wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Ik ben oprecht blij dat Perez een kans krijgt. Geen idee waarom hij onder Clement dit seizoen altijd uit de kern verdween want vorig seizoen liet hij toch mooie zaken zien. Natuurlijk ook niet evident om op dezelfde positie als CDK te spelen.
Sanders
Supersub
Berichten: 1096
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Sanders schreef: 05 jan 2022, 16:20 Oefenwedstrijd tegen Karlsruher SC:
Eerste helft juist gedaan: 0-0
Club speelde met:
Mignolet - Persyn, Hendry, Nsoki, Maouassa - Rits, Vormer, Vanaken - Buchanan, Perez, Sandra
Na de rust wordt een ander elftal verwacht.
Was vooral nog slordig tot nu toe.
Tweede helft:
Shinton - Mata, Mechele, Ricca, Sobol - Otasowie, Audoor, De Ketelaere - Nusa, Dost, Lang
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Yago »

Audoor zag er wel goed uit. En alle respect enz. maar Otasowie zou ook bij Club Nxt geen basis staan (niet enkel op deze wedstrijd gebaseerd).
Sanders
Supersub
Berichten: 1096
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Yago schreef: 05 jan 2022, 17:16 Audoor zag er wel goed uit. En alle respect enz. maar Otasowie zou ook bij Club Nxt geen basis staan (niet enkel op deze wedstrijd gebaseerd).
Otasowie viel nog mee, maar is op deze moment absoluut geen 4 miljoen waard, verre van zelfs...
Audoor was leuk om zien. Nusa ook.
Voor de rest toch echt wel zwakjes vond ik.
Ik hoor Hoefkens vooraf zeggen dat ze een hoge intensiteit wouden omdat de spelers maar 45min moesten spelen.
Sommigen konden dat precies toch niet opbrengen. (of hing de high intensity training van gisteren in de benen?)
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

LaurensVS schreef: 05 jan 2022, 16:22 Tajon is hier nog geen halve week en toont nu al flitsen.
Zonder pech wordt dat een klasbak, kan niet wachten!
Leuk te horen !
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 900
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

t4nd schreef: 28 dec 2021, 14:47of de nederlagen tegen City hebben er harder ingehakt dan we beseffen
Ik denk dat, Club Brugge kan in feite -zoals de media correct aanhaalde vooraf- niet doorstoten in zo'n groep. Na de ongelooflijke prestaties tegen PSG en Leipzig is iedereen daar toch in beginnen geloven, ik vrees echter dat achter de schermen 'geloof' oversloeg in 'druk' - Om dan 10 goals tegen uw oren en tweemaal voetbal les te krijgen in 10 dagen, zeker voor een team die zelden verliest, laat staan een pak slaag krijgt. Clement heeft ook -vermoedelijk met de beste bedoelingen- tegenstander verrassen, alles omgegooid in de cruciale CL matchen. Voor een team die 3 jaar quasi alles wint twee keer in 10 dagen afgeslacht worden, dat kan er stevig inhakken.

Kon dat ook beetje zien bij de 1-4 van Vanaken in Manchester, hij en Vormer waren nadrukkelijk op zoek naar eerredder, 'tis nog gelukt ook, dat zijn mannen die die niet belachelijk gemaakt willen worden, zelfs niet tegen Man City. Idem Mignolet, zonder discussie top 20 keepers ter wereld, die mens heeft zich sinds zijn tijd bij Sint Truiden niet meer 10 keer in 10 dagen moeten omdraaien.

