wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Jens27
Profvoetballer
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 dec 2016, 14:16

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Jens27 »

Ik zou altijd met Ricca en zijn linkervoet starten. Als die jongen speelt is hij degelijk. Speelt altijd zijn wedstrijd, zonder meer. Secuur, wint duels en risicoloos spel. Laat hem maar gewoon zijn taak uitvoeren.
:hupclub: :hupclub: :hupclub:
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Jens27 schreef: 03 mei 2022, 08:24 Ik zou altijd met Ricca en zijn linkervoet starten. Als die jongen speelt is hij degelijk. Speelt altijd zijn wedstrijd, zonder meer. Secuur, wint duels en risicoloos spel. Laat hem maar gewoon zijn taak uitvoeren.
Vind ik ook. We moeten ons middenveld niet verder ontregelen door ook Odoi daar weg te gaan trekken, als er alternatieven zijn. Maar Odoi zou de positie van Nsoki wel aankunnen, daar ben ik het mee eens.
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Kevinho »

Balanta - Odoi - Vanaken op het middenveld
Hendry in de plaats van Nsoki
Laatste kans voor CDK of hij mag banken. Onze Armeen verdiend het vele meer om te spelen.
Tajon zwaar door de mand gevallen op Anderslecht hopelijk herpakt hij zich tegen Union
Gaat dit jaar noppes worden met al die watjes in de ploeg . Over heel de lijn veel te plat . Zit bijna niks grinta meer in de ploeg . Grinta wint matchen en dat is net de reden waarom Union oververdiend kampioen gaat spelen dankzij super Vince zijn transfers of beter gezegd non transfers.
Ik roep al twee jaar voor een top 8 awel waar zit hem : hadden hem heel goed kunnen gebruiken .
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Kevinho schreef: 03 mei 2022, 10:44 Balanta - Odoi - Vanaken op het middenveld
Hendry in de plaats van Nsoki
Laatste kans voor CDK of hij mag banken. Onze Armeen verdiend het vele meer om te spelen.
Tajon zwaar door de mand gevallen op Anderslecht hopelijk herpakt hij zich tegen Union
Gaat dit jaar noppes worden met al die watjes in de ploeg . Over heel de lijn veel te plat . Zit bijna niks grinta meer in de ploeg . Grinta wint matchen en dat is net de reden waarom Union oververdiend kampioen gaat spelen dankzij super Vince zijn transfers of beter gezegd non transfers.
Ik roep al twee jaar voor een top 8 awel waar zit hem : hadden hem heel goed kunnen gebruiken .
Met Rits hebben we een "top-8". Met Vormer een in principe nog steeds meer dan behoorlijke doublure. Als Ruud (wellicht op het einde van dit seizoen) vertrekt (naar Zulte-Waregem?), dan is een kwalitatieve vervanger inderdaad noodzakelijk, tenzij ze Van Den Keybus of een ander jeugdproduct klaar achten voor de rol van doublure. Maar dat lijkt me sterk, zeker omdat die doublure eerste keus zal zijn zolang Rits out is.
Gebruikersavatar
Fanzy
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 mei 2016, 12:24

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Fanzy »

Nsoki is niet geschorst, heeft maar 2 kaarten.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Fanzy schreef: 03 mei 2022, 15:34 Nsoki is niet geschorst, heeft maar 2 kaarten.
Ik had het ook zo gelezen in de pers, maar ik denk dat je gelijk hebt. Gele kaarten van in de reguliere worden kwijtgescholden bij het begin van de Champions' play-off. Voorlopig pakte hij in elke PO-wedstrijd één keer geel, en dus mag hij tegen Union in principe gewoon starten.
Nakamba30
Jeugdspeler
Berichten: 135
Lid geworden op: 30 sep 2020, 07:30

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Nakamba30 »

