wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Sanders
Supersub
Berichten: 1109
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

CRS006 schreef: 21 aug 2022, 19:23
Yago schreef: 21 aug 2022, 18:35 Larin kost nog altijd een salaris, en zo iemand verkoop je niet zomaar. Ik denk dat je ook enorm onderschat hoe moeilijk het is een "goede technische 10" te vinden, alsook hoeveel geld Berge wel niet zou kosten. Boyata is geen oplossing, en een targetspits zie ik absoluut niet als nodig. Ik zie absoluut geen gebrek aan honger bij Vanaken en Lang, en Vormer's probleem is ook gewoon dat hij het fysiek niet meer aankan. Nog enorm veel en moeilijk werk als Vanaken en Lang vertrekken, doe daar een onervaren coach bij en dit zou wel eens een overgangsjaar met paniekaankopen in de winter kunnen worden.
Nu het is niet verboden om van mening te verschillen maar komaan zeg.

- Boyata is beter of Brandon en was vorig seizoen nog kapitein van een ploeg die in de Bundesliga speelde. Ik heb Mechele hem nog nooit de voorkeur zien krijgen op hem hoor. Het is niet omdat hij al enkele ongelukkige momenten bij de Duivels gehad heeft dat hij geen versterking zou zijn.

Mechele vond ik opnieuw weer heel zwak. In de fout bij het tegendoelpunt en die passing :facewall: . Is ook gewoon super traag en iedere ploeg probeert dit uit te spelen. Hij wordt iedere keer zo easy is de rug gepakt.

Een jonge en talentvolle technische nr 10 is idd niet te onderschatten maar er zijn voorbeelden en opties genoeg. De wereld is groot. Ik denk zelf dat je bij de kleinere ploegen in de jpl enkele leuke profielen hebt rondlopen.

Nu zal wel rap ook 10 a 12 miljoen kosten maar als Hans zou vertrekken en je wilt ongeveer hetzelfde profiel. Een grote 10 met een goede vista en goede voetjes ...Maurits Kjaergaard. Zeer leuk profiel en dan heb ik nog verschillende voorbeelden.

Ik weet heus wel dat Berge veel gaat kosten. Ik kan ook lezen en tellen hoor. Nu als je iets wilt neerzetten in Europa en opnieu kampioen wilt spelen ga je als Club zijnde kwaliteit moeten halen die er direct staat. Genk, anderlecht (met Mazzu) en Antwerpen schat ik hoger in dan de vorige twee seizoenen. Gent heeft echt wel heel veel pech voor de moment maar ook voor hen zullen we moeten opletten.

Dit gezegd zijnde Hans is een topper en heeft al zoveel bewezen maar als je voor Hans (30 jaar) bv nog 16 miljoen kunt krijgen. Wrm zou Berge (6 jaar jonger + met een nog unieker profiel dan Hans en al PL-ervaring) dan geen 20 waard zijn ? Ok je verbreekt dan wel het Belgisch record met 8 mil. maar ooit zal dit gebeuren (wrm dan nu niet wnr we het geld hebben en op die positie effectief iemand nodig hebben en al zeker als Hans zou vertrekken)

Gezien het opnieuw play-offs zijn met maar 4 ploegen en het feit dat onze tegenstanders toch ook stappen hebben gezet zullen we niet te veel punten mogen laten liggen en iedereen weet dat CL-voetbal kan zorgen dat we in de jpl soms punten laten liggen.

Hans is een modelprof en zal altijd zijn best doen. Maar als je al alles gewonnen hebt wat te winnen valt en je bent wat uitgekeken op de competitie + je ziet spelers als CDK en N'soki mooie transfers maken dan verlang je toch ook naar meer/ Het is zijn laatste kans om die stap te zetten en zal een HEEL mooi loon krijgen om nog 3 jaar in de aantrekkelijkste competitie van de wereld te gaan spelen. Een competitie waar je om de 3 weken een heel seizoen lang tegen een topper speelt.

Lang is het moe en speelde puur voor een transfer. Mooie kunstjes met 0 rendement en zag zijn teamgenoten niet staan (kon al 3 ast hebben mocht hij een vrijstaande Jutgla bedienen). Past trouwens niet in ons systeem. Ideale speler als je 4-3-3 speelt. Maar is geen spits en je kan hem ook niet op de flanken zetten zoals Skov of Buchanan (kan het niet belopen).

