wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Kevinho »

Ik schrijf niemand af en iedereen krijgt een eerlijke kans zelfs meerdere. Dit is een forum. Een forum dient om van meningen te wisselen.
Ik hoop echt dat het onze nieuwe Diatta wordt maar geloof er niet in. Gaat eerder een 2de Chong worden vrees ik. Laatste flankaanvallers die erbij gekomen zijn blonken vooral uit in een
Gebrek aan duelkracht en gezonde agressiviteit => Chong / Okereke / Sowah .
De succesvolle spelers op de flank / spits hadden die duelkracht of echte winnaarsmentaliteit wel => Dennis / Diatta / Lang / zelfs CDK / Dirar ( verleden) / Meunier / Sandy Martens / Lestienne / Gedoz / Fadiga / Perisic /…
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Pica »

ik hoop toch dat Buchanan beter gaat zijn dan Sandy Martens
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door LaurensVS »

Kevinho schreef: 03 dec 2021, 11:33 Ik schrijf niemand af en iedereen krijgt een eerlijke kans zelfs meerdere. Dit is een forum. Een forum dient om van meningen te wisselen.
Ik hoop echt dat het onze nieuwe Diatta wordt maar geloof er niet in. Gaat eerder een 2de Chong worden vrees ik. Laatste flankaanvallers die erbij gekomen zijn blonken vooral uit in een
Gebrek aan duelkracht en gezonde agressiviteit => Chong / Okereke / Sowah .
De succesvolle spelers op de flank / spits hadden die duelkracht of echte winnaarsmentaliteit wel => Dennis / Diatta / Lang / zelfs CDK / Dirar ( verleden) / Meunier / Sandy Martens / Lestienne / Gedoz / Fadiga / Perisic /…
Hahaha zuipt gij niet wa veel vriend?
Zo een verschrikkelijk random lijstje. 3/4e van uw namen waren succesvol omdat ze er technisch gewoon bovenuit staken. Dat Okereke, Chong en eventueel Sowah het niet halen, is omdat ze kwalitatief gewoon te kort komen. Of denk je dat bijvoorbeeld Persyn minder gezonde agressiviteit heeft dan CDK? Baneen, heeft gewoon te maken met kwaliteit.

Op basis van wat denk je dan eig al te weten dat BuchanAn die winnaarsmentaliteit en duelkracht dan niet heeft? Die paar beelden op youtube?
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Kevinho »

LaurensVS schreef: 03 dec 2021, 12:18
Kevinho schreef: 03 dec 2021, 11:33 Ik schrijf niemand af en iedereen krijgt een eerlijke kans zelfs meerdere. Dit is een forum. Een forum dient om van meningen te wisselen.
Ik hoop echt dat het onze nieuwe Diatta wordt maar geloof er niet in. Gaat eerder een 2de Chong worden vrees ik. Laatste flankaanvallers die erbij gekomen zijn blonken vooral uit in een
Gebrek aan duelkracht en gezonde agressiviteit => Chong / Okereke / Sowah .
De succesvolle spelers op de flank / spits hadden die duelkracht of echte winnaarsmentaliteit wel => Dennis / Diatta / Lang / zelfs CDK / Dirar ( verleden) / Meunier / Sandy Martens / Lestienne / Gedoz / Fadiga / Perisic /…
Hahaha zuipt gij niet wa veel vriend?
Zo een verschrikkelijk random lijstje. 3/4e van uw namen waren succesvol omdat ze er technisch gewoon bovenuit staken. Dat Okereke, Chong en eventueel Sowah het niet halen, is omdat ze kwalitatief gewoon te kort komen. Of denk je dat bijvoorbeeld Persyn minder gezonde agressiviteit heeft dan CDK? Baneen, heeft gewoon te maken met kwaliteit.

