wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 223
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

Gelukkig mijn tijd niet verloren door naar de match te kijken. Uitslag zegt opnieuw genoeg.🤣
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

FrankFarinaII schreef: 08 mar 2023, 07:39 Gelukkig mijn tijd niet verloren door naar de match te kijken. Uitslag zegt opnieuw genoeg.🤣
Ik heb na 1-0 de tv uitgezet...de sadomasochist in mij is nl. ver te zoeken.
Sanders
Supersub
Berichten: 1098
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Tiki Taka schreef: 08 mar 2023, 07:36 Introspectie...Mannaert en Verhaeghe hebben ENORM veel verdienste voor Club, maar dit seizoen slaan ze met de 2 trainers, 2 keer de bal volledig mis.
Daarenboven record transfers gehaald vnl. de laatste seizoenen in het aanvallende compartiment die compleet mislukken ; Rezaie, Krmencik, Yaremchuk, N Diaye, Okereke...

Als tussenoplossing nu Schreuder halen en volgend seizoen Geeraerts aan het roer EN grote kuis houden in de huidige kern.
Onze vedetten die zo graag een transfer willen versieren zouden beter eens beseffen dat deze lamlendige prestaties ook hun marktwaarde naar beneden haalt.
Ndiaye = Diagne? Tenzij ik hier een serieus gat in mijn geheugen heb? (want je spreekt over aanvallend compartiment)
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Voor het eerst in jaren heb ik de TV vroeger afgezet bij een match van Club, het is een wonder dat ik het tot de 4-0 heb volgehouden... Ooit heb ik een filmpje gezien waarin 3 profvoetballers het opnamen tegen 100 kleuters. De voetballers lopen zich continu vrij terwijl de peuters met veel inzet rondlopen maar geen plan hebben en dus ook nooit aan de bal raken. DAT gevoel had ik gisteren. Tijdens de rust zeggen ze in de studio dan nog dat Club niet onverdienstelijk was - say what?! Als Benfica wou tikten ze ons verloren. Club raakte op geen enkel moment aan de bal. De enige 'kansjes' die we konden creëren waren op momenten dat Benfica even uitrustte. Bij élke tegengoal kan je zeggen dat die van ons compleet uit positie stonden. Gelukkig had de scheidsrechter nog medelijden met ons. In de eerste helft had hij Lang een 2de gele kaart kunnen geven en bij die penaltyfase had Sylla ook een 2de keer geel kunnen krijgen.

Ik weet niet of we nog kunnen zeggen dat Hoefkens het niet goed deed met dit team. Ik vrees dat een deel na de CL-campagne (tenminste na de eerste 4 matchen) compleet naast hun schoenen zijn beginnen lopen en denken dat het allemaal wel vanzelf komt. Ik lees hier zaken als 'na dit seizoen kuis houden in de kern'. Welk team gaat onze 'toppers' komen kopen? En hoe weinig gaan ze ervoor willen geven?

Parker is duidelijk een miscast, ik snap het contract van 2.5 jaar compleet niet. Wat mij betreft halen ze Vormer terug en laten ze hem trainer worden (iemand van NXT met een diploma kan dan op de bank zitten tijdens de match). Hell, ik wil het zelf gaan doen. Ik heb geen diploma maar slechter als wat we gezien hebben tegen Cercle, Oostende & Benfica kàn je gewoon niet doen.

Aangezien Parker toch al met zotte ideeën afgekomen is, misschien een optie om volgende matchen gewoon alles toe te smijten in een 5-3-2? Mata & Meijer op de backs - Henry, Odoi & Mechele centraal - Rits, Nielsen, Onyedika op het middenveld - Vanaken achter de spit & Jutgla diep. Niet de 11 beste voetballers die we hebben, maar dan staat Hans tenminste waar hij hoort en van de rest weet ik dat ze inzet hebben.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Sanders schreef: 08 mar 2023, 07:52
Tiki Taka schreef: 08 mar 2023, 07:36 Introspectie...Mannaert en Verhaeghe hebben ENORM veel verdienste voor Club, maar dit seizoen slaan ze met de 2 trainers, 2 keer de bal volledig mis.
Daarenboven record transfers gehaald vnl. de laatste seizoenen in het aanvallende compartiment die compleet mislukken ; Rezaie, Krmencik, Yaremchuk, N Diaye, Okereke...