En een Targetspit met diepgang niet nodig ? Sowah en ook Jutgla zakken beiden te veel terug waardoor je soms zonder spits in de 16 staat terwijl je met twee spitsen speelt ... Zet een echte Spits met diepgang naast Jutgla en je hebt vuurwerk.

En over Larin ... Ik ben ook geen fan en idd een loon moet betaald worden. Dat heb je heel goed gezien. Je hebt dan ook vervangers en opties nodig indien spelers zouden gekwetst zijn of tijdens een match gewisseld moeten worden of uitvallen (zie vandaag). Dan kun je ook niet verwachten dat uw 4de optie in de spits ook een topper is als de speler die normaal start. We zijn Real, Liverpool of City niet. Larin is aangeboden geweest? Hij heeft al in het verleden al wat bewezen, was gratis en heeft nog een mooie marktwaarde. Heeft idd nog niet veel positiefs laten zien maar ik begrijp echt niet wrm niemand inziet dat dit gwn uit het standpunt van Club geen slechte zet was.
Ik sluit me grotendeels aan bij deze reactie.
Boyata is voor een Belgische ploeg altijd een versterking, zeker voor matchen in de JPL. Daar moeten we niet flauw over doen. Of hij Europees het verschil gaat maken achteraan is misschien een andere discussie. Als Boyata effectief maar 2 miljoen zou kosten en zijn loon zou meevallen: waarom niet.
Het zou wel niet het type verdediger zijn waar ik momenteel als sportief manager zou naar zoeken. Maar goed.
Mechele vond ik deze match ook weer minder. Misschien zijn we kritisch omdat het defensief wat minder loopt en we daarom meer op die foutjes letten.

Maar al bij al liep er toch weer veel verkeerd bij de tegengoal.
Op het moment dat Kortrijk in balbezit komt, is het 3 tegen 4 op de middenlijn. Mechele probeert nog offside te spelen, maar is te laat. Probeert dan nog terug te komen. Mata laat zich te gemakkelijk passeren door D'Haene aan de achterlijn en Sylla kiest op het laatste moment de verkeerde aanvaller om af te dekken. Bij de eerste beste tegenaanval was het weer prijs. Niet blind voor blijven.

Als Vanaken weg gaat (wat hij zelf wel wil, als je wat tussen de lijnen leest); moeten we inderdaad investeren in een 10. Die jongen gaat sowieso niet dezelfde impact hebben op ons spel als Vanaken. Ook het moment blijft ongelukkig. In mijn ogen hebben we momenteel geen vervanger in onze kern voor Vanaken. Toen Hans toekwam, was er Vazquez. We hadden dus een vervanger voor de Spanjaard die zich tijdig kon inwerken. In het slechtste geval moeten we zelfs ons manier van spelen veranderen.

Verder geef ik je ook gelijk dat Antwerp, anderlecht en Genk beter zijn dan voorbij seizoenen. We gaan ze echt niet mogen onderschatten. En inderdaad: Gent heeft al veel (blessure)pech gekend. De plaatsjes zullen duur zijn voor PO1 en bijgevolg CL-voetbal. Het mag zeker geen compleet overgangsjaar worden.

Verder verwacht ik, buiten dan waarschijnlijk Boyata en Vanaken, niet teveel transferactiviteit meer tenzij "paniek"aankopen. Ik krijg zo het gevoel dat ze momenteel tevreden zijn met hun kern en pas zullen aankopen als er een verkoop is. En eerlijk gezegd geeft dat mij geen goed gevoel. Kwalitatief vind ik de gehele kern het momenteel nog wat mager. De basis elf is nog op niveau, maar ik heb het gevoel dat het allemaal beter kan. En dat geeft me momenteel niet hetzelfde vertrouwen als voorgaande jaren.

