wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1329
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door PetjeFCB »

Khas schreef: 12 mar 2020, 16:49 Als ik nu weer vijf maand zonder voetbal moet gaan er slachtoffers vallen.
Als er meer zouden vallen dan door Corona, gaan ze misschien overwegen om toch te laten doorgaan... :mrgreen:
dirlang
Tester
Berichten: 49
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:24

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door dirlang »

vanGentmaarvoorClub schreef:Pro League-voorzitter Croonen op de vraag of de play-offs worden afgeschaft: “Dat kan ik niet uitsluiten” (HLN)
Burgemeester van Beveren gaat er voor zorgen dat de competitie niet kan afgesloten worden na dit weekend.

Verstuurd vanaf mijn FIG-LX1 met Tapatalk

vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

dirlang schreef: 12 mar 2020, 17:06
vanGentmaarvoorClub schreef:Pro League-voorzitter Croonen op de vraag of de play-offs worden afgeschaft: “Dat kan ik niet uitsluiten” (HLN)
Burgemeester van Beveren gaat er voor zorgen dat de competitie niet kan afgesloten worden na dit weekend.

Verstuurd vanaf mijn FIG-LX1 met Tapatalk
tja, wat gaat de voetbalbond nu doen ?
De hele speeldag van zondag afschaffen zeker ? want alle matchen moeten op zelfde moment gespeeld worden
Polbemol
Jeugdspeler
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 aug 2018, 13:51
Locatie: Kampenhout

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Polbemol »

Tiki Taka schreef: 12 mar 2020, 15:07
Polbemol schreef: 12 mar 2020, 14:38
Tiki Taka schreef: 12 mar 2020, 13:58 Ik vang van vrienden op uit UZ Gent en groot ziekenhuis in Oostende dat er crisis overleg aan de gang is en dat men binnen 1-2 weken een totale lockdown verwacht in Belgie... Hamsteren dus maar.
Hamsteren is niet nodig. In Italië zijn de supermarkten ook nog open en is de bevoorrading niet stilgevallen. Wel 'even' (zal 6 à 8 weken minstens zijn) deftig en SOLIDAIR ons gezond verstand gebruiken: alleen de meest noodzakelijke verplaatsingen en ontmoetingen doen. Wanneer je thuiskomt ALLLEREERST je handen wassen. Het Covid 19 virus blijft 5à6 uren 'luchtbestand'. Zeep is het enige om te hamsteren. Werkt goed. Was ook de achterkant van je handen en zeker je vingertoppen (de duim is ook een vinger!).
Maar uiteraard MOETEN we bezorgd zijn.

Waarom is dit zo belangrijk: omdat de epidemie te vertragen en de piek af te vlakken. Zo komen de 'erge' gevallen gespreid in de ziekenhuizen. En blijft de beademingsapparatuur voor 'iedereen' beschikbaar'. Ik geef een voorbeeld. Een niet nader genoemd groot (niet universitair) ziekenhuis heeft 50 bedden op Intensieve zorgen en 20 operatiezalen (en zo zijn er niet veel ziekenhuizen in België!), wat betekent dat er maar 70 mensen tegelijk aan de beademing kunnen. Maar daar hingen vorige maand ook mensen aan, hé? File aan het machien? Dan toch maar de 80 plusser laten sterven? Of bij iedereen de chemo uitstellen want als ze besmet geraken dan … .
Dan kunnen we beter 6 à 8 weken solidair 'eenzaam' zijn en wat geld verliezen.

Wat betreft dit crisisoverleg, dat is op elk niveau nu erg hard aan het gaan: Per gemeente zal er een centraal triagepunt komen, bijvoorbeeld. Wie gaat dat bemannen, wie gaat daar voor 'gevorderd' worden, wie gaat dat betalen, wie gaat daarvoor zijn 'gewone' zorg zien verschuiven?

Veel geluk en gezond verstand gewenst aan iedereen! (maar hou in uw achterhoofd dat het voor gezonde <70 jarigen best zal meevallen...)
Thx voor de info. Ben je actief in de medische sector?
Inderdaad. 'Gewone Huisarts'.
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 799
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Duffman »

