wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Peter
A-kern
Berichten: 518
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Peter »

Ik heb het al gezegd en ik zal het nog eens zeggen: Brandon Mechele is niet goed genoeg.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Peter schreef: 15 mei 2023, 09:29 Ik heb het al gezegd en ik zal het nog eens zeggen: Brandon Mechele is niet goed genoeg.
Hij is voor Club Brugge inderdaad niet goed genoeg. Club moet een echte leider, type Alderweireld, Pacho...gaan halen om de jonge gasten zoals Spileers, Ordonez, Sylla, Meijer, Sabbe te flankeren en sturen. Iets waar Franky Van Der Elst trouwens ook voor pleit. Watanabe lijkt me wel een interessante piste.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Boertje schreef: 15 mei 2023, 02:07 Mechele heeft ons al veel punten gekost dit seizoen met al dat geklungel :brechtje:
Ik lees dat we na op voorsprong te zijn gekomen dit seizoen, nog 23 punten uit handen hebben gegeven, enkel Westerlo doet slechter op dit vlak.
Het is dus duidelijk een collectief pijnpunt.
Me dunkt dat er bij het halen van nieuwe spelers meer aandacht aan het mentale aspect dient besteed te worden.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Ter info

When are the 2023/24 Europa Conference League qualification rounds?
First qualifying round: 13 and 20 July 2023
Second qualifying round: 27 July and 3 August 2023
Third qualifying round: 10 and 17 August 2023
Play-offs: 24 and 31 August 2023
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Tiki Taka schreef: 15 mei 2023, 11:10 Ter info

When are the 2023/24 Europa Conference League qualification rounds?
First qualifying round: 13 and 20 July 2023
Second qualifying round: 27 July and 3 August 2023
Third qualifying round: 10 and 17 August 2023
Play-offs: 24 and 31 August 2023
Thx! Wij starten in de tweede kwalificatieronde.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Tiki Taka schreef: 15 mei 2023, 09:43
Peter schreef: 15 mei 2023, 09:29 Ik heb het al gezegd en ik zal het nog eens zeggen: Brandon Mechele is niet goed genoeg.
Hij is voor Club Brugge inderdaad niet goed genoeg. Club moet een echte leider, type Alderweireld, Pacho...gaan halen om de jonge gasten zoals Spileers, Ordonez, Sylla, Meijer, Sabbe te flankeren en sturen. Iets waar Franky Van Der Elst trouwens ook voor pleit. Watanabe lijkt me wel een interessante piste.
Pacho is op dit moment toch nog geen leider, komaan... Dat manneke is 21 jaar en doet het inderdaad goed, maar wordt dan ook uitstekend gecoacht door de zeer ervaren Alderweireld.
Peter
A-kern
Berichten: 518
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Peter »

Pacho doet het goed maar is inderdaad geen leider. Alderweireld maakt daar het verschil. Antwerp heeft Alderweireld, anderlecht heeft Vertonghen en wij hebben.... Boyata :jenne:
Polbemol
Jeugdspeler
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 aug 2018, 13:51
Locatie: Kampenhout

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Polbemol »

Tiki Taka schreef: 15 mei 2023, 09:46
Boertje schreef: 15 mei 2023, 02:07 Mechele heeft ons al veel punten gekost dit seizoen met al dat geklungel :brechtje:
Ik lees dat we na op voorsprong te zijn gekomen dit seizoen, nog 23 punten uit handen hebben gegeven, enkel Westerlo doet slechter op dit vlak.
Het is dus duidelijk een collectief pijnpunt.
Me dunkt dat er bij het halen van nieuwe spelers meer aandacht aan het mentale aspect dient besteed te worden.
Ja, en dat begint al vanaf de eerste dag dat ze op de Club toekomen: Enkele 'eenvoudige' targets stellen en dan bij elke 'stoorzender' (transferitis, ziekte, slechte dag, collectief falen, ...) focus op de die targets herhalen en beklemtonen. Het is zoals 'alles' in het leven. Een goede kapstok is de basis en dan balans vinden in wat je er aan hangt. En voor jonge gasten is dat erg moeilijk.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Match niet gezien... mooi voor Nielsen dat hij na 4-5 weken blessureleed zo kan invallen en beslissend zijn. Deze infiltrerende Nielsen, die ook zo goed was vorig seizoen bij Union, hebben we te weinig gezien bij Club totnogtoe.
Voorts lees en hoor ik dat Yaremchuk alweer heel zwak was en zelf om zijn vervanging vroeg. Dat komt niet meer goed bij Club...Wat een kapitaalsverlies.
Peter
A-kern
Berichten: 518
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Peter »