Als tussenoplossing nu Schreuder halen en volgend seizoen Geeraerts aan het roer EN grote kuis houden in de huidige kern.
Onze vedetten die zo graag een transfer willen versieren zouden beter eens beseffen dat deze lamlendige prestaties ook hun marktwaarde naar beneden haalt.
Ndiaye = Diagne? Tenzij ik hier een serieus gat in mijn geheugen heb? (want je spreekt over aanvallend compartiment)
Idd Diagne :zien:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

t4nd schreef: 08 mar 2023, 08:02 Voor het eerst in jaren heb ik de TV vroeger afgezet bij een match van Club, het is een wonder dat ik het tot de 4-0 heb volgehouden... Ooit heb ik een filmpje gezien waarin 3 profvoetballers het opnamen tegen 100 kleuters. De voetballers lopen zich continu vrij terwijl de peuters met veel inzet rondlopen maar geen plan hebben en dus ook nooit aan de bal raken. DAT gevoel had ik gisteren. Tijdens de rust zeggen ze in de studio dan nog dat Club niet onverdienstelijk was - say what?! Als Benfica wou tikten ze ons verloren. Club raakte op geen enkel moment aan de bal. De enige 'kansjes' die we konden creëren waren op momenten dat Benfica even uitrustte. Bij élke tegengoal kan je zeggen dat die van ons compleet uit positie stonden. Gelukkig had de scheidsrechter nog medelijden met ons. In de eerste helft had hij Lang een 2de gele kaart kunnen geven en bij die penaltyfase had Sylla ook een 2de keer geel kunnen krijgen.

Ik weet niet of we nog kunnen zeggen dat Hoefkens het niet goed deed met dit team. Ik vrees dat een deel na de CL-campagne (tenminste na de eerste 4 matchen) compleet naast hun schoenen zijn beginnen lopen en denken dat het allemaal wel vanzelf komt. Ik lees hier zaken als 'na dit seizoen kuis houden in de kern'. Welk team gaat onze 'toppers' komen kopen? En hoe weinig gaan ze ervoor willen geven?

Parker is duidelijk een miscast, ik snap het contract van 2.5 jaar compleet niet. Wat mij betreft halen ze Vormer terug en laten ze hem trainer worden (iemand van NXT met een diploma kan dan op de bank zitten tijdens de match). Hell, ik wil het zelf gaan doen. Ik heb geen diploma maar slechter als wat we gezien hebben tegen Cercle, Oostende & Benfica kàn je gewoon niet doen.

Aangezien Parker toch al met zotte ideeën afgekomen is, misschien een optie om volgende matchen gewoon alles toe te smijten in een 5-3-2? Mata & Meijer op de backs - Henry, Odoi & Mechele centraal - Rits, Nielsen, Onyedika op het middenveld - Vanaken achter de spit & Jutgla diep. Niet de 11 beste voetballers die we hebben, maar dan staat Hans tenminste waar hij hoort en van de rest weet ik dat ze inzet hebben.
Lang, Buchanan en Skov Olsen zal Club wel voor een mooi bedrag kunnen verpatsen.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Tiki Taka schreef: 08 mar 2023, 08:18 Lang, Buchanan en Skov Olsen zal Club wel voor een mooi bedrag kunnen verpatsen.
Een mooi bedrag wel, maar geen jackpotten.

Lang is nu 15m waard volgens transfermarkt, op zijn hoogtepunt was hij 25m. Wij hebben hem gekocht voor 6m.
Skov is nu 20m waard volgens transfermarkt, zijn hoogste waarde. Wij hebben hem gekocht voor 6.4m.
Buchanan is nu 12m waard volgens transfermarkt, zijn hoogste waarde. Wij hebben hem gekocht voor 6.36m.

Gezien onze huidige prestaties, hun huidige prestaties en het feit dat zij hoogstwaarschijnlijk weg willen na dit seizoen en wij ze ook graag willen laten gaan vermoed ik dat we in totaal max 30m voor de 3 gaan krijgen. Het bestuur gaat niet opnieuw pokeren zoals met CDK.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

t4nd schreef: 08 mar 2023, 08:51
Tiki Taka schreef: 08 mar 2023, 08:18 Lang, Buchanan en Skov Olsen zal Club wel voor een mooi bedrag kunnen verpatsen.
Een mooi bedrag wel, maar geen jackpotten.

