wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
maartendr81
Belofte
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 jul 2022, 15:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door maartendr81 »

Ik heb toch het gevoel dat er vaak (zowel hier als in de pers) onderschat wordt wat er net gebeurd is. Het is sowieso al zeer lang geleden dat een Belgische ploeg nog de 2e ronde haalden in de CL. Bovendien heb ik het gevoel dat dit met elk jaar dat verstrijkt moeilijker wordt vanwege het verschil in budgetten. En het is niet zo dat we met veel geluk ons geplaatst hebben. Niet zoals je wel eens een wedstrijd kan winnen waar je 90 minuten onder ligt maar toch 1 keer scoort. We hebben wel degelijk in 4 wedstrijden laten zien dat we onze plaats waard zijn. Bovendien wordt er gesproken van dezelfde ploeg als vorig jaar maar daar ben ik het toch niet helemaal mee eens. Alleen al afgelopen wedstrijd starten er meer nieuwe (of andere rol) spelers op het veld ten opzichte van vorige jaren (sylla, meijer, Boyata, Onyedika, Nielsen, Jutgla, Sowah). Bovendien zijn er dan ook nog kwetsuren die aanslepen (Mata, Skov Olsen, Lang) waardoor sommige nog niet op niveau zijn. Om echt top te presteren, zoals we ondertussen gewoon zijn en meer en meer op dagdagelijkse basis verwachten, heb je stabiliteit nodig in een ploeg. Dus lang verhaal kort. Ondanks het soms pragmatische voetbal ben ik momenteel toch tevreden met wat ik zie en geloof ik best dat het nog zal verbeteren. En om met een cliché te eindigen (wat betreft de competitie alleszins): de prijzen worden aan de meet uitgedeeld.
Laatst gewijzigd door maartendr81 op 02 nov 2022, 17:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Yago schreef: 02 nov 2022, 13:23 Mignolet heeft ons vorig seizoen ook eigenhandig de titel geschonken; Beetje raar dat je dit een Hoefkens probleem noemt, terwijl Schreuder er net zo veel op teerde. Onze kern is ook met voorsprong de beste in de breedte, met uitzondering van de centrale verdediging.
Ik ben het er wel mee eens dat we aanvallend te veel op flitsen rekenen, maar dat kan je ook van Antwerp zeggen. Genk en in mindere mate Union spelen als enigen met vloeiende aanvallende combinaties. Ja, daar kunnen we wat jaloers over zijn, maar Hoefkens is net 4 maand trainer en er zijn genoeg mogelijkheden tot verbetering.
Ik ga ook niet meteen mee in het negatieve dat we enkel door Mignolet het zo goed doen.
Je kan het ook op een andere manier benaderen. Mignolet haalt de laatste maanden zijn beste niveau sinds hij hier is. Hij verricht veel reddingen, maar hoe komt het dat hij die reddingen kan maken? Betere keepertrainer? Betere begeleiding en omkadering in het Belfius Base Camp?
Real krijgt al jaren het verwijt dat Courtois hen rechthoud en dat ze zakelijk spelen. Als een spits vaak op zijn eentje een match beslist, staat iedereen op de banken. Als een keeper dat doet, dan wijst iedereen op de verdediging. Een spits die het verschil maakt is normaal, een keeper die erboven uitsteekt tov zijn ploegmaats blijkbaar niet. Als een spits de match op zijn eentje beslist, zijn er weinigen die wijzen op de flankspelers of middenvelders.

