[92.] Ignace Van der Brempt

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gesloten
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

[92.] Ignace Van der Brempt

Bericht door Vergas Ronald »

:teach: Eerste minuten eerste topic. Liet paar leuke dingen zien, wie kijkt wat naar Club B en kan iets over deze jongen vertellen?
Ik lees rechtsback maar probeerde de achterlijn te halen, speelde voor Mata en Mata speelt al erg ver vooruit voor een rechtsback.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: [92] Van der Brempt

Bericht door JRut »

Ik schrok er ook van dat hij kwam voor Diatta. Probeerde wel zijn stempel te drukken alleszins.
Als Clement consequent is in zijn keuzes, dan moet wel echt indruk nalaten op training. Benieuwd naar het vervolg.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [92] Van der Brempt

Bericht door Pica »

Goed moment om hem te brengen. Misschien wat zekerheid inbouwen laatste minuten toch (ook al was dat niet echt nodig tegen dat soort tegenstander)
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [92] Van der Brempt

Bericht door t4nd »

Jeugdig talent een kans geven door ze op een veilige manier te laten invallen (bij een duidelijke voorsprong tegen een zwakke tegenstander) lijkt me sowieso een betere methode dan ze met een aantal tegelijk voor de leeuwen te smijten in een ploeg die niet draait :coffee: .

Hopelijk volgende week een nieuwe invalbeurt :)
Gebruikersavatar
Mamadou
Tester
Berichten: 12
Lid geworden op: 15 sep 2019, 10:49

Re: [92] Van der Brempt

Bericht door Mamadou »

Slim om een jonge speler de kans te geven. Op die manier blijven de jongeren ook gemotiveerd omdat ze hierdoor het gevoel hebben dat ze een kans hebben in het elftal te krijgen.
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: [92] Van der Brempt

Bericht door leem »

geen voornaam voor deze badass. wat.een.baas.

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk

Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [92] Van der Brempt

Bericht door Khas »

Leuk dat we nog eens een jong gastje hebben die zijn kans krijgt. Aan hem om het nu waar te maken.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [92] Van der Brempt

Bericht door Vergas Ronald »

t4nd schreef: 16 sep 2019, 15:10 lijkt me sowieso een betere methode dan ze met een aantal tegelijk voor de leeuwen te smijten in een ploeg die niet draait :coffee: .
I see what you did there.

Mamadou schreef: 16 sep 2019, 16:27 Slim om een jonge speler de kans te geven. Op die manier blijven de jongeren ook gemotiveerd omdat ze hierdoor het gevoel hebben dat ze een kans hebben in het elftal te krijgen.
Dit, afin, gazetjes overdrijven wel beetje dat Club eigen jeugd blokkeert, Mechele en Openda komen uit de club academy, Mechele is niet uit de basiself weg te denken en Openda speelt veel. Maar de jeugd moet zien dat ze zelfs met 40 miljoen euro op de bank van minuten mogen dromen. Niemand weet beter dan Clement wie hij moet brengen, wanneer en op welke manier, hij heeft die jongens de jeugdreeksen zien doorlopen.

Er zes tegelijk in de basis te gooien met opdracht om Antwerpen "uit te tikken" alsof ze Barcelona zijn doet Clement niet hoor. Ik had medelijden met die jeugd van anderlecht tegen Antwerpen, Mbokani leerde ze fietsen, Haroun ververste hun pamper en Rafa stuurde ze zonder eten naar bed. Die jongens zijn daar helemaal niet klaar voor
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Jens27
Profvoetballer
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 dec 2016, 14:16

Re: [92] Van der Brempt

Bericht door Jens27 »

Vergas Ronald schreef: 17 sep 2019, 00:55
t4nd schreef: 16 sep 2019, 15:10 lijkt me sowieso een betere methode dan ze met een aantal tegelijk voor de leeuwen te smijten in een ploeg die niet draait :coffee: .
I see what you did there.

Mamadou schreef: 16 sep 2019, 16:27 Slim om een jonge speler de kans te geven. Op die manier blijven de jongeren ook gemotiveerd omdat ze hierdoor het gevoel hebben dat ze een kans hebben in het elftal te krijgen.
Dit, afin, gazetjes overdrijven wel beetje dat Club eigen jeugd blokkeert, Mechele en Openda komen uit de club academy, Mechele is niet uit de basiself weg te denken en Openda speelt veel. Maar de jeugd moet zien dat ze zelfs met 40 miljoen euro op de bank van minuten mogen dromen. Niemand weet beter dan Clement wie hij moet brengen, wanneer en op welke manier, hij heeft die jongens de jeugdreeksen zien doorlopen.

Er zes tegelijk in de basis te gooien met opdracht om Antwerpen "uit te tikken" alsof ze Barcelona zijn doet Clement niet hoor. Ik had medelijden met die jeugd van anderlecht tegen Antwerpen, Mbokani leerde ze fietsen, Haroun ververste hun pamper en Rafa stuurde ze zonder eten naar bed. Die jongens zijn daar helemaal niet klaar voor
Openda is wel pas in 2015 weggeplukt in Luik ;-)
:hupclub: :hupclub: :hupclub:
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [92] Van der Brempt

Bericht door Vergas Ronald »

Jens27 schreef: 17 sep 2019, 09:10 Openda is wel pas in 2015 weggeplukt in Luik ;-)
Weet ik wel maar Praet is toch ook een mauve terwijl die jongen pas op z'n 16de van Genk kwam. Ik vind dat de ploeg waar zo'n jonge gast doorbreekt telt, voor Openda is dat Club Brugge want iedereen is hier redelijk onder de indruk van die gast. Zijn snelheid is pure waanzin, daarmee alleen kan hij 't erg ver schoppen. Spijtig/Begrijpelijk dat clubs zo'n cijfers niet publiceren maar ik ben quasi zeker dat hij onze snelste speler is. Sneller met bal dan veel verdedigers zonder bal.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3259
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [92.] Ignace Van der Brempt

Bericht door IsO »

IsO schreef: 21 okt 2021, 08:19 Ignace Van der Brempt heeft toch wat getoond bij zijn invalbeurt. Komende matchen is dat volgens mij zeker een optie.
Bevestigde gisteren met een MOTM-prestatie wat hij al liet zien tijdens zijn invalbeurt tegen City. Meer van dat!
Gesloten