Eerste helft was hem nog schappelijk. Tweede was dramatisch.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Tiki Taka schreef: 22 mei 2023, 08:03 Match niet gezien... mooi voor Nielsen dat hij na 4-5 weken blessureleed zo kan invallen en beslissend zijn. Deze infiltrerende Nielsen, die ook zo goed was vorig seizoen bij Union, hebben we te weinig gezien bij Club totnogtoe.
Voorts lees en hoor ik dat Yaremchuk alweer heel zwak was en zelf om zijn vervanging vroeg. Dat komt niet meer goed bij Club...Wat een kapitaalsverlies.
De Mil gaf aan dat Yaremchuk krampen had, wat die eerste niet abnormaal leek te vinden, omdat Roman blijkbaar "heel lang ziek is geweest, zwaar ziek" (woorden van De Mil).

Daarnaast is Chuk een gevoelige gast, denk ik, die zo'n zaken allemaal in zijn hoofd steekt. Elke slechte pass is een nieuwe deuk in zijn al lage zelfvertrouwen. Dan gaat zo'n fluitconcert van de eigen "fans" niet helpen. En de moeilijke situatie in zijn thuisland helpt ongetwijfeld ook niet. Een hart onder de riem van onze 12e man was mooier geweest.

Sowieso moet die jongen terug naar de basis, proberen het plezier terug te vinden dat hij als kind had toen hij op de bal mocht shotten. Hopelijk lukt hem dat in het tussenseizoen en kan hij ons volgend seizoen zijn ware voetbalgelaat tonen onder onze nieuwe T1.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Je zag bij Roman een compleet gebrek aan vertrouwen. Even voor zijn vervanging controleert hij een bal in de 16 compleet fout bij iets wat een mogelijkheid had kunnen worden. Dat was een soort foute controle die je volgens mij zelfs niet in de amateursreeksen ziet, gewoon lomp tegen de foute voeten getikt omdat hij alles probeert te overdenken.

Positief dan weer : Sylla stevige wedstrijd gespeeld, Lang was weer outstanding, ons middenveld had grotendeels controle en Vermant opnieuw gretig ingevallen. Ik zie Romeo graag volgend seizoen bij ons blijven om regelmatig in te vallen. Hij heeft écht de drive en inzet die ik bij een speler van Club wil zien.
Sanders
Invaller
Berichten: 997
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Peter schreef: 22 mei 2023, 08:38 Eerste helft was hem nog schappelijk. Tweede was dramatisch.
Eerste helft was inderdaad nog aanvaardbaar want hij kreeg nauwelijks bruikbare ballen. Probeerde vaak druk te zetten of het de verdedigers lastig te maken.

Begin tweede helft krijgt hij van Lang dan een prachtige kans op een presenteerblaadje. Hij verprutst ze echter helemaal zelf door het te overdenken en de controle te missen.
Daarna mislukte werkelijk alles als hij een bal raakte, of dat nu met de voet of de kop was.

Als je die al kwijt wilt, krijg je er geen euro meer voor.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Sanders schreef: 22 mei 2023, 12:40
Peter schreef: 22 mei 2023, 08:38 Eerste helft was hem nog schappelijk. Tweede was dramatisch.
Eerste helft was inderdaad nog aanvaardbaar want hij kreeg nauwelijks bruikbare ballen. Probeerde vaak druk te zetten of het de verdedigers lastig te maken.

Begin tweede helft krijgt hij van Lang dan een prachtige kans op een presenteerblaadje. Hij verprutst ze echter helemaal zelf door het te overdenken en de controle te missen.
Daarna mislukte werkelijk alles als hij een bal raakte, of dat nu met de voet of de kop was.

Als je die al kwijt wilt, krijg je er geen euro meer voor.
Daarom dat die komende zomer niet verkocht wordt, volgens mij. Als nieuwe T1 het niet in hem ziet, vermoed ik dat een uitleenbeurt de oplossing zal worden volgend seizoen.
maartendr81
Jeugdspeler
Berichten: 179
Lid geworden op: 04 jul 2022, 15:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door maartendr81 »

ik ben niet 100% op de hoogte van de juiste regels omtrent het opstellen van een oudere speler in 1B maar zou het, indien dit toegelaten is, geen oplossingen zijn om hem daar wat wedstrijden te laten spelen? Volgens mij is het goed om, zowel zelfvertrouwen als ook matchritme te krijgen?
Plaats reactie