Ik ben ook akkoord dat we sinds de laatste maanden onder Clement teveel teren op individuele flitsen, en dat er weinig patronen inzitten. (Maar hierover verderop meer)
Ik ben wel gezond jaloers op de vloeiende, herkenbare bewegingen van Genk. Maar je mag je daar niet op blind staren. Genk heeft een compleet anders samengestelde kern dan de onze. Vrancken heeft dat heel goed ingeschat en zag dat hij zijn concept van in Mechelen kon meebrengen. Laat Vrancken hetzelfde proberen bij bvb anderlecht of Gent, en hij stond ofwel ook al op de keien of hij had zijn systeem al omgegooid.
Wij hebben een onvervalste spelmaker in onze ploeg met Vanaken. Vooral de laatste maanden heeft hij meer en meer metier en laat hij zelfs onder druk het spel via hem passeren. Ploegmaats mogen hem bijna altijd aanspelen en hij lijdt zelden balverlies. Hoefkens kiest duidelijk ervoor dat het spel via Vanaken moet passeren en dat hij het spel moet verdelen. Getuige hiervan zijn zijn "minder" aantal goals en assist. Hij komt nu minder in de box. Hij moet nu de bal bij de aanvallende spelers krijgen. De sterke punten van Skov Olsen, Buchanen en Lang zijn de dribbels één tegen één. Dan komt het erop aan om hen die ruimte te geven en te bezorgen. Jutgla en Sowah zorgen, samen met de infiltrerende Nielsen, dat er gaten vallen door verdedigers die moeten kiezen. Hierdoor trachten ze ruimte te maken voor de dribbels van de eerder genoemden. Maar zoals al eerder gezegd zou het nog vloeiender moeten kunnen. Het oogt nogal stroef vaak.
Union is een klein beetje gelijkaardig, waar Teuma ook vanuit een diepere centrale rol het spel verdeelt, vooral via combinaties met Lapoussin. Zij vinden elkaar blindelings. Maar waar wij het via de dribbel proberen, zoeken ze bij Union dan de lopende mensen in de diepte met Vanzeir, Adingra, Nieuwkoop,...
Bij Antwerp zit er wel potentieel, maar ze blijven daar toch blijkbaar zoeken naar de juiste combinaties. 1 of 2 spitsen; 3 of 4 verdedigers; met of zonder Nianggolan;...
Van Standard hebben we bvb ook nog niet het laatste gezien. Die hebben echt een goeje flow te pakken en lopen over van vertrouwen. Alleen rijst de vraag of hun kern een gans seizoen aankan als er blessures of schorsingen komen. Een Bokadi en Cimirot zijn belangrijk achteraan in hun nieuw systeem. Ze hebben de energie van Raskin nodig om alles te belopen. Als die spelers eens ontbreken, lijkt het mij direct een verzwakking.
Wij daarentegen hebben misschien inderdaad wel kwalitatief de breedste kern, maar onze blessures mogen nu wel eens gaan ophouden.

Ik ben nog steeds teleurgesteld dat we geen groepswinst gehaald hebben, al was het maar voor nog meer centjes en punten voor de coëfficiënt.
Maar van mij mag de focus nu naar de competitie. De loting zal al heel hard moeten meevallen om een waterkansje te hebben om de volgende ronde te halen. In zo een poulesysteem kunnen topploegen al eens niet thuisgeven omdat ze denken dat ze er wel doorgeraken. In knock-out-fase zijn ze meestal wel op de afspraak. Zelfs tegen een Tottenham, Benfica of Leipzig gaan we afzien met momenten tijdens de match. Daarom lijkt het mij voor de verderzetting van onze groei als voetbalclub belangrijk om dit jaar minstens tweedes te eindigen in de JPL.

@Kevinho: Vrancken is al een aantal jaar hoofdtrainer en heeft zijn concept geleidelijk aan kunnen vormen. Hij heeft "in de luwte" kunnen groeien in 1B waar hij één van de beste ploegen had. Hij heeft ook zijn mindere periodes gekend bij Mechelen (8e plaats twee seizoen geleden en eigenlijk maar een grijs seizoen). Hoefkens is 4 maand hoofdtrainer. Je kan als assistent wel een idee hebben hoe je het zelf zou aanpakken, maar het dan nog uitgevoerd krijgen als T1 is nog iets anders.
Vergeet ook niet dat we al weken aan een stuk bijna 2 matchen per week spelen, met vaak nog "tijdsverlies" door de buitenlandse verplaatsingen voor de CL.
Daardoor gaat er ook waardevolle tijd verloren. Op een luchthaven of op de bus kan je moeilijk training geven.
Ook gaat er door dit schema meer tijd naar recuperatie van de spelers, waardoor er waarschijnlijk maar zelden met een volle groep kan getraind worden. Vaak zijn die trainingen dan ook nog eens hersteltrainingen, waardoor er ook minder tijd is om echt tactisch te trainen en patronen in te oefenen.
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Kevinho »

