wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

LaurensVS schreef: 29 sep 2021, 09:01 Vanaken kan overal mee.
Hoe goed was die gisteren seg. Mensen die daar al jaren kritiek op hebben, kennen geen hol van voetbal.
Vijf titels, twee gouden schoenen, de ploeg dragen in Champions league, 100+ goals en 100+ assists, dat is allemaal niet belangrijk, spelverdelers moeten dwergen zijn, z'n benen zijn te lang en daardoor "ziet het er traag uit"

Afbeelding

Zelfde mensen worden natuurlijk helemaal gek als hij scoort op een corner
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Nakamba30 schreef: 29 sep 2021, 06:37een goeie pandoering geven (0-3 of zo) en we tonen nog eens goed wie de cl-ploeg is
Ik hoop dat het team Mignolet z'n advies hoorde, niet gaan zweven. Mauven zijn verzwakt over de jaren maar kunnen ons met lege handen naar Brugge sturen hoor.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door LaurensVS »

Vergas Ronald schreef: 29 sep 2021, 09:40
Nakamba30 schreef: 29 sep 2021, 06:37een goeie pandoering geven (0-3 of zo) en we tonen nog eens goed wie de cl-ploeg is
Ik hoop dat het team Mignolet z'n advies hoorde, niet gaan zweven. Mauven zijn verzwakt over de jaren maar kunnen ons met lege handen naar Brugge sturen hoor.
Ik krijg Gentvibes bij het anderlecht van nu.
Die spelen met een chip on their shoulders, match van het jaar voor hun, willen hun tonen tegen de ploeg die zoveel lof krijgt,..
Nee een pandoering gaan we niet krijgen, maar we gaan met overgave en goesting moeten spelen om iets te rapen in Brussel.
Na een midweekmatch kan ik daar leven met een puntje.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Team zal nog verbeteren, rechtsvoor en linksback is nog niet top, ik verwacht dat Mouassa (kopie van Clinton op links) en Buchanan zich nog in de ploeg knokken, Dost gaan we nog veel nodig hebben in competitie, vooral tegen teams die achteruit kruipen is Bas een heerser. En Vormer, krantjes die schrijven dat 't voorbij is voor Ruud omdat hij één keer op de bank zat, da's om te lachen. Als Wesley en Izquierdo dan nog hun oude niveau halen :? Joske die op snelheid links iedereen te kakken zet, naar binnen komt en met rechts knalt was het wapen van Brugge 4 jaar geleden. We hebben alles in eigen handen voor nog een titel en Europees overwinteren.

Het enige wat ons nog belet het Ajax van België te worden is ons vort stadion, jan breydel is plukkevort en sinds 2003/2004 uitverkocht. Wanneer gaat politiek zien dat Club een visitekaartje is voor België en Brugge en dit nodig heeft? We vragen zelfs geen geld, geld genoeg, gewoon bouwvergunning na 10 jaar procedures aub :brechtje:
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Arnio
Belofte
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 aug 2018, 09:34

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Arnio »

Vergas Ronald schreef: 29 sep 2021, 12:11 Team zal nog verbeteren, rechtsvoor en linksback is nog niet top, ik verwacht dat Mouassa (kopie van Clinton op links) en Buchanan zich nog in de ploeg knokken, Dost gaan we nog veel nodig hebben in competitie, vooral tegen teams die achteruit kruipen is Bas een heerser. En Vormer, krantjes die schrijven dat 't voorbij is voor Ruud omdat hij één keer op de bank zat, da's om te lachen. Als Wesley en Izquierdo dan nog hun oude niveau halen :? Joske die op snelheid links iedereen te kakken zet, naar binnen komt en met rechts knalt was het wapen van Brugge 4 jaar geleden. We hebben alles in eigen handen voor nog een titel en Europees overwinteren.

