wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Polbemol
Jeugdspeler
Berichten: 177
Lid geworden op: 09 aug 2018, 13:51
Locatie: Kampenhout

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Polbemol »

DavidVM schreef: 21 feb 2020, 12:16
Tiki Taka schreef: 21 feb 2020, 12:10
DavidVM schreef: 21 feb 2020, 11:39 Ben eens benieuwd met wat voor een ploeg we zondag op het veld gaan komen, het was gisteren de laatste minuut fysiek toch echt wel op bij veel jongens. Kossounou zat piepedood, Mata had last van de adductoren, Balanta wss out, Ruud en Hans die rust kunnen gebruiken, Dennis die enorm veel gelopen heeft.
4 matchen op 8 dagen momenteel, dan doet het goed om te zien dat je ook kan rekenen op jonge gasten zoals De Ketelaere en De Cuyper om te roteren, en eigenlijk niet veel in te boeten aan kwaliteit.
Rho, niet teveel inboeten aan kwaliteit... De Cuyper heeft een goeie wedstrijd gespeeld gisteren, maar is toch niet hetzelfde niveau als Sobol
Sobol is een duidelijk voorbeeld van 'groeimogelijkheden'. Niemand had bij het begin van het seizoen gedacht dat deze jongen Ricca op de bank zou houden. Ik vind hem een waardevolle speler, sober maar degelijk en je kan er altijd op rekenen. Maar hiermee heb ik dan ook ineens gezegd dat ik geloof in de groeimarge van een speler en dan staan we met De Cuyper en De Ketelaere er goed voor.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5330
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

DavidVM schreef: 21 feb 2020, 12:16
Tiki Taka schreef: 21 feb 2020, 12:10
DavidVM schreef: 21 feb 2020, 11:39 Ben eens benieuwd met wat voor een ploeg we zondag op het veld gaan komen, het was gisteren de laatste minuut fysiek toch echt wel op bij veel jongens. Kossounou zat piepedood, Mata had last van de adductoren, Balanta wss out, Ruud en Hans die rust kunnen gebruiken, Dennis die enorm veel gelopen heeft.
4 matchen op 8 dagen momenteel, dan doet het goed om te zien dat je ook kan rekenen op jonge gasten zoals De Ketelaere en De Cuyper om te roteren, en eigenlijk niet veel in te boeten aan kwaliteit.
Rho, niet teveel inboeten aan kwaliteit... De Cuyper heeft een goeie wedstrijd gespeeld gisteren, maar is toch niet hetzelfde niveau als Sobol
Idd, 1 zwaluw maakt de lente nog niet, maar zijn goede prestatie van gisteren doet toch het beste verhopen voor de toekomst.
Ricca vind ik geen meerwaarde, Sobol daarentegen wel.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 912
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Iedereen is trots op Club Brugge maar de laatste 10 minuten zagen we wel sterretjes met Bruno Fernandes. Mijn op één na favoriete voetballer momenteel (Firmino N°1 GOAT)
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1961
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Vergas Ronald schreef: 21 feb 2020, 12:41 Iedereen is trots op Club Brugge maar de laatste 10 minuten zagen we wel sterretjes met Bruno Fernandes. Mijn op één na favoriete voetballer momenteel (Firmino N°1 GOAT)
Ook niet geheel onlogisch. Zij brengen hun betere spelers in op het moment dat de meeste van onze spelers al vermoeid beginnen te geraken. Bruno Fernandes vanaf de start zou minder impact gehad hebben op de hele match dan Bruno Fernandes de laatste minuten imo.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 912
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

t4nd schreef: 21 feb 2020, 16:02Bruno Fernandes
Ongelooflijk dat Sporting hem tot z'n 25ste in Portugal kon houden, talent druipt eraf. Clubliefde bestaat nog als grote clubs in de rij staan en ge blijft 3 à 4 jaar bij een team.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 912
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Zakelijk 3 punten tegen Charleroi, Mechele man van de match, 90 min geen bal of duel verloren.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Filo
Jeugdspeler
Berichten: 101
Lid geworden op: 10 feb 2019, 18:52

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Filo »

Vergas Ronald schreef: 23 feb 2020, 16:33 Zakelijk 3 punten tegen Charleroi, Mechele man van de match, 90 min geen bal of duel verloren.
Zakelijk, slecht vooral sedert Nieuwjaar
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 912
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Filo schreef: 23 feb 2020, 16:39Zakelijk, slecht vooral sedert Nieuwjaar
Tja, slecht, we gaan de reguliere competitie afsluiten met 70 punten, dat is een record denk ik? Er is minder Champagne dan voor nieuwjaar maar heeft veel te maken met hoe teams spelen tegen ons sinds de winter, we blijven winnen. In de playoffs moeten die vijf andere teams aanvallen - als ze verdedigen geven ze ons de titel cadeau.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Cedrinho »

Vergas Ronald schreef: 23 feb 2020, 16:33 Zakelijk 3 punten tegen Charleroi, Mechele man van de match, 90 min geen bal of duel verloren.
Mechele? Serieus? Toch weer enkele foute passes gegeven hoor.
Idem Vanaken die nog nooit zoveel balverlies geleden heeft denk ik.
Openda op de flank ook weer een ramp, geen idee waarom Clement die nogmaals daar posteerde (al de 2e of 3e keer dit seizoen dacht ik, telkens zonder succes).
Dennis liep op een eiland en kon niets teweeg brengen.
Waarom we Krmencik gehaald hebben is ook nog steeds onduidelijk, vrijwel nutteloze transfer tot nu toe.