Op basis van wat denk je dan eig al te weten dat BuchanAn die winnaarsmentaliteit en duelkracht dan niet heeft? Die paar beelden op youtube?
Af en toe wel 😋. Kwaliteit natuurlijk ook .
Ik baseer mij op beelden op het internet inderdaad. Canada is wat ver om een matchke mee te pikken 😁.
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Yago »

Sandra in de basis! Vanakan en Balanta rust geven voor PSG is niet onlogisch, Mbamba en Dost starten ook. Ben benieuwd.
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 223
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

het is wel schrijnend om zien dat onze meerwaarde transfers zoals sowah, nsoki, otasowie, etc...bijlange niet de kwaliteit brengen die ervan verwacht werd. Persyn komt niet aan spelen( blessure, owkee..), daar zit nog wel iets in. Hendry doet dat wel. Dat was de laatste aankoop en eigenlijk nog de beste. Wesley en izquirdo kan je geen aankopen noemen, die komen hier herstellen en zijn weg, daar gaan we niks aan hebben. Dus een geslaagde tranfersperiode, bwah..ieder zijn mening maar ik zie weinig input van onze zomeraankopen in de huidige ploeg... Uiteraard heeft brugge nu 3x gewonnen en wordt er weer hosanna geroepen over de ploeg en de slechte periode was gewoon even pech hebben. Je kan echter niet ontkennen dat we allesbehalve overtuigend en dominerend spelen....
In de CL zijn we goed gestart, beter dan verwacht, maar dan op 3 machten een afstraffing krijgen komt aan...Ja tis tegen de beste ploegen, doch veel te danken aan de non presence van de spelers zelf. In de competitie staan we volgens de scorebordsupporters nog steeds bovenaan en is er niks aan de hand. Supporters die het voetbal zien, weten dat brugge op dit moment wat twijfelt aan zichzelf. Drama? nop, als ze nu vertrokken zijn niet,
Sandra was gisteren een lichtpunt, mss meer kansen geven aan onze NXT spelers ipv dure buitenlanders aan te kopen
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 900
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Wesley en Izquierdo waren ook geen investeringen hé, was win/win zowel voor Club als voor die mannen. Zij kunnen terug fit worden en na zo'n lang herstel maken ze hier meer kans op speeltijd dan in premier league. Club heeft twee klasbakken achter de hand zonder investeren. Ze zijn ook belangrijk in kleedkamer denk ik, beide hebben onze Club meermaals kampioen gemaakt, beide hebben bij onze club grote transfers gemaakt, voor jongens met gelijkaardige doelstellingen zijn Wesley en Izquierdo 24/7 herinnering om voluit te gaan. 't zijn ook toffe kerels, je kon van beide zien dat ze zeer goed in de groep lagen, allen zaken die bijdragen aan de juiste sfeer om te winnen.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 900
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Ik had medelijden met verdedigers van Seraing als Noa zijn dribbels deed :mrgreen: Was leuke match.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Pica schreef: 03 dec 2021, 11:47 ik hoop toch dat Buchanan beter gaat zijn dan Sandy Martens
Dat zal hij ook zijn, Buchanan gaat een meevaller zijn (hoop ik van harte).
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