Sanders schreef: 02 nov 2022, 15:52
Yago schreef: 02 nov 2022, 13:23 Mignolet heeft ons vorig seizoen ook eigenhandig de titel geschonken; Beetje raar dat je dit een Hoefkens probleem noemt, terwijl Schreuder er net zo veel op teerde. Onze kern is ook met voorsprong de beste in de breedte, met uitzondering van de centrale verdediging.
Ik ben het er wel mee eens dat we aanvallend te veel op flitsen rekenen, maar dat kan je ook van Antwerp zeggen. Genk en in mindere mate Union spelen als enigen met vloeiende aanvallende combinaties. Ja, daar kunnen we wat jaloers over zijn, maar Hoefkens is net 4 maand trainer en er zijn genoeg mogelijkheden tot verbetering.
Ik ga ook niet meteen mee in het negatieve dat we enkel door Mignolet het zo goed doen.
Je kan het ook op een andere manier benaderen. Mignolet haalt de laatste maanden zijn beste niveau sinds hij hier is. Hij verricht veel reddingen, maar hoe komt het dat hij die reddingen kan maken? Betere keepertrainer? Betere begeleiding en omkadering in het Belfius Base Camp?
Real krijgt al jaren het verwijt dat Courtois hen rechthoud en dat ze zakelijk spelen. Als een spits vaak op zijn eentje een match beslist, staat iedereen op de banken. Als een keeper dat doet, dan wijst iedereen op de verdediging. Een spits die het verschil maakt is normaal, een keeper die erboven uitsteekt tov zijn ploegmaats blijkbaar niet. Als een spits de match op zijn eentje beslist, zijn er weinigen die wijzen op de flankspelers of middenvelders.

Ik ben ook akkoord dat we sinds de laatste maanden onder Clement teveel teren op individuele flitsen, en dat er weinig patronen inzitten. (Maar hierover verderop meer)
Ik ben wel gezond jaloers op de vloeiende, herkenbare bewegingen van Genk. Maar je mag je daar niet op blind staren. Genk heeft een compleet anders samengestelde kern dan de onze. Vrancken heeft dat heel goed ingeschat en zag dat hij zijn concept van in Mechelen kon meebrengen. Laat Vrancken hetzelfde proberen bij bvb anderlecht of Gent, en hij stond ofwel ook al op de keien of hij had zijn systeem al omgegooid.
Wij hebben een onvervalste spelmaker in onze ploeg met Vanaken. Vooral de laatste maanden heeft hij meer en meer metier en laat hij zelfs onder druk het spel via hem passeren. Ploegmaats mogen hem bijna altijd aanspelen en hij lijdt zelden balverlies. Hoefkens kiest duidelijk ervoor dat het spel via Vanaken moet passeren en dat hij het spel moet verdelen. Getuige hiervan zijn zijn "minder" aantal goals en assist. Hij komt nu minder in de box. Hij moet nu de bal bij de aanvallende spelers krijgen. De sterke punten van Skov Olsen, Buchanen en Lang zijn de dribbels één tegen één. Dan komt het erop aan om hen die ruimte te geven en te bezorgen. Jutgla en Sowah zorgen, samen met de infiltrerende Nielsen, dat er gaten vallen door verdedigers die moeten kiezen. Hierdoor trachten ze ruimte te maken voor de dribbels van de eerder genoemden. Maar zoals al eerder gezegd zou het nog vloeiender moeten kunnen. Het oogt nogal stroef vaak.
Union is een klein beetje gelijkaardig, waar Teuma ook vanuit een diepere centrale rol het spel verdeelt, vooral via combinaties met Lapoussin. Zij vinden elkaar blindelings. Maar waar wij het via de dribbel proberen, zoeken ze bij Union dan de lopende mensen in de diepte met Vanzeir, Adingra, Nieuwkoop,...
Bij Antwerp zit er wel potentieel, maar ze blijven daar toch blijkbaar zoeken naar de juiste combinaties. 1 of 2 spitsen; 3 of 4 verdedigers; met of zonder Nianggolan;...
Van Standard hebben we bvb ook nog niet het laatste gezien. Die hebben echt een goeje flow te pakken en lopen over van vertrouwen. Alleen rijst de vraag of hun kern een gans seizoen aankan als er blessures of schorsingen komen. Een Bokadi en Cimirot zijn belangrijk achteraan in hun nieuw systeem. Ze hebben de energie van Raskin nodig om alles te belopen. Als die spelers eens ontbreken, lijkt het mij direct een verzwakking.
Wij daarentegen hebben misschien inderdaad wel kwalitatief de breedste kern, maar onze blessures mogen nu wel eens gaan ophouden.

