wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door The_One »

Het was een goeie match van Club, hopelijk zijn we nu vertrokken.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 901
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Goeie match tegen OHL. Lang speelde met veel inzet, hij kan zijn transferdossier uit z'n hoofd zetten als hij op 't veld staat, dat is positief. Ferran Jutgla gaat 't maken bij ons in de spits, snel, ongelooflijk sterk aan de bal voor zo'n klein ventje, loopt erg slim en iedere bal die hij krijgt is tussen de palen, hij doet me aan een jonge Wesley Sonck denken, dat was ook zo'n explosieve dwerg die ge niet van de bal duwt. Ik denk dat we met Jutgla en Larin erg goed zitten voorin. Heb tegen OHL voor 't eerst een goeie Kamal Sowah gezien, ik had die afgeschreven als miskoop, iets wat ik anders nooit doe. Die nieuwe Hollander op links was ook goed
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
NielsFCB
Tester
Berichten: 29
Lid geworden op: 17 jan 2018, 11:55

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door NielsFCB »

Vergas Ronald schreef: 15 aug 2022, 12:51 Ik denk dat we met Jutgla en Larin erg goed zitten voorin.
Mag tijd krijgen, maar eigenlijk nog amper iets gezien van Larin. Weinig bewegend en betrokken vond ik tot nog toe. Jutgla is een bom.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Op basis van gisteren snap ik wel dat ons bestuur nog zoekt naar een defensieve middenvelder. Odoi is niet slecht, maar op die positie kunnen we ons wel nog versterken. Bij die (afgekeurde) tegengoal verliest Sylla de bal aan de 16 van de tegenstander. Je kan hem wijzen op zijn foute pass, maar ik denk dat Leuven met 2 slimme passes plots iemand alleen voor Simon krijgt - terwijl er nog 4 defensieve spelers van ons rond die ene van Leuven staan. Sylla maakt daar een jeugdzonde, maar de rest mag toch ook eens in de spiegel kijken.
Sanders
Supersub
Berichten: 1109
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

NielsFCB schreef: 15 aug 2022, 12:58
Vergas Ronald schreef: 15 aug 2022, 12:51 Ik denk dat we met Jutgla en Larin erg goed zitten voorin.
Mag tijd krijgen, maar eigenlijk nog amper iets gezien van Larin. Weinig bewegend en betrokken vond ik tot nog toe. Jutgla is een bom.
Ik vind dat we zeker nog een spits kunnen halen als Lang weggaat. Larin heeft inderdaad nog niet veel (kunnen) tonen. Ik ben nog niet overtuigd.
Polbemol
Jeugdspeler
Berichten: 174
Lid geworden op: 09 aug 2018, 13:51
Locatie: Kampenhout

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Polbemol »

Met Mignolet, Mata, Skov Olsen, Hans en Nielsen heeft Club spelers die in ELK eerste klasse elftal een basisplaats zouden hebben. Jutgla is de volgende 'incontournable', samen met de Rits van vorig jaar en de Lang van begin vorig seizoen. Als de motor aanslaat en onze gekwetsten zijn terug, dan spelen we altijd voor de titel. Ik zie het wel goed komen (maar er mag in de verdediging dus wel iets bij, hé!) en als er geen kleedkamerissues komen, dan mogen we optimistisch zijn!
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Toch wel een wapen voor doel, Bjorn Meijer met het hoofd.
Jammer dat Mechele zich bij het tegendoelpunt 2 keer laat pakken, eerst op snelheid (het gekende probleem), daarna positioneel
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Kevinho »

vanGentmaarvoorClub schreef: 21 aug 2022, 14:20 Toch wel een wapen voor doel, Bjorn Meijer met het hoofd.
Jammer dat Mechele zich bij het tegendoelpunt 2 keer laat pakken, eerst op snelheid (het gekende probleem), daarna positioneel
Boyata komt eraan 😉
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Yago »

Kunnen we Larin deze zomer nog terug verkopen?
GraspopperFCB
Jeugdspeler
Berichten: 138
Lid geworden op: 28 jan 2018, 16:53

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door GraspopperFCB »