Misschien ben ik (te) kritisch, maar stilstand is achteruitgang.
CRS006
Tester
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 mar 2018, 08:30

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door CRS006 »

Sanders schreef: 21 aug 2022, 20:36
CRS006 schreef: 21 aug 2022, 19:23
Yago schreef: 21 aug 2022, 18:35 Larin kost nog altijd een salaris, en zo iemand verkoop je niet zomaar. Ik denk dat je ook enorm onderschat hoe moeilijk het is een "goede technische 10" te vinden, alsook hoeveel geld Berge wel niet zou kosten. Boyata is geen oplossing, en een targetspits zie ik absoluut niet als nodig. Ik zie absoluut geen gebrek aan honger bij Vanaken en Lang, en Vormer's probleem is ook gewoon dat hij het fysiek niet meer aankan. Nog enorm veel en moeilijk werk als Vanaken en Lang vertrekken, doe daar een onervaren coach bij en dit zou wel eens een overgangsjaar met paniekaankopen in de winter kunnen worden.
Nu het is niet verboden om van mening te verschillen maar komaan zeg.

- Boyata is beter of Brandon en was vorig seizoen nog kapitein van een ploeg die in de Bundesliga speelde. Ik heb Mechele hem nog nooit de voorkeur zien krijgen op hem hoor. Het is niet omdat hij al enkele ongelukkige momenten bij de Duivels gehad heeft dat hij geen versterking zou zijn.

Mechele vond ik opnieuw weer heel zwak. In de fout bij het tegendoelpunt en die passing :facewall: . Is ook gewoon super traag en iedere ploeg probeert dit uit te spelen. Hij wordt iedere keer zo easy is de rug gepakt.

Een jonge en talentvolle technische nr 10 is idd niet te onderschatten maar er zijn voorbeelden en opties genoeg. De wereld is groot. Ik denk zelf dat je bij de kleinere ploegen in de jpl enkele leuke profielen hebt rondlopen.

Nu zal wel rap ook 10 a 12 miljoen kosten maar als Hans zou vertrekken en je wilt ongeveer hetzelfde profiel. Een grote 10 met een goede vista en goede voetjes ...Maurits Kjaergaard. Zeer leuk profiel en dan heb ik nog verschillende voorbeelden.

Ik weet heus wel dat Berge veel gaat kosten. Ik kan ook lezen en tellen hoor. Nu als je iets wilt neerzetten in Europa en opnieu kampioen wilt spelen ga je als Club zijnde kwaliteit moeten halen die er direct staat. Genk, anderlecht (met Mazzu) en Antwerpen schat ik hoger in dan de vorige twee seizoenen. Gent heeft echt wel heel veel pech voor de moment maar ook voor hen zullen we moeten opletten.

Dit gezegd zijnde Hans is een topper en heeft al zoveel bewezen maar als je voor Hans (30 jaar) bv nog 16 miljoen kunt krijgen. Wrm zou Berge (6 jaar jonger + met een nog unieker profiel dan Hans en al PL-ervaring) dan geen 20 waard zijn ? Ok je verbreekt dan wel het Belgisch record met 8 mil. maar ooit zal dit gebeuren (wrm dan nu niet wnr we het geld hebben en op die positie effectief iemand nodig hebben en al zeker als Hans zou vertrekken)

Gezien het opnieuw play-offs zijn met maar 4 ploegen en het feit dat onze tegenstanders toch ook stappen hebben gezet zullen we niet te veel punten mogen laten liggen en iedereen weet dat CL-voetbal kan zorgen dat we in de jpl soms punten laten liggen.

Hans is een modelprof en zal altijd zijn best doen. Maar als je al alles gewonnen hebt wat te winnen valt en je bent wat uitgekeken op de competitie + je ziet spelers als CDK en N'soki mooie transfers maken dan verlang je toch ook naar meer/ Het is zijn laatste kans om die stap te zetten en zal een HEEL mooi loon krijgen om nog 3 jaar in de aantrekkelijkste competitie van de wereld te gaan spelen. Een competitie waar je om de 3 weken een heel seizoen lang tegen een topper speelt.

Lang is het moe en speelde puur voor een transfer. Mooie kunstjes met 0 rendement en zag zijn teamgenoten niet staan (kon al 3 ast hebben mocht hij een vrijstaande Jutgla bedienen). Past trouwens niet in ons systeem. Ideale speler als je 4-3-3 speelt. Maar is geen spits en je kan hem ook niet op de flanken zetten zoals Skov of Buchanan (kan het niet belopen).

