[9.] Michael Krmencik

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [9.] Michael Krmencik

Bericht door DavidVM »

Tiki Taka schreef: 23 sep 2020, 07:50
HeervanBiesen schreef: 22 sep 2020, 19:09
Tiki Taka schreef: 22 sep 2020, 15:42 Ik hoop van harte dat hij deze lijn doortrekt de komende matchen en weken/maanden.
Zou idd geweldig zijn als hij nu geregeld een doelpunt maakt zoals zijn 1ste afgelopen weekend,
en als hij eens een off day heeft dat hij dan hopelijk zijn doelpuntje meepikt zoals in de rebound v Vormer.
Denk als hij de komende weken zo kan bevestigen zijn seizoen goed gelanceerd is.
Hij is dan content en een aanvaller met zelfvertrouwen en Badji wordt een beedje in de schaduw gezet en dan wordt v Badji enkel een goede invalbeurt verwacht en staat er weiniger druk op hem.
...weiniger druk ?! minder zal je bedoelen :zwijgen:
Volgens mij is HeervanBiesen franstalig... Indien zo respect om je zo goed in het Nederlands uit te drukken :rock:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [9.] Michael Krmencik

Bericht door Tiki Taka »

DavidVM schreef: 23 sep 2020, 16:05
Tiki Taka schreef: 23 sep 2020, 07:50
HeervanBiesen schreef: 22 sep 2020, 19:09
Tiki Taka schreef: 22 sep 2020, 15:42 Ik hoop van harte dat hij deze lijn doortrekt de komende matchen en weken/maanden.
Zou idd geweldig zijn als hij nu geregeld een doelpunt maakt zoals zijn 1ste afgelopen weekend,
en als hij eens een off day heeft dat hij dan hopelijk zijn doelpuntje meepikt zoals in de rebound v Vormer.
Denk als hij de komende weken zo kan bevestigen zijn seizoen goed gelanceerd is.
Hij is dan content en een aanvaller met zelfvertrouwen en Badji wordt een beedje in de schaduw gezet en dan wordt v Badji enkel een goede invalbeurt verwacht en staat er weiniger druk op hem.
...weiniger druk ?! minder zal je bedoelen :zwijgen:
Volgens mij is HeervanBiesen franstalig... Indien zo respect om je zo goed in het Nederlands uit te drukken :rock:
Indien dit effectief zo is, neem ik mijn woorden terug. ;-)
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: [9.] Michael Krmencik

Bericht door HeervanBiesen »

Tiki Taka schreef: 23 sep 2020, 07:50
HeervanBiesen schreef: 22 sep 2020, 19:09
Tiki Taka schreef: 22 sep 2020, 15:42 Ik hoop van harte dat hij deze lijn doortrekt de komende matchen en weken/maanden.
Zou idd geweldig zijn als hij nu geregeld een doelpunt maakt zoals zijn 1ste afgelopen weekend,
en als hij eens een off day heeft dat hij dan hopelijk zijn doelpuntje meepikt zoals in de rebound v Vormer.
Denk als hij de komende weken zo kan bevestigen zijn seizoen goed gelanceerd is.
Hij is dan content en een aanvaller met zelfvertrouwen en Badji wordt een beedje in de schaduw gezet en dan wordt v Badji enkel een goede invalbeurt verwacht en staat er weiniger druk op hem.
...weiniger druk ?! minder zal je bedoelen :zwijgen:
volgens mij is dit een forum over voetbal...
maar om even off topic te reageren, voor zoiets moet je bij het Groot Dictee der Nederlandse Taal zijn :nice:
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: [9.] Michael Krmencik

Bericht door HeervanBiesen »

