wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Arnio
Belofte
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 aug 2018, 09:34

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Arnio »

BE-SCHA-MEND zowel op tactisch vlak als qua inzet en kwaliteit. Enige die nog nog een beetje meevielen waren Lang die ervoor ging maar nergens kwam en Balanta, maar die verzoop samen met de rest in een overlopen middenveld.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Vergas Ronald schreef: 24 nov 2021, 17:55
Kevinho schreef: 20 nov 2021, 14:21Mannaert bakt er al 2 jaar niks van
Troll, we verkopen ieder seizoen spelers voor 15 à 20 miljoen (straks vermoedelijk 25 à 30 miljoen) en halen vervangers zonder team te verzwakken :? Was jij een Club Brugge fan voor Mannaert directeur werd? We moesten toen titelstrijd aangaan met "klasbakken" zoals Fatai en Almebäck...
Klopt dat Mannaert er al 2 jaar niks van bakt.
Deze zomer opnieuw van dat, 10 spelers gehaald, en totnogtoe slechts 1 speler (Hendry) die een meerwaarde blijkt te zijn.
Waar is die scoutingcel in godsnaam mee bezig om mannen als Maouassa, Sowah, Nsoki, Krmencik, Okereke, Rezaie ... te halen ?
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Arnio schreef: 25 nov 2021, 08:44 BE-SCHA-MEND zowel op tactisch vlak als qua inzet en kwaliteit. Enige die nog nog een beetje meevielen waren Lang die ervoor ging maar nergens kwam en Balanta, maar die verzoop samen met de rest in een overlopen middenveld.
DIT !
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Kevinho »

t4nd schreef: 25 nov 2021, 07:19
Kevinho schreef: 24 nov 2021, 23:42
Vergas Ronald schreef: 24 nov 2021, 17:55
Kevinho schreef: 20 nov 2021, 14:21Mannaert bakt er al 2 jaar niks van
Troll, we verkopen ieder seizoen spelers voor 15 à 20 miljoen (straks vermoedelijk 25 à 30 miljoen) en halen vervangers zonder team te verzwakken :? Was jij een Club Brugge fan voor Mannaert directeur werd? We moesten toen titelstrijd aangaan met "klasbakken" zoals Fatai en Almebäck...
Heb weer “genoten” van de sterke prestaties van Nsoki , Hendry en de kers op de taart ons supertalent Sowah. En de rest was weer in geen velden te bespeuren wegens gewoon brol aangekocht door Zatte Vince. Een deftige sportieve directeur hebben wij nodig. Laat Mannaert zich maar bezig houden met het stadion misschien dat hem dat dat wel afgaat.
Kevinho schreef: 03 nov 2021, 23:36 Van onze transfers is er 1 speler een versterking gebleken : Hendry
Als je dan toch een trol wil spelen, probeer dan tenminste consequent te zijn. Eerst is Hendry de enige versterking bij onze transfers, nu heb je "weer genoten van zijn prestaties" - en ik veronderstel niet dat die opmerking positief bedoeld is...
Hendry was ok tot 2 weken terug. Je hebt zelf ook gezien dat zijn prestaties niet meer top zijn.
Die kerel zit gewoon niet meer fris en zou beter even wat uitrusten. Komt van KvO waar men 1 wedstrijd per week speelde. Nu minstens 2 en hij moet altijd spelen door gebrek aan wisselmogelijkheden.
Clement maakt af en toe wel eens een verkeerde tactische beslissing maar hij kan gewoon bijna niks inbrengen om het spelbeeld te veranderen. Het is al erg dat je Izzy en Wesley moet inbrengen bij gebrek aan wisselmogelijkheden. Die gasten hebben nog minstens 3 maanden training nodig vooraleer die überhaupt iets van toegevoegde waarde gaan zijn.
Gewoon wederom slecht gewerkt door onze sportieve “leider”.

Nog altijd nodig : Top Cv, Top LB, Vervanger Diatta ( en nee Buchanon is even plat als Okereke of Sowah ) en linker flankaanvaller. En een vernieuwing voor ons centraal middenveld is ook meer dan welkom. Want dominant zijn we daar nog niet al te veel mee geweest.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Ik ga niet in discussie gaan over elke transfer, maar :

Hendry is duidelijk een meerwaarde. Ja, hij moet af en toe wat rust krijgen en hij wordt ook niet geholpen door de nonchalance van Nsoki naast hem. Nsoki kàn het, maar het komt er momenteel gewoon niet altijd uit. Op zich is ook dat een goeie transfer want die kerel heeft alle kwaliteiten om het te maken - alleen moeten zijn foutjes eruit geraken. Maar bon, moesten die foutjes niet in zijn spel zitten hadden we hem nooit aan kunnen trekken.

