Welkom! Ik heb hoge verwachtingen

"Gelijk klaar!"t4nd schreef: ↑08 okt 2020, 09:07 Ik denk dat op dit moment de flanken ook eerder bezet gaan worden door Diatta / De Ketelaere / Dennis / Okereke / Schrijvers (in die volgorde). Waarschijnlijk zal Lang de eerste maanden enkel wat invallen om zo aan het systeem te wennen en aan de fysieke eisen van Club.
Maar hij heeft in elk geval al punten gewonnen met zijn filmpje van de fysieke testen
*kijkt naar match Club - anderlecht*
"Maar dit is de grootste hier?"
"Ziet er een beetje makkelijk uit."
Ook wel gewoon omdat Hans dat niet opeist natuurlijkVergas Ronald schreef: ↑09 okt 2020, 23:22 Denk wel dat bestuur veel ziet in die jongen, z'n carrière moet nog beginnen op het hoogste niveau en krijgt n°10 shirt bij titelfavoriet en champions league team.
Denk dat dus ook wel. Op Nederlandse voetbalsites en op het Ajaxforum zijn er veel fans teleurgesteld dat Ajax hem heeft verkocht. Dit is dan toch veelzeggend. Denk dat die speler dan toch echt wel talent moet hebben.Vergas Ronald schreef: ↑09 okt 2020, 23:22 Denk wel dat bestuur veel ziet in die jongen, z'n carrière moet nog beginnen op het hoogste niveau en krijgt n°10 shirt bij titelfavoriet en champions league team.
Ik hoop stiekem al jaren dat 'm N°10 shirt vraagt en 'k was geïrriteerd toen die vetzak uit Turkije het droeg
Typisch Ajax, daarom veel toppers van Ajax naar Spanje. Brugge is meer fysiek, onze toppers belanden eerder in Duitsland of Engeland. Als een goeie Belg naar Holland gaat moet hij zich aanpassen à snelheid van uitvoeren, omgekeerd moeten ze zich aanpassen aan dood zijn na 60 minuten