DavidVM schreef: 23 sep 2020, 16:05
Tiki Taka schreef: 23 sep 2020, 07:50
HeervanBiesen schreef: 22 sep 2020, 19:09
Tiki Taka schreef: 22 sep 2020, 15:42 Ik hoop van harte dat hij deze lijn doortrekt de komende matchen en weken/maanden.
Zou idd geweldig zijn als hij nu geregeld een doelpunt maakt zoals zijn 1ste afgelopen weekend,
en als hij eens een off day heeft dat hij dan hopelijk zijn doelpuntje meepikt zoals in de rebound v Vormer.
Denk als hij de komende weken zo kan bevestigen zijn seizoen goed gelanceerd is.
Hij is dan content en een aanvaller met zelfvertrouwen en Badji wordt een beedje in de schaduw gezet en dan wordt v Badji enkel een goede invalbeurt verwacht en staat er weiniger druk op hem.
...weiniger druk ?! minder zal je bedoelen :zwijgen:
Volgens mij is HeervanBiesen franstalig... Indien zo respect om je zo goed in het Nederlands uit te drukken :rock:
Straf dat er tegenwoordig mensen zijn die nog hokjes denken en zich een beeld vormen afgaande op 1 onnozele fout.

Hier gebruiken ze voor druk weinig en minder, woon op 10min van de taalgrens... Dat is de simpele reden dat dat er mee te maken heeft. Is juist hetzelfde zoals ze in Brussel verbasterde woorden van het Frans overnemen naar het Nederlands.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [9.] Michael Krmencik

Bericht door Vergas Ronald »

LaurensVS schreef: 21 sep 2020, 21:59 Hij had nooit zo snel afgeschreven mogen worden. Laten we dan ook oppassen met hem zo snel te prijzen.
Hoopvol is het natuurlijk wel
Ja tuurlijk, kunt uit 3 vette goals niet afleiden dat hij het goed zal doen, maar kunt er alvast uit afleiden dat hij het weldegelijk kan - En da's waar iedereen aan twijfelde omdat 'm in 't begin niet scoorde.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
FrankFarinaII

Re: [9.] Michael Krmencik

Bericht door FrankFarinaII »

Na alle matchen en invalbeurten kan ik maar één ding besluiten: voorbeeld qua inzet en werkkracht, maar daar blijft het bij. Geen enkele meerwaarde voor Club, geen spits die doelpunten maakt, niet technisch onderlegd, werker en wroeter dat wel. Au suivant.....
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [9.] Michael Krmencik

Bericht door Tiki Taka »

FrankFarinaII schreef: 02 nov 2020, 12:47 Na alle matchen en invalbeurten kan ik maar één ding besluiten: voorbeeld qua inzet en werkkracht, maar daar blijft het bij. Geen enkele meerwaarde voor Club, geen spits die doelpunten maakt, niet technisch onderlegd, werker en wroeter dat wel. Au suivant.....
Voila, dat vind ik ook, is gewoon niet goed genoeg voor een topclub.
Okereke gaat zich eveneens serieus moeten herpakken of t zal ook end of story zijn.
Deze 2 spitsen hebben in totaal € 14 miljoen gekost ... ze kunnen die bedragen (totdusver) allesbehalve rechtvaardigen.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [9.] Michael Krmencik

Bericht door Vergas Ronald »

Krmencik stond 60 seconden op veld tegen KVK voor hij op duelkracht die bal voor Lang legt en match helpt open breken. Dat het ouderwets is kan best zijn maar ge speelt geen kampioen zonder zo'n type spits in uw kern. anderlecht heeft 3 titels te danken aan De Sutter 10 jaar geleden omdat ze een breekijzer hadden tegen teams die gewoon niet willen of durven voetballen.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [9.] Michael Krmencik

Bericht door Tiki Taka »

Da`s dan ook het enige dat die Krmencik kan, wroeten en werken.
Moet je daar € 6 miljoen voor betalen? Pure last minute paniekaankoop.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [9.] Michael Krmencik

Bericht door t4nd »

Club Brugge zoekt deze winter een oplossing voor miljoenenaankoop Krmencik: “Brengt niet wat we verwacht hadden”

BRUGGE - Een jaar geleden kostte hij nog 6 miljoen euro, nu mag Michael Krmencik alweer vertrekken bij Club Brugge. De Tsjechische international kon nooit bekoren én Club gaat op zoek naar een vervanger. Tegenwoordig speelt de 19-jarige De Ketelaere ook nog eens de pannen van het dak op zijn positie, waardoor de lange spits compleet overbodig is. “We hebben de stand van zaken besproken met Michael”, zegt Clement.