Vond dat artikeltje over geschorste nsoki al raar, ik dacht ook dat hij nog maar 2 gele had en ook in de rechtstreekse uitzending en extra time zeiden ze niks over nsoki maar in de gazet stond geschorst dus dacht ik odoi ipv maar nu zou ik gewoon met dezelfde verdediging starten (tijdens de rust wel eens aan nsoki zijn oren trekken dat hij wakker blijft en niet nonchalant gaat uitverdedigen). En het middenveld inderdaad nie te veel veranderen zeker...gewoon vormer voor rits want met balanta-odoi-vanaken spelen we toch met 2 verdedigende middenvelders en odoi en balanta zijn geen spelers die kunnen infiltreren en in de box komen. Dan denk ik dat ruud met zijn slimme loopacties een stuk gevaarlijker kan zijn. Als we de fysiek missen na een uur om het te belopen dan kunnen we nog altijd balanta brengen voor vormer. En voorin starten met lang en de ketelaere (die moet altijd starten natuurlijk). Wat een belachelijke redenering alweer van kevinho om onze allergrootste klassespeler op de bank te zetten in 1 van de meest bepalende matchen van het seizoen...de ketelaere die kan een match beslissen in een flits. En grinta...als je wil voetbal zien van 11 zotten die achter alles lopen en op alles schoppen dat ze zien passeren dan moet je naar antwerp gaan kijken...die hebben grinta maar geen voetballende kwaliteiten en staan 4de.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Nakamba30 schreef: 03 mei 2022, 18:10 Vond dat artikeltje over geschorste nsoki al raar, ik dacht ook dat hij nog maar 2 gele had en ook in de rechtstreekse uitzending en extra time zeiden ze niks over nsoki maar in de gazet stond geschorst dus dacht ik odoi ipv maar nu zou ik gewoon met dezelfde verdediging starten (tijdens de rust wel eens aan nsoki zijn oren trekken dat hij wakker blijft en niet nonchalant gaat uitverdedigen). En het middenveld inderdaad nie te veel veranderen zeker...gewoon vormer voor rits want met balanta-odoi-vanaken spelen we toch met 2 verdedigende middenvelders en odoi en balanta zijn geen spelers die kunnen infiltreren en in de box komen. Dan denk ik dat ruud met zijn slimme loopacties een stuk gevaarlijker kan zijn. Als we de fysiek missen na een uur om het te belopen dan kunnen we nog altijd balanta brengen voor vormer. En voorin starten met lang en de ketelaere (die moet altijd starten natuurlijk). Wat een belachelijke redenering alweer van kevinho om onze allergrootste klassespeler op de bank te zetten in 1 van de meest bepalende matchen van het seizoen...de ketelaere die kan een match beslissen in een flits. En grinta...als je wil voetbal zien van 11 zotten die achter alles lopen en op alles schoppen dat ze zien passeren dan moet je naar antwerp gaan kijken...die hebben grinta maar geen voetballende kwaliteiten en staan 4de.
Grotendeels mee eens, hoewel je kan twijfelen voorin. Adamyan i.p.v. Lang zou ook nuttig kunnen zijn, om met zijn vroege/hoge storen wat druk op ons middenveld weg te houden, en Vormer extra kansen te geven om te infiltreren/bij te sluiten. Soit, het uitvallen van Rits is ongetwijfeld een aderlating, maar het is niet dat we geen alternatief hebben. Er zijn er verschillende denkbaar, maar ik zou ook voor Ruud kiezen als directe vervanger voor Mats.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Pica »

Geen gemakkelijk vraagstuk om Rits te vervangen.
Ruud heeft notoir veel tijd nodig om in vorm te komen, tijd die we niet hebben.
Charles speelt al twee matchen minder, komt er niet uit tegen de aggressieve speelstijl van de anderen, wat dan op het middenveld.
Balanta is geen acht en pakt echt te gemakkelijk kaarten.

