wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
macfall
Jeugdspeler
Berichten: 111
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door macfall »

Pica schreef: 12 mei 2022, 13:25 Scoren is een kwaliteit op zijn eigen.
We hebben in de CL al te vaak meegemaakt dat we deksel op de neus krijgen nadat we eigenlijk kansen genoeg hadden om zelf te scoren.
Dus al dat gedoe rond 'geluk' mag dan gaan stoppen, het is kwaliteitsverschil in zijn meest brute vorm.
inderdaad, vanaken had een gelijkaardige penalty zoals vanzeir altijd door het midden gesjot ipv zeer scherp in nen hoek (of er naast sjotten)
Nakamba30
Jeugdspeler
Berichten: 135
Lid geworden op: 30 sep 2020, 07:30

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Nakamba30 »

We moeten het zondag afmaken, hoe rapper hoe beter en dan wil ik polleke gheysens wel eens zien...den botox zal uit zijn oren spuiten van colere. Benieuwd of hun supporters dan ook 20 minuten zingen zoals tegen de mauves.
unleashed1990
Tester
Berichten: 84
Lid geworden op: 02 mei 2021, 22:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door unleashed1990 »

Als we het zondag niet afmaken zie ik het ons nog weggeven thuis tegen de mauves

nog niet gewonnen van ze en het zou me dan ook niet verbazen mochten de mauve net die match 1 van hun beste matchen spelen op ons veld netzoals in regulaire competitie.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door The_One »

Voordeel is, Antwerp heeft niets meer te winnen...
Gebruikersavatar
Fanzy
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 mei 2016, 12:24

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Fanzy »

anderlecht zal nog vol voor die CL ticket vechten tegen Union.

Ik voorspel:
Antwerp - Club: Gelijkspel
RSCA - Union: RSCA wint

= Wij kampioen vanuit onze zetel

Extra bonus: We zorgen er voor dat RSCA op de laatste speeldag niet wint en Union blijft 2de.
unleashed1990
Tester
Berichten: 84
Lid geworden op: 02 mei 2021, 22:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door unleashed1990 »

The_One schreef: 12 mei 2022, 22:33 Voordeel is, Antwerp heeft niets meer te winnen...

Juist daar mee ze zullen alles geven tegen ons. Netzoals anderlecht.
Maar tegen union zullen ze open huis geven.
Sanders
Invaller
Berichten: 996
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

The_One schreef: 12 mei 2022, 22:33 Voordeel is, Antwerp heeft niets meer te winnen...
Antwerp heeft juist 2 keer een zeer platte prestatie afgegeven tegen anderlecht, waaronder een 0-4 thuis.
Wees maar zeker dat die zich driedubbel gaan plooien voor hun laatste thuismatch; en dan zeker tegen ons.
Ik verwacht een moeilijke match, laat staan dat we cadeau's zouden krijgen.
De felle duels zullen weer de bovenhand halen op het voetbaltechnische...
macfall
Jeugdspeler
Berichten: 111
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door macfall »

ik veronderstel toch ook dat anderlecht wint van union
antwerp-brugge is wat koffiedik kijken maar ik denk dat antwerp nog ne serieuze winstpremie kan opstrijken
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Kevinho »

Sanders schreef: 13 mei 2022, 07:45
The_One schreef: 12 mei 2022, 22:33 Voordeel is, Antwerp heeft niets meer te winnen...
Antwerp heeft juist 2 keer een zeer platte prestatie afgegeven tegen anderlecht, waaronder een 0-4 thuis.
Wees maar zeker dat die zich driedubbel gaan plooien voor hun laatste thuismatch; en dan zeker tegen ons.
Ik verwacht een moeilijke match, laat staan dat we cadeau's zouden krijgen.
De felle duels zullen weer de bovenhand halen op het voetbaltechnische...
Inderdaad en verdacht dat de pitbulls gisteren tegen anderlecht niet speelden ( Haroun , Bataille, …) dus die komen fris het veld op tegen ons. Waarbij onze kern kleiner wordt en vermoeider ( Rits / Mata / Tajon out ) ; Nsoki godzijdank wel terug …
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Als de refs een beetje consequent fluiten zitten hun pitbulls tegen de rust al terug in de kleedkamer met een rood kaartje achter hun naam.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Kevinho schreef: 13 mei 2022, 12:14
Sanders schreef: 13 mei 2022, 07:45
The_One schreef: 12 mei 2022, 22:33 Voordeel is, Antwerp heeft niets meer te winnen...
Antwerp heeft juist 2 keer een zeer platte prestatie afgegeven tegen anderlecht, waaronder een 0-4 thuis.
Wees maar zeker dat die zich driedubbel gaan plooien voor hun laatste thuismatch; en dan zeker tegen ons.
Ik verwacht een moeilijke match, laat staan dat we cadeau's zouden krijgen.
De felle duels zullen weer de bovenhand halen op het voetbaltechnische...
Inderdaad en verdacht dat de pitbulls gisteren tegen anderlecht niet speelden ( Haroun , Bataille, …) dus die komen fris het veld op tegen ons. Waarbij onze kern kleiner wordt en vermoeider ( Rits / Mata / Tajon out ) ; Nsoki godzijdank wel terug …
En Skov niet te vergeten :-)
unleashed1990
Tester
Berichten: 84
Lid geworden op: 02 mei 2021, 22:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door unleashed1990 »

t4nd schreef: 13 mei 2022, 12:38 Als de refs een beetje consequent fluiten zitten hun pitbulls tegen de rust al terug in de kleedkamer met een rood kaartje achter hun naam.
Daar vringt het schoentje doen ze niet voor de tv gelden anders is de match niet meer spannend.

Als een amateur ref 1ste klasse zou fluiten als hij conditie aan kon zou antwerp zelf niet in play off 1 zitten.
Veel te lakse refs terwijl er in lagere reeksen veel beter zitten soms.

Zo ploeg moet je vanaf minuut 1 kort houden met een verbale waarschuwing of kaart als je ziet dat ze hun irritante spel beginnen maar dat doen de refs niet.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Ik heb hoop :-)
Tegen Union zijn de irritante overtredingen wel vrij snel gefloten, misschien hebben de refs het licht gezien? #durftehopen
Nakamba30
Jeugdspeler
Berichten: 135
Lid geworden op: 30 sep 2020, 07:30

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Nakamba30 »

Als we mata, buchanan en rits missen dan zou ik zondag toch proberen uitgaan van eigen sterkte dwz mignolet, nsoki-mechele-odoi, balanta (vm), sobol (links), skov olsen (rechts), vanaken & de ketelaere in steun van adamyan en lang. Als we eerst scoren zal antwerp in mekaar zakken als een pudding na 1op12 in de play offs
FCBrugesawayoflife
Jeugdspeler
Berichten: 174
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FCBrugesawayoflife »

Zoals hierboven aangehaald wordt eerst scoren enorm belangrijk. Antwerp zal sowieso furieus aan die match beginnen dus als we die eerste ca 20 min goed doorkomen zie ik het wel goed komen.
Vakie 214
Plaats reactie