[90.] Charles De Ketelaere

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Nakamba30
Jeugdspeler
Berichten: 135
Lid geworden op: 30 sep 2020, 07:30

Re: [90.] Charles De Ketelaere

Bericht door Nakamba30 »

wordt het niet eens tijd dat martinez zijn ogen opent, charles moet rode duivel worden
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [90.] Charles De Ketelaere

Bericht door Tiki Taka »

Zoals Degryse schrijft in HLN, na zo`n prestatie op CL niveau kan Martinez niet meer rond deze De Ketelaere.
Op dergelijk niveau hebben Doku en Verschaeren immers nog niks bewezen.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [90.] Charles De Ketelaere

Bericht door t4nd »

Als Martinez Verschaeren de voorkeur kan geven op Vanaken, dan kan hij ook De Ketelaere blijven negeren - hoe onverdiend dat ook is.

Chapeau voor Charles, topkerel én topspeler. Clement zal hem dit seizoen wel rustig verder brengen zodat hij niet opbrandt en bij ons leert hij ook omgaan met concurrentie. Iets wat de "toptalenten" bij anderlecht niet leren omdat ze daar geen concurrentie hebben.
Blackburn
Profvoetballer
Berichten: 374
Lid geworden op: 04 jul 2016, 10:26

Re: [90.] Charles De Ketelaere

Bericht door Blackburn »

Wat een evolutie is die aan het doormaken.
Kan eerlijkgezegd wel niet zeggen wat nu zijn beste positie zou zijn, maar hij stelt echt nergens teleur.
Moet altijd mee naar het EK. Kan volgens mij in het systeem van Martinez een absolute meerwaarde zijn op die linkerkant. Mag daar de concurrentie aan gaan met Carrasco voor mij. Al ziet Martinez daar ook graag Thorgan spelen waar ik op die positie minder fan van ben.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [90.] Charles De Ketelaere

Bericht door Vergas Ronald »

Hebben hem nu al linksbuiten, rechtsbuiten, centraal, tweede spits, linksback en spits zien spelen.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: [90.] Charles De Ketelaere

Bericht door leem »

Staat het klonen van mensen al op punt?

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk

Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [90.] Charles De Ketelaere

Bericht door Tiki Taka »

Waarschijnlijk zou hij het in de goal ook wel goed doen. :-) Zijn grote flexibiliteit is misschien juist wel een nadeel voor hem.
Hij zegt zelf dat hij liever op een aanvallende positie speelt, flankaanvaller, aanvallende middenvelder of spits dus.
Charles is een nieuw goudhaantje, met een enorm potentieel ; fysisch sterk, technisch onderlegd en vooral een hele goede mentaliteit. Hopelijk kunnen we hem nog een 2-3 tal seizoenen bewonderen bij Club alvorens hij de stap naar een topclub zet.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [90.] Charles De Ketelaere

Bericht door Vergas Ronald »

Flexibiliteit is nooit een nadeel, dat hij op z'n best is voorin weten we. Men moet afstappen van het idee "Oei, hij is heel goed, hopelijk blijft hij nog 2 jaar" - Tijden zijn veranderd voor Club. We hebben geld, een ambitieus bestuur en champions league deelnames om de beste spelers te houden. Die jongen kan 15 jaar titels pakken, champions league spelen & grof geld verdienen in zijn geboortestad. Noem een stad die mooier (en veiliger) is dan Brugge waar een jongen als dit elke week kan spelen op 't hoogste niveau.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [90.] Charles De Ketelaere

Bericht door Tiki Taka »

Als CDK blijft evolueren en presteren zoals hij het laatste jaar doet, dan is zo`n jongen niet houdbaar voor een Belgische ploeg.
Een bod van pakweg 25-30 miljoen is niet te weigeren.
Daarenboven zal CDK waarschijnlijk die stap ook wel willen en durven zetten naar een hoger aangeschreven competitie.
Zolang hij bij Club speelt is zoals Clement aangeeft het zaak van hem gedoseerd te brengen, zodat hij zich niet opbrandt.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [90.] Charles De Ketelaere

Bericht door t4nd »

Ik moet je helaas gelijk geven, maar anderzijds heeft Charles wel een nuchter hoofd dus ik zie het wél gebeuren dat hij nog een 2tal jaar blijft (als hij op deze manier blijft evolueren) om dan door de grote poort naar een topploeg te gaan. Als Club elk seizoen CL kan spelen zal hij zich daar ook goed kunnen tonen.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [90.] Charles De Ketelaere

Bericht door IsO »

Ook niet vergeten dat hij als Club-speler al opgeroepen werd als Rode Duivel. Daarvoor moet hij dus ook niet per se naar het buitenland. Kan hier dus op zijn gemak verder groeien en ondertussen het gepaste moment en de juiste kans afwachten om een stap hogerop te zetten, als hij dat zou willen.
Blackburn
Profvoetballer
Berichten: 374
Lid geworden op: 04 jul 2016, 10:26

Re: [90.] Charles De Ketelaere

Bericht door Blackburn »

Als je op social media en youtube de commentaren leest onder deze jongen zijn filmpjes, dan vrees ik dat intussen heel de wereld wel gezien heeft wat hij in zijn marge heeft. Hopelijk nog 1 of 2 seizoenen na dit maar er zal volgende zomer al veel interesse zijn. Zal wel recordtransfer worden in België. Laatste keer dat ik dit gevoel had qua talent bij een speler van Club Brugge was bij Ivan Perisic.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [90.] Charles De Ketelaere

Bericht door Tiki Taka »

CDK verbreekt sowieso het transferrecord van Doku.
Hopelijk kunnen we hem nog een 2tal seizoenen bewonderen in Brugge, maar eens de topploegen komen aankloppen,
zal hij niet te houden zijn.
Wat me vooral enorm bevalt bij deze speler, is zijn mentaliteit, zijn nuchterheid en bescheidenheid.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [90.] Charles De Ketelaere

Bericht door t4nd »

Ik vind ook : als er 1 'jongere' mee moet naar het EK is het wel Charles en niet Doku. Die laatste heeft gewoon nog niks bewezen op een hoog niveau. Ik ga niet zeggen dat hij geen talent heeft, hij zal er wel komen als hij blijft werken, maar een Charles is gewoon pakken beter op dit moment én hij is enorm polyvalent wat voor een nationale ploeg ook een bonus is.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [90.] Charles De Ketelaere

Bericht door Vergas Ronald »

Nuchterheid en bescheidenheid => Niet voor chauvinistisch te doen maar Charles is een West Vlaming, West Vlamingen zijn zo. Als 't een Brusselaar was die zo speelt op die leeftijd had 'm al lang een drugsprobleem, een abonnement in een hoerenkot, een mental coach, een transfer in zijn hoofd en hij kwam al met een Bentley naar training. Charles denkt gewoon ik ben 19, iemand van mijn leeftijd woont thuis, mijn moeder maakt lekker eten, 't gaat super goed met mijn carrière en heel mijn stad kleeft aan hun TV om mij te zien voetballen.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gesloten