[20.] Hans Vanaken

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door Alethio »

Nieuwe stemronde begon vandaag, dacht onze Hans.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door IsO »

Alethio schreef: 19 jan 2020, 21:09 Nieuwe stemronde begon vandaag, dacht onze Hans.
Volgens mij wil hij naar het EK.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door t4nd »

IsO schreef: 19 jan 2020, 21:20
Alethio schreef: 19 jan 2020, 21:09 Nieuwe stemronde begon vandaag, dacht onze Hans.
Volgens mij wil hij naar het EK.
Volgens mij MOET hij naar het EK.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door IsO »

t4nd schreef: 19 jan 2020, 21:38
IsO schreef: 19 jan 2020, 21:20
Alethio schreef: 19 jan 2020, 21:09 Nieuwe stemronde begon vandaag, dacht onze Hans.
Volgens mij wil hij naar het EK.
Volgens mij MOET hij naar het EK.
Helemaal mee eens. In elke situatie inzetbaar gewoon. Achterstand ombuigen? Met zijn creativiteit, ruimtegevoel en gestalte/kopbalsterkte kan hij op verschillende manieren zijn bijdrage leveren. Voorsprong vasthouden? Met zijn passing, positiespel en pressing hou je de bal makkelijker in de ploeg. Penalty-shootout? Hans legt er wel eentje in.

Is een rustige gast die zal kunnen leven met invallersstatuut, een echte teamplayer die zijn verantwoordelijkheid nooit uit de weg gaat en een harde werker met een enorm loopvermogen. Hans moet mee.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door Tiki Taka »

Wat een heerser !!
Polbemol
Jeugdspeler
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 aug 2018, 13:51
Locatie: Kampenhout

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door Polbemol »

Efkes Gert Verheyen citeren:

Statement van Vanaken

Je kan je Gouden Schoen vieren met een glas champagne en een stuk taart voor de ploegmaats. Je kan het fêteren door met je familie op restaurant te gaan. Maar de ­beste manier om zo’n prijs te eren is twee goals te maken op het veld van anderlecht en daar zo te winnen. Wat een statement. Met name de 1-1 was een wereldgoal. Om een bal van zo hoog zo goed te raken, heb je een beetje meeval nodig, zeker met je iets mindere linker. Maar het is toch onwaarschijnlijk knap. Naast zijn kwaliteiten als ­afwerker is zijn passing natuurlijk uitmuntend. Dat zag je met een fantastische lange bal die Dennis alleen voor doel bracht en met een doorsteekpass op Okereke.

Vanaken is geen man van grootspraak. In alle rust beslist hij die wedstrijd. Een match nochtans waarin Club echt wel getest werd. Voor de rust dan toch. Dat was de beste helft die ik dit seizoen in onze competitie al heb gezien. Waarna Vanaken zijn tweede goal maakte en zoveel zei als 'Dag en bedankt'.


Maar ja, zo komt hij alsmaar dichter bij het laatste seizoen bij ons...
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door t4nd »

Ik weet het niet... Hij verdient hier niet slecht, en deze zomer wordt hij ondertussen toch al 28. Ik verwacht geen topploeg om hem binnen te halen, misschien wel een subtopper uit een grotere competitie. En in dat geval weet ik niet of Vanaken weg gaat, enkel om het eens in het buitenland te proberen. Zoals gezegd verdient hij hier niet slecht en gaat een buitenlandse subtopper daarom niet zoveel meer kunnen bieden. En Club bewijst dat ze voor de top blijven gaan, dus hij zit hier op zich ook goed.
Polbemol
Jeugdspeler
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 aug 2018, 13:51
Locatie: Kampenhout

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door Polbemol »

t4nd schreef: 20 jan 2020, 11:09 Ik weet het niet... Hij verdient hier niet slecht, en deze zomer wordt hij ondertussen toch al 28. Ik verwacht geen topploeg om hem binnen te halen, misschien wel een subtopper uit een grotere competitie. En in dat geval weet ik niet of Vanaken weg gaat, enkel om het eens in het buitenland te proberen. Zoals gezegd verdient hij hier niet slecht en gaat een buitenlandse subtopper daarom niet zoveel meer kunnen bieden. En Club bewijst dat ze voor de top blijven gaan, dus hij zit hier op zich ook goed.
Ik hoop dat hij zich onsterfelijk maakt door de Jan Ceulemans/ Steven Gerrard van de 21 ste eeuw te worden. Club icoon, toonbeeld van 'No Sweat No Glory' en vooral 'tevreden' en 'bescheiden- realistisch'. Voetbal is meer dan geld alleen... . (al zal hij wel genoeg verdienen :-) ).
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door Tiki Taka »

