wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Als die bal van Odenyika erin zat was 't 0-5 en was dat de mooiste goal van 2de speeldag champions league :mrgreen: Kunt het bezoekersvak daar bijna horen zingen tot in Brugge :mrgreen:
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Wat.Een.Match!
Genieten dit!
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Kevinho »

Knappe tweede helft wat een combinaties met momenten 😍😍. Porto wel echt plattekes . Totaal niet naar het evenbeeld van hun trainer. Zelfs Pepe speelde als een natte dweil 🤓
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Yago »

Wat een tweede helft! Enkel minpunt is die prachtgoal van Onyadika die op de paal sterft.
Vanaken heer en meester, zijn contract meer dan waard. Absolute topspeler, ziet en verdeelt.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Ik krijg zoals bij de matchen tegen PSG en Real opnieuw berichtjes van anderlecht fans dat ze ervan genoten hebben :mrgreen: Dat zegt toch alles. Heel het team was goed, Vanaken de componist. Jutgla vind ik echt ongelooflijk, is precies E.Hazard als hij de bal heeft en hem niet wil afgeven, ge kunt er niks tegen doen, hij beschermt de bal te goed, ge moet hem omver duwen :mrgreen:

Ik stel mij daar vragen bij zoals bij Noa Lang van Ajax, waarom heeft Barcelona die jongen verkocht?! Een aap ziet toch dat die talent heeft, leen die dan een paar jaar uit :mrgreen:
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Als zelfs Gilleke lyrisch wordt over Club, weet je het wel... :mrgreen:

Onze anciens de rotsen in de branding, Nielsen-onyedika een platform van waaruit Hans zijn ding kon doen, Meijer mee kon oprukken (was soms verbaasd dat hij zoveel ruimte had),... Hard werkende en mobiele spitsen.

En vooral een uitstalraam voor jonge gasten : Nusa 17, Meijer en Sylla 19, onyedika 21, Sowah en Skovke 22, Jutglà 23. In youth we trust :coffee:
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Match had alles, Vanaken heerser op middenveld, een paar lol-saves van Mignolet, twee goals omdat Jutgla idioot balvast is, Skov Olsen met zijn intussen beroemde pegels met links, Sowah eindelijk beloond voor z'n harde werk. Hier kunnen de journalisten nog enkele dagen mee vullen en 't zal leuk zijn op het vliegtuig naar Oostende.

Mocht Vanaken nog twijfelen of hij al dan niet de juiste keuze gemaakt hebben is dat bij deze ook opgelost, zo'n europese avond is bij West Ham onmogelijk.
Laatst gewijzigd door Vergas Ronald op 13 sep 2022, 23:24, 1 keer totaal gewijzigd.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Kevinho »

IsO schreef: 13 sep 2022, 23:07 Als zelfs Gilleke lyrisch wordt over Club, weet je het wel... :mrgreen:

Onze anciens de rotsen in de branding, Nielsen-onyedika een platform van waaruit Hans zijn ding kon doen, Meijer mee kon oprukken (was soms verbaasd dat hij zoveel ruimte had),... Hard werkende en mobiele spitsen.

En vooral een uitstalraam voor jonge gasten : Nusa 17, Meijer en Sylla 19, onyedika 21, Sowah en Skovke 22, Jutglà 23. In youth we trust :coffee:
😂😂😂. Niet de leuze van Anderslecht pikken hé 😜. Anderslecht heeft jeugd maar wij hebben kwalitatieve jeugd 🎉🎉🎉🕺🕺🕺
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Kevinho schreef: 13 sep 2022, 23:23Anderslecht heeft jeugd maar wij hebben kwalitatieve jeugd 🎉🎉🎉🕺🕺🕺
Nu is de scouting van Brugge en het werk van Mannaert weer goed dan? Zou jij niet beter voortaan avonden zoals deze wat langer onthouden copain? FC porto vernederen met 9 nieuwe spelers en een nieuwe trainer is goed bestuur.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Sanders
Invaller
Berichten: 996
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Ik moest hiervan toch even bekomen :mrgreen:
Wat een match! Ik heb ze thuis gevolgd, maar ik denk dat mijn buren zeker zullen gehoord hebben wanneer we scoorden :mrgreen:

Uitblinkers bij de vleet. Oerdegelijke organisatie, (bijna) nooit paniek en zoveel mogelijk toch proberen voetballen wanneer de situatie er zich toe leent. Heel sterk.
Vanaken regisseerde, Sowah werkte zich alweer te pletter, Jutgla een gesel voor Porto, Onyedika alweer opvallend onopvallend zoals het hoort voor een 6,...

Enige minpuntjes (omdat ik vind dat verbetering altijd mogelijk is :thumbb: ):
Odoi had het echt wel lastig het grootste eerste deel van de eerste helft om de ruimte en de speler te dekken. Hopelijk is Mata snel terug. Andere ploegen gaan dit ook gezien hebben en proberen uitbuiten. Stel u maar voor dat Odoi moet gaan verdedigen tegen Carrasco op deze manier. Vakkundig opgelost door een tiental minuten voor de rust over te schakelen naar 5 verdedigers in balverlies. Hierdoor kon Odoi dichter in het centrum blijven en deed Skov Olsen de paslijn/ruimte wat dicht. Slim gezien.
Ik vond Odoi wel vaak nerveus acteren in balbezit, op zijn leeftijd zal hij toch geen zenuwen meer gehad hebben?