Persoonlijke voorkeur om Charles achteruit te trekken, maar dan moet ge wel zorgen dat hij met de juiste mentaliteit op het veld komt.
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Kevinho »

IsO schreef: 03 mei 2022, 11:48
Kevinho schreef: 03 mei 2022, 10:44 Balanta - Odoi - Vanaken op het middenveld
Hendry in de plaats van Nsoki
Laatste kans voor CDK of hij mag banken. Onze Armeen verdiend het vele meer om te spelen.
Tajon zwaar door de mand gevallen op Anderslecht hopelijk herpakt hij zich tegen Union
Gaat dit jaar noppes worden met al die watjes in de ploeg . Over heel de lijn veel te plat . Zit bijna niks grinta meer in de ploeg . Grinta wint matchen en dat is net de reden waarom Union oververdiend kampioen gaat spelen dankzij super Vince zijn transfers of beter gezegd non transfers.
Ik roep al twee jaar voor een top 8 awel waar zit hem : hadden hem heel goed kunnen gebruiken .
Met Rits hebben we een "top-8". Met Vormer een in principe nog steeds meer dan behoorlijke doublure. Als Ruud (wellicht op het einde van dit seizoen) vertrekt (naar Zulte-Waregem?), dan is een kwalitatieve vervanger inderdaad noodzakelijk, tenzij ze Van Den Keybus of een ander jeugdproduct klaar achten voor de rol van doublure. Maar dat lijkt me sterk, zeker omdat die doublure eerste keus zal zijn zolang Rits out is.
Rits is voor mij een 8 die goed is voor in de B matchen . Is over heel de lijn veel te plat. Toen Genk kampioen speelde was dit doordat Rits overpowered werd door Malinovsky. Clement had toen ook al het zwakke punt van Club gezien.
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Kevinho »

Nakamba30 schreef: 03 mei 2022, 18:10 Vond dat artikeltje over geschorste nsoki al raar, ik dacht ook dat hij nog maar 2 gele had en ook in de rechtstreekse uitzending en extra time zeiden ze niks over nsoki maar in de gazet stond geschorst dus dacht ik odoi ipv maar nu zou ik gewoon met dezelfde verdediging starten (tijdens de rust wel eens aan nsoki zijn oren trekken dat hij wakker blijft en niet nonchalant gaat uitverdedigen). En het middenveld inderdaad nie te veel veranderen zeker...gewoon vormer voor rits want met balanta-odoi-vanaken spelen we toch met 2 verdedigende middenvelders en odoi en balanta zijn geen spelers die kunnen infiltreren en in de box komen. Dan denk ik dat ruud met zijn slimme loopacties een stuk gevaarlijker kan zijn. Als we de fysiek missen na een uur om het te belopen dan kunnen we nog altijd balanta brengen voor vormer. En voorin starten met lang en de ketelaere (die moet altijd starten natuurlijk). Wat een belachelijke redenering alweer van kevinho om onze allergrootste klassespeler op de bank te zetten in 1 van de meest bepalende matchen van het seizoen...de ketelaere die kan een match beslissen in een flits. En grinta...als je wil voetbal zien van 11 zotten die achter alles lopen en op alles schoppen dat ze zien passeren dan moet je naar antwerp gaan kijken...die hebben grinta maar geen voetballende kwaliteiten en staan 4de.
Heb jij de match tegen anderlecht gezien ?? Vormer kan gewoon niet meer mee vriend. Dat is definitief voorbij. Goed voor nog 15 minuten in te vallen of zo als we echt niks anders hebben. Je speelt met ne man minder als die op het veld staat …
CDK komt voorlopig tekort in de playoffs ( veel te plat in de duels die er in de play offs zeker moeten aangegaan en gewonnen worden)
Vandaar laat hem starten op de bank en invallen als de rest van Union moe is en de ruimtes groter zijn …
Onze Armeen kan Union afmatten dan zodanig dat anderen de vruchten ervan kunnen plukken. Maar goed zover had je waarschijnlijk niet nagedacht…
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Kevinho schreef: 06 mei 2022, 18:00
Nakamba30 schreef: 03 mei 2022, 18:10 Vond dat artikeltje over geschorste nsoki al raar, ik dacht ook dat hij nog maar 2 gele had en ook in de rechtstreekse uitzending en extra time zeiden ze niks over nsoki maar in de gazet stond geschorst dus dacht ik odoi ipv maar nu zou ik gewoon met dezelfde verdediging starten (tijdens de rust wel eens aan nsoki zijn oren trekken dat hij wakker blijft en niet nonchalant gaat uitverdedigen). En het middenveld inderdaad nie te veel veranderen zeker...gewoon vormer voor rits want met balanta-odoi-vanaken spelen we toch met 2 verdedigende middenvelders en odoi en balanta zijn geen spelers die kunnen infiltreren en in de box komen. Dan denk ik dat ruud met zijn slimme loopacties een stuk gevaarlijker kan zijn. Als we de fysiek missen na een uur om het te belopen dan kunnen we nog altijd balanta brengen voor vormer. En voorin starten met lang en de ketelaere (die moet altijd starten natuurlijk). Wat een belachelijke redenering alweer van kevinho om onze allergrootste klassespeler op de bank te zetten in 1 van de meest bepalende matchen van het seizoen...de ketelaere die kan een match beslissen in een flits. En grinta...als je wil voetbal zien van 11 zotten die achter alles lopen en op alles schoppen dat ze zien passeren dan moet je naar antwerp gaan kijken...die hebben grinta maar geen voetballende kwaliteiten en staan 4de.
Heb jij de match tegen anderlecht gezien ?? Vormer kan gewoon niet meer mee vriend. Dat is definitief voorbij. Goed voor nog 15 minuten in te vallen of zo als we echt niks anders hebben. Je speelt met ne man minder als die op het veld staat …
CDK komt voorlopig tekort in de playoffs ( veel te plat in de duels die er in de play offs zeker moeten aangegaan en gewonnen worden)
Vandaar laat hem starten op de bank en invallen als de rest van Union moe is en de ruimtes groter zijn …
Onze Armeen kan Union afmatten dan zodanig dat anderen de vruchten ervan kunnen plukken. Maar goed zover had je waarschijnlijk niet nagedacht…
gelieve het allebei vriendelijk te houden.

