CL | Club Brugge - Galatasaray SK | woe 18/09 - 18:55

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: CL | Club Brugge - Galatasaray SK | woe 18/09 - 18:55

Bericht door Pica »

IsO schreef: 18 sep 2019, 20:59
Vergas Ronald schreef: 18 sep 2019, 20:56 Voelt als 2 verloren punten, genoeg dikke kansen, spijtig. België moet opletten met CL ranking dat we rechtstreeks CL ticket niet verliezen.
Er zat idd meer in. Maar in Istanbul zijn we zeker niet kansloos. En wie weet sprokkelen wel onderweg nog ergens iets. Never say never
Besiktas was de uitzondering, niet de regel é :mrgreen:
Over paar maanden is dit tevens een andere ploeg, mo soit

Twee verloren punten, maar topavondje Jan Breydel 8-)
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: CL | Club Brugge - Galatasaray SK | woe 18/09 - 18:55

Bericht door JRut »

Vergas Ronald schreef:Voelt als 2 verloren punten, genoeg dikke kansen, spijtig. België moet opletten met CL ranking dat we rechtstreeks CL ticket niet verliezen.
We zitten toch nog redelijk safe met dat ticket nee?
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: CL | Club Brugge - Galatasaray SK | woe 18/09 - 18:55

Bericht door DavidVM »

Ben ik de enige die die handsbal een penalty vond?
Los daarvan hetzelfde verhaal als vorig jaar, in de Champions League moet je je kansen afwerken.
Ik vond ons een zeer goede eerste helft spelen, tweede helft was pas minder, ik snap eigenlijk niet waarom er opeens zoveel met lange ballen werd gespeeld? Persoonlijk had ik eerder Tau gebracht ipv Diagne en weer meer via de flanken geprobeerd ipv door het centrum
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: CL | Club Brugge - Galatasaray SK | woe 18/09 - 18:55

Bericht door The_One »

DavidVM schreef: 19 sep 2019, 11:15 Ben ik de enige die die handsbal een penalty vond?
Los daarvan hetzelfde verhaal als vorig jaar, in de Champions League moet je je kansen afwerken.
Ik vond ons een zeer goede eerste helft spelen, tweede helft was pas minder, ik snap eigenlijk niet waarom er opeens zoveel met lange ballen werd gespeeld? Persoonlijk had ik eerder Tau gebracht ipv Diagne en weer meer via de flanken geprobeerd ipv door het centrum
Ik vond het ook penalty, arm was achter het lichaam, niet tegen, en blokkeerde een voorzet.
Als er penalty wordt gefloten kan er geen discussie zijn volgens mij.

Okereke zat niet echt in de match, dus dat je die vervangt voor Openda snap ik. Maar ik zou ook eerder Tau gebracht hebben ipv Diagne.
Heb het gevoel dat Clement toch van iets niet tevreden is bij Tau...
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: CL | Club Brugge - Galatasaray SK | woe 18/09 - 18:55

Bericht door Tiki Taka »

Uit het Nieuwsblad online;
Alleen was Dennis weer Dennis. De dribbel te veel, de oogklep aan de verkeerde kant gingen weer hand in hand met verschroeiende versnellingen en weergaloze diepgang... Dennis is te goed om op de bank te zitten maar zijn gebrek aan doortastendheid maakt een trainer soms krankjorum.
Hier sluit ik me dus 100 % bij aan.
Club speelde een goede match, maar als je niet scoort kan je niet winnen en krijg je dikwijls nog het deksel op de neus ook.
Waarom krijgt Tau geen speelkansen meer ?
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: CL | Club Brugge - Galatasaray SK | woe 18/09 - 18:55

Bericht door DavidVM »

Ik verwacht Tau zondag in de basis. Ik snap de weinige minuten voor hem ook niet, is echt een zalige speler
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: CL | Club Brugge - Galatasaray SK | woe 18/09 - 18:55

Bericht door Tiki Taka »

Waarom wordt Diatta niet meer op links geposteerd?
Zijn acties en voorzetten van op links zijn veel gevaarlijker dan op rechts.
Een type Lestienne/Robben zal hij nl. nooit worden, naar binnen kappen en uithalen,
daarvoor is zijn schot niet uitmuntend genoeg.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: CL | Club Brugge - Galatasaray SK | woe 18/09 - 18:55

Bericht door DavidVM »

Tiki Taka schreef: 19 sep 2019, 13:05 Waarom wordt Diatta niet meer op links geposteerd?
Zijn acties en voorzetten van op links zijn veel gevaarlijker dan op rechts.
Een type Lestienne/Robben zal hij nl. nooit worden, naar binnen kappen en uithalen,
daarvoor is zijn schot niet uitmuntend genoeg.
Je spreekt jezelf tegen aangezien Diatta rechtsvoetig is... Dus als hij nooit een type Lestienne zal worden dan zie ik ook het nut niet waarom je hem op links zou willen.
Maar ik vind Diatta ook beter op links trouwens
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: CL | Club Brugge - Galatasaray SK | woe 18/09 - 18:55

Bericht door IsO »

DavidVM schreef: 19 sep 2019, 11:15 Ben ik de enige die die handsbal een penalty vond?
Los daarvan hetzelfde verhaal als vorig jaar, in de Champions League moet je je kansen afwerken.
Ik vond ons een zeer goede eerste helft spelen, tweede helft was pas minder, ik snap eigenlijk niet waarom er opeens zoveel met lange ballen werd gespeeld? Persoonlijk had ik eerder Tau gebracht ipv Diagne en weer meer via de flanken geprobeerd ipv door het centrum
Je kan die zeker fluiten. En ik had ook liever Tau gezien, maar denk dat hij Diagne net omwille van die lange ballen bracht, en misschien ook wat om hem minuten te geven tegen zijn ex-ploeg, tekenend op die extra motiverende factor.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: CL | Club Brugge - Galatasaray SK | woe 18/09 - 18:55