En een Targetspit met diepgang niet nodig ? Sowah en ook Jutgla zakken beiden te veel terug waardoor je soms zonder spits in de 16 staat terwijl je met twee spitsen speelt ... Zet een echte Spits met diepgang naast Jutgla en je hebt vuurwerk.

En over Larin ... Ik ben ook geen fan en idd een loon moet betaald worden. Dat heb je heel goed gezien. Je hebt dan ook vervangers en opties nodig indien spelers zouden gekwetst zijn of tijdens een match gewisseld moeten worden of uitvallen (zie vandaag). Dan kun je ook niet verwachten dat uw 4de optie in de spits ook een topper is als de speler die normaal start. We zijn Real, Liverpool of City niet. Larin is aangeboden geweest? Hij heeft al in het verleden al wat bewezen, was gratis en heeft nog een mooie marktwaarde. Heeft idd nog niet veel positiefs laten zien maar ik begrijp echt niet wrm niemand inziet dat dit gwn uit het standpunt van Club geen slechte zet was.
Ik sluit me grotendeels aan bij deze reactie.
Boyata is voor een Belgische ploeg altijd een versterking, zeker voor matchen in de JPL. Daar moeten we niet flauw over doen. Of hij Europees het verschil gaat maken achteraan is misschien een andere discussie. Als Boyata effectief maar 2 miljoen zou kosten en zijn loon zou meevallen: waarom niet.
Het zou wel niet het type verdediger zijn waar ik momenteel als sportief manager zou naar zoeken. Maar goed.
Mechele vond ik deze match ook weer minder. Misschien zijn we kritisch omdat het defensief wat minder loopt en we daarom meer op die foutjes letten.

Maar al bij al liep er toch weer veel verkeerd bij de tegengoal.
Op het moment dat Kortrijk in balbezit komt, is het 3 tegen 4 op de middenlijn. Mechele probeert nog offside te spelen, maar is te laat. Probeert dan nog terug te komen. Mata laat zich te gemakkelijk passeren door D'Haene aan de achterlijn en Sylla kiest op het laatste moment de verkeerde aanvaller om af te dekken. Bij de eerste beste tegenaanval was het weer prijs. Niet blind voor blijven.

Als Vanaken weg gaat (wat hij zelf wel wil, als je wat tussen de lijnen leest); moeten we inderdaad investeren in een 10. Die jongen gaat sowieso niet dezelfde impact hebben op ons spel als Vanaken. Ook het moment blijft ongelukkig. In mijn ogen hebben we momenteel geen vervanger in onze kern voor Vanaken. Toen Hans toekwam, was er Vazquez. We hadden dus een vervanger voor de Spanjaard die zich tijdig kon inwerken. In het slechtste geval moeten we zelfs ons manier van spelen veranderen.

Verder geef ik je ook gelijk dat Antwerp, anderlecht en Genk beter zijn dan voorbij seizoenen. We gaan ze echt niet mogen onderschatten. En inderdaad: Gent heeft al veel (blessure)pech gekend. De plaatsjes zullen duur zijn voor PO1 en bijgevolg CL-voetbal. Het mag zeker geen compleet overgangsjaar worden.

Verder verwacht ik, buiten dan waarschijnlijk Boyata en Vanaken, niet teveel transferactiviteit meer tenzij "paniek"aankopen. Ik krijg zo het gevoel dat ze momenteel tevreden zijn met hun kern en pas zullen aankopen als er een verkoop is. En eerlijk gezegd geeft dat mij geen goed gevoel. Kwalitatief vind ik de gehele kern het momenteel nog wat mager. De basis elf is nog op niveau, maar ik heb het gevoel dat het allemaal beter kan. En dat geeft me momenteel niet hetzelfde vertrouwen als voorgaande jaren.

Misschien ben ik (te) kritisch, maar stilstand is achteruitgang.
Er was toch al sprake van Berge toen er nog geen concrete interesse in Hans was. Dus ik verwacht nog altijd ook een echt sterke 6 of 8. Als je bv Berge haalt, heeft Club met Nielsen en Berge echt een powerduo en kan je gerust een frivolere 10 (kleiner, vinniger dan Hans) daar laten spelen.

