wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 900
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

t4nd schreef: 15 dec 2019, 18:48 Onze spitsen geven nu ook passen aan elkaar (zelfs regelmatig in één tijd) in plaats van met de bal te lopen tot ze niet meer kunnen om dan op te merken dat er geen ruimte meer is. Ik heb het al gezegd, Dennis is een van de beste spelers in deze competitie op voorwaarde dat hij zijn oogkleppen afzet.
Individueel hebben we op quasi alle posities beste speler in de competitie, behalve Berge, Vanheusden & Samatta kan ik niet direct een jupiler league speler bedenken die bij ons regelmatig zou spelen. Een goeie Odjidja kan overal mee in België, ook bij ons.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 805
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Duffman »

Vergas Ronald schreef: 15 dec 2019, 20:17
t4nd schreef: 15 dec 2019, 18:48 Onze spitsen geven nu ook passen aan elkaar (zelfs regelmatig in één tijd) in plaats van met de bal te lopen tot ze niet meer kunnen om dan op te merken dat er geen ruimte meer is. Ik heb het al gezegd, Dennis is een van de beste spelers in deze competitie op voorwaarde dat hij zijn oogkleppen afzet.
Individueel hebben we op quasi alle posities beste speler in de competitie, behalve Berge, Vanheusden & Samatta kan ik niet direct een jupiler league speler bedenken die bij ons regelmatig zou spelen. Een goeie Odjidja kan overal mee in België, ook bij ons.
Of ge 't graag hoort of niet... Chadli in vorm is de beste speler in op zijn positie in de JPL.
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
Gebruikersavatar
Fanzy
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 mei 2016, 12:24

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Fanzy »

Heb laatste paar dagen niert kunnen volgen hier in Australië… 2 vraagjes:

- Was Diata out met blessure, of geschorst?
- Mist Dewaele (RSCA) de match tegen Club (donderdag) door zijn rode kaart tegen Standard (worden rode kaarten overgedragen van JPL naar beker)?
Gebruikersavatar
nesnaj713
Supersub
Berichten: 1208
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:54
Locatie: Lommel

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door nesnaj713 »

Fanzy schreef: 15 dec 2019, 23:44 Heb laatste paar dagen niert kunnen volgen hier in Australië… 2 vraagjes:

- Was Diata out met blessure, of geschorst?
- Mist Dewaele (RSCA) de match tegen Club (donderdag) door zijn rode kaart tegen Standard (worden rode kaarten overgedragen van JPL naar beker)?
-Diatta had last van een trap tijdens de match tegen STVV
-Ik denk dat enkel rechtstreekse rode kaarten mee tellen
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Duffman schreef: 15 dec 2019, 23:27 Of ge 't graag hoort of niet... Chadli in vorm is de beste speler in op zijn positie in de JPL.
Niet mee eens, er zijn iets meer nuances vind ik.
Chadli in vorm is bij de beteren op zijn positie in de JPL. Als je over "in vorm" spreekt zijn Lestienne, Diatta, Dennis, Tau, Ito ook bij de beteren. Bij Chadli valt het harder op omdat hij in zijn ploeg dé bepalende speler is - daarom is hij nog niet de beste. Daarnaast is hij ook vrij regelmatig geblesseerd (wat voor mij meetelt als je het over "de beste" hebt).

In die optiek vind ik een Vanaken bijvoorbeeld de beste op zijn positie in de JPL. Hij is niet alleen bepalend in de meeste matchen, hij speelt ook gewoon ongeveer alles dus je kan er altijd op rekenen.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door DavidVM »

Dat maar rap donderdag is, ik wil de mauven hun scalp!
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Wat een klote loting Manchester United, enkele jaren geleden al geweest, saaiste verplaatsing ooit en kansloos eruit ook nog hoogstwaarschijnlijk.
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door leem »

Mooie loting en wel degelijk kans om iets recht te zetten van enkele jaren terug is waarschijnlijk wat je bedoelt

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk

Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Khas »

Lastige loting, maar niet volledig onhaalbaar in deze omstandigheden. Kan leuk worden.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door DavidVM »

Ik had toch ook een iets haalbaardere kaart gehoopt. Het zal vooral afwachten hoe hoog de EL op de prioriteitenlijst van Man U staat. Kan mss wel een voordeel zijn om thuis te beginnen.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Khas »

DavidVM schreef: 16 dec 2019, 14:12 Ik had toch ook een iets haalbaardere kaart gehoopt. Het zal vooral afwachten hoe hoog de EL op de prioriteitenlijst van Man U staat. Kan mss wel een voordeel zijn om thuis te beginnen.
Ah, dat worden gewoon twee thuismatchen voor Club
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Cedrinho »

Khas schreef: 16 dec 2019, 14:10 Lastige loting, maar niet volledig onhaalbaar in deze omstandigheden. Kan leuk worden.
Daar zeg je het, "in deze omstandigheden".
Mochten deze matchen nu plaatsvinden, we waren inderdaad niet kansloos. Zet hen in onze CL-groep ipv ManU of Real en er waren mogelijkheden geweest.
Maar binnen dit en 2 maanden kan het er allemaal helemaal anders uit zien..
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Khas »

Cedrinho schreef: 16 dec 2019, 19:24
Khas schreef: 16 dec 2019, 14:10 Lastige loting, maar niet volledig onhaalbaar in deze omstandigheden. Kan leuk worden.
Daar zeg je het, "in deze omstandigheden".
Mochten deze matchen nu plaatsvinden, we waren inderdaad niet kansloos. Zet hen in onze CL-groep ipv ManU of Real en er waren mogelijkheden geweest.
Maar binnen dit en 2 maanden kan het er allemaal helemaal anders uit zien..
Een belangrijk onderdeel van "deze omstandigheden" is dat het in februari valt. Op een moment waarop wij bijna aan het pieken moeten zijn, na herbronning op winterstage en wanneer ManUtd hun seizoen moet proberen redden in de PL.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 900
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Duffman schreef: 15 dec 2019, 23:27Of ge 't graag hoort of niet... Chadli in vorm is de beste speler in op zijn positie in de JPL.
Da's fair, mens zou Chadli vergeten omdat RSCA op niks trekt, zonder Chadli stond anderlecht op de degradatieplaatsen.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Fire »

Khas schreef:
Cedrinho schreef: 16 dec 2019, 19:24
Khas schreef: 16 dec 2019, 14:10 Lastige loting, maar niet volledig onhaalbaar in deze omstandigheden. Kan leuk worden.
Daar zeg je het, "in deze omstandigheden".
Mochten deze matchen nu plaatsvinden, we waren inderdaad niet kansloos. Zet hen in onze CL-groep ipv ManU of Real en er waren mogelijkheden geweest.
Maar binnen dit en 2 maanden kan het er allemaal helemaal anders uit zien..
Een belangrijk onderdeel van "deze omstandigheden" is dat het in februari valt. Op een moment waarop wij bijna aan het pieken moeten zijn, na herbronning op winterstage en wanneer ManUtd hun seizoen moet proberen redden in de PL.
Idd. Geen enkel man u fan geen een fluit om de EL. Hopelijk zal Man U. Alles op de PL zetten maar dat zal wel.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Plaats reactie