CL | Club Brugge - Galatasaray SK | woe 18/09 - 18:55

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: CL | Club Brugge - Galatasaray SK | woe 18/09 - 18:55

Bericht door Vergas Ronald »

t4nd schreef: 20 sep 2019, 07:52
Vergas Ronald schreef: 20 sep 2019, 04:14 Als genk en brugge er niks van bakken kunnen we rechtstreeks ticket nog wel verliezen hoor, kunnen niet blijven teren op één vet jaar.
Even nagekeken: https://nl.wikipedia.org/wiki/UEFA-co%C ... ci%C3%ABnt
Ah zeer goed, ik dacht dat dat champagne jaar al langer geleden was dan '16 '17, oké dan geen stress.
Weet niet alles uit m'n hoofd.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: CL | Club Brugge - Galatasaray SK | woe 18/09 - 18:55

Bericht door Vergas Ronald »

Op welke kant flanken staan veranderd voortdurend over seizoen, hangt af van wie je op 9 hebt, wat uw flanken kunnen en hun tegenstander. Lestienne kon beide maar was toch vooral goed als hij naar binnen sneed, Perisic kon beide foutloos, speelt bij de wereldtop voor een reden, Dirar was beest langs de lijn + voorzet maar naar binnen snijden trok nergens op, liep zich altijd vast. Ik heb geen idee of Diatta & Dennis alles kunnen, heb ze nog niet genoeg zien spelen, vorig seizoen geen voetbal gekeken.

Wat ik tot nogtoe zag van die twee is dat ze naar binnen willen snijden en dat zeer goed doen, ze hebben allesinds de techniek en de snelheid maar dat ze teveel tijd verspelen, als ze hun man voorbij zijn weten ze niet wat gedaan en moeten ze dezelfde verdediger nog eens uitschakelen, nog twee keer soms, goeie keuzes maken na een actie is kwestie van training, komt normaal goed met tijd.

Ze doen me beide aan Lestienne denken, kwam hier ook toe toen 'm 18 was ofzo, hij had die snelheid en verschroeiende actie ook in zijn benen op die leeftijd, had ook weinig rendement, drie jaar later had diezelfde Lestienne 15-20 goals en een pak assists per jaar vanop de flank.

Afbeelding
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Plaats reactie