Badji). Bij anderlecht (tegen Kortrijk) stonden er 5 in de basis (Sardella, Lissens, Delcroix, Sambi Lokonga, Mukairu) & vielen er 2 in (El Hadj, Amuzu). Dat is 1 jongere verschil - en hierbij tel ik alle spelers van 1999 of jonger als 'jongere'.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Pica »

Tuurlijk is dat er beetje mee lachen, maar bij ons is dat omdat een halve basisploeg er niet is wel :mrgreen:
den
Tester
Berichten: 62
Lid geworden op: 25 aug 2016, 08:55
Locatie: Gent

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door den »

Nu ook nog Mignolet en CDK positief getest... Nu zal het toch wel heel moeilijk worden donderdag....
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Wie schiet er eigenlijk nog over voor de match tegen Kiev ?
Sjonge jonge
macfall
Jeugdspeler
Berichten: 124
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door macfall »

En niemand recupereren...

Toch een beetje raar, als bijna enigste ploeg in europa zo getroffen, er moet toch iets meer aan de hand zijn.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Pech?
Als je 1 covid-geval hebt in de ploeg kan dat enorm snel rond zich heen grijpen. Bij mijn zoon op school was 1 leerkracht besmet van godsdienst. Van de 40 kinderen die er les van kregen voor de positieve test bekend was, waren er in sommige groepen 4 van de 6 besmet - in andere 0 van de 7. Alle kinderen die er contact mee hadden zijn in quarantaine moeten gaan (weer een paar dagen later) en in de rest van de school was geen enkel extra positief geval...
Covid is een grote kwestie van pech of geluk. Uiteraard kan je dat afdwingen door meer je best te doen en je aan de regels te houden, maar aangezien mensen positief kunnen zijn zonder enige vorm van symptomen kan je het nooit uitsluiten.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door The_One »

Horvath in doel, Dirar centraal, en Van der Brempt laten starten.
Dan heb je nog Badji achter de hand als je nog een extra aanvaller moet inbrengen, en voor de rest hopen op geen verlengingen?
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Van der Brempt heeft nu alleszins vertrouwen zat, dus dat zou goed moeten zitten (zolang dat maar niet maakt dat hij zijn tactische opdrachten uit het oog verliest).

Van de Keybus is ook een optie centraal, hoewel Dinamo Kiev natuurlijk totaal iets anders is dan Olsa Brakel of Cercle. Maar ik zie die gast wel graag bezig. Mist (nog) wat body, maar heeft wel spelintelligentie, goeie mentaliteit, goeie techniek, en is linksvoetig, net als CDK en Hans (handig met het oog op automatismen bij het inspelen).

Soit, we missen een basisspeler of 6-7, maar toch acht ik ons niet bij voorbaat kansloos. Dat zegt ook al iets...
macfall
Jeugdspeler
Berichten: 124
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door macfall »

tzou ne straffe stoot zijn, zonder 6 basisspelers en toch doorgaan.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Mignolet zou er dan toch wel bij zijn vanavond.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Minder goed nieuws voor Horvath, wel voor onze ploeg. Gaan zijn présence, ervaring en coaching kunnen gebruiken.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Ik haat Corona !
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 633
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Hannes »

Vinden jullie dat écht pech, die coronabesmetting? Ik erger mij soms enorm wanneer ik ons een goal zie vieren. In Kiev staan Dost en Mechele hoofd tegen hoofd tegen mekaar te brullen (vooral Dost dan) na Brandons goal. Tegen OHL vliegen ze in elkaars armen na één vd drie goals, weet niet meer welke. Kom op zeg! Als je al weet dat het virus in je ploeg zit, gebruik dan eens je verstand.
Het viel me op dat vooral Vormer en De Ketelaere zich wél koest kunnen houden. Vooral CDK laat niemand dichter dan een armlengte komen als ie wordt gefeliciteerd. Moet een 19-jarige echt het goede voorbeeld geven?

Voorts moet ik zeggen dat ik uiteraard ontgoocheld ben met de uitschakeling, maar wil je in een coronaseizoen de Europese campagne van je leven spelen? Je mag het toch niet gedroomd hebben dat we eens een halve finale of zo halen en dat je daar niet bij kan zijn...?
Plaats reactie