[20.] Hans Vanaken

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1329
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door PetjeFCB »

FrankFarinaII schreef: 31 aug 2022, 16:33 Gedurende al die jaren geen concrete buitenlandse interesse in Hans, zegt ook genoeg.
Hoeveel concreter dan een effectief bod, wil je het?

Ik vraag je niet om Hans op te hemelen, maar als je zelfs geen respect kan opbrengen voor wat deze man de laatste jaren gepresteerd heeft bij ons, dan ben je gewoon geen Club-fan.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3336
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door IsO »

PetjeFCB schreef: 31 aug 2022, 16:55
FrankFarinaII schreef: 31 aug 2022, 16:33 Gedurende al die jaren geen concrete buitenlandse interesse in Hans, zegt ook genoeg.
Hoeveel concreter dan een effectief bod, wil je het?

Ik vraag je niet om Hans op te hemelen, maar als je zelfs geen respect kan opbrengen voor wat deze man de laatste jaren gepresteerd heeft bij ons, dan ben je gewoon geen Club-fan.
FFII kreeg een warning voor trolling
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

ik werk al bijna 20 jaar bij hetzelfde bedrijf
ik schat dat ik in al die tijd 50 aanbiedingen om elders te werken naast me heb neergelegd
Wat ben ook ik toch een nutteloze loser, volgens pseudo-supporter en trol FrankFarinaII

Het grootste respect voor de loyauteit van Hans Vanaken, die jongen verdient een standbeeld
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door FrankFarinaII »

Blijkbaar zien buitenlandse clubs andere dingen dan blinde supporters.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3336
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door IsO »

FrankFarinaII schreef: 31 aug 2022, 19:32 Blijkbaar zien buitenlandse clubs andere dingen dan blinde supporters.
Ik ben blij dat je uzelf beter kan inschatten dan Hans
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 891
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door Vergas Ronald »

Hij blijft liever tot het eind van z'n carrière koning in Brugge (en België) dan een avontuur in het buitenland. Dat hij een duur contract heeft zal wel, so what? Beste speler in jupiler league blijft in Brugge. Tegen 2027 spelen we 10 keer in de groepsfase champions league grotendeels dankzij Vanaken en hoeveel jonge spelers zijn er al niet verkocht voor woekerwinst omdat ze -grotendeels dankzij Vanaken- kunnen flitsen? Je denkt toch niet dat Charles voor 32 miljoen naar AC Milan ging als Vanaken hem geen 20 keer alleen voor de keeper zet op een seizoen.

Mignolet kost ook waanzinnig veel naar Belgische normen, om mee te doen in champions league heb je wat spelers nodig die niveau jupiler league overstijgen, dan moet je betalen wat een ploeg in pakweg italië of duitsland moet betalen.

Vanaken speelt ook op een positie die een speler tot z'n 35ste goed kan invullen, op de 10 positie moet hij niet elke week 13~14km lopen om efficiënt te zijn. Vanaken kan op z'n 35ste beter zijn dan vandaag, spelinzicht en passing zal blijven verbeteren tot hij met pensioen gaat en da's zijn hoofdtaak op 't veld.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Sanders
Supersub
Berichten: 1062
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door Sanders »

FrankFarinaII schreef: 31 aug 2022, 19:32 Blijkbaar zien buitenlandse clubs andere dingen dan blinde supporters.
Iets na 19u een interview gehoord van Vanaken op Radio 1.
Hij bevestigde dat er 2 effectieve, concrete transfervoorstellen zijn gedaan door West Ham. Het bedrag was niet voldoende voor Club.
Hij zei ook nogmaals, zoals hij al eerder aanhaalde dat hij pas wou vertrekken als alle 3 de partijen er beter van worden.
Hij herhaalde ook nog eens dat hij zich nog steeds gelukkig voelt in België.

Ik weet dat tegenwoordig veel interviews door alle perstraining van de spelers maar flauwe bla bla bla is, maar Hans is zeker de laatste tijd altijd open en eerlijk geweest in zijn interviews. Dus ik geloof hem wel.