En wat Rits en Vormer betreft:
- Je baseert je voor je beoordeling op Rits op één of meer matchen tegen Genk van 3 jaar geleden, lijkt me. Ik zou durven gokken op de verloren wedstrijd tegen Genk van 14 april 2019, waarin Mats na 1 helft wordt gewisseld. Momentopname natuurlijk, want in de tweede POI-match (die we wél wonnen) stond hij gewoon terug 90 minuten op het veld. En een oude momentopname. Want in de CL maakte Mats zich bijvoorbeeld absoluut niet belachelijk de voorbije seizoenen.

- Ook voor Ruud baseer je je u weer op één invalbeurt, zonder rekening te houden met wedstrijdritme en dergelijke. Ik ben er van overtuigd dat het niet plots weg is bij Rudy. Haalt dan misschien zijn gouden schoen-niveau niet meer, maar voor zijn beperkte speeltijd heeft hij dit seizoen best nog goeie stats, qua goals en assists. Ik denk echt dat we hem nodig gaan hebben komende wedstrijden.
naka 30
Jeugdspeler
Berichten: 141
Lid geworden op: 09 apr 2018, 15:37

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door naka 30 »

Een beetje meer respect voor vormer zou toch wel mogen als je jezelf toch zo een groot kenner en supporter vind en ook het respect voor een echte ploegspeler als rits is beneden alle peil. Je zou adamyan zetten ipv de ketelaere voor zijn mentaliteit maar de mentaliteit van rits wordt dan weer niet geapprecieerd. Als Vormer zondag mag starten zal dat met het mes tss de tanden zijn, wees daar maar zeker van, hij zou wel eens belangrijker kunnen zijn dan sommigen denken, zelfs wanneer hij enkel mag invallen.
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Yago »

3x echt kut spelen, maar staan wel op kop nu. Zelden een trainer gezien die zoveel punten haalt uit slecht spel, maar als we titel pakken boeit dat natuurlijk niet.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Yago schreef: 08 mei 2022, 15:26 3x echt kut spelen, maar staan wel op kop nu. Zelden een trainer gezien die zoveel punten haalt uit slecht spel, maar als we titel pakken boeit dat natuurlijk niet.
Nog 3 finales te gaan
Plaats reactie