wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
macfall
Jeugdspeler
Berichten: 125
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door macfall »

hopelijk ist in de sjakos voor de match

en clement wil zijn middenveld fris houden
unleashed1990
Tester
Berichten: 84
Lid geworden op: 02 mei 2021, 22:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door unleashed1990 »

ik snap niet waarom de media antwerp al afschildert en dat ze zogenaamd ze voor niks meer spelen.
Volgens de media is genk al vicekampioen. De vraag is hoe komen ze daar bij? ze zijn het nog niet mathematisch zeker.

Als Antwerp 2 keer wint en genk verliest 2 keer zijn ze kampioen geen onrealistisch scenario. Ze hebben directe confrontratie met antwerp en spelen op jan breydel. Dat is toch geen onrealistisch scenario?

Antwerp speelt voor hun laatste kans op Genk.
Gebruikersavatar
Fanzy
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 mei 2016, 12:24

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Fanzy »

unleashed1990 schreef: 17 mei 2021, 00:37 ik snap niet waarom de media antwerp al afschildert en dat ze zogenaamd ze voor niks meer spelen.
Volgens de media is genk al vicekampioen. De vraag is hoe komen ze daar bij? ze zijn het nog niet mathematisch zeker.

Als Antwerp 2 keer wint en genk verliest 2 keer zijn ze kampioen geen onrealistisch scenario. Ze hebben directe confrontratie met antwerp en spelen op jan breydel. Dat is toch geen onrealistisch scenario?

Antwerp speelt voor hun laatste kans op Genk.
Als Antwerp van Genk wint, is Brugge donderdag Kampioen en zijn onze laatste 2 matchen overbodig.
Dan is het niet onrealistisch dat Genk op Jan Breydel komt winnen op de laatste speeldag en dus 2de eindigt.
Ook al omdat we het Genk meer zouden gunnen dan Plastiek Gheysens om de CL qualis te spelen.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

unleashed1990 schreef: 16 mei 2021, 23:06 Zeg vraagje waarom worden de 2 laatste matchen niet om het zelfde uur gespeeld? Dat is toch beetje competitievervalsing bij alle competities doen ze de laatste 2 speeldagen alles tegelijk laten doorgaan zodat je niet weet of hoort wat de tegenstander doet en dus geen deeltje kan sluiten.
In de gewone competitie was het dit jaar ook niet zo. Voor geld danst den beer :-(
unleashed1990
Tester
Berichten: 84
Lid geworden op: 02 mei 2021, 22:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door unleashed1990 »

Fanzy schreef: 17 mei 2021, 05:43
unleashed1990 schreef: 17 mei 2021, 00:37 ik snap niet waarom de media antwerp al afschildert en dat ze zogenaamd ze voor niks meer spelen.
Volgens de media is genk al vicekampioen. De vraag is hoe komen ze daar bij? ze zijn het nog niet mathematisch zeker.

Als Antwerp 2 keer wint en genk verliest 2 keer zijn ze kampioen geen onrealistisch scenario. Ze hebben directe confrontratie met antwerp en spelen op jan breydel. Dat is toch geen onrealistisch scenario?

Antwerp speelt voor hun laatste kans op Genk.
Als Antwerp van Genk wint, is Brugge donderdag Kampioen en zijn onze laatste 2 matchen overbodig.
Dan is het niet onrealistisch dat Genk op Jan Breydel komt winnen op de laatste speeldag en dus 2de eindigt.
Ook al omdat we het Genk meer zouden gunnen dan Plastiek Gheysens om de CL qualis te spelen.

Jij misschien maar de spelers en coach zullen wel willen winnen. De club en supporters willen dat wel maar een sportman en spelers zullen willen winne zeker na deze play ofs met veel ups en downs zullen ze het willen tonen.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

We zullen het écht wel donderdag in Brussel moeten afmaken, want als het in de laatste match tegen Genk gaat moeten gebeuren, dan wordt het nog heel spannend vrees ik. Om het in loop termen uit te drukken, Club strompelt naar de finish lijn en Genk loopt aan een gezwind tempo. Liefst van al dat Antwerp tegen Genk minstens een punt pakt, dan is de titel binnen.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Ik gun het trouwens Gheysens niet, maar die dwaze Van den Brom ook niet hoor. Voor het Belgisch voetbal lijkt het me beter dat Antwerp de 2de plaats pakt. Genk gaat waarschijnlijk weer een hoop goeie spelers verkopen (Onuachu bvb) en dan zijn ze volgend seizoen weer volop in opbouw. Bij Antwerp smijten ze nog altijd met meer geld en is de kans reëler dat ze iets deftig doen in Europa.