Lang is nu 15m waard volgens transfermarkt, op zijn hoogtepunt was hij 25m. Wij hebben hem gekocht voor 6m.
Skov is nu 20m waard volgens transfermarkt, zijn hoogste waarde. Wij hebben hem gekocht voor 6.4m.
Buchanan is nu 12m waard volgens transfermarkt, zijn hoogste waarde. Wij hebben hem gekocht voor 6.36m.

Gezien onze huidige prestaties, hun huidige prestaties en het feit dat zij hoogstwaarschijnlijk weg willen na dit seizoen en wij ze ook graag willen laten gaan vermoed ik dat we in totaal max 30m voor de 3 gaan krijgen. Het bestuur gaat niet opnieuw pokeren zoals met CDK.
ALS ze zich de komende weken en maanden herpakken, zal hun waarde terug toenemen.
Club zal volgens mij 50-60 miljoen krijgen voor de 3 samen.
Vergeet Jutgla niet die zal ook wel vertrekken, die is er momenteel 14 waard volgens Transfermarkt.
Yaremchuk zou ik ook slijten, cut your losses.
Peter
A-kern
Berichten: 520
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Peter »

De schrik voor een pandoering zat er in en die hebben we ook gekregen. Al een geluk dat we thuis zo verdedigend gespeeld hebben zodat we zeker geen mentale klap kregen :roll:
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Pica »

Wat moet je hier weer allemaal lezen, we hebben verloren tegen een betere ploeg, einde van een mooi CL verhaal.
We zijn als Club al een halfjaar ziek zonder outlook op beterschap, daar heeft gisteren niets aan gedaan (positief of negatief).
Peter
A-kern
Berichten: 520
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Peter »

Zo kunde natuurlijk alles weg relativeren. Twee matchen die uw seizoen kunnen redden en ge speelt 2x als een natte vod zonder grinta :thumba:
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Pica »

Spelen al maanden op die manier, en die twee matchen redden enkel de perceptie van het seizoen, gaat nog altijd in als een slecht seizoen voor ons
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Pica heeft gelijk, gisteren heeft bevestigd dat de mot er al een tijdje inzit. Ik schiet normaal niet op het bestuur, maar bij de aanstelling van Parker hebben ze zich gigantisch mispakt met desastreuse gevolgen. 12 punten op 10 matchen. 6 gelijke spelen, 2 overwinningen, 2 nederlagen. Laat ons van die 6 gelijke spelen er 4 winnen en we zouden op 51 punten staan. 2 van Antwerp, 5 van Union & 12 van Genk. Dan had je 6 overwinningen, 2 gelijke spelen & 2 nederlagen - nog niet geweldig maar dan zaten we niet waar we nu zitten.

Hoefkens blijf ik een keuze vinden die te verdedigen valt trouwens, Parker niet. Als je Buchanan al centraal begint te spelen om een konijn uit je hoed te kunnen toveren...
Peter
A-kern
Berichten: 520
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Peter »

Uiteraard spelen we al maanden als een natte krant. Had ik verwacht dat we Benfica gingen kloppen? Nee.

Had ik verwacht dat we er tenminste onze kop voor gingen leggen en vol risico iets gingen proberen? Ja.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3354
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Sanders schreef: 08 mar 2023, 07:52
Tiki Taka schreef: 08 mar 2023, 07:36 Introspectie...Mannaert en Verhaeghe hebben ENORM veel verdienste voor Club, maar dit seizoen slaan ze met de 2 trainers, 2 keer de bal volledig mis.
Daarenboven record transfers gehaald vnl. de laatste seizoenen in het aanvallende compartiment die compleet mislukken ; Rezaie, Krmencik, Yaremchuk, N Diaye, Okereke...

Als tussenoplossing nu Schreuder halen en volgend seizoen Geeraerts aan het roer EN grote kuis houden in de huidige kern.
Onze vedetten die zo graag een transfer willen versieren zouden beter eens beseffen dat deze lamlendige prestaties ook hun marktwaarde naar beneden haalt.
Ndiaye = Diagne? Tenzij ik hier een serieus gat in mijn geheugen heb? (want je spreekt over aanvallend compartiment)
denk dat dit mijn fout is, aangezien ik Diagne hier een aantal dagen terug ook verkeerdelijk Ndiaye had genoemd :hide:
Plaats reactie