wedstrijden Club Brugge
Re: wedstrijden Club Brugge
Niet gezien, maar verbaast me niet. Niet dat ik er fan van ben, maar bestuur moet daar zeker niet over zagen want wisten perfect wie ze binnen haalden en wat ze op dat vlak konden verwachten.
En euforie is zeker nergens voor nodig. Nog altijd 6 matchen waarin nog heel veel kan wijzigen, waaronder nog het rechtstreeks duel (weliswaar thuis) tegen Union. Tegen hen zal winst nog steeds héél moeilijk zijn.
Maar de hoop is wel terug.
En euforie is zeker nergens voor nodig. Nog altijd 6 matchen waarin nog heel veel kan wijzigen, waaronder nog het rechtstreeks duel (weliswaar thuis) tegen Union. Tegen hen zal winst nog steeds héél moeilijk zijn.
Maar de hoop is wel terug.
Re: wedstrijden Club Brugge
De 1ste helft was zwak, de 2de helft was heel goed, toch vreemd dat continue verval in kwaliteit in 1 match en gebrek aan constante.
Onverhoopt laat Union 2 punten liggen tegen kwek.
De match van zondag in Gent is voor hun DE match van het jaar, daar bevestigen en de 3 punten pakken is een must en zou een mentale opsteker zijn,
na de dreun tegen Union. Laat de Brusseleirs het daar maar onderling uitvechten dan komend weekend.
Onverhoopt laat Union 2 punten liggen tegen kwek.
De match van zondag in Gent is voor hun DE match van het jaar, daar bevestigen en de 3 punten pakken is een must en zou een mentale opsteker zijn,
na de dreun tegen Union. Laat de Brusseleirs het daar maar onderling uitvechten dan komend weekend.
Re: wedstrijden Club Brugge
Das vooral voor de supporters de match van het jaar, als ik naar de opstelling van gent zie weet ik niet of zo veel spelers daar hetzelfde over denken.Tiki Taka schreef: ↑23 apr 2026, 08:06 De 1ste helft was zwak, de 2de helft was heel goed, toch vreemd dat continue verval in kwaliteit in 1 match en gebrek aan constante.
Onverhoopt laat Union 2 punten liggen tegen kwek.
De match van zondag in Gent is voor hun DE match van het jaar, daar bevestigen en de 3 punten pakken is een must en zou een mentale opsteker zijn,
na de dreun tegen Union. Laat de Brusseleirs het daar maar onderling uitvechten dan komend weekend.
Re: wedstrijden Club Brugge
De passie die Union tegen ons bracht lijkt me trouwens ook moeilijk 6 of 7 matchen vol te houden.IsO schreef: ↑23 apr 2026, 07:52 Niet gezien, maar verbaast me niet. Niet dat ik er fan van ben, maar bestuur moet daar zeker niet over zagen want wisten perfect wie ze binnen haalden en wat ze op dat vlak konden verwachten.
En euforie is zeker nergens voor nodig. Nog altijd 6 matchen waarin nog heel veel kan wijzigen, waaronder nog het rechtstreeks duel (weliswaar thuis) tegen Union. Tegen hen zal winst nog steeds héél moeilijk zijn.
Maar de hoop is wel terug.
Re: wedstrijden Club Brugge
Klopt, maar ze hebben die mate van passie zeker niet tegen alle komende tegenstanders nodig om relatief eenvoudig de 3 punten mee te nemen. Als ze de komende matchen terug hun normale niveau halen en die passie tegen ons nog 1 keer bovenhalen, is het evengoed binnen (er vanuit gaand dat wij geen punten meer laten liggen, wat evenmin evident is).macfall schreef: ↑23 apr 2026, 09:15De passie die Union tegen ons bracht lijkt me trouwens ook moeilijk 6 of 7 matchen vol te houden.IsO schreef: ↑23 apr 2026, 07:52 Niet gezien, maar verbaast me niet. Niet dat ik er fan van ben, maar bestuur moet daar zeker niet over zagen want wisten perfect wie ze binnen haalden en wat ze op dat vlak konden verwachten.
En euforie is zeker nergens voor nodig. Nog altijd 6 matchen waarin nog heel veel kan wijzigen, waaronder nog het rechtstreeks duel (weliswaar thuis) tegen Union. Tegen hen zal winst nog steeds héél moeilijk zijn.
Maar de hoop is wel terug.