Polbemol schreef: 12 mar 2020, 18:36
Tiki Taka schreef: 12 mar 2020, 15:07
Polbemol schreef: 12 mar 2020, 14:38
Tiki Taka schreef: 12 mar 2020, 13:58 Ik vang van vrienden op uit UZ Gent en groot ziekenhuis in Oostende dat er crisis overleg aan de gang is en dat men binnen 1-2 weken een totale lockdown verwacht in Belgie... Hamsteren dus maar.
Hamsteren is niet nodig. In Italië zijn de supermarkten ook nog open en is de bevoorrading niet stilgevallen. Wel 'even' (zal 6 à 8 weken minstens zijn) deftig en SOLIDAIR ons gezond verstand gebruiken: alleen de meest noodzakelijke verplaatsingen en ontmoetingen doen. Wanneer je thuiskomt ALLLEREERST je handen wassen. Het Covid 19 virus blijft 5à6 uren 'luchtbestand'. Zeep is het enige om te hamsteren. Werkt goed. Was ook de achterkant van je handen en zeker je vingertoppen (de duim is ook een vinger!).
Maar uiteraard MOETEN we bezorgd zijn.

Waarom is dit zo belangrijk: omdat de epidemie te vertragen en de piek af te vlakken. Zo komen de 'erge' gevallen gespreid in de ziekenhuizen. En blijft de beademingsapparatuur voor 'iedereen' beschikbaar'. Ik geef een voorbeeld. Een niet nader genoemd groot (niet universitair) ziekenhuis heeft 50 bedden op Intensieve zorgen en 20 operatiezalen (en zo zijn er niet veel ziekenhuizen in België!), wat betekent dat er maar 70 mensen tegelijk aan de beademing kunnen. Maar daar hingen vorige maand ook mensen aan, hé? File aan het machien? Dan toch maar de 80 plusser laten sterven? Of bij iedereen de chemo uitstellen want als ze besmet geraken dan … .
Dan kunnen we beter 6 à 8 weken solidair 'eenzaam' zijn en wat geld verliezen.

Wat betreft dit crisisoverleg, dat is op elk niveau nu erg hard aan het gaan: Per gemeente zal er een centraal triagepunt komen, bijvoorbeeld. Wie gaat dat bemannen, wie gaat daar voor 'gevorderd' worden, wie gaat dat betalen, wie gaat daarvoor zijn 'gewone' zorg zien verschuiven?

Veel geluk en gezond verstand gewenst aan iedereen! (maar hou in uw achterhoofd dat het voor gezonde <70 jarigen best zal meevallen...)
Thx voor de info. Ben je actief in de medische sector?
Inderdaad. 'Gewone Huisarts'.
Helaas, uw uitpraken zijn te logisch en intelligent om federaal minister te worden...
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
Polbemol
Jeugdspeler
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 aug 2018, 13:51
Locatie: Kampenhout

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Polbemol »

Duffman schreef: 12 mar 2020, 22:07
Polbemol schreef: 12 mar 2020, 18:36
Tiki Taka schreef: 12 mar 2020, 15:07
Polbemol schreef: 12 mar 2020, 14:38

Hamsteren is niet nodig. In Italië zijn de supermarkten ook nog open en is de bevoorrading niet stilgevallen. Wel 'even' (zal 6 à 8 weken minstens zijn) deftig en SOLIDAIR ons gezond verstand gebruiken: alleen de meest noodzakelijke verplaatsingen en ontmoetingen doen. Wanneer je thuiskomt ALLLEREERST je handen wassen. Het Covid 19 virus blijft 5à6 uren 'luchtbestand'. Zeep is het enige om te hamsteren. Werkt goed. Was ook de achterkant van je handen en zeker je vingertoppen (de duim is ook een vinger!).
Maar uiteraard MOETEN we bezorgd zijn.

Waarom is dit zo belangrijk: omdat de epidemie te vertragen en de piek af te vlakken. Zo komen de 'erge' gevallen gespreid in de ziekenhuizen. En blijft de beademingsapparatuur voor 'iedereen' beschikbaar'. Ik geef een voorbeeld. Een niet nader genoemd groot (niet universitair) ziekenhuis heeft 50 bedden op Intensieve zorgen en 20 operatiezalen (en zo zijn er niet veel ziekenhuizen in België!), wat betekent dat er maar 70 mensen tegelijk aan de beademing kunnen. Maar daar hingen vorige maand ook mensen aan, hé? File aan het machien? Dan toch maar de 80 plusser laten sterven? Of bij iedereen de chemo uitstellen want als ze besmet geraken dan … .
Dan kunnen we beter 6 à 8 weken solidair 'eenzaam' zijn en wat geld verliezen.

Wat betreft dit crisisoverleg, dat is op elk niveau nu erg hard aan het gaan: Per gemeente zal er een centraal triagepunt komen, bijvoorbeeld. Wie gaat dat bemannen, wie gaat daar voor 'gevorderd' worden, wie gaat dat betalen, wie gaat daarvoor zijn 'gewone' zorg zien verschuiven?