Stel dat Genk 2de wordt, wie krijgt dan dat Uefa Cup ticket uit de beker? Gaat dat dan naar Standard of naar de 3de in de competitie? Als het naar Standard zou gaan is dat een extra reden om te hopen dat Genk niet 2de wordt want Standard gaat helemaal niks kunnen doen Europees zonder geld.
unleashed1990
Tester
Berichten: 84
Lid geworden op: 02 mei 2021, 22:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door unleashed1990 »

t4nd schreef: 17 mei 2021, 09:29 Ik gun het trouwens Gheysens niet, maar die dwaze Van den Brom ook niet hoor. Voor het Belgisch voetbal lijkt het me beter dat Antwerp de 2de plaats pakt. Genk gaat waarschijnlijk weer een hoop goeie spelers verkopen (Onuachu bvb) en dan zijn ze volgend seizoen weer volop in opbouw. Bij Antwerp smijten ze nog altijd met meer geld en is de kans reëler dat ze iets deftig doen in Europa.

Stel dat Genk 2de wordt, wie krijgt dan dat Uefa Cup ticket uit de beker? Gaat dat dan naar Standard of naar de 3de in de competitie? Als het naar Standard zou gaan is dat een extra reden om te hopen dat Genk niet 2de wordt want Standard gaat helemaal niks kunnen doen Europees zonder geld.
1ste champions league groepsfase
2de champions league 3de voorrondes
3de voorrondes europa league(ticket bekerwinnaar , indien genk champions league haalt)
4de voorrondes conference league
winnaar play off 2 voorrondes conference league

Daarom dat antwerp eigenlijk nog iets om te spelen heeft. Als zij winnen hebben ze de 3de plek in eigen hand want ze spelen thuis tegen de mauve en hebben genoeg aan een gelijkspel voor 3de plek. En zoals ik zei als het meezit kunnen ze zelf 2des worden.

Om maar te zeggen dat antwerp op genk echt wel iets wil rapen. En het idee dat ze express zouden verliezen om club een hak te zetten daar geloof ik niet in.

En ik gun geen 1 ploeg de titel alleen club heeft dit seizoen het stabielste geweest. Alle andere ploegen met moeite play off 1 gehaald.
20 punten achterstand heeft genk zonder punendeling konden ze zelf niet kampioen worden.

Ik gun ze het ook eigenlijk ook niet. liever genk dan antwerp 2des
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Kevinho »

Tiki Taka schreef: 17 mei 2021, 08:04 We zullen het écht wel donderdag in Brussel moeten afmaken, want als het in de laatste match tegen Genk gaat moeten gebeuren, dan wordt het nog heel spannend vrees ik. Om het in loop termen uit te drukken, Club strompelt naar de finish lijn en Genk loopt aan een gezwind tempo. Liefst van al dat Antwerp tegen Genk minstens een punt pakt, dan is de titel binnen.
Denk wel dat we na gisteren een boost gekregen hebben. Dus de spirit zit terug goed. Hoop alleen dat ze revanchegevoelens hebben zowel naar Rsc nek en FC Limburg dat zal het wel goedkomen. Nu vers bloed is dringend dringend nodig.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 901
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Voor mij liefst 1 club 2 genk 3 rsca 4 antwerp en ik denk ook dat het zo zal zijn.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Als we het donderdag niet kunnen afmaken in Brussel, vrees ik voor een horror scenario op de laatste speeldag.
unleashed1990
Tester
Berichten: 84
Lid geworden op: 02 mei 2021, 22:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door unleashed1990 »

Tiki Taka schreef: 17 mei 2021, 15:15 Als we het donderdag niet kunnen afmaken in Brussel, vrees ik voor een horror scenario op de laatste speeldag.
Ik zie het thuis tegen genk ook wel goedkomen. Wij moeten niet winnen vergeet dat niet. Laat genk maar is komen en wij op de counter spelen.
Ik heb er vooral vertrouwen in omdat onze verdediging er terug staat.

Ook op anderlecht was het krampachtig en niet overtuigend van genk omdat ze MOESTEN winnen.
Als we zo spelen als tegen antwper zie ik het goed komen. Je ziet aan het spel dat ze terug wat vertrouwen hebben.
Gebruikersavatar
Arnio
Belofte
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 aug 2018, 09:34

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Arnio »

Gewoon de titel pakken in Brussel!

Zou zalig zijn wel spijtig dat er geen publiek zal zitten...
unleashed1990
Tester
Berichten: 84
Lid geworden op: 02 mei 2021, 22:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door unleashed1990 »

Arnio schreef: 18 mei 2021, 11:02 Gewoon de titel pakken in Brussel!

Zou zalig zijn wel spijtig dat er geen publiek zal zitten...
Den dikke nek kompany zit daar die gaat pingpongen voor een match van club brugge.

Marc coucke en alle bestuursleden zullen daar zitten. Datzelfde bestuur dat de play offs wou behouden zodat zij champions league geld van club brugge kregen. Is al zeer leuk dat zij dit zien. En alle mauve supporters voor hun tv ook. :jerk:
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door The_One »

Iets over vel en beer hé mannen, vorige keer dachten we ook genoeg motivatie te hebben om over anderlecht te lopen...
Plaats reactie