wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

wedstrijden Club Brugge

Bericht door kingpietro105 »

Dag forumleden,

Forumlid Alethio stelde voor om een gemeenschappelijk topic te openen voor alle Club Brugge matchen, zodat we niet super veel topics hebben over de matchen van Club Brugge.
Ik heb de daad bij het woord gevoegd.

het officiële Club Brugge wedstrijden topic. Post hier je meningen en analyses over de matchen van Club Brugge


laatste match: manchester united-club brugge 5-0
komende match: genk-club brugge
Laatst gewijzigd door kingpietro105 op 29 feb 2020, 11:35, 29 keer totaal gewijzigd.
Jeugdscheidsrechter
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Cedrinho »

- Zwakke Clement: Mitrovic had moeten starten, Diatta had op links gemoeten, Tau/Dennis op rechts
- Zwak Club: laatste halfuur niks waard
- Zwakke VAR: die rode kaart voor Ndongala niet zien is een regelrechte schande
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door The_One »

Ik vind eigenlijk onze voorste linie niet zo goed de laatste tijd. Helemaal niet efficiënt.
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door kingpietro105 »

Ik ben door een gelijkaardige tackle maanden geblesseerd geweest. En dan zie ik dat ze in eerste klasse dit gewoon doodleuk zien als roekeloos en niet gevaarlijk spel. Zo boos en gefrustreerd hierover. Niet omdat club gelijk gespeeld heeft heeft want ze waren niet goed, maar omdat de arbiter het niet nodig vind om zo gevaarlijk spel te bestraffen. Moetj e iemands been breken voordat je rood krijgt? schandalig geen woorden voor.

:puke:
Jeugdscheidsrechter
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Alethio »

Zo'n leeg Jan Breydel is toch een triestig zicht.
Filo
Jeugdspeler
Berichten: 101
Lid geworden op: 10 feb 2019, 18:52

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Filo »

Alethio schreef: 14 sep 2019, 20:32 Zo'n leeg Jan Breydel is toch een triestig zicht.
veel is er ook niet te zien , zwak club
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door kingpietro105 »

We mogen blij zijn dat Cercle hun kansen niet afwerkt. Zeer zwak club maar wel gewonnen. Op naar woensdag..

Trouwens wat is dat met die zandplekken op ons veld? Beetje raar
Jeugdscheidsrechter
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Khas »

kingpietro105 schreef: 15 sep 2019, 00:12 We mogen blij zijn dat Cercle hun kansen niet afwerkt. Zeer zwak club maar wel gewonnen. Op naar woensdag..

Trouwens wat is dat met die zandplekken op ons veld? Beetje raar
Schimmel op het gras die wat uit de hand gelopen is.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Was geen zwak club, ze speelden beetje met de handrem op, zakelijk, krachten sparen voor CL, Sirkul over de knie leggen op kwaliteitsverschil. Mocht één van die sirkul counters erin gegaan zijn konden ze nog voluit gaan. Openda ging voluit omdat hij 18 is, Vormer ging voluit omdat Vormer altijd voluit gaat, Balenta ging voluit om zich te tonen, in een uitmatch 72 uur voor een champions league duel moet je 3 punten pakken en wegwezen. Mocht dit een thuismatch geweest zijn gingen ze voor hun 30.000 fans wat meer voor 0-3 en 0-4 gaan.

Ik heb liever een fitte Vanaken tegen Galatasaray dan Sirkul met hun neus in de kaka duwen, voor Sirkul is dit de match van't jaar, voor Club is dit 3 punten. Sirkul met neus in kaka duwen mogen ze in de lente doen als we er met 30.000 man van kunnen genieten en als Galatasaray niet in 't vliegtuig naar Oostende zit.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Alethio schreef: 14 sep 2019, 20:32 Zo'n leeg Jan Breydel is toch een triestig zicht.
Waarom is dat eigenlijk, Club Supporters gaan toch over die van Sirkul, is thuis match voor ons of we er nu 1.000 zitten of 30.000 :dunno: Zou Sirkul niet beter die tickets verkopen à €10/st, pak geld voor de vereniging - Vroeger deelden ze sirkul tickets uit bij de bakker en in de supermarkt. Ze mogen gratis ons stadion gebruiken en ze steken de noordtribune in de fik met een vlag van Club :coffee:
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door kingpietro105 »

