[10.] Mbaye Diagne

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5323
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [10.] Mbaye Diagne

Bericht door Tiki Taka »

Ik vond de lichaamstaal die Diagne uitstraalde tijdens zijn invalbeurt niet veelbelovend.
Anderzijds is invallen 7 min. voor het einde nooit leuk, maar toch.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [10.] Mbaye Diagne

Bericht door DavidVM »

Tiki Taka schreef: 18 sep 2019, 09:20 Ik vond de lichaamstaal die Diagne uitstraalde tijdens zijn invalbeurt niet veelbelovend.
Anderzijds is invallen 7 min. voor het einde nooit leuk, maar toch.
Ik vrees heel hard voor een zware flop
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 898
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [10.] Mbaye Diagne

Bericht door Vergas Ronald »

DavidVM schreef: 18 sep 2019, 14:24Ik vrees heel hard voor een zware flop
Hangt volledig van zichzelf af, Okereke, Diagne en Openda zijn drie compleet verschillende spitsen, in Turkije was hij steeds de enige goeie spits. Als hij ooit in premier league of la liga wil spelen zal hij óók niet de enige spits zijn hoor.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 898
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [10.] Mbaye Diagne

Bericht door Vergas Ronald »

Nog niet veel gezien natuurlijk op één keer 5 en één keer 25 minuten maar hij lijkt me sterk met de rug naar goal, is o.a daarvoor gehaald.
Begrijp voorlopig negatieve commentaar uit Turkije niet, hij beweegt niet zeggen ze, is targetman :dunno: Ibrahimovic beweegt ook niet.
Turken weten precies niet wat een targetman z'n job is
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: [10.] Mbaye Diagne

Bericht door leem »

Vond hem anders wel uitblinken in afwezigheid in die 25 minuten doe hij kreeg. En al zeker voor iemand die gebrand is op revanche tegen zijn voormalige werkgever. Iets meer enthousiasme misschien? Wie weet volgt de rest dan ook nog wel. Vreemde transfer

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk


IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3349
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [10.] Mbaye Diagne

Bericht door IsO »

leem schreef: 18 sep 2019, 23:55 Vond hem anders wel uitblinken in afwezigheid in die 25 minuten doe hij kreeg. En al zeker voor iemand die gebrand is op revanche tegen zijn voormalige werkgever. Iets meer enthousiasme misschien? Wie weet volgt de rest dan ook nog wel. Vreemde transfer

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk
Misschien moeten we hem ook nog wat tijd geven, heeft tenslotte nog maar weinig tijd gekregen om ons systeem te leren kennen. Gewoon daar de winning goal maken en hij betaalt zichzelf terug. Alles wat er dan nog bijkomt is meegenomen.

Als ik puur op al die randzaken die ik lees afga, zou ik ook zeggen: geen blijver. Maar ik wacht toch graag nog wat af. Groepsdynamiek is soms een raar beestje
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 898
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [10.] Mbaye Diagne

Bericht door Vergas Ronald »

leem schreef: 18 sep 2019, 23:55uitblinken in afwezigheid
Match zat al redelijk op slot toen, kreeg nauwelijks bal om iets mee te doen laatste 20 min, kunt hem moeilijk vragen om bij Mignolet de bal te komen halen en 8 man uit te kappen.

Wees eens allemaal rustig :teach: Bestuur die deze man haalde zijn dezelfde mensen die zojuist voor 60 miljoen euro spelers lieten gaan waar niemand twee jaar geleden ooit van gehoord had. Kunt weinig zinnige dingen zeggen over een speler na 24 speelminuten. Enige die nu reeds een idee hebben van wat die jongen kan zijn trainers, en zelfs die weten nog niet veel na 10 trainings.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 898
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [10.] Mbaye Diagne

Bericht door Vergas Ronald »

Sebiet maakt hij in Turkije de winning goal of speelt hij zondag anderlecht op een hoopje en draagt iedereen hem op handen. Ik vind één seizoen te weinig tijd, laat staan 24 minuten.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1329
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: [10.] Mbaye Diagne

Bericht door PetjeFCB »

Vergas Ronald schreef: 20 sep 2019, 20:48
leem schreef: 18 sep 2019, 23:55uitblinken in afwezigheid
Match zat al redelijk op slot toen, kreeg nauwelijks bal om iets mee te doen laatste 20 min, kunt hem moeilijk vragen om bij Mignolet de bal te komen halen en 8 man uit te kappen.

Wees eens allemaal rustig :teach: Bestuur die deze man haalde zijn dezelfde mensen die zojuist voor 60 miljoen euro spelers lieten gaan waar niemand twee jaar geleden ooit van gehoord had. Kunt weinig zinnige dingen zeggen over een speler na 24 speelminuten. Enige die nu reeds een idee hebben van wat die jongen kan zijn trainers, en zelfs die weten nog niet veel na 10 trainings.
En vooral er ook voor gezorgd hebben dat we hen geeneens missen...

Als je ziet wat er vertrokken is en welke ploeg er nu staat... We zijn gewoon versterkt

:bow: :bow:
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3349
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [10.] Mbaye Diagne

Bericht door IsO »

Geen Diagne in de selectie voor morgen
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [10.] Mbaye Diagne

Bericht door Khas »

IsO schreef: 21 sep 2019, 15:48 Geen Diagne in de selectie voor morgen
Die mag in de tribune gaan zitten op de rij vlak voor de twee besturen, dan kunnen ze er de hele match op zitten kijken.
Leuke extraatje.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
nesnaj713
Supersub
Berichten: 1208
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:54
Locatie: Lommel

Re: [10.] Mbaye Diagne

Bericht door nesnaj713 »

Volgens PVDB zou hij zich al een paar keer 'misdragen' hebben op training waardoor hij niet in de selectie zat. Niet willen lopen op training en van die dingen..
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: [10.] Mbaye Diagne

Bericht door leem »



Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk

Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5323
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [10.] Mbaye Diagne

Bericht door Tiki Taka »

nesnaj713 schreef: 23 sep 2019, 10:53 Volgens PVDB zou hij zich al een paar keer 'misdragen' hebben op training waardoor hij niet in de selectie zat. Niet willen lopen op training en van die dingen..
Dit stond in de sterren geschreven...
Laat hem zich maar eens bewijzen vanavond in die bekermatch.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: [10.] Mbaye Diagne

Bericht door The_One »

Tiki Taka schreef: 25 sep 2019, 08:22
nesnaj713 schreef: 23 sep 2019, 10:53 Volgens PVDB zou hij zich al een paar keer 'misdragen' hebben op training waardoor hij niet in de selectie zat. Niet willen lopen op training en van die dingen..
Dit stond in de sterren geschreven...
Laat hem zich maar eens bewijzen vanavond in die bekermatch.
Ik zou eerder Vossen laten starten
Plaats reactie