Wel duidelijk dat we de laatste jaren een primus zijn in het halen van triestige spitsen… Die Larin heb ik op die ene aflegger vandaag nog niks goed zien doen in al zijn invalbeurten. Gelukkig dat hij niks gekost heeft.
Verder was het niet slecht vandaag maar ook niet goed. De aanwijzingen van Hoefkens langs de lijn zijn toch ook niet dat.. Ik zie hem echt wel als Club man maar als T1 vrees ik toch beetje voor de toekomst om eerlijk te zijn.
Wat transfer van Hans betreft is voor mij heel simpel. Je moet het hem gunnen en hem laten gaan ook al krijg je hem niet vervangen. Maar als respect naar hem toe moet je het hem gewoon gunnen maar wel voor de nodige miljoenen want 12 miljoen heb ik ergens gelezen is toch wat aan de lage kant vind ik. Natuurlijk hoop ik dat hij blijft maar ik voel aan alles dat hij de stap gaat zetten. Hopelijk hebben ze dan hun huiswerk klaar om hem zo goed mogelijk te vervangen.
CRS006
Tester
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 mar 2018, 08:30

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door CRS006 »

GraspopperFCB schreef: 21 aug 2022, 16:26 Wel duidelijk dat we de laatste jaren een primus zijn in het halen van triestige spitsen… Die Larin heb ik op die ene aflegger vandaag nog niks goed zien doen in al zijn invalbeurten. Gelukkig dat hij niks gekost heeft.
Verder was het niet slecht vandaag maar ook niet goed. De aanwijzingen van Hoefkens langs de lijn zijn toch ook niet dat.. Ik zie hem echt wel als Club man maar als T1 vrees ik toch beetje voor de toekomst om eerlijk te zijn.
Wat transfer van Hans betreft is voor mij heel simpel. Je moet het hem gunnen en hem laten gaan ook al krijg je hem niet vervangen. Maar als respect naar hem toe moet je het hem gewoon gunnen maar wel voor de nodige miljoenen want 12 miljoen heb ik ergens gelezen is toch wat aan de lage kant vind ik. Natuurlijk hoop ik dat hij blijft maar ik voel aan alles dat hij de stap gaat zetten. Hopelijk hebben ze dan hun huiswerk klaar om hem zo goed mogelijk te vervangen.
Larin werd aangeboden en Club zag er gewoon een opportuniteit in. Een vervanger voor Dost die btw ook praktisch geen minuten meer maakte. (heeft een marktwaarde van 10 mil.). Brugge kan indien hij er echt niet doorkomt eind dit seizoen verkopen en er winst op maken ... Dus geen slechte zet van Club.

Hans moeten we met pijn in het hart gewoon laten vertrekken. Wil gewoon die stap nog wagen om in de grootste competitie te spelen + ik heb het gevoel dat de motivatie wat zoek is. Heeft al alles gewonnen in de JPL en het is wat op bij hem.

Ook al zal het enorm moeilijk zijn om hem te vervangen vind ik toch dat Club moet meewerken aan een transfer en hem laten gaan als ze er 15 mil. of nog wat meer voor kunnen krijgen.

Hopelijk is lang niet te erg gekwetst en krijgt hij ook nog zijn gewenste transfer + Vormer en Balanta nog weg (loonlast) en dan heb je zowel kapitaal (transferprijs) als gng ruimte (lonen) om echt nog een topper of 3 te gaan halen (twee middenvelders en een spits)

Als Hans vertrekt moet je gwn vol voor Berge gaan. Het geld van Hans + 5 miljoen er bij en je hebt een zeer talentvolle jonge speler (24 jaar) met een uiterst interessant profiel. Speelt hij een jaar of 2 de pannen van het dak verkoop je hem makkelijk voor 40 mil. aan een PL-ploeg.

Nielsen op de 6, Berge op de 8 ( of omgekeerd) en koop een talentvolle technische 10 (korte draaicirkel, dribbelaar) tussen de 20 en 24 jaar voor 7 a 10 miljoen euro en je hebt een middenveld die iedere match zal domineren en ook gewoon terug spelers die hongerig zijn en zich willen bewijzen. De honger die bij veel spelers toch wel wat weg is (Lang, Vormer, Hans ...).