Trouwens iemand die in 1 op de 2 matchen beslissend is (G+A), mag voor mij ernaar betaald worden.
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door FrankFarinaII »

1) Ze moeten ´m ergens anders niet hebben
2) Hij is blij met wat hij heeft (momenteel beste club in België) en heeft weinig ambititie...
3) ...of kent perfect zijn kwaliteiten/beperkingen
4) Hij heeft het goed gespeeld
En voor er kritiek komt: geen fan, maar wel waardering voor de man. 😉
maartendr81
Jeugdspeler
Berichten: 196
Lid geworden op: 04 jul 2022, 15:57

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door maartendr81 »

Los van het feit of hans top is of niet. Kunnen we niet gewoon appreciatie tonen voor het feit dat een speler (zeker de dag van vandaag) nog loyaal is aan een club? Ik heb het gevoel dat dit op zich al een verwezenlijking is. En volgens mij is stabiliteit één van de voornaamste redenen waarom een club verschillende jaren op rij kan meedoen voor, en zelfs succesvol afronden van, het kampioenschap.
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1329
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door PetjeFCB »

FrankFarinaII schreef: 01 sep 2022, 08:36 1) Ze moeten ´m ergens anders niet hebben
2) Hij is blij met wat hij heeft (momenteel beste club in België) en heeft weinig ambititie...
3) ...of kent perfect zijn kwaliteiten/beperkingen
4) Hij heeft het goed gespeeld
En voor er kritiek komt: geen fan, maar wel waardering voor de man. 😉
1) klopt niet, er was wel concrete interesse. Zeker nu, maar ook in het verleden. Dat er geen akkoord is gevonden is, heeft vooral te maken met hoe belangrijk hij is voor Club. Daardoor is Vince veel minder happig om Hans te laten vertrekken, en ligt de prijs die moet betaald worden een stuk hoger...

2) of er is blijk van een groot wederzijds respect en hij wil geen transfer forceren. We klagen steeds over de macht van het geld enz. als een speler zijn transfer forceert, als een speler dat nu eens niet doet, is het terug niet goed...

3) ben dat 100% zeker dat hij zijn kwaliteiten en beperkingen kent. Daarom dat hij wel interesse had voor een transfer naar West Ham, want daar zou hij zeker mee kunnen, in tegenstelling tot wat jij laat uitschijnen.

4) je kunt ook zeggen dat hij het slecht gespeeld heeft, want als er nu nog een serieuze verhoging kan gegeven worden heeft hij in het verleden slecht onderhandeld... Dat is nu eenmaal hoe de wereld draait, in het voetbal, maar evengoed in het bedrijfsleven. Ik zou ze geen eten willen geven hoor, iedereen die opslag heeft gekregen om niet naar een andere job te gaan...


Wat verwacht je dan ook? Dat we een speler hebben die perfect meekan draaien bij een Europese topploeg, en dat we die jaren bij ons kunnen houden? Dat is onmogelijk. Het feit dat we een speler als Hans, die een niveau daar onder zit, zo lang kunnen houden is gewoon straf.
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door Kevinho »

Ben blij dat hij blijft . Voor de 13 miljoen euro die we zouden gekregen hebben hadden we nooit een evenwaardige vervanger kunnen aantrekken. Nu een back up voor Hans is voor mij nog steeds nodig en een LCV ook. Hopelijk kunnen we nog 2 talentvolle spelers aantrekken hiervoor.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Kevinho schreef: 01 sep 2022, 10:41 Ben blij dat hij blijft . Voor de 13 miljoen euro die we zouden gekregen hebben hadden we nooit een evenwaardige vervanger kunnen aantrekken. Nu een back up voor Hans is voor mij nog steeds nodig en een LCV ook. Hopelijk kunnen we nog 2 talentvolle spelers aantrekken hiervoor.
Breaking news : Kevinho is blij !!! :hupclub: :Flag:
Gebruikersavatar
Fanzy
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 mei 2016, 12:24

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door Fanzy »

FrankFarinaII schreef: 31 aug 2022, 19:32 Blijkbaar zien buitenlandse clubs andere dingen dan blinde supporters.
Ik hoop echt dat jouw team (Kwek, Nek of Uil) een c*tseizoen tegemoet komt 💩
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door t4nd »

Als West Ham de match gisteren gezien heeft slaan ze zich volgens mij tegen het hoofd omdat ze niet doorgeduwd hebben voor Hans. Hij was gisteren letterlijk overal, was continu aanspeelbaar en ik kan me niet herinneren dat hij de bal verloren is. Voor mij was hij man van de match, al snap ik ook dat Ferran het gekregen heeft want zijn actie voor de penalty en de assist voor de 0-2 waren ook enorm wedstrijdbepalend.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3336
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door IsO »

t4nd schreef: 14 sep 2022, 07:25 Als West Ham de match gisteren gezien heeft slaan ze zich volgens mij tegen het hoofd omdat ze niet doorgeduwd hebben voor Hans. Hij was gisteren letterlijk overal, was continu aanspeelbaar en ik kan me niet herinneren dat hij de bal verloren is. Voor mij was hij man van de match, al snap ik ook dat Ferran het gekregen heeft want zijn actie voor de penalty en de assist voor de 0-2 waren ook enorm wedstrijdbepalend.
Trapt Hans de penalty helt de balans misschien in zijn richting over. Maar Ferran verdient het wel
Plaats reactie