wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Sanders
Invaller
Berichten: 998
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

IsO schreef: 20 mei 2022, 17:48
Arnio schreef: 20 mei 2022, 16:33 Benieuwd naar de opstelling voor zondag en of ze zich nog eens helemaal zullen smijten tegen de mauve...
We zullen rap zien of Ibiza nog in de kleren zit... Denk dat noch de spelers, noch de fans dit seizoen willen afsluiten met een thuisnederlaag tegen anderlecht...
En toch vrees ik er een beetje voor.
Zeker met dat Ibiza-tripje heb ik zo een beetje het gevoel dat ze het al als vakantie zien. Ik verwacht sowieso een scherp anderlecht omdat ze het willen "tonen" tegen de kersverse kampioen, als rivaal zijnde.
Onze spelers hebben vooral in feestmodus geleefd deze week, vermoed ik.

PS: een erehaag (zoals ze zo graag zouden willen in de pers, wat een opgeklopt gedoe zeg) hoeft voor mij niet.
We hebben die traditie niet in België, dus moeten ze die ook niet willen forceren.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3281
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Geen Mata, geen Dost morgen
Sanders
Invaller
Berichten: 998
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

IsO schreef: 21 mei 2022, 22:59 Geen Mata, geen Dost morgen
Mata was toch al niet fit tegen Antwerp, hebben we allenmaal gezien.
Wat zou de reden zijn van Dost?
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3281
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Sanders schreef: 22 mei 2022, 08:38
IsO schreef: 21 mei 2022, 22:59 Geen Mata, geen Dost morgen
Mata was toch al niet fit tegen Antwerp, hebben we allenmaal gezien.
Wat zou de reden zijn van Dost?
Ibiza-kater?
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3281
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Iemand die onze oefenmatch tegen Thes Sport heeft gezien? Benieuwd of er al bepaalde tendenzen of Hoefkens-accenten zichtbaar waren...
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3281
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Larin en Jutgla zeer goed in oefenmatch tegen utrecht. Larin loopt dwars door verdedigers, heeft goeie voorzet en Jutgla staat steeds op de juiste plaats om te scoren. Goeie eerste indruk, denk stevige aanwinsten.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3281
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Vergas Ronald schreef: 13 jul 2022, 18:03 Larin en Jutgla zeer goed in oefenmatch tegen utrecht. Larin loopt dwars door verdedigers, heeft goeie voorzet en Jutgla staat steeds op de juiste plaats om te scoren. Goeie eerste indruk, denk stevige aanwinsten.
Had al een voorgevoel dat die 2 wel eens heel complementair kunnen zijn
FCBrugesawayoflife
Jeugdspeler
Berichten: 174
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FCBrugesawayoflife »

Vergas Ronald schreef: 13 jul 2022, 18:03 Larin en Jutgla zeer goed in oefenmatch tegen utrecht. Larin loopt dwars door verdedigers, heeft goeie voorzet en Jutgla staat steeds op de juiste plaats om te scoren. Goeie eerste indruk, denk stevige aanwinsten.
Met Larin en Jutgla komt het idd wel goed. In die weinige minuten die ze samen op het veld stonden vonden ze elkaar toch al vrij makkelijk. Audoor vond ik ook niet slecht maar werd bij momenten wel te gemakkelijk van de bal gezet moet volgens mij nog wat body kweken maar voetballen kan hij wel. Ook positief vond ik Abakar Sylla was vrij rustig aan de bal. Mbamba vond ik dan weer minder met momenten die jongen heeft echt alles maar staat soms zo nonchalant te spelen..
Vakie 214
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Ik heb de match gisteren niet kunnen zien, kan iemand even een update geven over hoe de opstelling exact was?

Voor rust lijkt het me dat Odoi samen met Hendry en Mechele een 3mansverdediging vormden en Meijer / Nusa de hele flank op zich namen. Eigenlijk de opstelling van vorig seizoen dus.
Na rust heb je dan Otasowie in de verdediging met Mata en Sylla. Sowah en Buchanan die de hele flank op zich nemen? Audoor / Sandra / Okereke als de 3 middenvelders?

De elf van Club voor rust: Mignolet, Odoi, Hendry, Mechele, Meijer, Nusa, Mbamba, Vormer, Vanaken, Lang, De Ketelaere

De elf van Club na rust: Lammens, Mata, Otasowie, Sylla, Sowah, Audoor, Buchanan, Sandra, Larin, Okereke, Jutgla
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3281
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

t4nd schreef: 14 jul 2022, 09:22 Ik heb de match gisteren niet kunnen zien, kan iemand even een update geven over hoe de opstelling exact was?

Voor rust lijkt het me dat Odoi samen met Hendry en Mechele een 3mansverdediging vormden en Meijer / Nusa de hele flank op zich namen. Eigenlijk de opstelling van vorig seizoen dus.
Na rust heb je dan Otasowie in de verdediging met Mata en Sylla. Sowah en Buchanan die de hele flank op zich nemen? Audoor / Sandra / Okereke als de 3 middenvelders?

