[10.] Mbaye Diagne

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: [10.] Mbaye Diagne

Bericht door leem »

Je zou haast nog gaan geloven dat deze enkel en alleen gekomen is om anderlecht te kloten. Gelukkig 'slechts' gehuurd..

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk

Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5317
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [10.] Mbaye Diagne

Bericht door Tiki Taka »

leem schreef: 25 sep 2019, 22:25 Je zou haast nog gaan geloven dat deze enkel en alleen gekomen is om anderlecht te kloten. Gelukkig 'slechts' gehuurd..

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk
Hij laat totnogtoe allesbehalve een goede indruk achter, dat is wel duidelijk.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 887
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [10.] Mbaye Diagne

Bericht door Vergas Ronald »

Ik vermoed dat 'm pissig loopt van niet direct titularis te zijn, dat was hij in't verleden altijd, eerst omdat hij bij kleine clubs speelde, vervolgens bij Galatasaray omdat die (onbegrijpelijk) geen degelijke concurrent hadden op die positie. Met pissig lopen omdat je tegen Francs Borains eerste keer mag starten wordt je natuurlijk geen titularis, een hattrick maken tegen Francs Borains is betere manier om titularis te worden, tegen zo'n prutsploeg was ideaal moment voor hem om te tonen dat hij een killer is. Tegen Borains spelen was voor Okereke blijkbaar niet te min, scoort 2 keer en ging voluit.

Snap niet wat probleem is eigenlijk, club speelt 3 matchen sinds hij hier is, viel één keer 5 minuten in, één keer 25 minuten en mocht één keer starten. Seizoen pas begonnen, hij is hier pas, veel te vroeg om nerveus te zijn over al dan niet spelen.

Mocht Firmino naar Brugge komen zou ik zeggen, laat hem desnoods stomdronken aan de aftrap komen :mrgreen: Diagne moet zich bewijzen zoals iedereen.

Ik heb vertrouwen in Clement dat 'm dit op 't juiste spoor krijgt.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [10.] Mbaye Diagne

Bericht door t4nd »

In die optiek - we huren hem maar hé. Als Clement hem op het goeie spoor krijgt kunnen we hem op het einde van het seizoen kopen, als het niet lukt dan is het verlies maar beperkt.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5317
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [10.] Mbaye Diagne

Bericht door Tiki Taka »

t4nd schreef: 27 sep 2019, 07:57 In die optiek - we huren hem maar hé. Als Clement hem op het goeie spoor krijgt kunnen we hem op het einde van het seizoen kopen, als het niet lukt dan is het verlies maar beperkt.
Goh ja, verlies maar beperkt, 3,5 miljoen om 1 seizoen te huren, dat zijn toch geen peanuts he.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [10.] Mbaye Diagne

Bericht door t4nd »

Tiki Taka schreef: 27 sep 2019, 08:27
t4nd schreef: 27 sep 2019, 07:57 In die optiek - we huren hem maar hé. Als Clement hem op het goeie spoor krijgt kunnen we hem op het einde van het seizoen kopen, als het niet lukt dan is het verlies maar beperkt.
Goh ja, verlies maar beperkt, 3,5 miljoen om 1 seizoen te huren, dat zijn toch geen peanuts he.
Ik zeg niet dat het peanuts is, maar toch beter dan 13m om hem te kopen. Je kent het gezegde - if you pay peanuts you get monkeys. Een goeie spits kost veel geld hé...
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3200
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [10.] Mbaye Diagne

Bericht door Pica »

t4nd schreef: 27 sep 2019, 08:59
Tiki Taka schreef: 27 sep 2019, 08:27
t4nd schreef: 27 sep 2019, 07:57 In die optiek - we huren hem maar hé. Als Clement hem op het goeie spoor krijgt kunnen we hem op het einde van het seizoen kopen, als het niet lukt dan is het verlies maar beperkt.
Goh ja, verlies maar beperkt, 3,5 miljoen om 1 seizoen te huren, dat zijn toch geen peanuts he.
Ik zeg niet dat het peanuts is, maar toch beter dan 13m om hem te kopen. Je kent het gezegde - if you pay peanuts you get monkeys. Een goeie spits kost veel geld hé...
Nen slechten soms ook :mrgreen:
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 887
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [10.] Mbaye Diagne

Bericht door Vergas Ronald »

Eerste was een intikkertje, tweede was goed positiespel, toch twee goals in 16 minuten :thumba:
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [10.] Mbaye Diagne

Bericht door t4nd »

Vergas Ronald schreef: 29 sep 2019, 06:44 Eerste was een intikkertje, tweede was goed positiespel, toch twee goals in 16 minuten :thumba:
Intikkertje was ook dankzij goed positiespel imo. Bij het schot van Schrijvers dook hij ook centraal voor doel op - los van de 2 verdedigers die in zijn buurt waren. Hij weet waar hij moet staan.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 887
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [10.] Mbaye Diagne

Bericht door Vergas Ronald »

t4nd schreef: 27 sep 2019, 08:59
Tiki Taka schreef: 27 sep 2019, 08:27
t4nd schreef: 27 sep 2019, 07:57 In die optiek - we huren hem maar hé. Als Clement hem op het goeie spoor krijgt kunnen we hem op het einde van het seizoen kopen, als het niet lukt dan is het verlies maar beperkt.
Goh ja, verlies maar beperkt, 3,5 miljoen om 1 seizoen te huren, dat zijn toch geen peanuts he.
Ik zeg niet dat het peanuts is, maar toch beter dan 13m om hem te kopen. Je kent het gezegde - if you pay peanuts you get monkeys. Een goeie spits kost veel geld hé...
Dat is geen gezegde, is een uitspraak van Sollied en moest hij ze in 2019 maken is 'm zijn job kwijt voor racisme.

2019 is het jaar waarin journalistiek zich beperkt tot onderzoeken van tweets uit u kindertijd.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 887
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [10.] Mbaye Diagne

Bericht door Vergas Ronald »

Ik zie nu pas dat Diagne een pintje van een supporter leegzoop om z'n goal te vieren :mrgreen:
Diagne is cool
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [10.] Mbaye Diagne

Bericht door t4nd »

Vergas Ronald schreef: 07 okt 2019, 17:58 Ik zie nu pas dat Diagne een pintje van een supporter leegzoop om z'n goal te vieren :mrgreen:
Diagne is cool
Een leeg pintje met wat regenwater in ;)
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: [10.] Mbaye Diagne

Bericht door The_One »

Stak zijn mond in de beker volgens mij, ipv beker tussen zijn lippen.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [10.] Mbaye Diagne

Bericht door DavidVM »

Zit niet in de selectie voor morgen...
Clement was nog positief over hem in Extra Time, maar kan me niet van de indruk ontdoen dat er toch ergens iets scheef zit
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [10.] Mbaye Diagne

Bericht door Khas »

DavidVM schreef: 21 okt 2019, 15:34 Zit niet in de selectie voor morgen...
Clement was nog positief over hem in Extra Time, maar kan me niet van de indruk ontdoen dat er toch ergens iets scheef zit
Niet fit.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Plaats reactie