Het enige wat ons nog belet het Ajax van België te worden is ons vort stadion, jan breydel is plukkevort en sinds 2003/2004 uitverkocht. Wanneer gaat politiek zien dat Club een visitekaartje is voor België en Brugge en dit nodig heeft? We vragen zelfs geen geld, geld genoeg, gewoon bouwvergunning na 10 jaar procedures aub :brechtje:
2
Nakamba30
Jeugdspeler
Berichten: 135
Lid geworden op: 30 sep 2020, 07:30

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Nakamba30 »

Als wij ons champions league niveau voor 80% halen en met de juiste mentaliteit spelen moeten wij in belgie van niemand schrik hebben en al zeker nie van anderlecht, we kunnen alleen onszelf doen verliezen
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 799
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Duffman »

Nakamba30 schreef: 29 sep 2021, 19:29 Als wij ons champions league niveau voor 80% halen en met de juiste mentaliteit spelen moeten wij in belgie van niemand schrik hebben en al zeker nie van anderlecht, we kunnen alleen onszelf doen verliezen
En Delfer... never mind.
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3281
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

0-1 aan de rust, maar al paar keer goed weggenomen...
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Yago »

Nsoki is toch nog altijd niet op niveau. Zorgwekkend. Ons middenveld krijgt ook geen controle... Misschien Vormer of Mbamba brengen voor Rits om de match toch iets meer in handen te nemen?
FCBrugesawayoflife
Jeugdspeler
Berichten: 174
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FCBrugesawayoflife »

Yago schreef: 03 okt 2021, 14:31 Nsoki is toch nog altijd niet op niveau. Zorgwekkend. Ons middenveld krijgt ook geen controle... Misschien Vormer of Mbamba brengen voor Rits om de match toch iets meer in handen te nemen?
Nsoki geeft mij een hoog 'Donk gehalte'. Je ziet aan alles dat hij talent heeft maar is soms zo nonchalant in alles wat hij doet.
Vakie 214
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

FCBrugesawayoflife schreef: 03 okt 2021, 16:19 Nsoki geeft mij een hoog 'Donk gehalte'. Je ziet aan alles dat hij talent heeft maar is soms zo nonchalant in alles wat hij doet.
Aan Clement om dat eruit te halen hé.

Het doet pijn om te zeggen maar de 1-1 is een terecht resultaat. Wij hadden de betere kansen, maar op basis van de druk (en de manier waarop ze soms door onze verdediging konden lopen) verdienden ze een goal. Jammer dat net Raman ze maakt...
Op zich ook niet compleet onverwacht aangezien wij 3 matchen op rij met dezelfde 11 spelen - ik had eerlijk gezegd een paar wissels verwacht tegen anderlecht om iedereen alert te houden én om de jongens die erin komen zich extra te laten bewijzen.
FCBrugesawayoflife
Jeugdspeler
Berichten: 174
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FCBrugesawayoflife »

t4nd schreef: 03 okt 2021, 16:51
FCBrugesawayoflife schreef: 03 okt 2021, 16:19 Nsoki geeft mij een hoog 'Donk gehalte'. Je ziet aan alles dat hij talent heeft maar is soms zo nonchalant in alles wat hij doet.
Aan Clement om dat eruit te halen hé.

Het doet pijn om te zeggen maar de 1-1 is een terecht resultaat. Wij hadden de betere kansen, maar op basis van de druk (en de manier waarop ze soms door onze verdediging konden lopen) verdienden ze een goal. Jammer dat net Raman ze maakt...
Op zich ook niet compleet onverwacht aangezien wij 3 matchen op rij met dezelfde 11 spelen - ik had eerlijk gezegd een paar wissels verwacht tegen anderlecht om iedereen alert te houden én om de jongens die erin komen zich extra te laten bewijzen.
Ik herinner mij maar 2 kansen van ons en dat was het schot van HV en het schot van Sowah voor de rest heb ik van ons eigenlijk niets gezien. Is ook al de eerste keer niet meer dat we eigenlijk gewoon bijna niets creëren. Als anderlecht bij momenten gewoon wat rustiger was voor doel verliezen we deze match hier gewoon.