Veel geluk en gezond verstand gewenst aan iedereen! (maar hou in uw achterhoofd dat het voor gezonde <70 jarigen best zal meevallen...)
Thx voor de info. Ben je actief in de medische sector?
Inderdaad. 'Gewone Huisarts'.
Helaas, uw uitpraken zijn te logisch en intelligent om federaal minister te worden...
En ik weeg maar 77 kg :zwijgen:
Polbemol
Jeugdspeler
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 aug 2018, 13:51
Locatie: Kampenhout

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Polbemol »

Ik heb een COVID 19 topic gemaakt in Extra Time... Dan is het virus weg uit deze discussie :-)
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Alethio »

Helaas zijn er geen wedstrijden om hier over te discussiëren.
Blackburn
Profvoetballer
Berichten: 374
Lid geworden op: 04 jul 2016, 10:26

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Blackburn »

Tja, denk dat we die titel der wel mogen bijschrijven... Wel zonde dat we het niet kunnen vieren...
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Alethio »

Zou ik nog niet zo zeker van zijn.
Rechtstreeks geplaatst voor de CL wel, maar of we de titel gaan krijgen op basis van een niet-afgewerkte competitie...
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door kingpietro105 »

Rafke7 schreef: 12 mar 2020, 09:15 Volgens mij zijn we kampioen inderdaad. Het zou me verbazen als de po’s gespeeld worden.
Er bestaat zo iets als de competitie ongeldig verklaren.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Eerste_kl ... lgi%C3%AB)
https://nl.wikipedia.org/wiki/Eerste_kl ... lgi%C3%AB)

Tijdens de 2de wereldoorlog is dit ook gebeurd. Gevolg geen Kampioen dat jaar. Met andere woorden er zal ons een titel ontnomen worden.

Het is onmogelijk om de competitie verder te zetten zonder play offs omdat dit van het begin seizoen afgesproken is dat er play offs zouden zijn. Het zou anders competitievervalsing zijn. Stel je voor dat wij in de situatie van Gent zaten dan zouden we ons ook bekocht voelen. Ja het is bijna onmogelijk dat Gent ons nog inhaalt maar het kan en zolang het kan zijn we nog niet kampioen simpel als dat.

Laten we dus hopen dat de play offs door zullen gaan ookal zou dat zonder publiek zijn, liever een titel krijgen dan dat de competitie ongeldig wordt verklaart wordt en we na zo een prachtseizoen met lege handen zouden staan. dat zou ik heel jammer vinden.
Jeugdscheidsrechter
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Polbemol schreef: 12 mar 2020, 14:38Hamsteren is niet nodig.
Niet nodig omwille van virus, nodig omdat ge anders een halve dag staat aan te schuiven in supermarkt :mrgreen: Da's reden genoeg om uw diepries vol te proppen voor een maand.

Wel dank voor info, ik kan een minister van volksgezondheid met diabetes en morbide obesitas niet ernstig nemen. Da's gelijk een pyromaan die kolonel is bij de brandweer.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

kingpietro105 schreef: 13 mar 2020, 16:18 Met andere woorden er zal ons een titel ontnomen worden.
Afbeelding
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Polbemol
Jeugdspeler
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 aug 2018, 13:51
Locatie: Kampenhout

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Polbemol »

Vergas Ronald schreef: 13 mar 2020, 16:46
Polbemol schreef: 12 mar 2020, 14:38Hamsteren is niet nodig.
Niet nodig omwille van virus, nodig omdat ge anders een halve dag staat aan te schuiven in supermarkt :mrgreen: Da's reden genoeg om uw diepries vol te proppen voor een maand.

Wel dank voor info, ik kan een minister van volksgezondheid met diabetes en morbide obesitas niet ernstig nemen. Da's gelijk een pyromaan die kolonel is bij de brandweer.
Ge kunt beter nu drie, vier dagen op uw bestaande voorraad leven dan in de massa te gaan staan... Ik zal volgende week wel gaan winkelen...

Hier in het dorp geen enkele rol WC papier nog te verkrijgen. Ik zag iemand teleurgesteld weggaan uit de 'Mini Market' met keukenrol om door te snijden... :fire: :brechtje:
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door kingpietro105 »

Vergas Ronald schreef: 13 mar 2020, 16:50
kingpietro105 schreef: 13 mar 2020, 16:18 Met andere woorden er zal ons een titel ontnomen worden.
Afbeelding
I don't get it. Sorry ik ben slecht in sarcasme. ga je nu akkoord of vind je me post belachelijk
Jeugdscheidsrechter
Plaats reactie