wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5330
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

DavidVM schreef: 28 feb 2020, 09:23
Tiki Taka schreef: 28 feb 2020, 08:32 Laat dit voor de hele spelers groep een eye-opener zijn dat het niveau dringend omhoog moet, met te beginnen zondag tegen Genk. Gisterenavond de match van Gent gezien...die spelen momenteel het beste voetbal in Belgie, hopelijk kennen ze een vormdip in de playoffs, en wij net omgekeerd, of het belooft nog heel spannend te worden.
Mss moet je dan maar gewoon op het Gent-forum gaan posten, daar zal het wel fijner zijn dan hier, aangezien bij Gent toch alles beter is
Wat een zever, gezever zelfs. Iedereen is het erover eens dat Gent momenteel een pak beter draait dan Club.
Het horror seizoen waarin Gent de titel van Club finaal nog afsnoepte, wil ik niet nog eens meemaken.
Het enige wat ik aan Gent benijd is Jonathan David en hun (nieuw) stadion, voorts kunnen ze me gestolen worden.
:FCB:
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door LaurensVS »

Vergas Ronald schreef: 28 feb 2020, 00:34
LaurensVS schreef: 28 feb 2020, 00:11
Cedrinho schreef: 27 feb 2020, 23:04Omdat Club zien verliezen pijn doet.
Dan moeten we maar stoppen met Europees spelen
Wat is dit vr onzin. Supporteren komen emoties bij, pijn is een emotie. Is niet anders dan vol ongeloof en trots naar een 0-2 kijken op Real Madrid of 't veld bestormen na een titel. Ik denk toch niet dat er één supporter klaagt over wat Club dit jaar deed in Europa? Twee zware teams uitgeschakeld om erbij te zijn, Galatasaray kon niet mee, Real Madrid heeft een week wakker gelegen van Club Brugge en voetbalsupporters in Parijs hebben dit jaar nog maar één ploeg gezien die 90 minuten met zoveel lef, inzet en kwaliteit komt ballen. Supporter die geen beetje pijn heeft bij 5-0 is helemaal geen supporter.

*edit : Brengt ook 15 à 20 miljoen op
Europees verliezen an sich doet niet echt pijn. Manier waarop kan wel pijn doen.
PSG deed pijn, net als gala thuis en de manier waarop de 5-0 verliezen gisteren ook.
Maar ge gaat mij niet zeggen dat het pijn doet als ge na een schitterende match bijvoorbeeld 2-0 verliest op Barcelona.
Daar ging het om, probeer het te snappen.
Polbemol
Jeugdspeler
Berichten: 177
Lid geworden op: 09 aug 2018, 13:51
Locatie: Kampenhout

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Polbemol »

We moeten een kat een kat noemen. We waren te licht. De ManU spelers waren 10 x sneller, gemiddeld 10 cm groter en hadden (op onze twee keepers na...) ook nog eens 10 kg meer 'body' dan onze ploeg. De 1-1 in de heenmatch was te danken aan de gratie van de bezoekers.
Het is niet leuk om met 5-0 de boot in te gaan, maar er zal wel wat meer recuperatie mogelijk zijn nu. Ik zou zeggen: allemaal op tijd in bed, nog meer leven als een prof en straks de dubbel pakken. We staan nog altijd 9 punten voor hé? Ik sta er liever 9 voor dan 1 achter. Die druk is ook niet te onderschatten!

En voor de rest denken aan wat Gert Verheyen zei achteraf: We zijn indertijd ook dikwijls het veld afgestapt met het idee 'hier zat meer in' maar ja, achteraf blijkt dat 'meer' er nooit uit te komen, tenzij dan die ene stunt 'om de tien jaar'. En dan moet je gewoon eerlijk zijn dat er een te groot niveauverschil is, anders speelden we elk jaar topploegen naar huis hé?
Polbemol
Jeugdspeler
Berichten: 177
Lid geworden op: 09 aug 2018, 13:51
Locatie: Kampenhout

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Polbemol »