CDK is nog jong, Noa Lang trekt zich van niks aan maar voor mannen gelijk Mignolet, Vanaken en Vormer is twee weken vernederd worden pijnlijk.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 900
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

t4nd schreef: 05 jan 2022, 16:30Ik ben oprecht blij dat Perez een kans krijgt. Geen idee waarom hij onder Clement dit seizoen altijd uit de kern verdween
Zoals je zelf aanhaalt. Zelfde reden dat we Dost minder zien dan sommigen -waaronder ik- zouden willen. Ketelaere en Lang zijn uitzonderlijk. Dost heeft nog 't voordeel dat hij een ander type spits is, Perez is goed maar is, tja, een minder goeie Ketelaere zeker :mrgreen:

Hoewel het weinige wat we van Perez gezien hebben echt wel goed was, wie weet met nieuwe trainer, kan zomaar meer speeltijd krijgen nu, nieuwe T1 is altijd spannend. Situatie Vormer is ook uitkijken, Clement vond Ruud niet meer scherp genoeg voor altijd 90 minuten, we zullen snel zien of nieuwe trainer die mening deelt.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Club start met :

Mignolet, Mechele, Hendry, Nsoki, Vormer, Mata, De Ketelaere, Rits, Lang, Buchanan & Dost. 👊🏼

Ik vraag me af welke formatie het zal zijn. Op basis van hoe de namen staan wordt het een 3-5-2 met Buchanan & Dost in de spits en Mata / Lang op de flanken.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

t4nd schreef: 08 jan 2022, 14:40 Club start met :

Mignolet, Mechele, Hendry, Nsoki, Vormer, Mata, De Ketelaere, Rits, Lang, Buchanan & Dost. 👊🏼

Ik vraag me af welke formatie het zal zijn. Op basis van hoe de namen staan wordt het een 3-5-2 met Buchanan & Dost in de spits en Mata / Lang op de flanken.
Buchanan op links dus.
Sanders
Supersub
Berichten: 1096
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

t4nd schreef: 08 jan 2022, 14:40 Club start met :

Mignolet, Mechele, Hendry, Nsoki, Vormer, Mata, De Ketelaere, Rits, Lang, Buchanan & Dost. 👊🏼

Ik vraag me af welke formatie het zal zijn. Op basis van hoe de namen staan wordt het een 3-5-2 met Buchanan & Dost in de spits en Mata / Lang op de flanken.
Het had inderdaad 3-5-2 kunnen zijn.
Buchanan duidelijk op links. De Ketelaere hoog bij Dost. Lang duidelijk wat dieper. Vormer zuiver voor de defensie.
Eerder een 3-4-3 zou ik denken? Lang en De Ketelaere in de pockets (de ene wat dieper, de andere wat afhaken). Rits moet de lopende man worden uit het middenveld.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

3-4-3 idd. Ik had Buchanan niet op links verwacht, vandaar de verwarring eerst :-).
Ze doen het wel goed, maar 't is nu ook niet bepaald een geweldige waardemeter.
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Yago »

Toch weer erg zwak. Denk niet dat we te veel conclusies moeten trekken uit oefenwedstrijden, maar dat gaat toch een stuk beter moeten, dit was bijna wandelvoetbal.
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Yago »

Tsja, dit was niet goed. We krijgen een geschenk bij die eerste goal (dat Dost eerst nog onbegrijpelijk mist), maar tot die tweede was dit echt zwaar teleurstellend. Steriel balbezit zonder kansen, traag tempo, geen diepgang. Op het einde stort Stvv nog wat in, maar zelfs dan ogen we allesbehalve scherp. Een geluk dat de tegenstander echt enorm zwak is.

Je mag me gerust cynisch noemen en ik weet dat we geen conclusies mogen trekken na 1 match, maar ik vrees dat deze Nederlander komende weken koppig gaat zijn met Dost en Vormer, en dat gaat het spel niet ten goede komen.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Gewoon een volwassen match, vond ik.
Inzet was er
En vooral ook de nul gehouden.
Gebruikersavatar
Fanzy
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 mei 2016, 12:24

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Fanzy »

Wanneer Schreuder zijn manier van voetbal second nature wordt, dan zal het tempo en de automatismen ook volgen. Althans, dat hoop ik toch.
Plaats reactie