Centraal op het middenveld zitten we goed, mijns inziens was dat gisteren een fout van Clement. Balanta + Vanaken + CDK was een mismatch en Sowah op links al helemaal. Die jongen draait momenteel niet dus hem alleen een flank laten doen was zelfmoord. Met dit systeem had hij beter CDK op links gezet, Rits + Balanta + Vanaken centraal en dan VDB op rechts. Ik vond VDB trouwens gisteren niet zo slecht als sommigen suggereren. Hij verzoop mee met de rest, dat is iets anders.

Ik irriteerde mij gisteren trouwens ook aan de corners. Ze werden bijna allemaal onvoldoende getrapt - als je dan ziet dat onze jeugd massa's doelpunten scoort op hoekschoppen...

De komende 2 matchen moeten ze gewoon terug naar de basis. No sweat, no glory en de kop ervoor leggen. Als we die mentaliteit terukgrijgen moeten we de 2 matchen tegen Genk positief kunnen afsluiten en kunnen we voorzichtig weer naar boven kijken. De match tegen PSG is overbodig, ze moeten daar proberen goed te spelen maar denken dat wij het beter gaan doen op PSG dan de Duitsers tegen City is wishfull thinking.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 900
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Tiki Taka schreef: 25 nov 2021, 10:22Waar is die scoutingcel in godsnaam mee bezig om mannen als Maouassa, Sowah, Nsoki, Krmencik, Okereke, Rezaie ... te halen ?
Nsoki en Maouassa waren basisspelers in ligue 1, beide voor goeie prijs gaan halen. Nsoki is beetje Denswil, goed maar niet geconcentreerd, kunt daaraan werken. Waaruit kun je afleiden dat Maouassa niet goed is? Heeft nog niet in de ploeg gestaan. Rezaei + Krmencik + Okereke waren niet slecht maar te licht voor Club, ze doen het nu overigens alle drie goed bij mindere teams. Sowah begrijp ik ook niet, doet voorlopig alles fout.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 900
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Kevinho schreef: 25 nov 2021, 13:18Buchanon is even plat als Sowah
4 slechte weken en nu zijn zelfs spelers die hier nog niet zijn slecht :? Kerel
November was verschrikkelijk maar er kunnen er hier een paar overdrijven.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Kevinho »

Vergas Ronald schreef: 25 nov 2021, 17:23
Kevinho schreef: 25 nov 2021, 13:18Buchanon is even plat als Sowah
4 slechte weken en nu zijn zelfs spelers die hier nog niet zijn slecht :? Kerel
November was verschrikkelijk maar er kunnen er hier een paar overdrijven.
Heb er wel wat beeldmateriaal van gezien en deze gaat gewoon weggeblazen worden in de fysieke competitie dat de onze is. Vandaar een 2de Chong / Okereke / Sowah. Maakt niet uit welk profiel je zoekt grinta hoort absoluut aanwezig te zijn en bij de 3 hierboven is dat niet aanwezig net zoals bij Buchanon. Ik hoop echt dat ik ongelijk ga krijgen. Maar vrees er echt voor.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3355
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Kevinho schreef: 25 nov 2021, 18:38
Vergas Ronald schreef: 25 nov 2021, 17:23
Kevinho schreef: 25 nov 2021, 13:18Buchanon is even plat als Sowah
4 slechte weken en nu zijn zelfs spelers die hier nog niet zijn slecht :? Kerel
November was verschrikkelijk maar er kunnen er hier een paar overdrijven.
Heb er wel wat beeldmateriaal van gezien en deze gaat gewoon weggeblazen worden in de fysieke competitie dat de onze is. Vandaar een 2de Chong / Okereke / Sowah. Maakt niet uit welk profiel je zoekt grinta hoort absoluut aanwezig te zijn en bij de 3 hierboven is dat niet aanwezig net zoals bij Buchanon. Ik hoop echt dat ik ongelijk ga krijgen. Maar vrees er echt voor.
Dit is nieuw! Normaal worden nieuwe spelers pas na 3 matchen afgeserveerd... Maar goed, als hij hier toekomt zonder dat we iets van hem verwachten is alles beter dan niets mooi meegenomen.
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 223
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

feit is dat de zogenaamde direct inzetbare meerwaarde transfers gewoon floppen....
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 805
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Duffman »