Dan nog een targetman (type Hojlund - zal zelf al te prijzig zijn) met diepgang waar Jutgla rond kan zwerevn + Boyata in de plaats van Mechele en Buchanan in de plaats van Meijer (Meijer kan ook op plaats Sylla indien nodig) en je hebt gewoon een heel andere ploeg en bent enorm versterkt tegenover vorig seizoen + nieuwe energie en motivatie.
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Yago »

Larin kost nog altijd een salaris, en zo iemand verkoop je niet zomaar. Ik denk dat je ook enorm onderschat hoe moeilijk het is een "goede technische 10" te vinden, alsook hoeveel geld Berge wel niet zou kosten. Boyata is geen oplossing, en een targetspits zie ik absoluut niet als nodig. Ik zie absoluut geen gebrek aan honger bij Vanaken en Lang, en Vormer's probleem is ook gewoon dat hij het fysiek niet meer aankan. Nog enorm veel en moeilijk werk als Vanaken en Lang vertrekken, doe daar een onervaren coach bij en dit zou wel eens een overgangsjaar met paniekaankopen in de winter kunnen worden.
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Kevinho »

Yago schreef: 21 aug 2022, 18:35 Larin kost nog altijd een salaris, en zo iemand verkoop je niet zomaar. Ik denk dat je ook enorm onderschat hoe moeilijk het is een "goede technische 10" te vinden, alsook hoeveel geld Berge wel niet zou kosten. Boyata is geen oplossing, en een targetspits zie ik absoluut niet als nodig. Ik zie absoluut geen gebrek aan honger bij Vanaken en Lang, en Vormer's probleem is ook gewoon dat hij het fysiek niet meer aankan. Nog enorm veel en moeilijk werk als Vanaken en Lang vertrekken, doe daar een onervaren coach bij en dit zou wel eens een overgangsjaar met paniekaankopen in de winter kunnen worden.
Hetzelfde als vorig seizoen maw zonder de coach dan …
CRS006
Tester
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 mar 2018, 08:30

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door CRS006 »

Yago schreef: 21 aug 2022, 18:35 Larin kost nog altijd een salaris, en zo iemand verkoop je niet zomaar. Ik denk dat je ook enorm onderschat hoe moeilijk het is een "goede technische 10" te vinden, alsook hoeveel geld Berge wel niet zou kosten. Boyata is geen oplossing, en een targetspits zie ik absoluut niet als nodig. Ik zie absoluut geen gebrek aan honger bij Vanaken en Lang, en Vormer's probleem is ook gewoon dat hij het fysiek niet meer aankan. Nog enorm veel en moeilijk werk als Vanaken en Lang vertrekken, doe daar een onervaren coach bij en dit zou wel eens een overgangsjaar met paniekaankopen in de winter kunnen worden.
Nu het is niet verboden om van mening te verschillen maar komaan zeg.

- Boyata is beter of Brandon en was vorig seizoen nog kapitein van een ploeg die in de Bundesliga speelde. Ik heb Mechele hem nog nooit de voorkeur zien krijgen op hem hoor. Het is niet omdat hij al enkele ongelukkige momenten bij de Duivels gehad heeft dat hij geen versterking zou zijn.

Mechele vond ik opnieuw weer heel zwak. In de fout bij het tegendoelpunt en die passing :facewall: . Is ook gewoon super traag en iedere ploeg probeert dit uit te spelen. Hij wordt iedere keer zo easy is de rug gepakt.

Een jonge en talentvolle technische nr 10 is idd niet te onderschatten maar er zijn voorbeelden en opties genoeg. De wereld is groot. Ik denk zelf dat je bij de kleinere ploegen in de jpl enkele leuke profielen hebt rondlopen.

Nu zal wel rap ook 10 a 12 miljoen kosten maar als Hans zou vertrekken en je wilt ongeveer hetzelfde profiel. Een grote 10 met een goede vista en goede voetjes ...Maurits Kjaergaard. Zeer leuk profiel en dan heb ik nog verschillende voorbeelden.

Ik weet heus wel dat Berge veel gaat kosten. Ik kan ook lezen en tellen hoor. Nu als je iets wilt neerzetten in Europa en opnieu kampioen wilt spelen ga je als Club zijnde kwaliteit moeten halen die er direct staat. Genk, anderlecht (met Mazzu) en Antwerpen schat ik hoger in dan de vorige twee seizoenen. Gent heeft echt wel heel veel pech voor de moment maar ook voor hen zullen we moeten opletten.

