wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Levi
A-kern
Berichten: 478
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

macfall schreef: 17 mar 2024, 15:07 En.nu met mes op de keel wordt het moeilijk om onze kansen af te werken
En nog steeds overtuigd van deze coach zijn “verdiensten”?
macfall
Jeugdspeler
Berichten: 124
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door macfall »

Levi schreef: 17 mar 2024, 15:09
macfall schreef: 17 mar 2024, 15:07 En.nu met mes op de keel wordt het moeilijk om onze kansen af te werken
En nog steeds overtuigd van deze coach zijn “verdiensten”?
Over skov en thiago? Uiteraard.

Wat verandert deze match er aan?
Levi
A-kern
Berichten: 478
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

macfall schreef: 17 mar 2024, 15:18
Levi schreef: 17 mar 2024, 15:09
macfall schreef: 17 mar 2024, 15:07 En.nu met mes op de keel wordt het moeilijk om onze kansen af te werken
En nog steeds overtuigd van deze coach zijn “verdiensten”?
Over skov en thiago? Uiteraard.

Wat verandert deze match er aan?
Dat hij daar ook nul verdienste aan heeft? Skov zijn stats waren er al. Dat hij meer minuten speelt is zijn verdienste? Hij houdt hem fitter of zo?
Thiago zijn verdienste? Dat hij hem liet staan in moeilijke momenten maximum. Verder heeft dit club nul patronen of herkenbare aanvalspatronen.
Meest hopeloze coach die ik me kan herinneren. Maar hey wat baten kaars en bril als de uil niet zien wil.
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 223
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

Hahaha omg... dit is niet club brugge, maar klucht brugge.
Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

It is what it is.
macfall
Jeugdspeler
Berichten: 124
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door macfall »

Levi schreef: 17 mar 2024, 15:20
macfall schreef: 17 mar 2024, 15:18
Levi schreef: 17 mar 2024, 15:09
macfall schreef: 17 mar 2024, 15:07 En.nu met mes op de keel wordt het moeilijk om onze kansen af te werken
En nog steeds overtuigd van deze coach zijn “verdiensten”?
Over skov en thiago? Uiteraard.

Wat verandert deze match er aan?
Dat hij daar ook nul verdienste aan heeft? Skov zijn stats waren er al. Dat hij meer minuten speelt is zijn verdienste? Hij houdt hem fitter of zo?
Thiago zijn verdienste? Dat hij hem liet staan in moeilijke momenten maximum. Verder heeft dit club nul patronen of herkenbare aanvalspatronen.
Meest hopeloze coach die ik me kan herinneren. Maar hey wat baten kaars en bril als de uil niet zien wil.
Over aanvalspatronen en druk zetten heb ik de coach nooit bejubeld.

Hij heeft het maximum uit skov en thiago gehaald, dat vind ik dan weer wel.
Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Dit is echt wel volledig een gedeelde schuld van spelers en trainers.
De spelers zijn schuldig aan niet te werken en gewoon er niet voor te gaan. Gewoon tegenstanders laten lopen, zelfs aan de eigen backlijn.
Maar Deila staat ook gelijk een koorknaap aan de zijlijn, maakt zich niet eens kwaad "want het broze vertrouwen mag je niet breken."

Sommige spelers vandaag zijn beschamend om naar te kijken.
Bij twee doelpunten voorsprong kan je arrogant de bal aan de tegenstander laten, en niet verdedigen. Niet bij 1 doelpunt voor.

1 woord: schandalig!
Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Geen livestream van de persconferentie. Vreemd.

Spelers mogen ook wel voor de spiegel gaan staan. Los van elke trainer, tactiek of richtlijn is het nog altijd uw taak van te verdedigen als een man in uw zone staat of loopt. Gewoon de tegenstander laten lopen, er zelfs niet mee in duel gaan is onaanvaardbaar op elk niveau, zelfs in 4e provinciale.
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 223
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

Zet onze overbetaalde prutser eens 6uur op een koersfiets...dan zullen ze inspanning begrijpen...
Peter
A-kern
Berichten: 520
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Peter »

Ik ben helemaal klaar met dit club. De eerste 20 minuten waren bij de beste van dit seizoen. Hoog druk, verdediging die meevolgt, frisse combinaties en kansen. Daarmee is dan ook ineens weerlegd dat ge met deze kern geen hoog druk kunt zetten.
Maar naar goede gewoonte nemen we gas terug, laten we de tegenstander in de wedstrijd komen en doet Deila de verkeerde wissels. Vervolgens geven we het nog helemaal weg.