Het is de eerste keer dat ze bij Club Brugge on the record toegeven dat de transfer van Michael Krmencik geen match made in heaven was. Een jaar geleden werd hij gehaald bij Viktoria Plzn omdat de overgang van de Argentijn Adolfo Gaich te duur bleek. Na drie goals en drie assists in 19 matchen, maar vooral een schrijnend gebrek aan kwaliteit aan de bal, hebben Clement en co nu hun conclusies getrokken. Een oplossing tijdens de winterstop is het beste voor alle partijen. “We hebben de zaken besproken met hem”, aldus Clement. “Tot nu toe heeft Michael niet het rendement gebracht wat wij - en ook hijzelf - verwacht hadden. Dat heeft niets met inzet te maken, wel met kwaliteit. We zullen zien wat de mercato brengt.”

Eerder kondigde Vincent Mannaert al aan dat Club deze winter op zoek gaat naar een nieuwe centrumspits. Die moet er eerst komen vooraleer Krmencik verhuurd over verkocht wordt. “Momenteel moeten we nog niet vooruit lopen op de zaken. Voor hetzelfde geld kunnen we geen nieuwe spits aantrekken omdat de bedragen op de transfermarkt onbetaalbaar zijn. Eerst moet er iemand anders komen, want anders wordt onze kern nog smaller.”

Dat Club nu net openlijk toegeeft dat Krmencik andere oorden mag opzoeken, is niet toevallig. Met de ontbolstering van De Ketelaere als diepe man heeft blauw-zwart aanvallend aan slagkracht gewonnen de laatste weken. “Sinds hij diep speelt, is het gemakkelijker voetballen voor de flankaanvallers en middenvelders”, legt Clement uit. “Hij heeft die rol heel goed vervuld. Maar ik reken niet alleen op de jongens die de laatste weken voorin hebben gespeeld. Ik reken op iedereen. We moeten rekening houden met alle omstandigheden: covid-gevallen, blessures en de opeenvolging van wedstrijden. Maar ze moeten natuurlijk bewijzen dat ze het verdienen om in de ploeg te staan.”

Op Mechelen wil Club donderdagavond zijn leidersplaats behouden. Dat moet het nog steeds doen zonder Vormer, Schrijvers en Horvath die in quarantaine zitten. Dennis zit in Nigeria na het overlijden van zijn broer. “Die leidersplaats is meer dan ooit belangrijk. We zitten in een heel speciale periode: morgen kan het door corona gedaan zijn met voetballen en dan ligt de eindstand mogelijk helemaal vast. Je weet niet hoe de cijfers gaan evolueren. De druk is daarom groter om op die eerste plaats te staan. In andere jaren spreken kunnen ploegen nog terugkomen tijdens de play-offs, maar nu moeten we met alle scenario’s rekening houden.”
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [9.] Michael Krmencik

Bericht door Vergas Ronald »

Vind ik spijtig, ben fan, maar begrijp het wel, 6 miljoen is een pak euro's om op de bank te zitten, dat wil hij vermoedelijk zelf ook niet. Hopelijk komt er een mooie oplossing.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: [9.] Michael Krmencik

Bericht door LaurensVS »

Op welke manier ben je daar dan fan van? :D echt een oprechte vraag. Want die jongen komt in zo goed als alles enorm te kort.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [9.] Michael Krmencik

Bericht door t4nd »

Hij heeft een enorme inzet en hij ligt goed in de groep. 't Is geen ambrasmaker die voor de ploeg wil spelen. Ik ben ook fan van zijn mentaliteit, maar hij heeft bij ons kwalitatief nog niet laten zien dat hij een plaats in de ploeg verdient. Begrijpelijke wending, maar ik vind het op zich ook jammer dat het zo gelopen is.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [9.] Michael Krmencik

Bericht door Tiki Taka »

Een miskoop van formaat, eentje van € 6 miljoen om exact te zijn.
Vormt kwalitatief 0 meerwaarde voor Club.
Hopelijk kan er nog iets gerecupereerd worden van dat bedrag in de winterstop.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: [9.] Michael Krmencik

Bericht door Clubpolska »

Schluss damit, hadden hem beter wat meer spelen in dit kutjaar om er nog iets aan te verdienen.
Oh Frail.
Gesloten