Dit gezegd zijnde Hans is een topper en heeft al zoveel bewezen maar als je voor Hans (30 jaar) bv nog 16 miljoen kunt krijgen. Wrm zou Berge (6 jaar jonger + met een nog unieker profiel dan Hans en al PL-ervaring) dan geen 20 waard zijn ? Ok je verbreekt dan wel het Belgisch record met 8 mil. maar ooit zal dit gebeuren (wrm dan nu niet wnr we het geld hebben en op die positie effectief iemand nodig hebben en al zeker als Hans zou vertrekken)

Gezien het opnieuw play-offs zijn met maar 4 ploegen en het feit dat onze tegenstanders toch ook stappen hebben gezet zullen we niet te veel punten mogen laten liggen en iedereen weet dat CL-voetbal kan zorgen dat we in de jpl soms punten laten liggen.

Hans is een modelprof en zal altijd zijn best doen. Maar als je al alles gewonnen hebt wat te winnen valt en je bent wat uitgekeken op de competitie + je ziet spelers als CDK en N'soki mooie transfers maken dan verlang je toch ook naar meer/ Het is zijn laatste kans om die stap te zetten en zal een HEEL mooi loon krijgen om nog 3 jaar in de aantrekkelijkste competitie van de wereld te gaan spelen. Een competitie waar je om de 3 weken een heel seizoen lang tegen een topper speelt.

Lang is het moe en speelde puur voor een transfer. Mooie kunstjes met 0 rendement en zag zijn teamgenoten niet staan (kon al 3 ast hebben mocht hij een vrijstaande Jutgla bedienen). Past trouwens niet in ons systeem. Ideale speler als je 4-3-3 speelt. Maar is geen spits en je kan hem ook niet op de flanken zetten zoals Skov of Buchanan (kan het niet belopen).

En een Targetspit met diepgang niet nodig ? Sowah en ook Jutgla zakken beiden te veel terug waardoor je soms zonder spits in de 16 staat terwijl je met twee spitsen speelt ... Zet een echte Spits met diepgang naast Jutgla en je hebt vuurwerk.

En over Larin ... Ik ben ook geen fan en idd een loon moet betaald worden. Dat heb je heel goed gezien en DOST speelde wss gratis ... (Dost had buiten Simon,Hans en Vormer het zwaarste loon) hebt dan ook vervangers en opties nodig indien spelers zouden gekwetst zijn of tijdens een match gewisseld moeten worden of uitvallen (zie vandaag). Dan kun je ook niet verwachten dat uw 4de optie in de spits ook een topper is als de speler die normaal start. We zijn Real, Liverpool of City niet. Larin is aangeboden geweest? Hij heeft al in het verleden al wat bewezen, was gratis en heeft nog een mooie marktwaarde. Heeft idd nog niet veel positiefs laten zien maar ik begrijp echt niet wrm niemand inziet dat dit gwn uit het standpunt van Club geen slechte zet was.
Laatst gewijzigd door CRS006 op 21 aug 2022, 20:19, 1 keer totaal gewijzigd.
CRS006
Tester
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 mar 2018, 08:30

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door CRS006 »

CRS006 schreef: 21 aug 2022, 19:23
Yago schreef: 21 aug 2022, 18:35 Larin kost nog altijd een salaris, en zo iemand verkoop je niet zomaar. Ik denk dat je ook enorm onderschat hoe moeilijk het is een "goede technische 10" te vinden, alsook hoeveel geld Berge wel niet zou kosten. Boyata is geen oplossing, en een targetspits zie ik absoluut niet als nodig. Ik zie absoluut geen gebrek aan honger bij Vanaken en Lang, en Vormer's probleem is ook gewoon dat hij het fysiek niet meer aankan. Nog enorm veel en moeilijk werk als Vanaken en Lang vertrekken, doe daar een onervaren coach bij en dit zou wel eens een overgangsjaar met paniekaankopen in de winter kunnen worden.
Nu het is niet verboden om van mening te verschillen maar komaan zeg.

- Boyata is beter of Brandon en was vorig seizoen nog kapitein van een ploeg die in de Bundesliga speelde. Ik heb Mechele hem nog nooit de voorkeur zien krijgen op hem hoor. Het is niet omdat hij al enkele ongelukkige momenten bij de Duivels gehad heeft dat hij geen versterking zou zijn.