Mocht Hans dus vertrekken dan moeten we zeker een vervanger halen want we hebben idd geen speler die zijn vertrek kan opvangen. Sowah is de enige "echte" 10 die we anders nog hebben rondlopen. Doet het zeker niet slecht maar ik vind zijn passing te ongelukkig om echt als 10 van Club uit de voeten te kunnen en ik zie voor hem een rol als luxe-invaller of spits die kan starten indien Jutgla en/of andere nieuwe spits zou gekwetst zijn of rust nodig zou hebben.

Zoek je ongeveer een speler met "hetzelfde" profiel (groot, technisch sterk,goede vista) dan zou ik bv Maurits Kjaergaard voorstellen. (marktwaarde 6 miljoen)

- 19 jaar
- 1m92
- Al ervaring op het hoogste niveau
- Goeie vista
- technisch sterk
- Rapper of Hans

Zal wss wel enorm prijzig zijn maar we moeten imo achter zo'n profielen mikken.

Haal je bv Berge en nog een spits van 10 miljoen en heb je geen 10 miljoen meer voor een 10 dan heb je in onze jpl ook enkele aantrekkelijke profielen rondlopen. LEES van deze spelers denk ik niet dat ze direct de rol van Hans kunnen overnemen en hem kunnen doen vergeten. Ik zeg enkel dat er wel degelijk in de jpl kwaliteit rondloopt.

- Nick Bätzner (22 jaar - kleine vinnige 10 met een hele goeie pass in de voeten) Vond ik vorig jaar al een leuke speler.
- Nicolas Raskin (21 jaar - imo meer een 8 maar heeft ook een goeie pass in de voeten, technisch onderlegt en is ook een echte werker - al veel kritiek gelezen dat dit geen versterking zou zijn maar heeft echt wel veel potentieel.
- Dan heb je nog enkele andere die ook een leuk profiel hebben maar ofwel bij een rivaal spelen of al ouder zijn dan 26 jaar ( wat op zich geen probleem is)

Dan ga je mij niet zeggen dat de scouts en bestuur van Club geen lijstje hebben liggen van echte 10-spelers omdat ze dachten dat Hans tot zijn pensioen bij ons ging blijven of dat Hans onverwoestbaar is en nooit een langdurige blessure kan oplopen.

Mss niet ideaal en binnen enkele weken is het al CL-voetbal maar we mikken nu eenmaal op spelers die 1 qua transferprijs al duur zijn en dan ook nog eens een zwaar loon hebben. Dan is het logisch dat Club soms afwacht en eerst kijkt voor vertrekkers om wat ruimte te maken (loonlast), plaats in de kern, ...

Nu hopelijk geraken ze er zo snel mogelijk uit en sleept het niet zo lang aan zoals bij Charles (bij wijze van spreken) zodat we zo snel mogelijk duidelijkheid hebben en vervanging kunnen gaan halen indien nodig en zodat deze ten minste al weet waar zijn plaats in de kleedkamer is voor de CL daar is.

Nu, ik had ook liever een andere speler dan Boyata zien komen. Maar dit is voor het bestuur en Belgische ploegen gwn pure prestige. En Bertje zal niet willen onderdoen hebben voor Paul en zal ook nog een Rode duivel willen aantrekken hebben. Antwerp heeft Alderweireld gaan halen.

Alderweireld is een veel grotere naam dan Boyata en is ook normaal veel beter dan Boyata, maar hij ging nooit voor ons gekozen hebben omdat hij gwn verliefd is op Antwerpen (de stad). Het is dan ook gwn ideaal dat de ploeg van die stad aan een topploeg wil bouwen en een voorzitter met veel geld heeft, anders was hij wss gwn naar Ajax ofzo gegaan.

Maar waarom doet iedereen zo negatief over Boyata. Alderweireld speelde in Qatar (echt laag niveau). Boyata was aanvoerder van een ploeg in de Bundesliga (4de sterkste competitie van Europa). En de hoofdreden dat hij weg mocht is gwn omdat ze van zijn loon af willen. Is twee jaar jonger dan Toby en is veel goedkoper dan Toby.

