wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 4792
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Niet gezien, maar verbaast me niet. Niet dat ik er fan van ben, maar bestuur moet daar zeker niet over zagen want wisten perfect wie ze binnen haalden en wat ze op dat vlak konden verwachten.

En euforie is zeker nergens voor nodig. Nog altijd 6 matchen waarin nog heel veel kan wijzigen, waaronder nog het rechtstreeks duel (weliswaar thuis) tegen Union. Tegen hen zal winst nog steeds héél moeilijk zijn.

Maar de hoop is wel terug.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5814
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

De 1ste helft was zwak, de 2de helft was heel goed, toch vreemd dat continue verval in kwaliteit in 1 match en gebrek aan constante.
Onverhoopt laat Union 2 punten liggen tegen kwek.
De match van zondag in Gent is voor hun DE match van het jaar, daar bevestigen en de 3 punten pakken is een must en zou een mentale opsteker zijn,
na de dreun tegen Union. Laat de Brusseleirs het daar maar onderling uitvechten dan komend weekend.
macfall
A-kern
Berichten: 507
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door macfall »

Tiki Taka schreef: 23 apr 2026, 08:06 De 1ste helft was zwak, de 2de helft was heel goed, toch vreemd dat continue verval in kwaliteit in 1 match en gebrek aan constante.
Onverhoopt laat Union 2 punten liggen tegen kwek.
De match van zondag in Gent is voor hun DE match van het jaar, daar bevestigen en de 3 punten pakken is een must en zou een mentale opsteker zijn,
na de dreun tegen Union. Laat de Brusseleirs het daar maar onderling uitvechten dan komend weekend.
Das vooral voor de supporters de match van het jaar, als ik naar de opstelling van gent zie weet ik niet of zo veel spelers daar hetzelfde over denken.
macfall
A-kern
Berichten: 507
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door macfall »

IsO schreef: 23 apr 2026, 07:52 Niet gezien, maar verbaast me niet. Niet dat ik er fan van ben, maar bestuur moet daar zeker niet over zagen want wisten perfect wie ze binnen haalden en wat ze op dat vlak konden verwachten.

En euforie is zeker nergens voor nodig. Nog altijd 6 matchen waarin nog heel veel kan wijzigen, waaronder nog het rechtstreeks duel (weliswaar thuis) tegen Union. Tegen hen zal winst nog steeds héél moeilijk zijn.

Maar de hoop is wel terug.
De passie die Union tegen ons bracht lijkt me trouwens ook moeilijk 6 of 7 matchen vol te houden.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 4792
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

macfall schreef: 23 apr 2026, 09:15
IsO schreef: 23 apr 2026, 07:52 Niet gezien, maar verbaast me niet. Niet dat ik er fan van ben, maar bestuur moet daar zeker niet over zagen want wisten perfect wie ze binnen haalden en wat ze op dat vlak konden verwachten.

En euforie is zeker nergens voor nodig. Nog altijd 6 matchen waarin nog heel veel kan wijzigen, waaronder nog het rechtstreeks duel (weliswaar thuis) tegen Union. Tegen hen zal winst nog steeds héél moeilijk zijn.

Maar de hoop is wel terug.
De passie die Union tegen ons bracht lijkt me trouwens ook moeilijk 6 of 7 matchen vol te houden.
Klopt, maar ze hebben die mate van passie zeker niet tegen alle komende tegenstanders nodig om relatief eenvoudig de 3 punten mee te nemen. Als ze de komende matchen terug hun normale niveau halen en die passie tegen ons nog 1 keer bovenhalen, is het evengoed binnen (er vanuit gaand dat wij geen punten meer laten liggen, wat evenmin evident is).
macfall
A-kern
Berichten: 507
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door macfall »

IsO schreef: 23 apr 2026, 09:29
macfall schreef: 23 apr 2026, 09:15
IsO schreef: 23 apr 2026, 07:52 Niet gezien, maar verbaast me niet. Niet dat ik er fan van ben, maar bestuur moet daar zeker niet over zagen want wisten perfect wie ze binnen haalden en wat ze op dat vlak konden verwachten.

En euforie is zeker nergens voor nodig. Nog altijd 6 matchen waarin nog heel veel kan wijzigen, waaronder nog het rechtstreeks duel (weliswaar thuis) tegen Union. Tegen hen zal winst nog steeds héél moeilijk zijn.