Mechele vond ik opnieuw weer heel zwak. In de fout bij het tegendoelpunt en die passing :facewall: . Is ook gewoon super traag en iedere ploeg probeert dit uit te spelen. Hij wordt iedere keer zo easy is de rug gepakt.

Een jonge en talentvolle technische nr 10 is idd niet te onderschatten maar er zijn voorbeelden en opties genoeg. De wereld is groot. Ik denk zelf dat je bij de kleinere ploegen in de jpl enkele leuke profielen hebt rondlopen.

Nu zal wel rap ook 10 a 12 miljoen kosten maar als Hans zou vertrekken en je wilt ongeveer hetzelfde profiel. Een grote 10 met een goede vista en goede voetjes ...Maurits Kjaergaard. Zeer leuk profiel en dan heb ik nog verschillende voorbeelden.

Ik weet heus wel dat Berge veel gaat kosten. Ik kan ook lezen en tellen hoor. Nu als je iets wilt neerzetten in Europa en opnieu kampioen wilt spelen ga je als Club zijnde kwaliteit moeten halen die er direct staat. Genk, anderlecht (met Mazzu) en Antwerpen schat ik hoger in dan de vorige twee seizoenen. Gent heeft echt wel heel veel pech voor de moment maar ook voor hen zullen we moeten opletten.

Dit gezegd zijnde Hans is een topper en heeft al zoveel bewezen maar als je voor Hans (30 jaar) bv nog 16 miljoen kunt krijgen. Wrm zou Berge (6 jaar jonger + met een nog unieker profiel dan Hans en al PL-ervaring) dan geen 20 waard zijn ? Ok je verbreekt dan wel het Belgisch record met 8 mil. maar ooit zal dit gebeuren (wrm dan nu niet wnr we het geld hebben en op die positie effectief iemand nodig hebben en al zeker als Hans zou vertrekken)

Gezien het opnieuw play-offs zijn met maar 4 ploegen en het feit dat onze tegenstanders toch ook stappen hebben gezet zullen we niet te veel punten mogen laten liggen en iedereen weet dat CL-voetbal kan zorgen dat we in de jpl soms punten laten liggen.

Hans is een modelprof en zal altijd zijn best doen. Maar als je al alles gewonnen hebt wat te winnen valt en je bent wat uitgekeken op de competitie + je ziet spelers als CDK en N'soki mooie transfers maken dan verlang je toch ook naar meer/ Het is zijn laatste kans om die stap te zetten en zal een HEEL mooi loon krijgen om nog 3 jaar in de aantrekkelijkste competitie van de wereld te gaan spelen. Een competitie waar je om de 3 weken een heel seizoen lang tegen een topper speelt.

Lang is het moe en speelde puur voor een transfer. Mooie kunstjes met 0 rendement en zag zijn teamgenoten niet staan (kon al 3 ast hebben mocht hij een vrijstaande Jutgla bedienen). Past trouwens niet in ons systeem. Ideale speler als je 4-3-3 speelt. Maar is geen spits en je kan hem ook niet op de flanken zetten zoals Skov of Buchanan (kan het niet belopen).

En een Targetspit met diepgang niet nodig ? Sowah en ook Jutgla zakken beiden te veel terug waardoor je soms zonder spits in de 16 staat terwijl je met twee spitsen speelt ... Zet een echte Spits met diepgang naast Jutgla en je hebt vuurwerk.

En over Larin ... Ik ben ook geen fan en idd een loon moet betaald worden. Dat heb je heel goed gezien en DOST speelde wss gratis ... (Dost had buiten Simon,Hans en Vormer het zwaarste loon). Je hebt dan ook vervangers en opties nodig indien spelers zouden gekwetst zijn of tijdens een match gewisseld moeten worden of uitvallen (zie vandaag). Dan kun je ook niet verwachten dat uw 4de optie in de spits ook een topper is als de speler die normaal start. We zijn Real, Liverpool of City niet. Larin is aangeboden geweest? Hij heeft al in het verleden al wat bewezen, was gratis en heeft nog een mooie marktwaarde. Heeft idd nog niet veel positiefs laten zien maar ik begrijp echt niet wrm niemand inziet dat dit gwn uit het standpunt van Club geen slechte zet was.
Plaats reactie