wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Yago »

Hendry en Sobol krijgen rust, Mechele en Maouassa krijgen nog eens een kans. Vormer voor Balanta is logisch.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Yago schreef: 15 okt 2021, 19:36 Vormer voor Balanta is logisch.
Yes, tegen KVK heb je geen beul op 6 nodig die 95 minuten gaten dicht loopt, liever een goeie voetballer erbij en tja ... Ruud :mrgreen: Er zit een hattrick in voor hem vandaag, wat een eerste helft.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Dit was Vormer z'n wedstrijd en hij geeft nog die megafoon aan Joske om Joske dat moment met supporters te gunnen. Kunt geen betere captain hebben
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3259
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Ik vraag me af of er al ooit één Belgische club is geweest die in 1 wedstrijd drie verschillende gouden schoenen tussen de lijnen heeft gebracht. En misschien doen we er in januari nog een vierde bij.

Edit: het Standard van Defour, Witsel en Jovanovic wellicht. Zou daarvoor al eens moeten gaan kijken
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Kevinho »

Wesley weer gepasseerd tegen City ? Daar klopt iets niet 🤔
Nakamba30
Jeugdspeler
Berichten: 135
Lid geworden op: 30 sep 2020, 07:30

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Nakamba30 »

Ik denk dat wesley dacht dat hij terug was na zijn basisplaats tegen charleroi maar je zag in bij zijn invalbeurt in leipzig duidelijk dat hij fysiek nog veel tekort kwam...ik denk dat clement hem naast de selectie zet omdat hij zou beseffen dat er nog een weg te gaan is vooraleer hij het niveau weer te pakken heeft
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Kevinho »

Nakamba30 schreef: 18 okt 2021, 18:10 Ik denk dat wesley dacht dat hij terug was na zijn basisplaats tegen charleroi maar je zag in bij zijn invalbeurt in leipzig duidelijk dat hij fysiek nog veel tekort kwam...ik denk dat clement hem naast de selectie zet omdat hij zou beseffen dat er nog een weg te gaan is vooraleer hij het niveau weer te pakken heeft
Hopelijk niet hervallen
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3259
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Matchday! City brengt weer een ander soort voetbal dan Leipzig en PSG, maar valt qua collectiviteit wel te vergelijken met Leipzig, en moet qua individueel talent niet al te veel onderdoen voor PSG. Wordt zeker ook tactisch een heel interessante wedstrijd denk ik. Go Phille, go Club! :wave:
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Ik schat City toch een pak hoger in dan Leipzig & PSG. De Fransen hebben toptalenten maar geen 'team', de Duitsers hebben een team maar geen toptalenten. City heeft én een team én toptalenten. Het enige wat ze missen is een killerspits, en uiteraard moet elke match gespeeld worden. Ik ben heel benieuwd en hoop dat we opnieuw een stap kunnen zetten maar ik snap sommige kranten wel niet... "Club gaat ontgoocheld zijn als ze verliezen tegen City"? Ik denk dat Club ontgoocheld gaat zijn als ze weggespeeld worden, maar verliezen tegen City is op alle mogelijke vlakken de meest waarschijnlijke uitslag.

Dit gezegd zijnde hoop ik dat Club weer vanaf minuut 1 ervoor gaat, maar zijn krachten wel iets meer verdeelt dan tegen Leipzig zodat ze 90 minuten kunnen blijven vechten. Ik heb er in elk geval al stress voor :-).
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3259
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

t4nd schreef: 19 okt 2021, 10:05 Ik schat City toch een pak hoger in dan Leipzig & PSG. De Fransen hebben toptalenten maar geen 'team', de Duitsers hebben een team maar geen toptalenten. City heeft én een team én toptalenten. Het enige wat ze missen is een killerspits, en uiteraard moet elke match gespeeld worden. Ik ben heel benieuwd en hoop dat we opnieuw een stap kunnen zetten maar ik snap sommige kranten wel niet... "Club gaat ontgoocheld zijn als ze verliezen tegen City"? Ik denk dat Club ontgoocheld gaat zijn als ze weggespeeld worden, maar verliezen tegen City is op alle mogelijke vlakken de meest waarschijnlijke uitslag.

Dit gezegd zijnde hoop ik dat Club weer vanaf minuut 1 ervoor gaat, maar zijn krachten wel iets meer verdeelt dan tegen Leipzig zodat ze 90 minuten kunnen blijven vechten. Ik heb er in elk geval al stress voor :-).
da's wat ik bedoelde :santé: ook grotendeels eens met de rest van je post! Wat de krachten verdelen betreft, denk ik wel dat dat niet eenvoudig wordt. Tegen City loop je vaak achter de bal natuurlijk, en bepalen zij vaak het tempo van de wedstrijd. Maar onze ploeg staat er wel fysiek, en Ruud heeft vrijdag getoond dat hij weer zijn beste niveau benadert. Ik denk dus wel dat de wisselopties er zijn én een impact kunnen brengen. Want ik verwacht Ruud opnieuw niet aan de aftrap vanavond. Een deel van de verklaring waarom we er tegen Leipzig te vroeg doorzaten ligt volgens mij trouwens ook in dat virus/buikgriepje dat onder meer Charles en Mata had getroffen net voor/tijdens de match. Dat zou vanavond niet meer mee mogen spelen
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3259
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Verwachte opstelling, zonder Ruud dus (maar ik zie die wel zijn rol spelen vanavond). City met sterkste elf
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Man City speelt met zijn beste 11 én met dezelfde intensiteit als tegen pakweg Liverpool. Er is geen onderschatting meer zoals bij PSG. Dat is een compliment voor Brugge, maar zo is een stunt wel moeilijk natuurlijk :mrgreen:
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

t4nd schreef: 19 okt 2021, 10:05 Ik schat City toch een pak hoger in dan Leipzig & PSG. De Fransen hebben toptalenten maar geen 'team', de Duitsers hebben een team maar geen toptalenten. City heeft én een team én toptalenten.
Beste team ter wereld momenteel en ze spelen op volle kracht qua opstelling + mentaliteit. Enige team die Man City kan stoppen in CL is Bayern.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Yago »

Enige wedstrijd waar Nsoki niet minstens 1 enorme blunder begaan heeft is die tegen PSG. Tsja, ik heb er nog weinig hoop op. Behalve dat worden we ook gewoon overklast natuurlijk.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Nsoki is fantastisch maar doet elke match iets doms, beetje zoals Denswil vroeger, Nsoki zou ik laten staan want zijn stommiteit is achter de rug deze match... Sowah kan niets volgens mij, heb die man nog geen goeie pas zien geven, die jongen zal wel talent hebben maar is niet klaar om in dit team te staan, zou die eraf halen voor eender wie. Balanta speelt goed gezien het matchverloop maar we hebben een extra voetballer nodig nu, Vormer erop, 2-0 of 4-0 maakt niet uit, kunt dan beter Vormer brengen en iets proberen. Voor mij Sowah eraf voor eender wie, tis mij gelijk wie + Balanta eraf voor Vormer.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Plaats reactie