Behalve Mata, Mignolet en Vormer was er niemand op niveau. Misschien Balanta en Deli ook nog, maar heel overtuigend vond ik hen toch niet.
Filo
Jeugdspeler
Berichten: 101
Lid geworden op: 10 feb 2019, 18:52

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Filo »

Cedrinho schreef: 23 feb 2020, 17:47
Vergas Ronald schreef: 23 feb 2020, 16:33 Zakelijk 3 punten tegen Charleroi, Mechele man van de match, 90 min geen bal of duel verloren.
Mechele? Serieus? Toch weer enkele foute passes gegeven hoor.
Idem Vanaken die nog nooit zoveel balverlies geleden heeft denk ik.
Openda op de flank ook weer een ramp, geen idee waarom Clement die nogmaals daar posteerde (al de 2e of 3e keer dit seizoen dacht ik, telkens zonder succes).
Dennis liep op een eiland en kon niets teweeg brengen.
Waarom we Krmencik gehaald hebben is ook nog steeds onduidelijk, vrijwel nutteloze transfer tot nu toe.

Behalve Mata, Mignolet en Vormer was er niemand op niveau. Misschien Balanta en Deli ook nog, maar heel overtuigend vond ik hen toch niet.
Waarom we krmenchik gehaald hebben, om er nog een spits bij te hebben die niet kan scoren net als de rest, met dit zootje vooraan aan po 1 beginnen beloofd niet veel goeds, met een David of mbokani stonden we al 20 punten los
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5330
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Filo schreef: 23 feb 2020, 16:39
Vergas Ronald schreef: 23 feb 2020, 16:33 Zakelijk 3 punten tegen Charleroi, Mechele man van de match, 90 min geen bal of duel verloren.
Zakelijk, slecht vooral sedert Nieuwjaar
Na de winterstop is het niveau er idd enorm op achteruitgegaan.
Het swingende, complete, aanvallende, dominante voetbal is volledig verdwenen.
Als we dit lamlendig niveau doortrekken in de playoffs worden we geen kampioen.
Hoe kan het dat zoveel spelers tegelijkertijd allen in een vormdip zitten (vermoeidheid?) ;
Vanaken, Dennis, Diatta, Okereke, Tau, ... ?
Vooral in het aanvallende compartiment valt het enorm op.
Buiten De Ketelaere in de beker tegen Zulte Waregem, heeft nog niet 1 spits gescoord in 2020.
Krmencik lijkt me een paniek transfer te zijn, brengt 0,0 bij.
Kom op Club, herpak jullie !
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1961
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Man, wat een verzuurde negatieve reacties...

We staan 9 (!) punten los op de 2de met nog 3 matchen te gaan voor de play offs. 16 op de 3de & 4de, 17 op 5de en al 23 op de 6de. Op 27 wedstrijden hebben we 54x gescoord en slechts 12 tegendoelpunten geslikt.

Daarnaast zitten we in de 16de finale van de Europa league, waarbij we onze voet naast die van ManU hebben kunnen zetten én een haalbare uitslag haalden voor de terugmatch. Én we hebben ook nog eens de finale van de beker gehaald, zodat voor het eerst sinds lang een dubbel mogelijk is.

Dus ja, we spelen niet zo dominant als in het begin van de competitie. En ja, sommigen hebben een vormdip (wat niet zo verbazingwekkend is als je hun matchenaantal ziet). Maar we pakken punten én we worden niet van de mat gespeeld. Van mij mag je kritisch zijn en moet je niet alles positief vinden, maar op letterlijk ELKE match dezelfde commentaar geven begint vermoeiend te worden.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5330
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

t4nd schreef: 24 feb 2020, 07:56 Man, wat een verzuurde negatieve reacties...

We staan 9 (!) punten los op de 2de met nog 3 matchen te gaan voor de play offs. 16 op de 3de & 4de, 17 op 5de en al 23 op de 6de. Op 27 wedstrijden hebben we 54x gescoord en slechts 12 tegendoelpunten geslikt.

Daarnaast zitten we in de 16de finale van de Europa league, waarbij we onze voet naast die van ManU hebben kunnen zetten én een haalbare uitslag haalden voor de terugmatch. Én we hebben ook nog eens de finale van de beker gehaald, zodat voor het eerst sinds lang een dubbel mogelijk is.

Dus ja, we spelen niet zo dominant als in het begin van de competitie. En ja, sommigen hebben een vormdip (wat niet zo verbazingwekkend is als je hun matchenaantal ziet). Maar we pakken punten én we worden niet van de mat gespeeld. Van mij mag je kritisch zijn en moet je niet alles positief vinden, maar op letterlijk ELKE match dezelfde commentaar geven begint vermoeiend te worden.
Ik was voor de winterstop lyrisch en heel positief over wat Club op de mat bracht, dat was TOP.
Vandaar de enorme teleurstelling in het grote verval en immense collectieve niveau verschil van wat nu wordt geëtaleerd.
Slecht spelen en punten pakken, dat blijft niet duren.
Met het oog op de play offs zal het veel beter moeten, willen we op het einde van de rit kampioen spelen.
Het doem scenario van enkele seizoenen geleden toen Gent kampioen speelde omdat Club over-vermoeid was spookte al meermaals in mijn hoofd. :geenhup:
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1961
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Ik veronderstel dat je ook de match van Gent zonder Kums & Depoitre gezien hebt? Het niveau was plots gehalveerd. In het begin van het seizoen was Club voor iedereen "de beste ploeg van België" en was de enige vraag die gesteld werd "wie wordt 2de achter Club?". Nu is Club wat minder en Gent speelt goed voetbal, dus plots is Gent "de te kloppen ploeg" en wordt er aan Club getwijfeld.

Vandaar: vertrouwen in de staf, ik ga ervan uit dat ze daar beter weten wat ze doen dan wij.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door The_One »

Mij valt het op dat we beter voetbal spelen met Rits in de ploeg.
Plaats reactie