wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Kevinho »

Vergas Ronald schreef: 14 sep 2022, 00:08
Kevinho schreef: 13 sep 2022, 23:23Anderslecht heeft jeugd maar wij hebben kwalitatieve jeugd 🎉🎉🎉🕺🕺🕺
Nu is de scouting van Brugge en het werk van Mannaert weer goed dan? Zou jij niet beter voortaan avonden zoals deze wat langer onthouden copain? FC porto vernederen met 9 nieuwe spelers en een nieuwe trainer is goed bestuur.
Er zijn dingen die goed zijn en die minder goed zijn. Over Nusa ben ik altijd positief geweest. Nu thuis tegen Leverkusen was het wel wat minder qua voetbal hé en op Seraing was het ook niet veel soeps. Nu als dit het nieuwe voetbal is ben ik een tevreden man 🤓
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Kevinho schreef: 14 sep 2022, 08:50
Vergas Ronald schreef: 14 sep 2022, 00:08
Kevinho schreef: 13 sep 2022, 23:23Anderslecht heeft jeugd maar wij hebben kwalitatieve jeugd 🎉🎉🎉🕺🕺🕺
Nu is de scouting van Brugge en het werk van Mannaert weer goed dan? Zou jij niet beter voortaan avonden zoals deze wat langer onthouden copain? FC porto vernederen met 9 nieuwe spelers en een nieuwe trainer is goed bestuur.
Er zijn dingen die goed zijn en die minder goed zijn. Over Nusa ben ik altijd positief geweest. Nu thuis tegen Leverkusen was het wel wat minder qua voetbal hé en op Seraing was het ook niet veel soeps. Nu als dit het nieuwe voetbal is ben ik een tevreden man 🤓
Beter jezelf eens af en toe in vraag stellen dan onze Club
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Sanders schreef: 14 sep 2022, 08:38
t4nd schreef: 14 sep 2022, 08:24
Tiki Taka schreef: 14 sep 2022, 07:53 WAT een match, niemand viel door de mand, hoewel ik Odoi en Meijer de minsten vond.
Zomaar eventjes 0-4 gaan winnen op Porto, ongezien voor het Belgische voetbal en een avond om nog lang te koesteren.
Jutgla, Onyedika, Nielsen wat een aanwinsten zijn me dat !?
We missen wel een linkerflank (Buchanan, Lang) en uiteraard Mata.
Ik vond Meijer wel groeien in de match. Hij lijkt me sowieso een verbetering tegenover Sobol, hij moet alleen nog wat progressie maken (wat uiteraard logisch is en geen commentaar ;-)).
Odoi heeft het niet slecht gedaan, maar hij is nooit de eerste keuze hé. Positioneel stond hij goed, qua snelheid komt hij te kort (maar dat weet hij zelf ook).
De schijnbeweging van Meijer voorafgaand aan de voorzet op de 0-3 was wel lekker :love:
Klopt, was top gedaan, en de schijnbeweging van Nielsen die daarop volgde was zowaar nog mooier. :grin:
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

We hebben zowel tegen Leverkusen als tegen Porto de tegenstander grotendeels geneutraliseerd. Tegen Leverkusen hebben we wat geluk met die nipte offside, maar over heel de match gezien was de overwinning nu ook weer niet gestolen vond ik. Het was een match die alle kanten uit kon en uiteindelijk won de ploeg die als enige kon scoren. Als je nu Leverkusen tegen Atletico ziet moet je gewoon realistisch zijn, 't is een goeie ploeg hé.
Tegen Seraing heeft Hoefkens voor een iets ander soort voetbal gekozen met 2 spitsen die een ander type zijn omdat hij wist dat we daar continu tegen 11 spelers gingen shotten die in de eigen 16 kampeerden. Ik ga niet zeggen dat het een goede match was, integendeel, maar de oorzaak daarvoor lag eerder bij de tegenstander dan bij ons.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Gebruikersavatar
Arnio
Belofte
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 aug 2018, 09:34

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Arnio »

Nagenieten, beste Europese prestatie in jaren van een Belgische ploeg, sinds de winst van Gent tegen Tottenham denk ik en daarvoor wss de winst van de mauve tegen ManU
maartendr81
Jeugdspeler
Berichten: 178
Lid geworden op: 04 jul 2022, 15:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door maartendr81 »

