wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Dit is alleszins niet de bijsturing waar ik op gehoopt had, integendeel. Tegen OHL maandag is er wel nog een kans om te tonen dat er wel degelijk werd en wordt gewerkt aan oplossingen. Begin januari volgt dan al meteen een serieuze lakmoesproef tegen Genk.
Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

IsO schreef: 22 dec 2022, 09:44 Dit is alleszins niet de bijsturing waar ik op gehoopt had, integendeel. Tegen OHL maandag is er wel nog een kans om te tonen dat er wel degelijk werd en wordt gewerkt aan oplossingen. Begin januari volgt dan al meteen een serieuze lakmoesproef tegen Genk.
Ik ook niet. Ik had gedacht dat die maand ons deugd zou doen om alles weer op punt te zetten. Kwaliteit genoeg in de kern.
Onze oefenmatchen waren dan toch een teken aan de wand dat het niet beter ging.
HLN meldt al dat de trainingen geannuleerd werden en dat de spelers niet naar het Basecamp moesten komen...
https://www.hln.be/club-brugge/ontslag- ... ~a9973f86/
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Ik vrees eerlijk gezegd voor Hoefkens. Maandag tegen OHL misschien nog een laatste kans maar ik vermoed dat een overwinning alleen niet voldoende zal zijn. We hadden gisteren ook kunnen winnen, maar het spel ging een zwak geweest zijn.
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 223
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

tijd om een paar vaste waarden buiten te zetten. Vanaken eerst: hoe lamlending dieblijft spelen is onverantwoord. Bij zijn balverlies laat hij de ploeg lopen en kleffert hij op zijn gemak recht om wat te mekkeren. bol het af vent
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

FFII's brain farted again
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 805
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Duffman »

Kevinho schreef: 21 dec 2022, 23:51 Zou er niet van verschieten als Martinez hier ineens staat
Niemand, maar letterlijk niemand wil die gluiperige slijmbal als T1 bij Club Brugge :roll:
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Kevinho »

Duffman schreef: 22 dec 2022, 17:58
Kevinho schreef: 21 dec 2022, 23:51 Zou er niet van verschieten als Martinez hier ineens staat
Niemand, maar letterlijk niemand wil die gluiperige slijmbal als T1 bij Club Brugge :roll:
Ik ook niet. Met een Conte als trainer bij de rode duivels hadden we al lang een gouden medaille gehad. Maar Martinez en Bart zijn de beste makkers dus 1 en 1 is …. En Ja Hoefkens weg ermee echt weg ermee heeft gewoon het niveau niet. T3 of max T2 of misschien beter gewoon jeugdtrainer. En in de leerschool gaan bij een trainer die wel looplijnen in een ploeg kan krijgen.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Het probleem dat we momenteel hebben is dat we te veel breien. Balbezit om balbezit te hebben, passen om te passen. Daardoor krijg je zo'n foutjes als de goal van Mignolet tegen STVV - té hard op't gemak het balletje rondspelen. Als er 1 ding is dat Martinez de laatste jaren bij de Rode Duivels gedaan heeft, dan is het spelen op balbezit en passen om te passen. ALS we van coach wisselen, moet het iemand zijn met drive én diepgang.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

ik kan me niet voorstellen dat Bart Verhaeghe zou overwegen om Martinez aan te stellen.
Hij weet gewoon dat die veel te controversieel is op dit ogenblik.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Ik vermoed :

Mignolet
Mata / Mechele / Sylla
Buchanan / Vanaken / Onyedika / Nielsen / Meijer
Sowah / Jutgla
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Kevinho »

Voetbal zonder diepgang en ideeën deel 34. Moet zeggen dat het voetbal van de rode duivels en ons heel veel gelijkenissen vertoont.
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Kevinho »

Dringend back up voor Vanaken nodig speelt al langer als een dweil. Kapiteinsband moet gewoon naar Mignolet gaan. Toonbeeld altijd en overal.
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Kevinho »

Onvoorstelbaar 2de helft is zelfs nog zwakker als de eerste. Aanvallend niks automatismen 2 tegen 1 , 4 tegen 2 ,… niks spelen wij uit. Dat is training / automatismen heel duidelijk dat daar niet op getraind wordt; opkomende man wat doen niks blijkbaar want iedereen staat stil. Zelfs een simpele switchbeweging kent men precies niet. Strontvoetbal niveau 4de provinciale is het !!!
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 223
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

Wat een triestige vertoning weer. Net een bende onbeholpen amateurs die zonder enig overtuiging voetbal willen spelen. De mot zit serieus in deze ploeg.
Hoefkens kan beschikken: kan de ploeg niet laten spelen (buiten de paar goeie matchen in het begin)
Vanaken: blijft de gemakzuchtige speler: veel lopen, weinig doen, spel vertragen en zijn ploeg in de steek laten, waarom die man toch een levenslang contract aanbieden?

Waar is de ploeg nar toe die schitterend speelde in de eerste 3 CL matchen? De andere machten waren niet om aan te zien.... :fire:
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Dat gratuit schieten op Vanaken vind ik vrij zwak...
Heel het team beweegt te weinig en loopt compleet verkeerd. Je merkt aan alles dat er compleet geen vertrouwen is en te weinig spelers durven risico te nemen. In de tweede helft (toen we voorstonden) was er meer beweging en zag je dat Hans ook beter begon te spelen. Je kan niet verwachten dat een speler die de bal graag in de ruimte speelt op z'n best is als de rest van het team die ruimte niet maakt. Het is maar een halve vergelijking want De Bruyne is pakken beter, maar met de Rode Duivels was ook hij 2,5 matchen enorm zwak. Pas toen Lukaku op het plein kwam en er ruimte was om de pass te geven begon Kevin beter te shotten. Ga je daar dan ook zeggen dat Kevin een zwakke speler is?
Hans is niet het probleem, om een of andere reden zit de mot gewoon compleet in ons team. Het is mogelijk dat het plots beter loopt als Hans uit het team verdwijnt, het is ook mogelijk dat het beter wordt als Hoefkens vervangen wordt, maar dat is gewoon allemaal gokken dat je doet. De spelers moeten terug het geloof in eigen kunnen hebben. Het geloof van onoverwinnelijkheid. Op dit moment is het net het tegenovergestelde. De tegenstander houdt alles toe omdat ze weten dat ze toch een kans zullen krijgen en die goal maken (zelfs als ze geen kans creëren want die pech hebben wij gewoon momenteel).

En nee, ik zeg niet dat we goed gespeeld hebben hé. Ik zeg dat je niet op 1 speler of 1 coach moet schieten - heel het team moet hier samen aan werken.
Plaats reactie