De elf van Club voor rust: Mignolet, Odoi, Hendry, Mechele, Meijer, Nusa, Mbamba, Vormer, Vanaken, Lang, De Ketelaere

De elf van Club na rust: Lammens, Mata, Otasowie, Sylla, Sowah, Audoor, Buchanan, Sandra, Larin, Okereke, Jutgla
Ook niet gezien, en stelde me ook de vraag hoe we speelden met Larin, Jutglà en Okereke op het veld. Ik zou denken dat we in de eerste helft eerder een 3-5-2 speelden, zoals je aangeeft, en in de tweede helft misschien eerder een 3-4-2-1, met Okereke diep en Jutglà en Larin in de pocket... Maar is dus speculatie. Misschien kan Vergas Ronald bevestigen of tegenspreken?
FCBrugesawayoflife
Jeugdspeler
Berichten: 174
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FCBrugesawayoflife »

IsO schreef: 14 jul 2022, 10:19
t4nd schreef: 14 jul 2022, 09:22 Ik heb de match gisteren niet kunnen zien, kan iemand even een update geven over hoe de opstelling exact was?

Voor rust lijkt het me dat Odoi samen met Hendry en Mechele een 3mansverdediging vormden en Meijer / Nusa de hele flank op zich namen. Eigenlijk de opstelling van vorig seizoen dus.
Na rust heb je dan Otasowie in de verdediging met Mata en Sylla. Sowah en Buchanan die de hele flank op zich nemen? Audoor / Sandra / Okereke als de 3 middenvelders?

De elf van Club voor rust: Mignolet, Odoi, Hendry, Mechele, Meijer, Nusa, Mbamba, Vormer, Vanaken, Lang, De Ketelaere

De elf van Club na rust: Lammens, Mata, Otasowie, Sylla, Sowah, Audoor, Buchanan, Sandra, Larin, Okereke, Jutgla
Ook niet gezien, en stelde me ook de vraag hoe we speelden met Larin, Jutglà en Okereke op het veld. Ik zou denken dat we in de eerste helft eerder een 3-5-2 speelden, zoals je aangeeft, en in de tweede helft misschien eerder een 3-4-2-1, met Okereke diep en Jutglà en Larin in de pocket... Maar is dus speculatie. Misschien kan Vergas Ronald bevestigen of tegenspreken?
Heb zelf de match ook maar in stukjes gezien maar 1ste helft was idd 3-5-2 met Odoi, Mechele en Hendry, Meijer en Nusa die de flanken afliepen, Mbamba op de 6 en Vormer en Vanaken die elkaar wat afwisselden, Lang kreeg dan weer zijn vrije rol en CDK in de spits.

2e helft heb ik minder gevolgd maar als ik mij goed herinner stond Okereke op de rechterflank en Buchanan op de andere kant. Jutgla stond diep en Larin zwerfde er zowat rond. Centraal op het middenveld had je dan Audoor, Sowah en Sandra en in de verdediging had je dan Mata rechts, Sylla centraal en Otasowie links.
Vakie 214
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3281
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

FCBrugesawayoflife schreef: 14 jul 2022, 10:48
[spoiler]
IsO schreef: 14 jul 2022, 10:19
t4nd schreef: 14 jul 2022, 09:22 Ik heb de match gisteren niet kunnen zien, kan iemand even een update geven over hoe de opstelling exact was?

Voor rust lijkt het me dat Odoi samen met Hendry en Mechele een 3mansverdediging vormden en Meijer / Nusa de hele flank op zich namen. Eigenlijk de opstelling van vorig seizoen dus.
Na rust heb je dan Otasowie in de verdediging met Mata en Sylla. Sowah en Buchanan die de hele flank op zich nemen? Audoor / Sandra / Okereke als de 3 middenvelders?

De elf van Club voor rust: Mignolet, Odoi, Hendry, Mechele, Meijer, Nusa, Mbamba, Vormer, Vanaken, Lang, De Ketelaere

De elf van Club na rust: Lammens, Mata, Otasowie, Sylla, Sowah, Audoor, Buchanan, Sandra, Larin, Okereke, Jutgla
Ook niet gezien, en stelde me ook de vraag hoe we speelden met Larin, Jutglà en Okereke op het veld. Ik zou denken dat we in de eerste helft eerder een 3-5-2 speelden, zoals je aangeeft, en in de tweede helft misschien eerder een 3-4-2-1, met Okereke diep en Jutglà en Larin in de pocket... Maar is dus speculatie. Misschien kan Vergas Ronald bevestigen of tegenspreken?
Heb zelf de match ook maar in stukjes gezien maar 1ste helft was idd 3-5-2 met Odoi, Mechele en Hendry, Meijer en Nusa die de flanken afliepen, Mbamba op de 6 en Vormer en Vanaken die elkaar wat afwisselden, Lang kreeg dan weer zijn vrije rol en CDK in de spits.

2e helft heb ik minder gevolgd maar als ik mij goed herinner stond Okereke op de rechterflank en Buchanan op de andere kant. Jutgla stond diep en Larin zwerfde er zowat rond. Centraal op het middenveld had je dan Audoor, Sowah en Sandra en in de verdediging had je dan Mata rechts, Sylla centraal en Otasowie links.
Thx!
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Thx :-)
Gebruikersavatar
Arnio
Belofte
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 aug 2018, 09:34

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Arnio »

Blijkbaar is er deze voormiddag een wedstrijd tegen LOSC, iemand een idee van opstelling enzo...
Plaats reactie