Re: wedstrijden Club Brugge
Uiteraard, ze hebben nog altijd een streepje voor. Ze hebben gewoon ne joker kwijt maar hebben er nog altijd ene op overschot. Tzal zaak zijn om er hen terug geen twee te geven de komende 2 speeldagen op verplaatsing.IsO schreef: ↑23 apr 2026, 09:29Klopt, maar ze hebben die mate van passie zeker niet tegen alle komende tegenstanders nodig om relatief eenvoudig de 3 punten mee te nemen. Als ze de komende matchen terug hun normale niveau halen en die passie tegen ons nog 1 keer bovenhalen, is het evengoed binnen (er vanuit gaand dat wij geen punten meer laten liggen, wat evenmin evident is).macfall schreef: ↑23 apr 2026, 09:15De passie die Union tegen ons bracht lijkt me trouwens ook moeilijk 6 of 7 matchen vol te houden.IsO schreef: ↑23 apr 2026, 07:52 Niet gezien, maar verbaast me niet. Niet dat ik er fan van ben, maar bestuur moet daar zeker niet over zagen want wisten perfect wie ze binnen haalden en wat ze op dat vlak konden verwachten.
En euforie is zeker nergens voor nodig. Nog altijd 6 matchen waarin nog heel veel kan wijzigen, waaronder nog het rechtstreeks duel (weliswaar thuis) tegen Union. Tegen hen zal winst nog steeds héél moeilijk zijn.
Maar de hoop is wel terug.
Re: wedstrijden Club Brugge
Ik vond de eerste helft eerder frustrerend dan zwak. De tweede was natuurlijk veel beter, maar Leko heeft gewoon gelijk dat we ook in de eerste helft genoeg creëerden (dubbel zoveel xG als KVM, vier grote kansen voor ons tegen één voor hen, volgens Fotmob). Vetlesen had het over twijfels/gebrek aan vertrouwen tijdens de eerste helft, wellicht nog door die nederlaag van zondag.Tiki Taka schreef: ↑23 apr 2026, 08:06 De 1ste helft was zwak, de 2de helft was heel goed, toch vreemd dat continue verval in kwaliteit in 1 match en gebrek aan constante.
Onverhoopt laat Union 2 punten liggen tegen kwek.
De match van zondag in Gent is voor hun DE match van het jaar, daar bevestigen en de 3 punten pakken is een must en zou een mentale opsteker zijn,
na de dreun tegen Union. Laat de Brusseleirs het daar maar onderling uitvechten dan komend weekend.
In die 2e helft scoren we dan 5 goals uit 2,89 expected goals (8 grote kansen), en creëert KVM amper nog iets.
Re: wedstrijden Club Brugge
We kunnen het ons niet veroorloven om nog punten te laten liggen de komende matchen.IsO schreef: ↑23 apr 2026, 09:47Ik vond de eerste helft eerder frustrerend dan zwak. De tweede was natuurlijk veel beter, maar Leko heeft gewoon gelijk dat we ook in de eerste helft genoeg creëerden (dubbel zoveel xG als KVM, vier grote kansen voor ons tegen één voor hen, volgens Fotmob). Vetlesen had het over twijfels/gebrek aan vertrouwen tijdens de eerste helft, wellicht nog door die nederlaag van zondag.Tiki Taka schreef: ↑23 apr 2026, 08:06 De 1ste helft was zwak, de 2de helft was heel goed, toch vreemd dat continue verval in kwaliteit in 1 match en gebrek aan constante.
Onverhoopt laat Union 2 punten liggen tegen kwek.
De match van zondag in Gent is voor hun DE match van het jaar, daar bevestigen en de 3 punten pakken is een must en zou een mentale opsteker zijn,
na de dreun tegen Union. Laat de Brusseleirs het daar maar onderling uitvechten dan komend weekend.
In die 2e helft scoren we dan 5 goals uit 2,89 expected goals (8 grote kansen), en creëert KVM amper nog iets.
Het is eigenlijk met het mes op keel naar Gent trekken, terwijl zij weinig te verliezen hebben, heel benieuwd wat het zal geven.
Re: wedstrijden Club Brugge
Mja, als ge al die xG bijeenspeelt in de eerste 10 minuten, dan een goal binnenkrijgt en niets meer klaar speelt, vind ik dat geen goede helft. Een sterke start, dat wel.
Re: wedstrijden Club Brugge
De tweede goal gaan we toch moeten maken want de nul houden zal niet gebeuren
Re: wedstrijden Club Brugge
Hopelijk geen knikkende knieën naar het einde toe
Re: wedstrijden Club Brugge
Verdiende winst maar op een bepaald moment in de wedstrijd wel met ons geluk aan het spelen geweest. Maar wel zeer degelijk.
Re: wedstrijden Club Brugge
Hopelijk krijgt brugge volgende week dezelde kados als union
Re: wedstrijden Club Brugge
Union.doet het weer op zijn Union's. Tblijft toch straffe kost. Hopelijk anderlecht volgende week volledig in bekermodus.