Sanders schreef: 14 sep 2022, 08:38
t4nd schreef: 14 sep 2022, 08:24
Tiki Taka schreef: 14 sep 2022, 07:53 WAT een match, niemand viel door de mand, hoewel ik Odoi en Meijer de minsten vond.
Zomaar eventjes 0-4 gaan winnen op Porto, ongezien voor het Belgische voetbal en een avond om nog lang te koesteren.
Jutgla, Onyedika, Nielsen wat een aanwinsten zijn me dat !?
We missen wel een linkerflank (Buchanan, Lang) en uiteraard Mata.
Ik vond Meijer wel groeien in de match. Hij lijkt me sowieso een verbetering tegenover Sobol, hij moet alleen nog wat progressie maken (wat uiteraard logisch is en geen commentaar ;-)).
Odoi heeft het niet slecht gedaan, maar hij is nooit de eerste keuze hé. Positioneel stond hij goed, qua snelheid komt hij te kort (maar dat weet hij zelf ook).
De schijnbeweging van Meijer voorafgaand aan de voorzet op de 0-3 was wel lekker :love:
Met als kleine reminder: 19 jaar en 4 maand geleden speelde hij nog bij FC Groningen en ook daar had hij nog maar 1 jaar ervaring.
Sanders
Invaller
Berichten: 996
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Misschien een beetje off-topic:
wat is een goede website voor statistieken van de wedstrijden en spelers op te volgen?
Wie heeft hoeveel km gelopen, wat was de xG van de kansen van onze spitsen individueel, etc etc
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Sanders schreef: 15 sep 2022, 10:00 Misschien een beetje off-topic:
wat is een goede website voor statistieken van de wedstrijden en spelers op te volgen?
Wie heeft hoeveel km gelopen, wat was de xG van de kansen van onze spitsen individueel, etc etc
Whoscored geeft al een aantal data, maar geen xA- of xG(chain,...), pressing stats,...
Ik ben zelf ook nog op zoek naar een gratis site die consistent dergelijke stats geeft, maar nog niet echt gevonden.
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Yago »

Dit was altijd het risico; betere speler op de bank gedwongen door een met minder kwaliteit die te duur is voor de bank.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door The_One »

Heeft daar niets mee te maken. Hoefkens heeft letterlijk gezegd dat ze moeten opletten met Jutgla voor blessures. Dus kreeg daarom rust...
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Yago »

Goh, met interland break die er aan komt lijkt me dat overdreven voorzichtig. Verder komt Odoi gewoon tekort (wanneer is Mata terug) en leek Sowah weer op die van vorig seizoen. Skov is een geweldige troef met zijn doelgerichtheid, maar is wel vaak ondermaats in de opbouw.
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Kevinho »

vanGentmaarvoorClub schreef: 14 sep 2022, 08:54
Kevinho schreef: 14 sep 2022, 08:50
Vergas Ronald schreef: 14 sep 2022, 00:08
Kevinho schreef: 13 sep 2022, 23:23Anderslecht heeft jeugd maar wij hebben kwalitatieve jeugd 🎉🎉🎉🕺🕺🕺
Nu is de scouting van Brugge en het werk van Mannaert weer goed dan? Zou jij niet beter voortaan avonden zoals deze wat langer onthouden copain? FC porto vernederen met 9 nieuwe spelers en een nieuwe trainer is goed bestuur.
Er zijn dingen die goed zijn en die minder goed zijn. Over Nusa ben ik altijd positief geweest. Nu thuis tegen Leverkusen was het wel wat minder qua voetbal hé en op Seraing was het ook niet veel soeps. Nu als dit het nieuwe voetbal is ben ik een tevreden man 🤓
Beter jezelf eens af en toe in vraag stellen dan onze Club
Nee toch niet … zoals verwacht no trainer no points !
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Kevinho schreef: 18 sep 2022, 19:27
vanGentmaarvoorClub schreef: 14 sep 2022, 08:54
Kevinho schreef: 14 sep 2022, 08:50
Vergas Ronald schreef: 14 sep 2022, 00:08
Kevinho schreef: 13 sep 2022, 23:23Anderslecht heeft jeugd maar wij hebben kwalitatieve jeugd 🎉🎉🎉🕺🕺🕺
Nu is de scouting van Brugge en het werk van Mannaert weer goed dan? Zou jij niet beter voortaan avonden zoals deze wat langer onthouden copain? FC porto vernederen met 9 nieuwe spelers en een nieuwe trainer is goed bestuur.
Er zijn dingen die goed zijn en die minder goed zijn. Over Nusa ben ik altijd positief geweest. Nu thuis tegen Leverkusen was het wel wat minder qua voetbal hé en op Seraing was het ook niet veel soeps. Nu als dit het nieuwe voetbal is ben ik een tevreden man 🤓
Beter jezelf eens af en toe in vraag stellen dan onze Club
Nee toch niet … zoals verwacht no trainer no points !
Bedoel je dezelfde trainer die ons een paar dagen terug een van de mooiste Europese overwinningen ooit heeft bezorgd ?
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Niet slecht gestart eerste twintig minuten.
Veel controle, weinig dreiging.
De goal van Standard jaagt het vuur erin op Sclessin en dan weet je dat het moeilijk wordt.
Accident de parcours.
Alles zat ook zowat tegen vandaag.
Kan gebeuren na een Europese midweek
Plaats reactie