En nog vergeten te zeggen: de kans dat Deli nog eventjes bij ons blijft, is gestegen... .
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1961
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Tiki Taka schreef: 28 feb 2020, 08:32 Laat dit voor de hele spelers groep een eye-opener zijn dat het niveau dringend omhoog moet, met te beginnen zondag tegen Genk. Gisterenavond de match van Gent gezien...die spelen momenteel het beste voetbal in Belgie, hopelijk kennen ze een vormdip in de playoffs, en wij net omgekeerd, of het belooft nog heel spannend te worden.
Ik heb voor de fun even teruggezocht naar een post van jou in de periode dat we goed voetbal speelden (het is een post van na Galatasaray).
Tiki Taka schreef: 27 nov 2019, 07:57 Galatasaray stelde echt niks voor (Mignolet moest buiten dat afstandsschot in min. 1 geen bal pakken) en Club had ook een totale off-day, desalniettemin de beste kansen voor Club, die alweer vakkundig de nek werden omgewrongen. In matchen op Europees niveau en play off1 krijgen we echt wel niet zo`n resem kansen en dient er veel efficiënter mee worden omgesprongen. Tekenend was de reuzenkans die onze spits van € 8 miljoen Okereke, alweer onbegrijpelijk miste.
Het meest heb ik me geërgerd aan Dennis, die weer zijn egoïstische zelve was.
De 2 rode kaarten van Diatta en Mata waren echt dom, heel jammer.
Soit, eind goed, al goed, onder voorwaarde dat de Turken niet gaan winnen bij PSG, overwinteren we.
Het klinkt raar, maar achteraf bekeken zat er in deze poule echt wel meer in voor Club.
Dit bedoel ik dus met het continue negativisme. In het begin van het seizoen speelden we goed voetbal, maar was het niet goed genoeg omdat we te veel kansen de nek omwrongen. Nu is Gent dé ploeg in vorm die "het beste voetbal in België" speelt. Ik heb de match van Gent gisteren ook gezien, en de heenmatch ook trouwens. Gent was beter, maar laat ze nu net gedaan hebben wat jij Club in het begin van het seizoen verweet: ze verprutsten gigantisch veel kansen. Gent had gisteren op een bepaald moment 16 schoten op doel terwijl Roma er 4 had. Stand was op dat moment wel 1-1.
Als je consequent negatief wil zijn, dan zou je nu moeten aangeven dat Club niet goed is en dat Gent het nooit gaat halen omdat ze te veel kansen verprutsen. Gent nu geweldig noemen terwijl je Club in het begin van het seizoen niet efficiënt genoeg vond is gewoon zever.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5330
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

t4nd schreef: 28 feb 2020, 11:11
Tiki Taka schreef: 28 feb 2020, 08:32 Laat dit voor de hele spelers groep een eye-opener zijn dat het niveau dringend omhoog moet, met te beginnen zondag tegen Genk. Gisterenavond de match van Gent gezien...die spelen momenteel het beste voetbal in Belgie, hopelijk kennen ze een vormdip in de playoffs, en wij net omgekeerd, of het belooft nog heel spannend te worden.
Ik heb voor de fun even teruggezocht naar een post van jou in de periode dat we goed voetbal speelden (het is een post van na Galatasaray).
Tiki Taka schreef: 27 nov 2019, 07:57 Galatasaray stelde echt niks voor (Mignolet moest buiten dat afstandsschot in min. 1 geen bal pakken) en Club had ook een totale off-day, desalniettemin de beste kansen voor Club, die alweer vakkundig de nek werden omgewrongen. In matchen op Europees niveau en play off1 krijgen we echt wel niet zo`n resem kansen en dient er veel efficiënter mee worden omgesprongen. Tekenend was de reuzenkans die onze spits van € 8 miljoen Okereke, alweer onbegrijpelijk miste.
Het meest heb ik me geërgerd aan Dennis, die weer zijn egoïstische zelve was.
De 2 rode kaarten van Diatta en Mata waren echt dom, heel jammer.
Soit, eind goed, al goed, onder voorwaarde dat de Turken niet gaan winnen bij PSG, overwinteren we.
Het klinkt raar, maar achteraf bekeken zat er in deze poule echt wel meer in voor Club.
Dit bedoel ik dus met het continue negativisme. In het begin van het seizoen speelden we goed voetbal, maar was het niet goed genoeg omdat we te veel kansen de nek omwrongen. Nu is Gent dé ploeg in vorm die "het beste voetbal in België" speelt. Ik heb de match van Gent gisteren ook gezien, en de heenmatch ook trouwens. Gent was beter, maar laat ze nu net gedaan hebben wat jij Club in het begin van het seizoen verweet: ze verprutsten gigantisch veel kansen. Gent had gisteren op een bepaald moment 16 schoten op doel terwijl Roma er 4 had. Stand was op dat moment wel 1-1.
Als je consequent negatief wil zijn, dan zou je nu moeten aangeven dat Club niet goed is en dat Gent het nooit gaat halen omdat ze te veel kansen verprutsen. Gent nu geweldig noemen terwijl je Club in het begin van het seizoen niet efficiënt genoeg vond is gewoon zever.
Me dunkt dat jij tijd teveel hebt. :grin:
Daarenboven heb ik heel veel gepost voor Nieuwjaar met niks dan lovende woorden en positivisme.
Als je kan kiezen tussen veel kansen creëren en de meeste ervan missen of bijna geen kansen creëren dan is de keuze snel gemaakt. Dat was dan ook de luxe bij Club voor Nieuwjaar, dat er wel bijna altijd gewonnen werd (behalve in CL uiteraard), ondanks de vele missers.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1961
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Een post terugzoeken kost weinig tijd hoor. Gewoon terug gaan naar de periode rond november en dan scrollen op naam :p.

