wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Ik snap wat je wil zeggen, maar "speelt niet meer in belgië" staat niet gelijk aan "is kwalitatief goed genoeg voor ons". Jordan Lukaku speelt ook niet meer in België ;-)
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5315
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

D-day vandaag, winnen dan staan we op 6 punten, verliezen dan staan we op 12 punten, niet enkel de punten ook mentaal zal de uitslag vanavond een boost of net een grote domper zijn.
Totale waarde spelerskern volgens Transfermarkt ; Club 158 miljoen, Union 43 miljoen
Gaan we nu eindelijk eens de puntjes op de i beginnen zetten, of hoe zit het ?!
Come on Bruges !!!!
Ps; De dramatische zomer mercato`21 hangt als een loden (sportieve en financiële) bal aan Club`s been.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Ik vroeg me al af waarom Mitrovic plots op het wedstrijdblad stond, toen pas gezien dat Van der Brempt naar Salzburg zou gaan.

Mignolet / Nsoki - Mechele - Mitrovic / Sobol - Vanaken - Vormer - De Ketelaere - Mata / Lang - Dost

Flanken zijn meer defensief dan offensief, Lang naar het centrum. Enige waar ik me momenteel zorgen over maak is de snelheid in onze verdediging. Union is enorm snel op de counter en Mechele & Mitrovic zijn nu niet bepaald de meest wendbare snelle verdedigers.

Maar toch - we hebben meer kwaliteit dan hun dus ik ga vol vertrouwen (en een goeie trappist) in de zetel zitten roepen naar de tv :Flag:
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

t4nd schreef: 27 jan 2022, 20:03 Ik vroeg me al af waarom Mitrovic plots op het wedstrijdblad stond, toen pas gezien dat Van der Brempt naar Salzburg zou gaan.

Mignolet / Nsoki - Mechele - Mitrovic / Sobol - Vanaken - Vormer - De Ketelaere - Mata / Lang - Dost

Flanken zijn meer defensief dan offensief, Lang naar het centrum. Enige waar ik me momenteel zorgen over maak is de snelheid in onze verdediging. Union is enorm snel op de counter en Mechele & Mitrovic zijn nu niet bepaald de meest wendbare snelle verdedigers.

Maar toch - we hebben meer kwaliteit dan hun dus ik ga vol vertrouwen (en een goeie trappist) in de zetel zitten roepen naar de tv :Flag:

Lol, same here.... union is wel gevaarlijker dan FCB, dus als het daar bij blijft ist ok ;-)
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

OMG... wat hebben wij al geluk gehad...Kans van vanzeir gaat nsoki weer de mist in..dit is echt toch onvoldoende, weg ermee.
macfall
Jeugdspeler
Berichten: 116
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door macfall »

Nsoki ne keer 5 slechte timing bij het koppen en vormer op de 6 is een uitdovend verhaal. Er is een verschil in kwaliteit, we komen fysiek tekort en ook minder in intensiteit. Als scheidsrechter, ik had al 6 gele kaarten getrokken, voor beide.

Hopelijk komen we er fysiek door 2de helft. Union, das op kampioenenniveau eerste helft.
FCBrugesawayoflife
Jeugdspeler
Berichten: 174
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FCBrugesawayoflife »

Ik dacht dat we het slechtste van Nsoki al gezien hadden maar dit tart toch alle verbeelding.
Vakie 214
macfall
Jeugdspeler
Berichten: 116
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door macfall »

FCBrugesawayoflife schreef: 27 jan 2022, 22:07 Ik dacht dat we het slechtste van Nsoki al gezien hadden maar dit tart toch alle verbeelding.
ja kdacht ook dat het niet slechter kon dan de eerste helft
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

Dit Brugge is gewoon niet goed genoeg (meer): traag in opbouw, geen doelkansen en vandaag heel veel geluk ..

0-0, schieten we niks mee op.