Vergas Ronald schreef: 15 sep 2019, 01:00 Was geen zwak club, ze speelden beetje met de handrem op, zakelijk, krachten sparen voor CL, Sirkul over de knie leggen op kwaliteitsverschil. Mocht één van die sirkul counters erin gegaan zijn konden ze nog voluit gaan. Openda ging voluit omdat hij 18 is, Vormer ging voluit omdat Vormer altijd voluit gaat, Balenta ging voluit om zich te tonen, in een uitmatch 72 uur voor een champions league duel moet je 3 punten pakken en wegwezen. Mocht dit een thuismatch geweest zijn gingen ze voor hun 30.000 fans wat meer voor 0-3 en 0-4 gaan.

Ik heb liever een fitte Vanaken tegen Galatasaray dan Sirkul met hun neus in de kaka duwen, voor Sirkul is dit de match van't jaar, voor Club is dit 3 punten. Sirkul met neus in kaka duwen mogen ze in de lente doen als we er met 30.000 man van kunnen genieten en als Galatasaray niet in 't vliegtuig naar Oostende zit.
Sorry dat vind ik wat voorbarig, dat wij er wel eventjes overgelopen zouden hebben als cercle gescoord zou hebben.Krachten sparen in een derby vind ik toch geen goed idee. Voor het zelfde geld loop je tegen een nederlaag aan.
Jeugdscheidsrechter
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

kingpietro105 schreef: 15 sep 2019, 10:57Sorry dat vind ik wat voorbarig, dat wij er wel eventjes overgelopen zouden hebben als cercle gescoord zou hebben.Krachten sparen in een derby vind ik toch geen goed idee. Voor het zelfde geld loop je tegen een nederlaag aan.
Na 60 minuten was het [Cercle 0 - 1 FC Deli's voorhoofd] Toen het nog 0-0 was konden we inderdaad één van die counters in ons oog hebben, maar toen ging ons ploeg nog voluit, die counters kwamen er door druk van Club, wat heeft cercle gedaan na de 0-1 op het half uur, lange ballen tegen Deli zijn kop stampen en na de 0-2 op het uur deden ze zelfs dat niet meer. Als ik kon zien dat Cercle geen oplossingen had gaat Clement dat ook wel zien.

3 punten en weinig energie verspilt met een CL match om de hoek is best mogelijk uitslag, champagnevoetbal tegen de vereniging 3 dagen voor CL match kan mij gestolen worden. Als cercle niet degradeert en één punt tegen Club pakt is hun seizoen geslaagd, voor hun is dit de match van't jaar, wat kan ons sirkul schelen.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Vanavond met Openda of Okereke in de punt en Okereke/Tau OF Diatta/Dennis op de flanken ?
Ik zou Openda en Diatta/Tau laten starten.
Balanta zal wel de voorkeur krijgen op Rits.
Wie zouden jullie opstellen ?
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Pica »

Diatta/Dennis zijn onze beste flanken, die moeten spelen.

Diagne kent de tegenstander het best, maar dat is ook omgekeerd zo
Openda sterk ingevallen vorige match
Okereke intrinsiek onze beste spits

Kunt geen slechte keuze maken in de spits vanavond. Luxe.

Stress voor vanavond! Nooit gedacht dat we CL zouden halen, maar nu we er zijn wil ik geen nieuwe 0/18 ook niet :mrgreen:
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Het traditionele spelletje van onze paarse degradatiekandidaten is weer begonnen. Trebel traint mee en kan misschien spelen, maar we houden het mysterieus. Kompany traint mee maar het is nog twijfelachtig of hij mee zal doen. Roofe zal waarschijnlijk niet starten, want hij geraakt normaal nog niet klaar. Worden ze dat zelf nooit moe? Clement gaat in eigen huis sowieso uitgaan van eigen sterkte en niet zijn hele opstelling wijzigen omdat er nu plots een andere speler op het paarse wedstrijdblad staat :brechtje: .

Anderzijds wel oppassen natuurlijk, tegen een ploeg uit de rechterkolom zijn we traditioneel niet zo scherp na een CL-match :coffee: .
Plaats reactie