Ik ben nog steeds teleurgesteld dat we geen groepswinst gehaald hebben, al was het maar voor nog meer centjes en punten voor de coëfficiënt.
Maar van mij mag de focus nu naar de competitie. De loting zal al heel hard moeten meevallen om een waterkansje te hebben om de volgende ronde te halen. In zo een poulesysteem kunnen topploegen al eens niet thuisgeven omdat ze denken dat ze er wel doorgeraken. In knock-out-fase zijn ze meestal wel op de afspraak. Zelfs tegen een Tottenham, Benfica of Leipzig gaan we afzien met momenten tijdens de match. Daarom lijkt het mij voor de verderzetting van onze groei als voetbalclub belangrijk om dit jaar minstens tweedes te eindigen in de JPL.

@Kevinho: Vrancken is al een aantal jaar hoofdtrainer en heeft zijn concept geleidelijk aan kunnen vormen. Hij heeft "in de luwte" kunnen groeien in 1B waar hij één van de beste ploegen had. Hij heeft ook zijn mindere periodes gekend bij Mechelen (8e plaats twee seizoen geleden en eigenlijk maar een grijs seizoen). Hoefkens is 4 maand hoofdtrainer. Je kan als assistent wel een idee hebben hoe je het zelf zou aanpakken, maar het dan nog uitgevoerd krijgen als T1 is nog iets anders.
Vergeet ook niet dat we al weken aan een stuk bijna 2 matchen per week spelen, met vaak nog "tijdsverlies" door de buitenlandse verplaatsingen voor de CL.
Daardoor gaat er ook waardevolle tijd verloren. Op een luchthaven of op de bus kan je moeilijk training geven.
Ook gaat er door dit schema meer tijd naar recuperatie van de spelers, waardoor er waarschijnlijk maar zelden met een volle groep kan getraind worden. Vaak zijn die trainingen dan ook nog eens hersteltrainingen, waardoor er ook minder tijd is om echt tactisch te trainen en patronen in te oefenen.
Volledig akkoord dat bvb een Vrancken veel meer tijd gehad heeft om er dingen in te slijpen doordat ze niet Europees spelen. Nu ik had wel verwacht dat we momenteel verder zouden staan als we nu staan. Aanvallend spelen we bijna niks uit en hebben we zoveel moeite om een goal gemaakt te krijgen. Situaties in overtal worden vaak onsuccesvol uitgespeeld. Moet hier wel 1 kanttekening bij maken : Hoefkens gebruikt zijn kern alleen als hij niet anders kan. Bijna altijd spelen dezelfde spelers ( behoudens blessure / schorsing ) . Voor mij lijkt het hierdoor dat Hoefkens geen vertrouwen heeft in zijn schaduwelftal. En terecht als je bvb een Yaremchuk of een Larin ziet spelen.
Zeker doordat hij altijd met bijna dezelfde ploeg speelt vind ik dat hij al verder had moeten staan met zijn verdediging , drukzetten als ploeg , aanvallende patronen. Zelfs de corners zijn echt niet goed zoals die getrapt worden en we puren daar weinig tot niks uit.
Ik hoop op snelle vooruitgang want het gaat nodig zijn om op en over Genk en Antwerp te kunnen gaan.
Met 1 punt ga ik absoluut niet akkoord : we moeten 1ste eindigen zeker met al die miljoenen die binnengekomen zijn en geïnvesteerd geweest zijn in de ploeg.
Voorts vind ik ook dat we het geniale missen van CDK die wel wat belangrijke assists en goals voor zijn rekening genomen heeft op belangrijke momenten.
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 633
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Hannes »