Clement mag toch echt wel eens beginnen leren van zijn wissels te gebruiken ook. Begin mij hier serieus aan te storen.. Je haalt Mouassa, Otasowie, Persyn.. Na een maand mag je toch wel verwachten dat die conditionele achterstand al is weggewerkt. Of dat ze al klaar zijn om eens helft te spelen.
Vakie 214
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5312
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Nakamba30 schreef: 29 sep 2021, 19:29 Als wij ons champions league niveau voor 80% halen en met de juiste mentaliteit spelen moeten wij in belgie van niemand schrik hebben en al zeker nie van anderlecht, we kunnen alleen onszelf doen verliezen
ALS...ik heb de indruk dat er nonchalance en zelfs een misplaatst gevoel van zich superieur voelen in de ploeg sluipt na de prestaties in de CL.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5312
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

t4nd schreef: 03 okt 2021, 16:51
FCBrugesawayoflife schreef: 03 okt 2021, 16:19 Nsoki geeft mij een hoog 'Donk gehalte'. Je ziet aan alles dat hij talent heeft maar is soms zo nonchalant in alles wat hij doet.
Aan Clement om dat eruit te halen hé.

Het doet pijn om te zeggen maar de 1-1 is een terecht resultaat. Wij hadden de betere kansen, maar op basis van de druk (en de manier waarop ze soms door onze verdediging konden lopen) verdienden ze een goal. Jammer dat net Raman ze maakt...
Op zich ook niet compleet onverwacht aangezien wij 3 matchen op rij met dezelfde 11 spelen - ik had eerlijk gezegd een paar wissels verwacht tegen anderlecht om iedereen alert te houden én om de jongens die erin komen zich extra te laten bewijzen.
De mauve hadden veruit de betere kansen en speelden tenminste voetbal, bij ons voortdurend de lange bal en in de 2de helft niet 1 kans meer gecreëerd. Voetjes op de grond Club`tje !
Gebruikersavatar
Arnio
Belofte
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 aug 2018, 09:34

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Arnio »

FCBrugesawayoflife schreef: 03 okt 2021, 17:04
t4nd schreef: 03 okt 2021, 16:51
FCBrugesawayoflife schreef: 03 okt 2021, 16:19 Nsoki geeft mij een hoog 'Donk gehalte'. Je ziet aan alles dat hij talent heeft maar is soms zo nonchalant in alles wat hij doet.
Aan Clement om dat eruit te halen hé.

Het doet pijn om te zeggen maar de 1-1 is een terecht resultaat. Wij hadden de betere kansen, maar op basis van de druk (en de manier waarop ze soms door onze verdediging konden lopen) verdienden ze een goal. Jammer dat net Raman ze maakt...
Op zich ook niet compleet onverwacht aangezien wij 3 matchen op rij met dezelfde 11 spelen - ik had eerlijk gezegd een paar wissels verwacht tegen anderlecht om iedereen alert te houden én om de jongens die erin komen zich extra te laten bewijzen.
Ik herinner mij maar 2 kansen van ons en dat was het schot van HV en het schot van Sowah voor de rest heb ik van ons eigenlijk niets gezien. Is ook al de eerste keer niet meer dat we eigenlijk gewoon bijna niets creëren. Als anderlecht bij momenten gewoon wat rustiger was voor doel verliezen we deze match hier gewoon.

Clement mag toch echt wel eens beginnen leren van zijn wissels te gebruiken ook. Begin mij hier serieus aan te storen.. Je haalt Mouassa, Otasowie, Persyn.. Na een maand mag je toch wel verwachten dat die conditionele achterstand al is weggewerkt. Of dat ze al klaar zijn om eens helft te spelen.
Naar het schijnt bakt die Otawosie er bij Club NXT helemaal niks van, gewisseld na 30min dit weekend
Plaats reactie