IsO schreef: 25 nov 2021, 19:46
Kevinho schreef: 25 nov 2021, 18:38
Vergas Ronald schreef: 25 nov 2021, 17:23
Kevinho schreef: 25 nov 2021, 13:18Buchanon is even plat als Sowah
4 slechte weken en nu zijn zelfs spelers die hier nog niet zijn slecht :? Kerel
November was verschrikkelijk maar er kunnen er hier een paar overdrijven.
Heb er wel wat beeldmateriaal van gezien en deze gaat gewoon weggeblazen worden in de fysieke competitie dat de onze is. Vandaar een 2de Chong / Okereke / Sowah. Maakt niet uit welk profiel je zoekt grinta hoort absoluut aanwezig te zijn en bij de 3 hierboven is dat niet aanwezig net zoals bij Buchanon. Ik hoop echt dat ik ongelijk ga krijgen. Maar vrees er echt voor.
Dit is nieuw! Normaal worden nieuwe spelers pas na 3 matchen afgeserveerd... Maar goed, als hij hier toekomt zonder dat we iets van hem verwachten is alles beter dan niets mooi meegenomen.
Ik stel voor dat hij bij Club solliciteert als Youtube-scout, dan komt het zeker allemaal goed... :brechtje:
Djeezes, wat een onzin krijg je hier soms toch te lezen.
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Kevinho »

Duffman schreef: 26 nov 2021, 11:11
IsO schreef: 25 nov 2021, 19:46
Kevinho schreef: 25 nov 2021, 18:38
Vergas Ronald schreef: 25 nov 2021, 17:23
Kevinho schreef: 25 nov 2021, 13:18Buchanon is even plat als Sowah
4 slechte weken en nu zijn zelfs spelers die hier nog niet zijn slecht :? Kerel
November was verschrikkelijk maar er kunnen er hier een paar overdrijven.
Heb er wel wat beeldmateriaal van gezien en deze gaat gewoon weggeblazen worden in de fysieke competitie dat de onze is. Vandaar een 2de Chong / Okereke / Sowah. Maakt niet uit welk profiel je zoekt grinta hoort absoluut aanwezig te zijn en bij de 3 hierboven is dat niet aanwezig net zoals bij Buchanon. Ik hoop echt dat ik ongelijk ga krijgen. Maar vrees er echt voor.
Dit is nieuw! Normaal worden nieuwe spelers pas na 3 matchen afgeserveerd... Maar goed, als hij hier toekomt zonder dat we iets van hem verwachten is alles beter dan niets mooi meegenomen.
Ik stel voor dat hij bij Club solliciteert als Youtube-scout, dan komt het zeker allemaal goed... :brechtje:
Djeezes, wat een onzin krijg je hier soms toch te lezen.
Ik reserveer al tijd midden februari om nogmaals te zeggen mbt Buchanon dan deze keer: told you so. Wederom een asperge gekocht.
En dan bevestigen we ineens nog eens dat 8 van de 10 transfers van de zomer nog altijd niks waard zijn. Toch goed dat we zooo lang mogen wachten hebben op al die directe “ versterkingen “. Als ge dan toch brol koopt doe het dan in het begin van de transferperiode dan heb je meer tijd om al vervangers te zoeken tegen de winterstop. Sportief Manager gezicht ASAP!
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3355
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Kevinho schreef: 26 nov 2021, 16:34
Duffman schreef: 26 nov 2021, 11:11
IsO schreef: 25 nov 2021, 19:46
Kevinho schreef: 25 nov 2021, 18:38
Vergas Ronald schreef: 25 nov 2021, 17:23
Kevinho schreef: 25 nov 2021, 13:18Buchanon is even plat als Sowah
4 slechte weken en nu zijn zelfs spelers die hier nog niet zijn slecht :? Kerel
November was verschrikkelijk maar er kunnen er hier een paar overdrijven.
Heb er wel wat beeldmateriaal van gezien en deze gaat gewoon weggeblazen worden in de fysieke competitie dat de onze is. Vandaar een 2de Chong / Okereke / Sowah. Maakt niet uit welk profiel je zoekt grinta hoort absoluut aanwezig te zijn en bij de 3 hierboven is dat niet aanwezig net zoals bij Buchanon. Ik hoop echt dat ik ongelijk ga krijgen. Maar vrees er echt voor.
Dit is nieuw! Normaal worden nieuwe spelers pas na 3 matchen afgeserveerd... Maar goed, als hij hier toekomt zonder dat we iets van hem verwachten is alles beter dan niets mooi meegenomen.
Ik stel voor dat hij bij Club solliciteert als Youtube-scout, dan komt het zeker allemaal goed... :brechtje:
Djeezes, wat een onzin krijg je hier soms toch te lezen.
Ik reserveer al tijd midden februari om nogmaals te zeggen mbt Buchanon dan deze keer: told you so. Wederom een asperge gekocht.
En dan bevestigen we ineens nog eens dat 8 van de 10 transfers van de zomer nog altijd niks waard zijn. Toch goed dat we zooo lang mogen wachten hebben op al die directe “ versterkingen “. Als ge dan toch brol koopt doe het dan in het begin van de transferperiode dan heb je meer tijd om al vervangers te zoeken tegen de winterstop. Sportief Manager gezicht ASAP!
Midden februari 2023 lijkt me een redelijke aanpassingsperiode :nice: blij dat je de speler nu toch wat tijd wil geven. Maar goed. Dit is het wedstrijdtopic. Je kan hierop doorgaan in het topic van Buchanan
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Yago »