Punt is gewoon dat ik me irriteer aan de hoeveelheid negativisme dat er al over Club geschreven is dit jaar...
-> Eerst creëerden we veel kansen maar maar waren we niet efficiënt genoeg.
-> Dan creëerden we minder kansen die we wel goed afwerkten, maar vonden sommigen dat we onvoldoende kansen creëerden.
-> Nu spelen we matig, maar blijven we punten pakken en is het ook niet goed.

Je kan altijd negatief zijn als je wil, ik verkies het positief te bekijken. Tenslotte blijft voetbal maar een spelletje en is het voor ons als supporter ontspanning ;)
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3213
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Pica »

Ik vind kwek nog altijd niet beter dan ons. Die 4/6 tegen hen was gewoon terecht. Doen we volgende maand nog keer over.
Filo
Jeugdspeler
Berichten: 101
Lid geworden op: 10 feb 2019, 18:52

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Filo »

Vormer en Dennis 6 weken uit, het word weer een leuke match op Genk, een gelijkspel zal het hoogst haalbare worden. En met de bekerfinale en de po wachten er ons stresserende matchen, en het 2015 scénario komt in zicht
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3433
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Filo schreef: 29 feb 2020, 15:09 Vormer en Dennis 6 weken uit, het word weer een leuke match op Genk, een gelijkspel zal het hoogst haalbare worden. En met de bekerfinale en de po wachten er ons stresserende matchen, en het 2015 scénario komt in zicht
Het wordT.

En 'k heb de indruk dat je die po waar je het over hebt niet nodig hebt; zo in uw broek schijten man...
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 912
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

LaurensVS schreef: 28 feb 2020, 09:59Maar ge gaat mij niet zeggen dat het pijn doet als ge na een schitterende match bijvoorbeeld 2-0 verliest op Barcelona.
Niemand zegt dat, 5-0 met nul kansen doet pijn, verliezen tegen ManU is normaal. Club was fantastisch in parijs tegen PSG, we hebben daar verloren maar PSG heeft nog geen enkel team zo zien spelen in hun eigen stadion dit seizoen.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Polbemol
Jeugdspeler
Berichten: 177
Lid geworden op: 09 aug 2018, 13:51
Locatie: Kampenhout

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Polbemol »

IsO schreef: 29 feb 2020, 16:55
Filo schreef: 29 feb 2020, 15:09 Vormer en Dennis 6 weken uit, het word weer een leuke match op Genk, een gelijkspel zal het hoogst haalbare worden. En met de bekerfinale en de po wachten er ons stresserende matchen, en het 2015 scénario komt in zicht
Het wordT.

En 'k heb de indruk dat je die po waar je het over hebt niet nodig hebt; zo in uw broek schijten man...
Er is inderdaad ook niemand die zegt/weet dat Gent zo gaat blijven spelen. Daar gaat het ook beginnen wegen. Beter 9 punten voor dan 9 achter, ook al worden het er straks 4.5 of 5.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1961
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Nuchter bekeken zou de match ons zelfs volledig moeten liggen.

De 2 concurrenten van Genk hebben gewonnen, waardoor er enorm veel druk bij hen ligt om te winnen. Ze spelen ook thuis, dus ik verwacht een grotendeels open match met veel aanvallend spel. In principe moeten we daar voldoende door kunnen geraken en dus ook winnen.

En @Filo - zo'n negativisme is inderdaad compleet onnodig. We mankeren 2 spelers en plots is een gelijkspel tegen Genk het hoogst haalbare en gaan we zelfs de titel verliezen? Ik dacht dat we een vrij goeie kern hadden met meerdere goeie spelers, maar volgens jou zijn die 2 dus noodzakelijk om zelfs maar 1 punt te halen? Lichtjes overdreven toch...
Filo
Jeugdspeler
Berichten: 101
Lid geworden op: 10 feb 2019, 18:52

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Filo »

t4nd schreef: 01 mar 2020, 10:00 Nuchter bekeken zou de match ons zelfs volledig moeten liggen.

De 2 concurrenten van Genk hebben gewonnen, waardoor er enorm veel druk bij hen ligt om te winnen. Ze spelen ook thuis, dus ik verwacht een grotendeels open match met veel aanvallend spel. In principe moeten we daar voldoende door kunnen geraken en dus ook winnen.

En @Filo - zo'n negativisme is inderdaad compleet onnodig. We mankeren 2 spelers en plots is een gelijkspel tegen Genk het hoogst haalbare en gaan we zelfs de titel verliezen? Ik dacht dat we een vrij goeie kern hadden met meerdere goeie spelers, maar volgens jou zijn die 2 dus noodzakelijk om zelfs maar 1 punt te halen? Lichtjes overdreven toch...
Want we spelen sedert Nieuwjaar idd fantastisch voetbal, en we winnen de laatste jaren vlot op Genk. Met ons niveau nu gaan we idd vormer missen, hopelijk verrast fcb me deze namiddag
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door The_One »

Diatta, wat voor ramp is dat geworden zeg, al zoveel matchen op rij...
Plaats reactie