FrankFarinaII schreef: 05 dec 2021, 13:42 het is wel schrijnend om zien dat onze meerwaarde transfers zoals sowah, nsoki, otasowie, etc...bijlange niet de kwaliteit brengen die ervan verwacht werd. Persyn komt niet aan spelen( blessure, owkee..), daar zit nog wel iets in. Hendry doet dat wel. Dat was de laatste aankoop en eigenlijk nog de beste. Wesley en izquirdo kan je geen aankopen noemen, die komen hier herstellen en zijn weg, daar gaan we niks aan hebben. Dus een geslaagde tranfersperiode, bwah..ieder zijn mening maar ik zie weinig input van onze zomeraankopen in de huidige ploeg... Uiteraard heeft brugge nu 3x gewonnen en wordt er weer hosanna geroepen over de ploeg en de slechte periode was gewoon even pech hebben. Je kan echter niet ontkennen dat we allesbehalve overtuigend en dominerend spelen....
In de CL zijn we goed gestart, beter dan verwacht, maar dan op 3 machten een afstraffing krijgen komt aan...Ja tis tegen de beste ploegen, doch veel te danken aan de non presence van de spelers zelf. In de competitie staan we volgens de scorebordsupporters nog steeds bovenaan en is er niks aan de hand. Supporters die het voetbal zien, weten dat brugge op dit moment wat twijfelt aan zichzelf. Drama? nop, als ze nu vertrokken zijn niet,
Sandra was gisteren een lichtpunt, mss meer kansen geven aan onze NXT spelers ipv dure buitenlanders aan te kopen
Buiten paniektransfer Hendry (die er kwam na de pandoering in Gent) is er niemand van de 9 zomertransfers die totnogtoe een meerwaarde is, dat vind ik wel straf. Hopelijk verrast Buchanan ons in de positieve zin.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Ik snap wel niet waarom zoveel mensen blijven spreken over "paniektransfer" Hendry. Ja, die transfer kwam er na de nederlaag tegen Gent maar er werd al een tijd gezegd dat we een CV zochten en dit was gewoon een opportuniteit. Als je wil kan je élke transfer negatief benaderen (paniektransfer, te jong, te oud, past niet in systeem, ...) maar de realiteit is gewoon dat je niet altijd je eerste doelwit te pakken kan krijgen én dat je bij élke transfer moet afwachten of die speler in het team past.
Ik vermoed dat Koni De Winter ook enorm veel commentaar gekregen zou hebben moest hij hier getekend hebben... "te jong" "wat heeft die al bewezen" ... - Ondertussen zit hij op de bank in Juventus en leert hij van (naar mijn mening) 2 van de beste CV's die er zijn.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

t4nd schreef: 06 dec 2021, 10:29 Ik snap wel niet waarom zoveel mensen blijven spreken over "paniektransfer" Hendry. Ja, die transfer kwam er na de nederlaag tegen Gent maar er werd al een tijd gezegd dat we een CV zochten en dit was gewoon een opportuniteit. Als je wil kan je élke transfer negatief benaderen (paniektransfer, te jong, te oud, past niet in systeem, ...) maar de realiteit is gewoon dat je niet altijd je eerste doelwit te pakken kan krijgen én dat je bij élke transfer moet afwachten of die speler in het team past.
Ik vermoed dat Koni De Winter ook enorm veel commentaar gekregen zou hebben moest hij hier getekend hebben... "te jong" "wat heeft die al bewezen" ... - Ondertussen zit hij op de bank in Juventus en leert hij van (naar mijn mening) 2 van de beste CV's die er zijn.
Als er last-minute een speler wordt gehaald en dat dan nog eerstdaags na een zware nederlaag, dan heeft het toch alle schijn weg van een paniek transfer. Ik versta nog steeds niet waarom er zo lang wordt getalmd bij het binnenhalen van versterkingen, mij lijkt het logisch dat het voor de integratie van nieuwe spelers beter is dat die de hele voorbereiding kunnen meemaken en zo acclimatiseren en automatismen kweken met de ploeggenoten. Dat de gehaalde spelers allesbehalve de A of B pistes waren is nu ook wel duidelijk, gezien hun heel beperkte bijdrage in kwaliteit van de kern. Wat mij betreft ontbreekt nog steeds een top LB en een technisch vaardige en snelle centrumspits in de kern.
Onze gedeelde 2de plek geeft een vertekend beeld, want het niveau wat nu reeds sinds de play-offs van vorig seizoen op de mat wordt gelegd is onvoldoende, we slikken te veel goals (5 ploegen krijgen minder goals binnen dan Club, waaronder zelfs Kortrijk) en we scoren te weinig goals (2 ploegen scoren meer goals, waaronder de krasselende mauve).
Volgens Transfermarkt bedraagt de totale waarde van de kern van FCB € 166 miljoen, die van Genk is de 2de meest waardevolle kern met € 134 miljoen, nr. 3 de mauve volgen reeds met een kern van € 89 miljoen op een hele afstand.
Dan moet je toch concluderen dat het maar heel pover is zo`n 33 punten uit 17 competitie matchen?
Hopelijk zit er nu eindelijk eens een reeksje met overwinningen in met competitie matchen tegen Waregem, OHL (2 keer, competitie en beker), de mauve en Cercle, om zo met een goed gevoel de winterstop in te gaan.
De winterbreak zal de spelers deugd doen om wat uit te rusten en terug op krachten te komen.
In principe geen Europees voetbal meer vanaf januari `22 en dus volle focus op de beker en de titelstrijd.
Come on Bruges ! :wave:
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Ik geef je geen ongelijk over de resultaten hé. We krijgen te veel goals tegen, we maken er zelf te weinig en ons puntenaantal had een pak hoger moeten liggen. Hoe komt dit? Is er iemand die dat weet? Hoe komt het dat Messi bij PSG dit seizoen nog bijna niets klaargespeeld heeft? Hoe komt het dat Neymar ondermaats presteert? Hoe komt het dat Liverpoel de 95ste minuut nodig had tegen Wolverhampton? Hoe komt het dat Juventus maar 5de staat met 11 punten achterstand op Milan?