Nsoki is echt een ramp, waarom hebben we die in hemelsnaam gekocht???? :brechtje: :brechtje:
Laatst gewijzigd door FrankFarinaII op 27 jan 2022, 22:35, 1 keer totaal gewijzigd.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

We mogen bijzonder blij zijn met 0-0
GraspopperFCB
Jeugdspeler
Berichten: 137
Lid geworden op: 28 jan 2018, 16:53

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door GraspopperFCB »

Triestig om te zeggen dat het gelukkig 0-0 is gebleven… Wat een klote wedstrijd ! Tactiek ook om te janken. Wat is er mis met fucking Ricca ?! Nsoki kunnen we best geen woorden meer aan vuil maken… Wat was me dat vandaag 🙄😡 na 3 matchen onder onze nieuwe trainer zie ik echt geen verbetering.
macfall
Jeugdspeler
Berichten: 116
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door macfall »

GraspopperFCB schreef: 27 jan 2022, 22:39 Triestig om te zeggen dat het gelukkig 0-0 is gebleven… Wat een klote wedstrijd ! Tactiek ook om te janken. Wat is er mis met fucking Ricca ?! Nsoki kunnen we best geen woorden meer aan vuil maken… Wat was me dat vandaag 🙄😡 na 3 matchen onder onze nieuwe trainer zie ik echt geen verbetering.
trainer heeft vandaag een slechte beurt gemaakt
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5315
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Dit Club speelt niet mee voor de titel, het niveau van Club is sinds de playoffs vorig seizoen (op 2 uitschieters in de CL na) ontstellend laag en een serie overwinningen neerzetten lukt maar niet.
Voor mij is de grote schuldige van deze huidige malaise de sportieve cel...Welke incompetente onverlaat beslist in godsnaam om Maouassa, Nsoki, Sowah, Persyn, Wesley, Izquierdo, Otasowie enz te gaan halen??
Daarenboven lijkt de nieuwe trainer ook niet direct soelaas te gaan brengen...Balanta voor Lang aan de rust, WTF ?!
Het tempo lag al veel te laag en het spel veel te horizontaal, en dan ga je er de enige speler met snelheid gekoppeld aan een individuele actie uithalen? 65 % balbezit ja, maar wat doe je er mee, dat telt, nagenoeg geen uitgespeelde kans gecreëerd.
Je thuis aanpassen aan de tegenstander en speculeren op 1 puntje, het is ver gekomen.
Ik stoor me enorm aan zoutpilaar Dost die in de 16 staat te wachten op een voorzet, geef mij maar een beweeglijke spits met snelheid en looplijnen zoals Undav en Vanzeir.
Union verdiende om te winnen en zonder Mignolet zouden ze dat ook gedaan hebben met 2 goals verschil.
Als je keeper de beste speler van de match is, dan zegt dat meer dan genoeg.
Alle respect voor Vormer, maar die kan het niet meer belopen, het beste is er van af, geen verwijt, een vaststelling.

Nu zondag naar Kortrijk zonder rechtsback (Mata geschorst, VDB naar Salzburg) en een misnoegde Lang in de kern, dat komt niet goed. Gaan we dan zondagavond die nieuwe flankaanvaller Skov Olsen op de wingback uitspelen in zijn 1ste match voor Club?
Die jongen zal blij zijn. Trouwens een pluim voor Lang die stoicijns kalm bleef op alle overtredingen en provocaties die op hem werden gemaakt gisteren.
Indien we nu geen 3-4 nieuwe en directe meerwaarde spelers halen die er effectief staan(CV, RB, spits, flankaanvaller), gaan we mogen opletten dat we nog een Europees ticket afdwingen op het einde van de rit, want Antwerp, de mauve en Gent spelen beter voetbal dan ons.
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 800
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Duffman »

Wat mij vooral stoort is dat onze meest waardevolle pion van de heenronde (samen met HVA dan), Balanta, plaats heeft moeten ruimen voor een versleten Vormer die opeens weer incontournable geworden blijkt. Zeker in een match als die van gisteren zou onze bulldozer op het middenveld goed van pas gekomen zijn.

Ongelooflijk dat dat potje janken, dat spelletje in de media dat Ruud nu al tegen twee trainers heeft gebruikt alweer in zijn voordeel uitgedraaid is. Ten tijde van Leko kon je dan nog stellen dat hij wel tegelijk een sportieve meerwaarde te bieden had, maar nu...
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door LaurensVS »

In mijn ogen is de kern, met de komst van Buchanan en Skov Olsen, wel voldoende sterk om de dubbel te pakken.
Helaas gaat dit teniet gedaan worden door een trainer die er letterlijk niets van kan. Je kan hierop reageren van 'geef hem ten minste de kans'. Maar als je ziet dat hij al 3 matchen blijft vasthouden aan een 3-5-2 terwijl je het materiaal er niet voor hebt, zijn wissels op niets trekken, en hij niet eens goesting in de ploeg krijgt, dan weet ik nu al dat het niets wordt.
Plaats reactie