Sylla speelde alweer een beresterke match, maar het was opvallend dat hij af en toe toch te nonchalant/zelfzeker wou uitvoetballen.
In de eerste helft speelde hij een bal in op Nielsen die hij eigenlijk niet mocht inspelen. Balverlies en een gevaarlijke kans. Kan je nog bekijken als een jeugdzonde en gebrek aan ervaring.
Naar het einde toe van de eerste helft wou hij aan de cornervlag per se uitvoetballen via Meijer. Liep goed af.
Tweede helft schermt hij een bal goed af, met een schijnbeweging is de aanvaller het bos in, maar in plaats van dan te kiezen voor de pass, gaat hij achter achteruit nog dribbelen. Balverlies en moet de fout maken. Logische gele kaart. Daarna nog enkele duels die op het randje waren. Zelfs de cameraman focuste op hem een paar keer. Riskeerde dan nog tweede geel door traag van het veld te gaan ondanks waarschuwing van scheids, ploegmaats en staff. De reactie aan de zijlijn hoefde niet.
Ik hoop dat hij kwaad was op zichzelf wegens zijn mindere momenten en niet om de wissel. Dat laatste zou hij moeten begrijpen gezien de situatie.
Die jongen gaat een mooie carrière tegemoet.

Conclusie: mijn hoed af en een diepe buiging! :Flag:
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Zalige match.

Het grootste minpunt lijkt me dat deze match heel Europa rond gaat als stunt van de speeldag en daardoor de helft van onze spelers in de boekjes van alle topploegen gaan komen. Vergas zegt Jutgla binnen een paar jaar voor 20m weg, ik zeg 'minstens het dubbele' ;-). Barcelona wou hem trouwens wel uitlenen, maar de speler zelf wou niet uitgeleend worden en als je ziet dat ze net Lewandowski gekocht hebben voor jouw positie weet je ook dat je de eerste 2 seizoenen geen kans gaat krijgen.

Ik hoop dat ze vandaag nog genieten en dan vanaf donderdag volle concentratie op Standard. De ballekeskoppen van Antwerp hebben misschien 7 competitiematchen op rij gewonnen, wij hebben 7 matchen op rij gewonnen waaronder 2 CL-duels.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

WAT een match, niemand viel door de mand, hoewel ik Odoi en Meijer de minsten vond.
Zomaar eventjes 0-4 gaan winnen op Porto, ongezien voor het Belgische voetbal en een avond om nog lang te koesteren.
Jutgla, Onyedika, Nielsen wat een aanwinsten zijn me dat !?
We missen wel een linkerflank (Buchanan, Lang) en uiteraard Mata.
Sanders
Invaller
Berichten: 996
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Ik weet dat het niet de gewoonte is van dit forum om samenvattingen hier te posten, maar na zo een match mag dit misschien wel eens :mrgreen:

t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Tiki Taka schreef: 14 sep 2022, 07:53 WAT een match, niemand viel door de mand, hoewel ik Odoi en Meijer de minsten vond.
Zomaar eventjes 0-4 gaan winnen op Porto, ongezien voor het Belgische voetbal en een avond om nog lang te koesteren.
Jutgla, Onyedika, Nielsen wat een aanwinsten zijn me dat !?
We missen wel een linkerflank (Buchanan, Lang) en uiteraard Mata.
Ik vond Meijer wel groeien in de match. Hij lijkt me sowieso een verbetering tegenover Sobol, hij moet alleen nog wat progressie maken (wat uiteraard logisch is en geen commentaar ;-)).
Odoi heeft het niet slecht gedaan, maar hij is nooit de eerste keuze hé. Positioneel stond hij goed, qua snelheid komt hij te kort (maar dat weet hij zelf ook).
Sanders
Invaller
Berichten: 996
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

t4nd schreef: 14 sep 2022, 08:24
Tiki Taka schreef: 14 sep 2022, 07:53 WAT een match, niemand viel door de mand, hoewel ik Odoi en Meijer de minsten vond.
Zomaar eventjes 0-4 gaan winnen op Porto, ongezien voor het Belgische voetbal en een avond om nog lang te koesteren.
Jutgla, Onyedika, Nielsen wat een aanwinsten zijn me dat !?
We missen wel een linkerflank (Buchanan, Lang) en uiteraard Mata.
Ik vond Meijer wel groeien in de match. Hij lijkt me sowieso een verbetering tegenover Sobol, hij moet alleen nog wat progressie maken (wat uiteraard logisch is en geen commentaar ;-)).
Odoi heeft het niet slecht gedaan, maar hij is nooit de eerste keuze hé. Positioneel stond hij goed, qua snelheid komt hij te kort (maar dat weet hij zelf ook).
De schijnbeweging van Meijer voorafgaand aan de voorzet op de 0-3 was wel lekker :love:
Plaats reactie