wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door The_One »

Fanzy schreef: 26 sep 2022, 08:42 Kwam even kijken of Kevinho hier steeds rond-troll'd. Ja zo blijkt...
Doei!
Gelieve on-topic te blijven.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

IsO schreef: 15 sep 2022, 11:37
Sanders schreef: 15 sep 2022, 10:00 Misschien een beetje off-topic:
wat is een goede website voor statistieken van de wedstrijden en spelers op te volgen?
Wie heeft hoeveel km gelopen, wat was de xG van de kansen van onze spitsen individueel, etc etc
Whoscored geeft al een aantal data, maar geen xA- of xG(chain,...), pressing stats,...
Ik ben zelf ook nog op zoek naar een gratis site die consistent dergelijke stats geeft, maar nog niet echt gevonden.
heb deze ontdekt en denk dat ik nog wel even ga nodig hebben om de verschillende mogelijkheden te ontdekken! https://fbref.com/en/
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Mocht Spileers een mauve zijn, Martinez riep hem al op voor het WK :D
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Kevinho »

Hoop dat iedereen beschikbaar is als we tegen Atletico Madrid spelen. Was gisteren aanwezig in de business seats en er mocht geen speler komen groeten omdat er buikloop de ronde doet in de groep ( Skov om die reden er niet bij , Yaremchuk er ook last van waardoor hij op het einde van de wedstrijd naar binnen spurtte,…)
Sanders
Invaller
Berichten: 997
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Kevinho schreef: 02 okt 2022, 19:36 Hoop dat iedereen beschikbaar is als we tegen Atletico Madrid spelen. Was gisteren aanwezig in de business seats en er mocht geen speler komen groeten omdat er buikloop de ronde doet in de groep ( Skov om die reden er niet bij , Yaremchuk er ook last van waardoor hij op het einde van de wedstrijd naar binnen spurtte,…)
Laat ons dan inderdaad hopen dat dat iedereen erbij is. Buikgriep is iets dat nogal snel de ronde doet in een groep, zeker bij mensen die constant bij elkaar zitten.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Vooral het feit dat Lang en Buchanan terug paraat zijn, is een enorme troef.
Spileers kwam uit het niets en speelde een heel onopvallende wedstrijd, wat als verdediger dus enorm positief is.
Mata zal er tegen Atletico niet bij zijn, opnieuw Odoi als RB ?
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Als Lang fit is en speelt staat hij tegen Molina, duel om vingers af te likken als je technische hoogstandjes wil zien, op snelheid geraak je toch niet voorbij Molina, je moet er voetballend voorbij, Noa kan dat.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Sanders
Invaller
Berichten: 997
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Een gezonde dosis nervositeit voor vanavond. Benieuwd wie er zal en kan spelen.
Is Mata fit genoeg? Kan Sylla de draad weer oppakken na enkele nerveuze momenten? Hoe hard gaan we Skov Olsen missen?
Gaat Atletico dominant proberen spelen aangezien we op papier de mindere ploeg zijn, of gaan ze toch wat de kat uit de boom kijken en schrik hebben voor onze counters?
Door de internationale onderbreking gaat Atletico zeker de tijd gehad hebben om ons te bestuderen, ze gaan ons zeker niet onderschatten denk ik.

Iemand een idee waarom Sobol opnieuw boven Meijer zou worden verkozen, althans volgens Het Nieuwsblad deze ochtend. Heeft de laatste last van een blessure?
Vergas Ronald schreef: 03 okt 2022, 19:11 Als Lang fit is en speelt staat hij tegen Molina, duel om vingers af te likken als je technische hoogstandjes wil zien, op snelheid geraak je toch niet voorbij Molina, je moet er voetballend voorbij, Noa kan dat.
Dat zou inderdaad een interessant duel kunnen worden, maar ik verwacht niet dat Lang al zal starten. Hoefkens lijkt een trainer van het principe "Never change a winning team" (of toch zo min mogelijk). Daarom dat ik Sowah nog altijd zie starten, al is het maar omdat hij dankzij zijn herwonnen vertrouwen enorm hard werkt en druk zet.
Gebruikersavatar
Arnio
Belofte
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 aug 2018, 09:34

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Arnio »

Voor het eerst sinds zeer lang nog eens stress voor een match die eraan zit te komen.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Geen slecht begin so far... Buchanan dreigend. Natuurlijk wel een ploeg die graag balbezit laat en pressie absorbeert om er dan bij foutje op de counter één in te prikken... niet in slaap laten wiegen
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Sterke teamprestatie, met praktisch alles wat je wil zien van Club: 2 zalige aanvallen voorafgaand aan onze goals, efficiëntie, sterke collectieve verdedigende prestatie, goeie collectieve pressing, mooi voetbal op de korte ruimte, snel omschakelen als het kan,...

Trots op mijn Club!
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1329
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door PetjeFCB »

Wat moet je hier nog van zeggen... Man man man. Ongelooflijk
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Kevinho schreef: 04 jul 2022, 12:16 Juli ondertussen en momenteel serieus verzwakt : een hoop goals weg of geblesseerd en niks in de plaats. Jutgla gaat weggeblazen worden fysiek in onze competitie ( die heeft volgens mij 2 jaar nodig om klaar te geraken als hij er al ooit geraakt… Portillo verhaal volgens mij) . Meijer is de veel zwakkere back up van Sobol met een nog beperktere technische bagage. Ik kijk uit naar echte versterkingen geen jongetjes maar echte mannen
Onze forumkenners blijven ondertussen betrouwbaar onbetrouwbaar :coffee:
Levi
Profvoetballer
Berichten: 432
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

IsO schreef: 04 okt 2022, 22:56
Kevinho schreef: 04 jul 2022, 12:16 Juli ondertussen en momenteel serieus verzwakt : een hoop goals weg of geblesseerd en niks in de plaats. Jutgla gaat weggeblazen worden fysiek in onze competitie ( die heeft volgens mij 2 jaar nodig om klaar te geraken als hij er al ooit geraakt… Portillo verhaal volgens mij) . Meijer is de veel zwakkere back up van Sobol met een nog beperktere technische bagage. Ik kijk uit naar echte versterkingen geen jongetjes maar echte mannen
Onze forumkenners blijven ondertussen betrouwbaar onbetrouwbaar :coffee:
Jutgla is binnenkort gewoon Spaans international maar ja onze kenner had na paar oefenmatchen gezien dat het allemaal te plat was 😀😀😀
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Dit zijn werkelijk historische tijden als Club supporter.
Tegen een uitgekookt Atletico, efficiëntie ten top en winnen.
6 punten voor na 3 speeldagen op de 3 andere ploegen in de CL poule, ongezien !
Nog 1 puntje en we zitten in de volgende ronde, olalalala.

Enkele uitblinkers ;
Mignolet - zit in de vorm van zijn leven
Onyedika - speelt met zo`n maturiteit en gemak, gaat een hele grote toekomst tegemoet
Buchanan - na bijna 2 maanden out te zijn, een gesel op de flank
Jutgla - een schot in de roos deze jongen, werkt zich te pletter en is dodelijk efficiënt

En dan nog een bank met Lang, Mata en Yaremchuk...wat een weelde. En Rits nog in de lappenmand.
Plaats reactie