Polbemol schreef: 20 jan 2020, 10:47 Efkes Gert Verheyen citeren:

Statement van Vanaken

Je kan je Gouden Schoen vieren met een glas champagne en een stuk taart voor de ploegmaats. Je kan het fêteren door met je familie op restaurant te gaan. Maar de ­beste manier om zo’n prijs te eren is twee goals te maken op het veld van anderlecht en daar zo te winnen. Wat een statement. Met name de 1-1 was een wereldgoal. Om een bal van zo hoog zo goed te raken, heb je een beetje meeval nodig, zeker met je iets mindere linker. Maar het is toch onwaarschijnlijk knap. Naast zijn kwaliteiten als ­afwerker is zijn passing natuurlijk uitmuntend. Dat zag je met een fantastische lange bal die Dennis alleen voor doel bracht en met een doorsteekpass op Okereke.

Vanaken is geen man van grootspraak. In alle rust beslist hij die wedstrijd. Een match nochtans waarin Club echt wel getest werd. Voor de rust dan toch. Dat was de beste helft die ik dit seizoen in onze competitie al heb gezien. Waarna Vanaken zijn tweede goal maakte en zoveel zei als 'Dag en bedankt'.


Maar ja, zo komt hij alsmaar dichter bij het laatste seizoen bij ons...
Ik gun hem zijn transfer wel in de zomer, hij verdient het en is er klaar voor.
Blackburn
Profvoetballer
Berichten: 374
Lid geworden op: 04 jul 2016, 10:26

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door Blackburn »

Mja, aan de ene kant wil ik echt dat die hier zijn carrière uitdoet en nog een titel of 3-4 extra toevoegt aan zijn palmares.
Anderzijds gun ik hem ook wel een mooie transfer. Al is het maar om alle haters lik op stuk te geven.
Blackburn
Profvoetballer
Berichten: 374
Lid geworden op: 04 jul 2016, 10:26

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door Blackburn »

Moment van de wedstrijd (buiten die goals natuurlijk) was die heerlijke lange bal op Dennis.
Dennis staat daar eigenlijk veel te hoog (wat hij heel de tijd deed het eerste kwartier), maar Cobbaut gaat daar als een miniem mee breed verdedigen ipv aan te sluiten bij zijn centrale verdedigers.
Maar dat Hans dat gezien heeft vanop ongeveer de linksbackpositie getuigt van een gigantische vista. Dan zie je echt dingen die andere mensen niet zien. En dat je dan ook nog de techniek hebt om die bal zo te trappen... pure waanzin.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door Vergas Ronald »

Wint tweede keer op rij gouden schoen en in plaats van te zweven scoort hij 3 dagen later twee keer op anderlecht waarvan één kans maakt voor doelpunt van 't jaar. Die kerel zit aan 15 goals met champions league erbij en is middenvelder :mrgreen:

Hans mag kiezen deze zomer, Club icoon van de afgelopen 10 jaar en/of grootste uitgaande transfer in de clubgeschiedenis. Als hij niet speelt op EK is Martinez blind.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door DavidVM »

Denken jullie nu echt dat Hans de duurste uitgaande transfer gaat worden? (als die al vertrekt) Ik ben er van overtuigd dat ze niet moeilijk gaan doen als Hans aangeeft de stap te willen zetten
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door Khas »

Ik geloof niet dat hij onze duurste uitgaande transfer wordt. Voor een 36-jarige zou dat vreemd zijn.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Blackburn
Profvoetballer
Berichten: 374
Lid geworden op: 04 jul 2016, 10:26

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door Blackburn »

Khas schreef: 21 jan 2020, 19:53 Ik geloof niet dat hij onze duurste uitgaande transfer wordt. Voor een 36-jarige zou dat vreemd zijn.
Denk ook niet dat SK Lommel tegen dan 50 miljoen bijeen heeft
Plaats reactie