Maar de hoop is wel terug.
De passie die Union tegen ons bracht lijkt me trouwens ook moeilijk 6 of 7 matchen vol te houden.
Klopt, maar ze hebben die mate van passie zeker niet tegen alle komende tegenstanders nodig om relatief eenvoudig de 3 punten mee te nemen. Als ze de komende matchen terug hun normale niveau halen en die passie tegen ons nog 1 keer bovenhalen, is het evengoed binnen (er vanuit gaand dat wij geen punten meer laten liggen, wat evenmin evident is).
Uiteraard, ze hebben nog altijd een streepje voor. Ze hebben gewoon ne joker kwijt maar hebben er nog altijd ene op overschot. Tzal zaak zijn om er hen terug geen twee te geven de komende 2 speeldagen op verplaatsing.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 4792
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Tiki Taka schreef: 23 apr 2026, 08:06 De 1ste helft was zwak, de 2de helft was heel goed, toch vreemd dat continue verval in kwaliteit in 1 match en gebrek aan constante.
Onverhoopt laat Union 2 punten liggen tegen kwek.
De match van zondag in Gent is voor hun DE match van het jaar, daar bevestigen en de 3 punten pakken is een must en zou een mentale opsteker zijn,
na de dreun tegen Union. Laat de Brusseleirs het daar maar onderling uitvechten dan komend weekend.
Ik vond de eerste helft eerder frustrerend dan zwak. De tweede was natuurlijk veel beter, maar Leko heeft gewoon gelijk dat we ook in de eerste helft genoeg creëerden (dubbel zoveel xG als KVM, vier grote kansen voor ons tegen één voor hen, volgens Fotmob). Vetlesen had het over twijfels/gebrek aan vertrouwen tijdens de eerste helft, wellicht nog door die nederlaag van zondag.

In die 2e helft scoren we dan 5 goals uit 2,89 expected goals (8 grote kansen), en creëert KVM amper nog iets.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5814
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

IsO schreef: 23 apr 2026, 09:47
Tiki Taka schreef: 23 apr 2026, 08:06 De 1ste helft was zwak, de 2de helft was heel goed, toch vreemd dat continue verval in kwaliteit in 1 match en gebrek aan constante.
Onverhoopt laat Union 2 punten liggen tegen kwek.
De match van zondag in Gent is voor hun DE match van het jaar, daar bevestigen en de 3 punten pakken is een must en zou een mentale opsteker zijn,
na de dreun tegen Union. Laat de Brusseleirs het daar maar onderling uitvechten dan komend weekend.
Ik vond de eerste helft eerder frustrerend dan zwak. De tweede was natuurlijk veel beter, maar Leko heeft gewoon gelijk dat we ook in de eerste helft genoeg creëerden (dubbel zoveel xG als KVM, vier grote kansen voor ons tegen één voor hen, volgens Fotmob). Vetlesen had het over twijfels/gebrek aan vertrouwen tijdens de eerste helft, wellicht nog door die nederlaag van zondag.

In die 2e helft scoren we dan 5 goals uit 2,89 expected goals (8 grote kansen), en creëert KVM amper nog iets.
We kunnen het ons niet veroorloven om nog punten te laten liggen de komende matchen.
Het is eigenlijk met het mes op keel naar Gent trekken, terwijl zij weinig te verliezen hebben, heel benieuwd wat het zal geven.
Peter
Supersub
Berichten: 1029
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Peter »

Mja, als ge al die xG bijeenspeelt in de eerste 10 minuten, dan een goal binnenkrijgt en niets meer klaar speelt, vind ik dat geen goede helft. Een sterke start, dat wel.
macfall
A-kern
Berichten: 507
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door macfall »

De tweede goal gaan we toch moeten maken want de nul houden zal niet gebeuren
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 4792
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

macfall schreef: 26 apr 2026, 14:38 De tweede goal gaan we toch moeten maken want de nul houden zal niet gebeuren
Hadden hem wel al verdiend... Nu hopen dat die niet aan de overkant valt...

Edit: match moest al lang over geweest zijn. Blijft nu toch weer wat hart vasthouden
macfall
A-kern
Berichten: 507
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door macfall »

Hopelijk geen knikkende knieën naar het einde toe
Peter
Supersub
Berichten: 1029
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Peter »

Verdiende winst maar op een bepaald moment in de wedstrijd wel met ons geluk aan het spelen geweest. Maar wel zeer degelijk.
macfall
A-kern
Berichten: 507
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door macfall »

Hopelijk krijgt brugge volgende week dezelde kados als union
macfall
A-kern
Berichten: 507
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door macfall »

Union.doet het weer op zijn Union's. Tblijft toch straffe kost. Hopelijk anderlecht volgende week volledig in bekermodus.
Plaats reactie