Ik zie Deila liefst vertrekken nu. Met hem naar de playoffs is nutteloos, we weten waar dat gaat eindigen.
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 223
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

Peter schreef: 17 mar 2024, 17:46 Ik ben helemaal klaar met dit club. De eerste 20 minuten waren bij de beste van dit seizoen. Hoog druk, verdediging die meevolgt, frisse combinaties en kansen. Daarmee is dan ook ineens weerlegd dat ge met deze kern geen hoog druk kunt zetten.
Maar naar goede gewoonte nemen we gas terug, laten we de tegenstander in de wedstrijd komen en doet Deila de verkeerde wissels. Vervolgens geven we het nog helemaal weg.

Ik zie Deila liefst vertrekken nu. Met hem naar de playoffs is nutteloos, we weten waar dat gaat eindigen.
Volledig akkoord. Onbekwame, ambitieloze trainer.
macfall
Jeugdspeler
Berichten: 124
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door macfall »

Peter schreef: 17 mar 2024, 17:46 Ik ben helemaal klaar met dit club. De eerste 20 minuten waren bij de beste van dit seizoen. Hoog druk, verdediging die meevolgt, frisse combinaties en kansen. Daarmee is dan ook ineens weerlegd dat ge met deze kern geen hoog druk kunt zetten.
Maar naar goede gewoonte nemen we gas terug, laten we de tegenstander in de wedstrijd komen en doet Deila de verkeerde wissels. Vervolgens geven we het nog helemaal weg.

Ik zie Deila liefst vertrekken nu. Met hem naar de playoffs is nutteloos, we weten waar dat gaat eindigen.
Met verkeerde wissels, wat bedoel je daar mee? Wat had jij dan wel gewisseld?
Peter
A-kern
Berichten: 520
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Peter »

Ordonez had er na zen eerste kemel afgemoeten. Skoras zat er volledig door terwijl Ferran nog best fit leek. Vetlesen er af was ok.
Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Nielsen die in een reactie direct na de match zegt dat hij hoopt dat Deila trainer blijft, is toch onbegrijpelijk?
Hij noemt het een gedeelde verantwoordelijkheid en zegt terecht dat het van de spelers hun kant beter moet.
Daarnaast haalt hij de goede groepssfeer aan en het goede werk op training. Iets wat wel al meerdere spelers hebben laten uitschijnen de afgelopen weken.
Ik vraag mij dan af wat Deila van privileges geeft aan de spelers waardoor ze hem op handen dragen. Nielsen beseft dat de spelers beter moeten doen, maar hij moet dan toch ook inzien dat het met de huidige manier van werken niet zal lukken? Als er zo fameus hard gewerkt wordt en week na week moet je het initiatief aan de tegenstander laten, dan schort er iets. We zijn een ploeg uit de bovenste regionen die het spel in handen moet pakken, niet een ploeg die het spel moet ondergaan.
Elke tegenstander weet dat er iets te rapen valt tegen ons. Dan ben je geen topclub in het lopende seizoen. Iets wat we wel ambiëren.
Na elke wedstrijd waarvan je denkt dat het een keerpunt kan zijn in positieve zin, volgt meteen een dieptepunt waardoor alles weer te herdoen is.
Elke week moet je het riedeltje horen dat er nog veel punten zijn te verdienen. En dat klopt. Maar dat is jezelf een wortel voorhouden. Er is op dit moment niets dat ons kan overtuigen dat we op deze manier plek 3 vasthouden na 10 matchen in de playoffs; laat staan dat we PAOK wegzetten.
Daarom vraag ik mij oprecht af waarom hij (en enkele andere spelers de afgelopen weken) dat telkens uitdrukkelijk zeggen? Geven ze hier impliciet mee aan dat de trainer in se goed werkt, maar dat ze zelf gewoon schromelijk te kort schieten?

Voetbal is geen exacte wetenschap, maar met volgende cijfers kan je als speler momenteel toch niet zeggen dat het nog goedkomt?
Union: 2-1 (U) en 1-1 (T): 1/6
anderlecht: 1-1 (U) en 1-2 (T): 1/6
Antwerp: 2-1 (T) en 2-1 (U): 3/6
Cercle: 0-0 (T) en 1-1 (U): 2/6
Genk: 1-1 (T) en 0-3 (U): 4/6
Tegen onze PO-collega's pakken we dus 11/30 met slechts 2 overwinningen!

Ter vergelijking: Union (19/30); anderlecht (19/30), Antwerp (15/30) en Genk nipt (12/30) doen beter dan ons in onderlinge duels.
Enkel Cercle (3/30) was beduidend slechter, maar is lastig om tegen te spelen en dubbel gemotiveerd tegen ons.
macfall
Jeugdspeler
Berichten: 124
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door macfall »

Ja wa moeten die spelers natuurlijk altijd zeggen, pover spel en resultaten. Als je de dingen benoemt dan lek je eigenlijk uit de kleedkamer.

Deila is er uit nu, hopelijk terug dash in de ploeg nu.
Plaats reactie