wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door DavidVM »

Cedrinho schreef: 06 dec 2019, 11:20
DavidVM schreef: 06 dec 2019, 10:03
Cedrinho schreef: 05 dec 2019, 22:12
DavidVM schreef: 05 dec 2019, 15:38 Ook niet vergeten dat Diatta de finale van de Africa Cup heeft gespeeld en geen voorbereiding heeft gehad.
Africa Cup in juli afgelopen. Het is nu al december. Tijd genoeg gehad om te recupereren hé zeg.
Het punt van geen voorbereiding is dus van geen belang???
Jawel, voor pakweg de eerste 2 maanden van de competitie. Maar Diatta is nu al 4 maanden terug of zo. Nu mag de "geen voorbereiding" geen excuus meer zijn vind ik.
Ik zou het eerder omgekeerd denken, dat geen voorbereiding zich wat later begint te wreken, maar ieder zijn mening zeker?
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Khas »

Cedrinho schreef: 06 dec 2019, 11:20
DavidVM schreef: 06 dec 2019, 10:03
Cedrinho schreef: 05 dec 2019, 22:12
DavidVM schreef: 05 dec 2019, 15:38 Ook niet vergeten dat Diatta de finale van de Africa Cup heeft gespeeld en geen voorbereiding heeft gehad.
Africa Cup in juli afgelopen. Het is nu al december. Tijd genoeg gehad om te recupereren hé zeg.
Het punt van geen voorbereiding is dus van geen belang???
Jawel, voor pakweg de eerste 2 maanden van de competitie. Maar Diatta is nu al 4 maanden terug of zo. Nu mag de "geen voorbereiding" geen excuus meer zijn vind ik.
Zo simpel is dat niet.Die voorbereiding is lang en op maat en complex om de spelers klaar te stomen voor het seizoen, niet enkel voor het begin van het seizoen. Zelfs een week of twee daarvan missen is geen sinecure.
Bijkomend heb je de verklaring van Clement dat ze proberen nu de spelers te doen pieken in maart, dat gaat ook zijn effecten hebben op wat je nu ziet.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Krepin Diatta is 20 jaar en hier al meteen een van de sterkhouders. Hebben we dat ooit al gehad bij Club, zo'n dragende speler op die leeftijd ?
Wat kunnen we nog meer van die jongen verwachten ?
Af en toe eens een piepklein vormdipje lijkt me niet meer dan normaal
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door The_One »

Diatta is in mijn ogen geen dragende speler. De laatste weken/matchen is hij misschien een beslissende speler, dat kan je wel zeggen, maar dragend, dat lijkt me een stap te ver.
Vormer, Vanaken, Mignolet, Deli, Mechele. Dat zijn voor mij dragende spelers.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

The_One schreef: 06 dec 2019, 12:40 Diatta is in mijn ogen geen dragende speler. De laatste weken/matchen is hij misschien een beslissende speler, dat kan je wel zeggen, maar dragend, dat lijkt me een stap te ver.
Vormer, Vanaken, Mignolet, Deli, Mechele. Dat zijn voor mij dragende spelers.
Semantiek.
Als het grootste deel van de gevaarlijke acties en goals/assists de laatste weken van Diatta komen, dan noem ik dat toch behoorlijk dragend. Bepalend, was misschien beter geweest.
De vraag blijft dezelfde : hebben we al ooit een 20-jarige gehad die al zo bepalend/beslissend/(dragend) was op die leeftijd ?
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Khas »

vanGentmaarvoorClub schreef: 06 dec 2019, 13:36
The_One schreef: 06 dec 2019, 12:40 Diatta is in mijn ogen geen dragende speler. De laatste weken/matchen is hij misschien een beslissende speler, dat kan je wel zeggen, maar dragend, dat lijkt me een stap te ver.
Vormer, Vanaken, Mignolet, Deli, Mechele. Dat zijn voor mij dragende spelers.
Semantiek.
Als het grootste deel van de gevaarlijke acties en goals/assists de laatste weken van Diatta komen, dan noem ik dat toch behoorlijk dragend. Bepalend, was misschien beter geweest.
De vraag blijft dezelfde : hebben we al ooit een 20-jarige gehad die al zo bepalend/beslissend/(dragend) was op die leeftijd ?
Dat is al een paar keer voorgevallen dat iemand van die leeftijd of jonger een periode heeft dat hij uitstekend is. Dat neemt niets af van zijn prestatie natuurlijk.
Altijd leuk om dit te zien.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 891
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

vanGentmaarvoorClub schreef: 06 dec 2019, 13:36hebben we al ooit een 20-jarige gehad die al zo bepalend/beslissend/(dragend) was op die leeftijd ?
Recent Wesley, Danjuma, Engels, Matthew Ryan.
Iets langer geleden Perisic, Lestienne
Nog langer geleden Amokachi, Addo

Club heeft een lange geschiedenis met klasbakken van 19 jaar, Diatta heeft alles om daar één van te worden maar is echt niet de eerste hoor. Beste jonge club speler voor mij afgelopen 20 jaar is Perisic.
Laatst gewijzigd door Vergas Ronald op 06 dec 2019, 14:46, 1 keer totaal gewijzigd.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3200
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Pica »

Engels was op zijn best toen hij 19-20 was :mrgreen:
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Fire »


Vergas Ronald schreef: Beste jonge club speler voor mij afgelopen 20 jaar is Perisic.
Yup
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 891
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Ik heb gemend gevoel met die bekerloting tegen RSCA. Die match gaat echt moeilijk zijn, 'tis pas december & de beker is het enige wat anderlecht nog heeft, die gaan als wilde beesten aan de aftrap komen. Aan den andere kant, we kunnen nog voor de winterstop anderlecht hun seizoen kapot maken. Hun enige realistische kans op troostprijs Europa League is dienen beker winnen of in de bekerfinale tegen ons verliezen, komt op zelfde neer. Als wij die nu uitschakelen in kwartfinale spelen die nog een half jaar voor niks hé, dat hebben wij hier nooit meegemaakt.

Gaan wij echt anderlecht 6 maand voor knikkers doen spelen omdat we een symbolische dubbel willen :mrgreen: Wij zijn niks met die beker. Zou zo grof zijn, en leuk, vooral leuk.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Onderschat de symboliek niet. Als ik niets over het hoofd zien is het van '95-'96 geleden dat een team (Club toen) de dubbel won. Als wij er nu in slagen om in een seizoen met CL-voetbal (en normaal gezien ook Europese overwintering) ook nog de dubbel te pakken is dat een enorm statement naar de andere teams.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Alethio »

Ja lap.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door The_One »

Op deze moment zou ik Horvath nog sneller in de spits zetten dan Okereke :jenne:
Jelle
Jeugdspeler
Berichten: 131
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Jelle »

Heeft Okereke al een bal niet bij de tegenstander afgeleverd?

Verstuurd vanaf mijn MI 9 met Tapatalk

Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Khas »

Voetbalsoep
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Plaats reactie