[39.] Eder Balanta

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

[39.] Eder Balanta

Bericht door Cedrinho »

Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: [.] Eder Balanta

Bericht door JRut »

Welkom amigo!
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [3.] Eder Balanta

Bericht door Vergas Ronald »

Ik vind dit logischer dan Wanyama, twee jaar jonger, goedkoper en in tegenstelling tot Wanyama is naar hier komen geen stapje terug maar een hele eer voor deze kerel.
Hopelijk even goed als onze vorige twee Colombianen.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [3.] Eder Balanta

Bericht door Cedrinho »

Vergas Ronald schreef: 02 sep 2019, 18:21 Hopelijk even goed als onze vorige twee Colombianen.
Helibelton Palacios en German Mera?
Gebruikersavatar
Jens27
Profvoetballer
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 dec 2016, 14:16

Re: [3.] Eder Balanta

Bericht door Jens27 »

Kameraad van mij gisteren gaan lunchen voor het werk met Bob Madou. Sprak uit dat Rits zijn tenen zal mogen uitkuisen. Balanta is niet gehaald om op de bank te zetten.
:hupclub: :hupclub: :hupclub:
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3275
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [3.] Eder Balanta

Bericht door IsO »

Jens27 schreef: 04 sep 2019, 09:08 Kameraad van mij gisteren gaan lunchen voor het werk met Bob Madou. Sprak uit dat Rits zijn tenen zal mogen uitkuisen. Balanta is niet gehaald om op de bank te zetten.
Balanta is op zijn 17 of 18e, toen hij aankwam bij de beloften van River Plate, begonnen op de 10, en geleidelijk aan achteruit geschoven. Die gast kan voetballen en is een bijter. Heel benieuwd naar!
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [3.] Eder Balanta

Bericht door Khas »

IsO schreef: 04 sep 2019, 09:28
Jens27 schreef: 04 sep 2019, 09:08 Kameraad van mij gisteren gaan lunchen voor het werk met Bob Madou. Sprak uit dat Rits zijn tenen zal mogen uitkuisen. Balanta is niet gehaald om op de bank te zetten.
Balanta is op zijn 17 of 18e, toen hij aankwam bij de beloften van River Plate, begonnen op de 10, en geleidelijk aan achteruit geschoven. Die gast kan voetballen en is een bijter. Heel benieuwd naar!
Mignolet is al nerveus
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [3.] Eder Balanta

Bericht door Vergas Ronald »

Cedrinho schreef: 02 sep 2019, 18:45
Vergas Ronald schreef: 02 sep 2019, 18:21 Hopelijk even goed als onze vorige twee Colombianen.
Helibelton Palacios en German Mera?
Euh, ja, die twee personen bedoelde ik.
[spoiler]
Bacca en Izquierdo he kérel
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [3.] Eder Balanta

Bericht door Cedrinho »

Vergas Ronald schreef: 04 sep 2019, 16:31
Cedrinho schreef: 02 sep 2019, 18:45
Vergas Ronald schreef: 02 sep 2019, 18:21 Hopelijk even goed als onze vorige twee Colombianen.
Helibelton Palacios en German Mera?
Euh, ja, die twee personen bedoelde ik.
[spoiler]
Bacca en Izquierdo he kérel
Weet ik ook wel, VR ;-) Maar Palacios en Mera kwamen na Bacca en Izquierdo en je had het over de "vorige 2". Vandaar even dat uitgebuit, just to mess with ya!
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3275
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [3.] Eder Balanta

Bericht door IsO »

Op de website van HLN (nevermind de sensationele titel):

"Balanta viert debuut in grootste geheim
Eder Balanta heeft gisteren in het grootste geheim zijn debuut gevierd voor Club Brugge. Blauw-zwart oefende achter gesloten deuren tegen buur KV Oostende, bij wie Neto en Vargas ritme konden opdoen. Naast Balanta kregen ook Schrijvers, Cools, Vossen en tal van andere invallers speelminuten. Schrijvers en Sagna zorgden voor de dubbele voorsprong voor Club, Vargas scoorde tegen. De andere nieuwkomer, Diagne, is in Istanboel om zijn papieren in orde te brengen. (TTV)"
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [3.] Eder Balanta

Bericht door Gratchski »

IsO schreef: 04 sep 2019, 09:28
Jens27 schreef: 04 sep 2019, 09:08 Kameraad van mij gisteren gaan lunchen voor het werk met Bob Madou. Sprak uit dat Rits zijn tenen zal mogen uitkuisen. Balanta is niet gehaald om op de bank te zetten.
Balanta is op zijn 17 of 18e, toen hij aankwam bij de beloften van River Plate, begonnen op de 10, en geleidelijk aan achteruit geschoven. Die gast kan voetballen en is een bijter. Heel benieuwd naar!
Waar haal je dit?
Geen enkele match gespeeld op het middenveld voor vorig seizoen
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [3.] Eder Balanta

Bericht door Vergas Ronald »

IsO schreef: 05 sep 2019, 12:17 Op de website van HLN (nevermind de sensationele titel):
"Balanta viert debuut in grootste geheim
De titel is niveau voetbalkrant, voetbalnieuws -& voetbalprimeur, maar in tegenstelling tot voetbalkrant, voetbalnieuws -& voetbalprimeur heeft de titel wel iets met de inhoud van het artikel te maken :)
Afin als ge die titel ziet in voetbalnieuws, kan de inhoud van het artikel een zeer slechte mickey mouse tekening zijn, of een recept voor spaghetti.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [3.] Eder Balanta

Bericht door Vergas Ronald »

Pluim voor scouts, Balanta is Nakamba MKII, zeer degelijke 6, werkt hard, kuist alles op achter vormer/vanaken en kan zelf nog goed ballen ook, onderschept begin 2de helft moeilijke bal + perfecte pass in één keer, geen balcontrole nodig. We moeten géén schrik hebben dat hij niet genoeg kan ballen om van stopper naar de 6 te schuiven, kan genoeg ballen.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [3.] Eder Balanta

Bericht door Tiki Taka »

Vergas Ronald schreef: 14 sep 2019, 22:40 Pluim voor scouts, Balanta is Nakamba MKII, zeer degelijke 6, werkt hard, kuist alles op achter vormer/vanaken en kan zelf nog goed ballen ook, onderschept begin 2de helft moeilijke bal + perfecte pass in één keer, geen balcontrole nodig. We moeten géén schrik hebben dat hij niet genoeg kan ballen om van stopper naar de 6 te schuiven, kan genoeg ballen.
Viel me ook enorm mee in de match tegen Cercle; veel grinta, power, in 1 tijd spelen, goede positionering, duelkracht.
Rits zal, zeker in de top matchen, veel minder aan bod komen vermoed ik.
Blackburn
Profvoetballer
Berichten: 374
Lid geworden op: 04 jul 2016, 10:26

Re: [3.] Eder Balanta

Bericht door Blackburn »

Dikke match gisteren. Sterk in de recuperatie en dat zonder 1 enkele overtreding te maken.
Plaats reactie