Aantal dagen later wil ik toch even enkele punten onderstrepen:

De individuele prestaties waren ronduit slecht, maar toch treft Clement wel veel schuld voor de opstelling in de eerste helft. De problemen waren voorspelbaar (hoewel niemand kon zien aankomen hoe slecht het ook echt was in die eerste helft), en dat zie je ook aan de wissels die Clement bij de rust doorvoerde. Om ze op te noemen:

- Sowah begon in zijn eerste matchen met enkele beloftevolle momenten (hoewel het toen ook al duidelijk was dat er veel mis was met zijn afwerking/beslissingen wanneer het er op aankomt) maar zijn prestaties de laatste maand waren enorm zwak, en het was dan ook logisch toen hij op de bank gezet werd. Hem in zo'n cruciale match op een onvertrouwde positie uitspelen is, om het nog zwak uit te drukken, heel riskant.

- Nsoki heeft welgeteld 1 goede match gespeeld voor Club, die tegen PSG. Elke week grove fouten bij de vleet; dat is niet enkel concentratie, dat is gewoon systematisch. Slecht gepositioneerd waardoor hij offside opheft, roekeloze ingrepen wanneer die niet nodig zijn, en zo veel passes inleveren die resulteren in grote kansen voor tegenstanders. Ik zie dit niet meer goedkomen, en dat zeg ik al wel langer. Ik zie hier niks in. Het verbaast me ook niet dat Nice dolblij waren hem kwijt te zijn. DOe dan toch maar Mechele, met de zwaktes die erbij horen.

- Het middenveld was een enorm probleem. Vanaken speelde niet goed, maar je zag in de tweede helft toch wel zijn kwaliteiten weer naar voren komen; hij speelde die eerste helft veel te laag, en zijn kopkracht, balvastheid, druk zetten en late loopacties voor doel zijn gewoon onmisbaar voor ons tegen een team van dit niveau. CDK heeft bakken talent, maar hij is toch nog niet het type spelverdeeler dat voor rust kan zorgen in de opbouw (hij is meer van de flitsen en de loopacties) en dat hadden we nodig op die positie.

- Vanderbrempt vond ik ook niet zo slecht als ik hier al beschreven zag, maar hem een hele flank geven was ook zeer riskant. Best backup van Mata als RB en eventueel op de rechtervleugel in een 4-3-3 mochten we geen betere opties hebben.

- Tsja, het grote probleem voorin blijft over. Het is misschien niet fair, aangezien Dost lang niet de slechtste speler was, maar Dost voorin is nefast voor deze ploeg. We hebben beweging, techniek en loopacties nodig voorin met deze ploeg. We zien al langer dat met Dost in de ploeg ons aanvallend spel op niets trekt. Deze ploeg is geen Stoke, waarbij je de bal gewoon naar de grote vent voorin pompt, en zijn statische aanwezigheid voorin helpt ons dan ook absoluut niet.