Hij zal niet voor niets ook kapitein geweest zijn. Het is niet dat ze lotje trek doen om te beslissen wie Kapitein is. De kapitein van de ploeg is iemand waarvan de coach en/of spelers vinden dat die speler een hele grote impact heeft op de ploeg en over leiderskwaliteiten beschikt. Dus ik geef hem zeker het voordeel van de twijfel.

En ook al is Mechele al belangrijk geweest voor ons. Ik heb hem altijd al onze zwakste schakel gevonden binnen de ploeg en dit al verschillende jaren na elkaar (en het lijkt van kwaad naar erger te gaan).

En mocht Hans toch vertrekken ( zeker gegund maar met pijn in het hart) en Bartje wilt per se nog een Rode Duivel aan zijn selectie toevoegen, dan zit er nog een zekere Adnan Januzaj zonder ploeg en hij wou niet naar den Antwerp. Als ze dan bv geen Berge (ervaren topper op de 6/8) halen dan zou ik op de 10 mikken op een meer ervaren iemand zoals Adnan (kan daar zeker uit de voeten, 27 en heeft de nodige ervaring) in plaats van een jong talent.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 901
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Vanaken heeft ons al zoveel gegeven, die man kon al tien keer naar een grotere competitie. Hem vervangen zal/zou moeilijk zijn maar ik vind ook dat Hans dit moet doen. Hoe zou je zelf zijn als atleet? Tien jaar dezelfde competitie kapot voetballen, iedereen weet al dat hij alles kapot speelt in België. Ik zou véél te nieuwsgierig zijn om te weten of ik dit kan op een hoger niveau. Familiaal is timing ook goed, z'n kind is pas geboren, hij kan nog paar jaar naar Premier League gaan en terug in België komen wonen voor dat kind naar kleuterschool moet.

Als Club hem laat gaan moet de vervanger wel top zijn, ook als we daar het transfer record voor breken. Ge kunt niet van Hoefkens verwachten dat hij een 4de titel op rij pakt zonder Hans én zonder klasbak ter vervanging voor Hans.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 223
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

bescherm hans en fcb, zet hem aub op de bank....
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

FrankFarinaII schreef: 26 aug 2022, 20:57 bescherm hans en fcb, zet hem aub op de bank....
Ga elders uw tijd verdoen, Kevinho bis
Shame on you.

Ik vind dit soort reacties van pseudo-supporters echt beschamend
Het gaat hier wel over Hans Vanaken, de man die ons 5 keer kampioen heeft gemaakt (of toch zeker 4 keer), die hoopt op een verdiende transfer, en zich ondertussen toch loyaal en uiterst professioneel opstelt naar Club toe, beslissend is ook. Ik durf hem zelfs de belangrijkste speler ooit noemen in de geschiedenis van Club Brugge.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3358
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

FrankFarinaII schreef: 26 aug 2022, 20:57 bescherm hans en fcb, zet hem aub op de bank....
Dat een-tweetje met Sowah voorafgaand aan de 2e goal gezien? Of hoe hij het overzicht behoudt bij de 1ste?
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door The_One »

Vanaken heeft bal op de lat, pré assist en assist in eerste helft. Ik begrijp FrankFarinall wel om Vanaken op de bank te zetten, dan zien er minder ploegen hem aan het werk, minder kans dat hij vertrekt dan...
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3358
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

The_One schreef: 26 aug 2022, 21:45 Vanaken heeft bal op de lat, pré assist en assist in eerste helft. Ik begrijp FrankFarinall wel om Vanaken op de bank te zetten, dan zien er minder ploegen hem aan het werk, minder kans dat hij vertrekt dan...
En nu dat hakje in aanloop naar onze derde goal... Hele mooie aanval trouwens
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Yago »

Elke keer als Larin speelt erger ik me er dood aan. Had nu veel te veel tijd nodig toen hij 1 op 1 stond, en gaat dan zomaar liggen. Geef die minuten dan toch aan Nusa of Sandra.
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 806
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Duffman »

Als je in de dikke Van Daele het woord 'professioneel' opzoekt, zou je een foto van Hans moeten zien staan.
9 op de 10 zou er vierwerf zijn kloten aan vegen en met een lip tot op de grond lopen in zijn situatie, en deze draait gewoon effe die mentale knop om en doet wat hij al 5 jaar aan een stuk doet = heersen.