Bericht door Cedrinho »

Nog altijd ontgoocheld. Dit was dé must-win match in de groep als we 3e willen worden. Dan maar in Galatasaray gaan winnen..
Enfin, eerst hopen dat Mignolet de 0 houdt in Bernabéu en dan keihard "We have someone you don't have, Simon Mignolet" zingen om Courtois te pesten.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: CL | Club Brugge - Galatasaray SK | woe 18/09 - 18:55

Bericht door Vergas Ronald »

JRut schreef: 19 sep 2019, 09:41
Vergas Ronald schreef:Voelt als 2 verloren punten, genoeg dikke kansen, spijtig. België moet opletten met CL ranking dat we rechtstreeks CL ticket niet verliezen.
We zitten toch nog redelijk safe met dat ticket nee?
Niet echt, resultaten van afgelopen 5 jaar tellen en we hadden als ik me goed herinner 2015 een jaar met zowel club, rsca als standard europees overwinteren. Dat champagne jaar telt volgend jaar niet meer en o.a nederlandse clubs deden sindsdien systematisch beter.

Tis ook geen top 12 meer die rechtstreekss ticket heeft, de top 4 heeft 4 tickets en top 5tem10 1 ticket dacht ik.

Als genk en brugge er niks van bakken kunnen we rechtstreeks ticket nog wel verliezen hoor, kunnen niet blijven teren op één vet jaar.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: CL | Club Brugge - Galatasaray SK | woe 18/09 - 18:55

Bericht door Vergas Ronald »

Geen Tau aub, social media spam van zuid afrikanen is irritant. Probleem lost zichzelf op vermits zuid afrika straks hun enige voedselbron zal uitroeien door massaal blanke boeren aan stoelen vast te binden en benzine in hun keelgat te gieten, maar da's nog niet voor dit seizoen.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: CL | Club Brugge - Galatasaray SK | woe 18/09 - 18:55

Bericht door t4nd »

Vergas Ronald schreef: 20 sep 2019, 04:14 Als genk en brugge er niks van bakken kunnen we rechtstreeks ticket nog wel verliezen hoor, kunnen niet blijven teren op één vet jaar.
Even nagekeken: https://nl.wikipedia.org/wiki/UEFA-co%C ... ci%C3%ABnt (punten tot 9 september dus deze week staat er nog niet bij).

15-16 : 7,400
16-17 : 12,500
17-18 : 2,600
18-19 : 7,800
19-20 : 3,400

Op dit moment staan wij op 8, met Oekraine - Turkije - Nederland op ~3 punten achter ons. Oostenrijk volgt al op 5.

Volgens HLN (https://www.hln.be/sport/voetbal/champi ... ~ac2af8e1/) Hebben we deze week als België het beste % gehaald (7 / 12 of58%), samen met Nederland. Turkije heeft 1 op 12.

Ik denk dus dat we dit jaar wel een redelijk jaar zouden kunnen maken, gelijkwaardig met het resultaat van 15-16 of beter. Het is gewoon zaak om vanaf nu geen seizoenen zoals 17-18 meer te draaien en dan blijven we wel binnen die top 10.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: CL | Club Brugge - Galatasaray SK | woe 18/09 - 18:55

Bericht door Tiki Taka »

DavidVM schreef: 19 sep 2019, 15:14
Tiki Taka schreef: 19 sep 2019, 13:05 Waarom wordt Diatta niet meer op links geposteerd?
Zijn acties en voorzetten van op links zijn veel gevaarlijker dan op rechts.
Een type Lestienne/Robben zal hij nl. nooit worden, naar binnen kappen en uithalen,
daarvoor is zijn schot niet uitmuntend genoeg.
Je spreekt jezelf tegen aangezien Diatta rechtsvoetig is... Dus als hij nooit een type Lestienne zal worden dan zie ik ook het nut niet waarom je hem op links zou willen.
Maar ik vind Diatta ook beter op links trouwens
OEPS, dat had ik dus volledig verkeerd voor. :brechtje: :fire: Is idd rechtsvoetig maar komt dus wel op links veel beter uit de verf. :zwijgen: :zwijgen:
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: CL | Club Brugge - Galatasaray SK | woe 18/09 - 18:55

Bericht door t4nd »

Aanvullend : In 14-15 hadden we 9,600 dus die zijn dit seizoen weg gevallen.

Stand van zaken van alle teams:
- België : Gent (EL), Standard (EL), Club Brugge (CL), Racing Genk (CL)
- Oekraine : Dinamo Kiev (EL), Aleksandria (EL), Sjachtar Donetsk (CL)
- Turkije : Besiktas (EL), Basaksehir (EL), Trabzonspor (EL), Galatasaray (CL)
- Nederland : PSV (EL), AZ (EL), Feynoord (EL), Ajax (CL)
- Oostenrijk : Linz (EL), Wolfsberger (EL), Red Bull Salzburg (CL)

Standard & Gent gaan dus hun best moeten doen om zoveel mogelijk punten te pakken in de poules. Club zie ik wel een 3de plaats halen (als alles meezit misschien zelfs beter), Genk gaat vrees ik voor de 0 op 18. De nederlaag van Antwerp is extra zuur als je ziet dat Nederland daardoor een team extra in de poules heeft en meer punten kan pakken.
In elk geval, als ik naar de professionalisering van sommige teams bij ons kijk denk ik dat we de komende jaren weer deftige punten gaan kunnen scoren in Europa, dus denk ik niet dat we onder de 10de plaats gaan zakken.
Plaats reactie