Polbemol schreef: 02 nov 2022, 08:40
Sanders schreef: 01 nov 2022, 21:00 Wie in augustus had gezegd dat we tweedes gingen eindigen, had ik niet geloofd.
Nu, na 6 matchen ben ik teleurgesteld dat we de eerste plaats niet hebben. Hoe het kan veranderen!

We hebben vandaag teveel op safe gespeeld, te weinig vooruit gedurfd. Enige positieve is een extra puntje voor de coëfficiënt en een financiële bonus voor het gelijkspel. Maar dit Leverkusen was echt te pakken.
Onze eerste drie matchen zijn super, maar uiteindelijk zijn we tweedes en zal deze kwalificatie alleen echt historisch voor ons blijven. Een eerste plek blijft langer hangen.
Nu lopen we ook het risico om tegen een klepper uitgeloot te worden. Het zal veel beter moeten als vandaag of we krijgen twee keer een pandoering en een knauw in ons zelfvertrouwen.

Naar mijn gevoel zat hier meer in, ondanks onze afwezigen.
Er zat meer in, maar de kansen om de kwartfinales te halen zijn sowieso klein. En dan begrijp ik dat er op 0-0 wordt gespeeld, om wat sterker te kunnen zijn in de competitie (waar het nu toch ook wel wat begint te dringen).
Ik heb je bericht geliket, Polbemol, omdat het getuigt van realisme.
Maar een paar dagen later blijft het voor mij toch knagen. Straks moeten we hopen om godbetert tegen Tottenham of Benfica uit te komen om een pandoering te vermijden. En dan nog.
Met een beetje geldingsdrang hadden we misschien kunnen winnen dinsdag en dan zag het er toch al wat beter uit. Met Milan, Inter, Liverpool en Frankfurt had je dan toch 4 tegenstanders die je misschien wel wil loten (voor mij persoonlijk dan toch), en tegen 3 van de 4 maak je misschien wel lkans om deze campagne nóg historischer te maken door nóg een ronde verder te bekeren. Nu riskeer je (in principe) tegen 5 van de 8 mogelijke tegenstanders een afstraffing, terwijl dat anders maar tegen 2 ploegen was geweest.
Velen vinden dat we fier moeten zijn op wat we als kleine club presteren, maar ik vind dat fierheid iets is voor achteraf, als je uitgeschakeld bent. Zolang je meedoet, moet 'doorgaan' de enige ambitie en gedachte zijn.
Conclusie: dit is toch een enorme gemiste kans voor mij.
Polbemol
Jeugdspeler
Berichten: 174
Lid geworden op: 09 aug 2018, 13:51
Locatie: Kampenhout

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Polbemol »

Hannes schreef: 04 nov 2022, 14:46
Polbemol schreef: 02 nov 2022, 08:40
Sanders schreef: 01 nov 2022, 21:00 Wie in augustus had gezegd dat we tweedes gingen eindigen, had ik niet geloofd.
Nu, na 6 matchen ben ik teleurgesteld dat we de eerste plaats niet hebben. Hoe het kan veranderen!

