wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5319
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

IsO schreef: 08 mar 2023, 13:33
Sanders schreef: 08 mar 2023, 07:52
Tiki Taka schreef: 08 mar 2023, 07:36 Introspectie...Mannaert en Verhaeghe hebben ENORM veel verdienste voor Club, maar dit seizoen slaan ze met de 2 trainers, 2 keer de bal volledig mis.
Daarenboven record transfers gehaald vnl. de laatste seizoenen in het aanvallende compartiment die compleet mislukken ; Rezaie, Krmencik, Yaremchuk, N Diaye, Okereke...

Als tussenoplossing nu Schreuder halen en volgend seizoen Geeraerts aan het roer EN grote kuis houden in de huidige kern.
Onze vedetten die zo graag een transfer willen versieren zouden beter eens beseffen dat deze lamlendige prestaties ook hun marktwaarde naar beneden haalt.
Ndiaye = Diagne? Tenzij ik hier een serieus gat in mijn geheugen heb? (want je spreekt over aanvallend compartiment)
denk dat dit mijn fout is, aangezien ik Diagne hier een aantal dagen terug ook verkeerdelijk Ndiaye had genoemd :hide:
no problem
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1329
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door PetjeFCB »

Zondag, volgens het Nieuwsblad, De Mil op de bank. Met alle respect voor De Mil, maar had daar toch liever al een vervanger gezien
Peter
A-kern
Berichten: 518
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Peter »

PetjeFCB schreef: 08 mar 2023, 17:40 Zondag, volgens het Nieuwsblad, De Mil op de bank. Met alle respect voor De Mil, maar had daar toch liever al een vervanger gezien
Ik zou ook liever al een vervanger zien, maar als tussenpaus lijkt De Mil mij wel ok.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5319
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Peter schreef: 08 mar 2023, 17:45
PetjeFCB schreef: 08 mar 2023, 17:40 Zondag, volgens het Nieuwsblad, De Mil op de bank. Met alle respect voor De Mil, maar had daar toch liever al een vervanger gezien
Ik zou ook liever al een vervanger zien, maar als tussenpaus lijkt De Mil mij wel ok.
De Mil is een interne tussenoplossing.
Na het seizoen zal men Geeraerts (of De Roeck) trachten te strikken.
Peter
A-kern
Berichten: 518
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Peter »

Tiki Taka schreef: 09 mar 2023, 08:57
Peter schreef: 08 mar 2023, 17:45
PetjeFCB schreef: 08 mar 2023, 17:40 Zondag, volgens het Nieuwsblad, De Mil op de bank. Met alle respect voor De Mil, maar had daar toch liever al een vervanger gezien
Ik zou ook liever al een vervanger zien, maar als tussenpaus lijkt De Mil mij wel ok.
De Mil is een interne tussenoplossing.
Na het seizoen zal men Geeraerts (of De Roeck) trachten te strikken.
Lijkt mij geen verkeerde aanpak. Schreuder als tijdelijke oplossing had zeker OK geweest, maar op langere termijn zie ik dat liever niet gebeuren.
Gebruikersavatar
Arnio
Belofte
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 aug 2018, 09:34

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Arnio »

Fenomenaal stadion, prachtige stad Lissabon, enkel jammer van wat onze ploeg op de mat gelegd heeft. 3x niks noppes nadda. Voor de rest was het wel plezant :D
Peter
A-kern
Berichten: 518
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Peter »

Degelijke wedstrijd. Pluim voor de verdediging, weinig kansen weggegeven.

Buchanan andermaal zwak, moet echt dringend werken aan zijn voorzetten.
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

Deugddoende overwinning!
Sanders
Supersub
Berichten: 1062
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Eén zwaluw maakt de lente nog niet. Na een degelijke partij tegen Gent gingen we ook kopje onder tegen Oostende. Volgende match op Kortrijk is ook geen cadeau.
Het was geen los zand, we gooiden af en toe zelfs letterlijk ons lijf er eens voor.
Maar het zelfvertrouwen is (logisch gezien) nog laag. Vaak durfde onze verdedigende lijn niet snel genoeg opschuiven om de ruimte tussen aanval en verdediging klein te houden. Voetbaltechnisch liep het nog wat stroef. Soms durfden we ook nog te weinig druk zetten en lieten we Standard iets te gemakkelijk doen.
Het is iets om op voort te bouwen; maar het zal strijden worden om in PO1 te geraken.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

1 zwaluw maakt de lente inderdaad niet, maar ik zag gisteren zowel bij de coach als bij het team meer drive dan de voorbije 10 matchen opgeteld. Nu volgende week bevestigen!
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3336
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Sanders schreef: 13 mar 2023, 07:53 Eén zwaluw maakt de lente nog niet. Na een degelijke partij tegen Gent gingen we ook kopje onder tegen Oostende. Volgende match op Kortrijk is ook geen cadeau.
Het was geen los zand, we gooiden af en toe zelfs letterlijk ons lijf er eens voor.
Maar het zelfvertrouwen is (logisch gezien) nog laag. Vaak durfde onze verdedigende lijn niet snel genoeg opschuiven om de ruimte tussen aanval en verdediging klein te houden. Voetbaltechnisch liep het nog wat stroef. Soms durfden we ook nog te weinig druk zetten en lieten we Standard iets te gemakkelijk doen.
Het is iets om op voort te bouwen; maar het zal strijden worden om in PO1 te geraken.
Klopt. Zal er nu vooral op aankomen om de drie punten die we nu pakten tegen een rechtstreekse tegenstander voor POI volgende week niet weer te vergooien...
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3336
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Selectie zonder Mata, Nusa of Sowah, maar met heel wat eigen jeugd : Sandra, Spileers, Sabbe, Talbi en Vermant.

Kortrijk vaak moeilijke matchen voor ons. Hopelijk kunnen we verder gaan op de vorige week ingeslagen weg...
Peter
A-kern
Berichten: 518
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Peter »

Mata is geblesseerd dus dat hoeft niet te verbazen. Sowah er volledig niet bij is dat wel, al was hij de laatste weken slecht en liep hij precies wat verloren. Uiteindelijk is Sowah te beperkt qua posities, rendeert enkel in een 2mans voorhoede en dan bij voorkeur nog op de counter.
Nusa er niet bij is zorgelijk maar hopelijk gaat het over een kleine blessure.
Sanders
Supersub
Berichten: 1062
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Wat een kutseizoen hebben wij.
slechte match, maar dan nog echt open kansen onbegrijpelijk gemist.

Edit:
xG Kortrijk: 0.37
xG Club: 1.58
(bron: fotmob)
Peter
A-kern
Berichten: 518
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Peter »

Ik ben er klaar mee
Plaats reactie