wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Pica »

Charles is nog fit, is enthousiast en gretig. Dat enthousiasme, die gretigheid, dat missen we beetje. Gecombineerd met het feit dat je Charles in de goal mag zetten en dat em nog content zou zijn om ons shirtje te dragen.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door The_One »

Cedrinho schreef: 09 dec 2019, 18:40 Alleen snap ik niet goed waarom hij nu al 2x op rij door Charles vervangen wordt tijdens de match.
Snap ik inderdaad ook niet. Niet te begrijpen waarom Okereke start en Charles niet..
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Cedrinho schreef: 09 dec 2019, 18:40Alleen snap ik niet goed waarom hij nu al 2x op rij door Charles vervangen wordt tijdens de match.
Niet doen wat Clement vraagt en/of slecht spelen en/of tactische aanpassing, Okereke komt er wel door, groot talent, aanpassingsperiode, we hebben al gezien wat hij kan.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Pica schreef: 09 dec 2019, 20:33 Charles is nog fit, is enthousiast en gretig. Dat enthousiasme, die gretigheid, dat missen we beetje. Gecombineerd met het feit dat je Charles in de goal mag zetten en dat em nog content zou zijn om ons shirtje te dragen.
Ik zou dan eerder Openda brengen ipv Okereke en Charles ipv Vanaken.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door DavidVM »

Cedrinho schreef: 09 dec 2019, 18:40
DavidVM schreef: 09 dec 2019, 08:42
Tiki Taka schreef: 09 dec 2019, 08:07
The_One schreef: 07 dec 2019, 21:45 Op deze moment zou ik Horvath nog sneller in de spits zetten dan Okereke :jenne:
Het is toch hallucinant hoe goed deze begon aan het seizoen en hoe slecht hij nu is ?!
Hoe kan je zo ver afglijden? En ja, dan wordt al eens over zijn transfersom van €8 miljoen gesproken, en terecht.
Vertrouwen is een raar beestje, kan zeer snel terug komen maar kan ook nog lang duren. Voordeel is dat we ondertussen wel al gezien hebben dat Okereke heel goed kan zijn, maar velen zijn dat precies al vergeten
De Okereke van nu doet me denken aan de eerste matchen van Schrijvers dit seizoen. Vol goede wil, maar het lukt gewoon voor geen beetje. Ballen verkeerd inschatten, verkeerd raken, et cetera.
Zodra hij scoort is hij weer vertrokken denk ik.

Alleen snap ik niet goed waarom hij nu al 2x op rij door Charles vervangen wordt tijdens de match.
Ik zie hier een signaal van Phille in richting bestuur
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 799
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Duffman »

Gaat die openluchtparty naast het Van der Valk in Oostkamp nog door vannacht?
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Duffman schreef: 10 dec 2019, 15:38 Gaat die openluchtparty naast het Van der Valk in Oostkamp nog door vannacht?
En leuk feestje vannacht gehad daar? :hup:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Vanavond een punt halen zou een mooie afsluiter zijn van deze meer dan verdienstelijke CL campagne.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Tiki Taka schreef: 11 dec 2019, 07:34 Vanavond een punt halen zou een mooie afsluiter zijn van deze meer dan verdienstelijke CL campagne.
drie punten een nog mooiere. Deze campagne verdient een orgelpunt. Er gewoon voor gaan!
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Fire »

Tiki Taka schreef:Vanavond een punt halen zou een mooie afsluiter zijn van deze meer dan verdienstelijke CL campagne.
Winnen zou pas echt mooi zijn. Hopelijk stappen ze zo t veld op ipv voor een draw te gaan.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Blackburn
Profvoetballer
Berichten: 374
Lid geworden op: 04 jul 2016, 10:26

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Blackburn »

Kan aan mij liggen, maar ik heb echt het gevoel dat we die arrogante Spanjolen gewoon gaan pakken vandaag...
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1329
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door PetjeFCB »

Pff als ik die ploegen in Europa League bekijk... Makkelijk wordt dat toch ook niet zu
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

PetjeFCB schreef: 13 dec 2019, 00:01 Pff als ik die ploegen in Europa League bekijk... Makkelijk wordt dat toch ook niet zu
Geef mij nu maar een `haalbare` tegenstander; Espanol, Celtic, LASK Linz, Malmo, Braga en in de volgende ronde pas een absolute klepper genre ; Ajax, Inter, Arsenal, Sevilla.
Maandagnamiddag 16/12 kennen we de loting.
Gebruikersavatar
Jens27
Profvoetballer
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 dec 2016, 14:16

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Jens27 »

Celtic plz. Wat een mooie verplaatsing zou dat zijn :love:
:hupclub: :hupclub: :hupclub:
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Khas »

Jens27 schreef: 13 dec 2019, 08:50 Celtic plz. Wat een mooie verplaatsing zou dat zijn :love:
Staat bij mij helemaal bovenaan, op eenzame hoogte, bij de verschrikkelijkste verplaatsingen die ik ooit deed.
Glasgow mag plat branden van mij.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Plaats reactie