[9.] Michael Krmencik

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Fanzy
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 mei 2016, 12:24

[9.] Michael Krmencik

Bericht door Fanzy »

Welkom Michael!
Tekende vanavond voor 3.5 jaar.
Laatst gewijzigd door Fanzy op 31 jan 2020, 00:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [?] Michael Krmencik

Bericht door Tiki Taka »

Ik ben heel benieuwd naar onze nieuwe spits.
Afgaande op de video fragmenten (I know) lijkt dit echt wel een speler met veel capaciteiten.
Blijkbaar speelde hij wel zijn laatste match op 15 december, 0 wedstrijdritme dus.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [?] Michael Krmencik

Bericht door DavidVM »

Ik verwacht die dit weekend al op de bank en indien nodig zelfs een invalbeurt. Bij Antwerp gaan ze hem in ieder geval niet graag zien komen
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [9.] Michael Krmencik

Bericht door DavidVM »

Filo
Jeugdspeler
Berichten: 101
Lid geworden op: 10 feb 2019, 18:52

Re: [9.] Michael Krmencik

Bericht door Filo »

Afwachten en oordelen op het einde van het seizoen 🤔
Polbemol
Jeugdspeler
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 aug 2018, 13:51
Locatie: Kampenhout

Re: [9.] Michael Krmencik

Bericht door Polbemol »

Ik heb dat eens uitgekeken en dat is wel goed. Maar de vraag is of het doelpubliek groot genoeg is. Goed taalgebruik en goed gebracht. Hier zit passie in en dat is het begin van alle successen!
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [9.] Michael Krmencik

Bericht door Vergas Ronald »

Polbemol schreef: 01 feb 2020, 10:28
Ik heb dat eens uitgekeken en dat is wel goed. Maar de vraag is of het doelpubliek groot genoeg is. Goed taalgebruik en goed gebracht. Hier zit passie in en dat is het begin van alle successen!
Legt gewoon uit wat targetman is, voor ons is dat overbodig maar veel mensen begrijpen niet waarom targetman met 7 goals en 3 assists op een seizoen zo belangrijk kan zijn voor een team. Die zien gewoon 7 goals en denken prutser.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Brugia
Tester
Berichten: 52
Lid geworden op: 27 jul 2017, 02:06
Locatie: 313

Re: [9.] Michael Krmencik

Bericht door Brugia »

Geen slecht debuut voor onze nieuwe nummer 9, was meteen doelgericht en redelijk actief. Zeker geen gemakkelijke match tegen Hoedt en Dino.. Op naar Waregem.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [9.] Michael Krmencik

Bericht door Vergas Ronald »

Halve match herbekeken om op nieuwe spits te concentreren, moet nog veel trainen op balcontrole, misschien beetje vermoeid ook, pas geland, geen matchritme, overige fouten was telkens omdat hij na 1 dag niet kan weten welk soort ballen hij van ploegmaats kan verwachten. Veel inzet, teamspeler, looplijnen, vrij snel ook voor zo'n grote vent. Maakt goede eerste indruk.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [9.] Michael Krmencik

Bericht door IsO »

Wat vinden Pica en Khas eigenlijk van zijn komst? :hide:
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [9.] Michael Krmencik

Bericht door Khas »

IsO schreef: 05 feb 2020, 11:39 Wat vinden Pica en Khas eigenlijk van zijn komst? :hide:
Gezien de manier dat Clement wil spelen vind ik dat een goede zaak.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [9.] Michael Krmencik

Bericht door Pica »

Ik ben geen fan :mrgreen:
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [9.] Michael Krmencik

Bericht door IsO »

Pica schreef: 05 feb 2020, 13:21 Ik ben geen fan :mrgreen:
Omdat je denkt dat onze speelstijl daardoor te statisch of te voorspelbaar gaat worden?
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [9.] Michael Krmencik

Bericht door Pica »

IsO schreef: 05 feb 2020, 13:29
Pica schreef: 05 feb 2020, 13:21 Ik ben geen fan :mrgreen:
Omdat je denkt dat onze speelstijl daardoor te statisch of te voorspelbaar gaat worden?
Het gaat sowieso veranderen, ik denk niet dat Clement een Leko'tje gaat doen ook niet, maar dat we een stap achteruit zetten qua speelstijl is onvermijdelijk.
Denk dat we de vlotst scorende ploeg zijn van de JPL, het fabeltje van de "grote scorende spits" ga ik dan ook niet in mee.
Integendeel, we geven nu de gehele ploeg een "easy way out", want als het moeilijk komt om te voetballen, kan je "buske vorut" naar de grote vanvoor doen.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [9.] Michael Krmencik

Bericht door IsO »

Pica schreef: 05 feb 2020, 16:10
IsO schreef: 05 feb 2020, 13:29
Pica schreef: 05 feb 2020, 13:21 Ik ben geen fan :mrgreen:
Omdat je denkt dat onze speelstijl daardoor te statisch of te voorspelbaar gaat worden?
Het gaat sowieso veranderen, ik denk niet dat Clement een Leko'tje gaat doen ook niet, maar dat we een stap achteruit zetten qua speelstijl is onvermijdelijk.
Denk dat we de vlotst scorende ploeg zijn van de JPL, het fabeltje van de "grote scorende spits" ga ik dan ook niet in mee.
Integendeel, we geven nu de gehele ploeg een "easy way out", want als het moeilijk komt om te voetballen, kan je "buske vorut" naar de grote vanvoor doen.
Je hebt een punt, en ik had ook al ergens aangegeven dat ik liever een back-up profiel targetspits had zien komen. Dit gezegd zijnde denk ik dat hij ons ook wel extra mogelijkheden kan bieden, zeker in bepaalde matchen, en dat hij het leven van een Okereke, Openda, Dennis,... soms ook wel gemakkelijker gaat maken.
Gesloten