We hebben vandaag teveel op safe gespeeld, te weinig vooruit gedurfd. Enige positieve is een extra puntje voor de coëfficiënt en een financiële bonus voor het gelijkspel. Maar dit Leverkusen was echt te pakken.
Onze eerste drie matchen zijn super, maar uiteindelijk zijn we tweedes en zal deze kwalificatie alleen echt historisch voor ons blijven. Een eerste plek blijft langer hangen.
Nu lopen we ook het risico om tegen een klepper uitgeloot te worden. Het zal veel beter moeten als vandaag of we krijgen twee keer een pandoering en een knauw in ons zelfvertrouwen.

Naar mijn gevoel zat hier meer in, ondanks onze afwezigen.
Er zat meer in, maar de kansen om de kwartfinales te halen zijn sowieso klein. En dan begrijp ik dat er op 0-0 wordt gespeeld, om wat sterker te kunnen zijn in de competitie (waar het nu toch ook wel wat begint te dringen).
Ik heb je bericht geliket, Polbemol, omdat het getuigt van realisme.
Maar een paar dagen later blijft het voor mij toch knagen. Straks moeten we hopen om godbetert tegen Tottenham of Benfica uit te komen om een pandoering te vermijden. En dan nog.
Met een beetje geldingsdrang hadden we misschien kunnen winnen dinsdag en dan zag het er toch al wat beter uit. Met Milan, Inter, Liverpool en Frankfurt had je dan toch 4 tegenstanders die je misschien wel wil loten (voor mij persoonlijk dan toch), en tegen 3 van de 4 maak je misschien wel lkans om deze campagne nóg historischer te maken door nóg een ronde verder te bekeren. Nu riskeer je (in principe) tegen 5 van de 8 mogelijke tegenstanders een afstraffing, terwijl dat anders maar tegen 2 ploegen was geweest.
Velen vinden dat we fier moeten zijn op wat we als kleine club presteren, maar ik vind dat fierheid iets is voor achteraf, als je uitgeschakeld bent. Zolang je meedoet, moet 'doorgaan' de enige ambitie en gedachte zijn.
Conclusie: dit is toch een enorme gemiste kans voor mij.
Ik kan je ook wel volgen hoor, maar het is het 'realisme' dat er voor gezorgd heeft dat we zo ver staan nu. Zowel bij het beleid als bij de trainers en de spelers. We zien toch ook dat de piek wat over is. Goed ingezet op de eerste drie wedstrijden, maar nadien toch wel een beetje 'op'. Ik zou als speler ook wel liever - als je toch moet verliezen straks - tegen een klepper (Real, Bayern, City of Chelsea) spelen. Maar bovenal moeten we erg fier zijn om vandaag zo ver te staan. Kijk eens wie en wanneer iedereen in deze ploeg is ingepast: Mignolet , Mechele en Vanaken (en de geblesseerde Mata) zijn de enigen die de laatste 2 jaar constant in de basis stonden . Onze huidige 'killerploeg' :D steunde met Nielsen, Jutgla, Sylla, Onyedika, Sowah, Meijer, Buchanan, Skov en Odoi op spelers die nog maar het laatste jaar erbij (= in het type elftal) kwamen. Dit alleen al is een huzarenstukje, echt om trots op te zijn.
maartendr81
Belofte
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 jul 2022, 15:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door maartendr81 »