Voetbal is geen exacte wetenschap. Soms vallen de dingen netjes samen (zoals bij Union nu bijvoorbeeld), soms zit het wat tegen. Ik doe niet aan scorebordjournalistiek, en ik ben de laatste om te zeggen dat alles koek en ei is momenteel, maar ik weiger ook alles negatief te vinden. Ondanks onze mindere prestaties staan we op dit moment nog altijd bovenaan het klassement, zitten we nog in de beker en hebben we 2 mooie resultaten gehaald in de CL.

En ja, we kopen geen spelers in het begin van de periode omdat we hoog mikken. Daardoor grijp je vaak naar optie B of C, maar we proberen tenminste betere spelers te halen. De huidige optie B of C waren vroeger al toptransfers. Gent mikt op onze optie E en F, anderlecht kan zelfs die opties niet betalen.

De enigen die vergelijkbaar (kunnen) transfereren zijn Genk, en waar staan die? Met exact hetzelfde team als vorig seizoen trouwens. Daar heeft PO1 gewoon veel gemaskeerd. Toen viel voor hen plots alles samen en bij ons zat de mot erin waardoor de illusie leefde dat Genk een superteam was.

Soit, we kunnen hier nog uren over verder gaan. Feit is dat het bij ons lichtjes beter begint te gaan en ik hoop dat we deze lijn kunnen doortrekken tot aan de winterstop. Ik ben blij dat Sandra een goeie match gespeeld heeft en ik hoop hem (en nog anderen van onze jeugd) snel terug te zien in het eerste elftal. Ik hoop ook dat de aankopen er nog door komen, ook al heeft het bij sommigen tijd nodig. Balanta is nu ook pas voor het eerst écht basisspeler hé. (Dit seizoen 996 minuten in 14 matchen, vorig seizoen 904 in 21 matchen, het seizoen daarvoor 1.221 in 16 matchen in de reguliere competitie.)
Blackburn
Profvoetballer
Berichten: 374
Lid geworden op: 04 jul 2016, 10:26

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Blackburn »

Klein detail, maar niet onbelangrijk: alle ploegen uit de huidige top 8 moeten in de terugronde naar Brugge komen. Maw, in de heenronde hebben we alle lastige verplaatsingen al gehad… en vaak ook na een Europese partij.
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Kevinho »

Blackburn schreef: 07 dec 2021, 00:30 Klein detail, maar niet onbelangrijk: alle ploegen uit de huidige top 8 moeten in de terugronde naar Brugge komen. Maw, in de heenronde hebben we alle lastige verplaatsingen al gehad… en vaak ook na een Europese partij.
En thuis pakken we meer punten als om verplaatsing 🤔
Plaats reactie