Clement zag deze problemen ook (helaas te laat), en zijn wissels bij de rust waren dan ook logisch: Vanaken een rijtje hoger, CDK voorin om toch voor meer gevaar te zorgen met zijn snelheid, Nsoki eraf omdat die dramatisch was. Je kan die ietwat betere 2e helft ook afschuiven op "het moest niet meer voor Leipzig", maar ik denk dat de ploeg toch een stuk beter in elkaar zat: Sowah was nog altijd slecht, maar dat is geen onontkombaar probleem in de nieuwe opstelling (zoals we ook zagen tegen PSG en in Leipzig). CDK was nog altijd slecht, maar de ploeg rondom hem zag er een stuk beter uit, en het leverde ons kansen op die beter hadden gekund/gemoeten als hij niet zijn zwakste match in eeuwen kende. Vanaken stukken beter, zoals al gezegd, en nu werden Lang's loopacties wel gevaarlijk.

Veel te lang boek, maar het komt er dus op neer dat ik Dost liefst snel zie vertrekken, dat ik Nsoki liever niet meer zie, en dat we toch wel dringend versterking nodig hebben want op een aantal posities zijn we veel te zwak. Hopelijk kan Buchanan hiermee helpen, maar dat kan niet onze enige troef zijn.
Nakamba30
Jeugdspeler
Berichten: 135
Lid geworden op: 30 sep 2020, 07:30

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Nakamba30 »

daar is den kevinho weer, we hebben weer 2 matchen verloren...hij heeft weer zijn blauwzwarte sjaal over de haag gesmeten (da gaat zo é met gelegenheidssupporters). En maar kakken hoe slecht we zijn en die transfers dan...jongen toch...moest ge naast mij zitten in tribune, ik zou veranderen van plek. Ofwel heeft onze kevinho die tribune ook nog maar alleen gezien op youtube, zoals buchanon.
We spelen inderdaad geen schitterend seizoen tot nog toe maar we moeten ook niet alles zwart zien...in de competitie doen we het samen met antwerp best van alle topteams maar bij antwerp draait het ook niet. union blijft dat geen vol seizoen volhouden, de punten worden nog gedeeld. in de CL voorspelde iedereen (journalisten, supporters) dat we mochten blij zijn als we 1 punt gingen halen en plots zegt iedereen dat overwinteren moet, dat is een beetje belachelijk. We hebben 4 punten en maken op de laatste speeldag nog een kansje op overwinteren in EL, in een groep met city, paris sg en leipzig (nummer 2 in de bundesliga vorig seizoen).
Als supporter moet je toch ook je ploeg steunen, je mag ontgoocheld zijn in de prestatie van woensdag maar iedere transfer een prutser noemen (zelfs van voor hij hier is) en iedere speler uitfluiten zondag in genk zal ons ook geen resultaat doen spelen en dat is wat we nodig hebben. Clement moet terug naar zijn eerste maanden bij club brugge of vorig seizoen tss november en maart toen hij goeie resultaten haalde...het gewoon simpel houden en hij moet met de grootste strijders spelen, die hun hoofd niet laten hangen bij een tegenslag.
Als we zondag in genk 90 minuten strijd leveren en we halen een goed resultaat dan doen we vertrouwen op en als we dan 3 dagen later genk (de manier waarop doet er niet toe) uit de beker kegelen zijn we weer vertrokken...wie weet gaan we dan met vertrouwen naar parijs, onderschatten ze ons weer en stunten we nog eens (1 of 3 punten).
Dan hebben we 3x zwaar verloren maar ook 3x gestund in de CL, dan kan je toch niet zeggen dat we een slechte campagne speelden maar dan zal onze (mauve?) vriend kevinho weer in geen velden te bespeuren zijn.
Het kan de komende 14 dagen ook allemaal tegenovergesteld uitdraaien dan wat ik vertel maar ik vind als je jezelf supporter noemt dat je mag ontgoocheld zijn maar dat je wel je ploeg blijft steunen zolang ze voor alle verschillende doelen in de running zijn, zelfs al zijn ze maar voor 1 ding meer in de running, anders ben je zoals ik al zei een gelegenheidssupporter.
Ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat kevinho de periode 2006-2015 niet heeft meegemaakt (hij was toen misschien meer in het mauve milieu te bespeuren of hij koterde nog in zijn neus...ik weet het niet) want in die periode wonnen we geen enkele prijs. Ik denk dat kevinho niet goed beseft in welke weelde we de laatste jaren geleefd hebben en het zijn oa mannaert en verhaeghe die samen met bepaalde trainers en spelers onze club naar een hoger niveau hebben getild en als dat stadion er al had gestaan dan was het niveau nog hoger geweest.
Plaats reactie