Hannes schreef: 04 nov 2022, 14:46 Ik heb je bericht geliket, Polbemol, omdat het getuigt van realisme.
Maar een paar dagen later blijft het voor mij toch knagen. Straks moeten we hopen om godbetert tegen Tottenham of Benfica uit te komen om een pandoering te vermijden. En dan nog.
Met een beetje geldingsdrang hadden we misschien kunnen winnen dinsdag en dan zag het er toch al wat beter uit. Met Milan, Inter, Liverpool en Frankfurt had je dan toch 4 tegenstanders die je misschien wel wil loten (voor mij persoonlijk dan toch), en tegen 3 van de 4 maak je misschien wel lkans om deze campagne nóg historischer te maken door nóg een ronde verder te bekeren. Nu riskeer je (in principe) tegen 5 van de 8 mogelijke tegenstanders een afstraffing, terwijl dat anders maar tegen 2 ploegen was geweest.
Velen vinden dat we fier moeten zijn op wat we als kleine club presteren, maar ik vind dat fierheid iets is voor achteraf, als je uitgeschakeld bent. Zolang je meedoet, moet 'doorgaan' de enige ambitie en gedachte zijn.
Conclusie: dit is toch een enorme gemiste kans voor mij.
Ik ben toch ook van de overtuiging dat fierheid slechts mag komen wanneer de campagne afgelopen is. Naar mijn gevoel evolueert fierheid maar al te makkelijk naar een vorm van gelatenheid/laksheid waardoor die 100% gedrevenheid toch net iets minder is.
Langs de andere kant. De manier waarop Genk momenteel speelt doet mij vermoeden dat we toch beter terug op de competitie focussen. Ik besef dat het seizoen nog langs is en ik ben de eerste om te denken dat door het PO format je best niet in de eerste helft van het seizoen top bent maar ze steken er momenteel toch wel wat bovenuit.
Zoals zo vaak moet je daarom op 2 gedachten hinken en is de beslissing dus niet zo makkelijk maar ook dat is één van de charmes van het voetbal waarschijnlijk?
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 805
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Duffman »

Ik panikeer nog niet van Genk betreft.
Akkoord dat het gat niet nog groter moet worden, maar die van de parking zijn het seizoen ook met zo'n 'untouchable' reeks begonnen. Het kan kan snel keren.
Puur op kwaliteit is onze kern beter dan alles en iedereen in de JPL. Dus ze weten wat hen te doen staat. Ik ben bv. in blijde verwachting van de terugkeer van een Mats Rits (komt dat er ooit nog van?), die brengt al wat meer realisme, vechtersmentaliteit en vooral concurrentie in deze ploeg.
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Kevinho »

Hoe zit het bende watjes !!
GraspopperFCB
Jeugdspeler
Berichten: 138
Lid geworden op: 28 jan 2018, 16:53

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door GraspopperFCB »

Onmiddellijk wisselen en ander systeem want hoe zit het eigenlijk ?!
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 223
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

2-0, weeral boyata zijn fout. Nu al verantwoordelijk voor 4 tegendoelpunten. Weg ermee
GraspopperFCB
Jeugdspeler
Berichten: 138
Lid geworden op: 28 jan 2018, 16:53

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door GraspopperFCB »

Buchanan rechtsback is toch geen klote waard. En win duels !!! Scheids geeft ook makkelijk geel. Dan had Kums ook heel moeten krijgen .., In alle opzichten hebben we toch betere spelers maar de wil is er gewoon niet. Triestig is dat.
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Kevinho »

Met deze trainer staan we op onze plaats. Dringend een echte T1 nodig die zijn ploeg kan motiveren tot aanvaardbare prestaties.
FCBrugesawayoflife
Jeugdspeler
Berichten: 174
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FCBrugesawayoflife »

De goede matchen van de laatste 1,5 jaar bij ons zijn toch wel op 1 hand te tellen. En excuseer mij voor mijn taalgebruik maar het begint toch serieus mijn kl*ten uit te hangen.
Vakie 214
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

FrankFarinaII schreef: 06 nov 2022, 14:02 2-0, weeral boyata zijn fout. Nu al verantwoordelijk voor 4 tegendoelpunten. Weg ermee
Bij de eerste tegengoal vraag ik me nog altijd af of het toch niet net offside was van Cuypers. Bij de 2e tegengoal is het denk ik eerder Sobol die zijn man laat lopen.
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Kevinho »

De zoveelste verdiende nederlaag door een gebrek aan : no sweat / passion => no glory . En wie waren die Hosanna roepers van Jutgla : zwaardere velden geen Jutgla meer te bespeuren . Dat in combinatie met het al minstens 2 jaar falend sportief beleid van Mannaert brengt ons tot op het sportief laagtepunt waar we ons nu in bevinden. En extra hierbovenop nog een T1 die gewoon de kwaliteiten niet heeft ( net zoals een Gert Verheyen , Simons , Defauw,…)
Plaats reactie