It's your loss, West Ham (cheap bastards)...
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Kevinho »

Yago schreef: 26 aug 2022, 22:44 Elke keer als Larin speelt erger ik me er dood aan. Had nu veel te veel tijd nodig toen hij 1 op 1 stond, en gaat dan zomaar liggen. Geef die minuten dan toch aan Nusa of Sandra.
Heeft me ook nog niet kunnen overtuigen maar 10 minuten krijgen elke week is niet hetzelfde als starten aan een wedstrijd en westrijdritme opdoen. Die kerel moet sowieso meer kunnen als wat hij tot nu toe getoond heeft. Zelfvertrouwen en speelminuten zijn nodig denk ik.
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Kevinho »

En Carl mag toch dringend iets gaan doen aan onze kaas met gaten achteraan waar Boyata al meteen zijn duit in het zakje deed door onder de bal door te gaan en een reuzekans weg te geven aan Chalala.
maartendr81
Belofte
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 jul 2022, 15:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door maartendr81 »

Yago schreef: 26 aug 2022, 22:44 Elke keer als Larin speelt erger ik me er dood aan. Had nu veel te veel tijd nodig toen hij 1 op 1 stond, en gaat dan zomaar liggen. Geef die minuten dan toch aan Nusa of Sandra.
Vind ik zelf ook een zeer moeilijke beslissing. Enerzijds vind ik ook dat die twee jonge gasten veel potentieel hebben en dus zeker speelminuten verdienen. Anderzijds heeft kevinho wel een punt dat larin waarschijnlijk gewoon tijd nodig heeft om zijn beste niveau te halen (wat we hopelijk nu nog niet zien). Ik ga er van uit dat, eens de wedstrijden elkaar sneller opvolgen (CL en beker), er meer kansen komen. Want gisteren vond ik het huidige koppel sowah-jutla toch weer zeer complemetair.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Kevinho schreef: 27 aug 2022, 00:07 En Carl mag toch dringend iets gaan doen aan onze kaas met gaten achteraan waar Boyata al meteen zijn duit in het zakje deed door onder de bal door te gaan en een reuzekans weg te geven aan Chalala.
Defensie is al een pak stabieler sinds Sylla er rondloopt, al is het uiteraard nog niet perfect. Door hoog druk te zetten lopen we sowieso meer risico om in de rug gepakt te worden. Die commentaar op Boyata vind ik persoonlijk er wel lichtjes over. Die gast is hier nog geen week en speelt een 20tal minuten meer, op het moment dat onze hele ploeg wat meer terugzakt en Charleroi alles of niks begint te spelen in de hoop een doelpunt te maken.

Ja, hij was niet altijd even gelukkig, maar die gasten horen en zien ook wat er in de pers verschijnt hé. In de kranten etc zie je ook al staan dat hij twijfelachtig was, er zijn ook al artikels verschenen dat de supporters en de 'kenners' vonden dat het een matige transfer van Club was. Stop gewoon eens met spelers af te schrijven voor ze een 10tal matchen gespeeld hebben. Als ik me niet vergis vond je Skov te plat voor ons en was Jutgla nog een broekventje...
Polbemol
Jeugdspeler
Berichten: 174
Lid geworden op: 09 aug 2018, 13:51
Locatie: Kampenhout

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Polbemol »

vanGentmaarvoorClub schreef: 26 aug 2022, 21:19
FrankFarinaII schreef: 26 aug 2022, 20:57 bescherm hans en fcb, zet hem aub op de bank....
Ga elders uw tijd verdoen, Kevinho bis
Shame on you.

Ik vind dit soort reacties van pseudo-supporters echt beschamend
Het gaat hier wel over Hans Vanaken, de man die ons 5 keer kampioen heeft gemaakt (of toch zeker 4 keer), die hoopt op een verdiende transfer, en zich ondertussen toch loyaal en uiterst professioneel opstelt naar Club toe, beslissend is ook. Ik durf hem zelfs de belangrijkste speler ooit noemen in de geschiedenis van Club Brugge.
Hans mag straks naast Lotte en de Caje. Zonder twijfel. :bow:
Plaats reactie