[10.] Noa Lang

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [10.] Noa Lang

Bericht door t4nd »

Vooral dat laatste apprecieer ik heel hard. Een aanvallende speler beoordeel je natuurlijk vooral op hun aanvallende acties, maar het feit dat hij de moeite doet om altijd mee te spurten naar achter vind ik goed. Hij wil duidelijk werken en zich bewijzen nadat hij bij Ajax geen kans gekregen heeft.
Als hij zo voort blijft doen gaan we er veel plezier aan beleven en gaat hij (vrees ik) ook niet heel lang blijven.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [10.] Noa Lang

Bericht door Vergas Ronald »

Fake news. Een Hollander die Vlaamse boterkoeken ontdekt wil hier nooit meer weg. Binnenkort nemen ze hem mee op restaurant voor paling in roomsaus en dan wil hij nooit meer weg uit West Vlaanderen. Ieder jaar Champions League kan ook tellen maar is van ondergeschikt belang.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [10.] Noa Lang

Bericht door Vergas Ronald »

https://i.imgur.com/F1BpymV.jpg

Forum is kapot, kan geen foto's meer uploaden.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [10.] Noa Lang

Bericht door Vergas Ronald »

Stijve hamstrings, gelukkig geen blessure, is er straks weer bij. Slimme jongen gaat naar de kant als hij iets voelt. Van nooit spelen naar twee keer per week in een fysieke zware competitie is een niet te onderschatten aanpassing.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [10.] Noa Lang

Bericht door t4nd »

Wat ik me gisteren aan het afvragen was. Loopt er bij Ajax niet nog wat volk rond in de jeugd die geen kans krijgen omdat de overbetaalde vedetten moeten spelen? Noa kan een goed woordje doen :-).
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [10.] Noa Lang

Bericht door Vergas Ronald »

Match tegen Eupen was waanzin, zijn twee goals waren klasse maar die assist op okereke, met z'n hiel.
Charles zet hem twee keer alleen voor de keeper, die doen zo'n mooie dingen samen.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5308
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [10.] Noa Lang

Bericht door Tiki Taka »

De transfer van Noa Lang is een schot in de roos gebleken de voorbije maanden.
CDK gaat nog beter uit de verf komen als flankaanvaller, een voorlinie met Dost, CDK, Lang en Diatta zou top zijn,
echter wie gaat er dan uit ?
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [10.] Noa Lang

Bericht door t4nd »

Lang is voor mij hét bewijs dat ons bestuur heel goed weet waar ze mee bezig zijn. Okereke komt er wel door, die heeft kwaliteiten maar niet als enige diepe spits, Krmencik was deels een paniekaankoop maar wél het type dat we nodig hadden. Hij kon gewoon de stap hoger niet zetten - dat heb je niet altijd in de hand.

Lang bewijst gewoon dat we beter 1 transfer doen die een serieuze meerwaarde is dan een paar in de breedte. Past zowel qua niveau als qua mentaliteit in de ploeg. Die 3de goal waarbij hij een pass geeft aan Okereke is gewoon subliem, enorm veel spelers zouden op dat moment gewoon voor de hattrick-poging gegaan zijn.

En om je vraag te antwoorden :
Dost in de spits
De Ketelaere / Lang / Diatta erachter (met Okereke / Dennis als vervangers)
Vanaken / Vormer / Rits
Ricca of Deli / Kossounou of Deli / Mata
Mignolet
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [10.] Noa Lang

Bericht door Vergas Ronald »

Mechele, Balanta, Sobol, Okereke en Dennis doen ook mee voor basisplaatsen denk/hoop ik. 't is gewoon al jaren luxe. Er zou nu nog sprake zijn van Denswil terughalen ¯\_(ツ)_/¯

Dit blijft toch wennen als ge bijna 30 jaar Club Brugge kijkt, pakweg Kehinde Fatai of Dusan Djokic, dat zijn transfers die we nu zouden doen om de parking proper te houden.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [10.] Noa Lang

Bericht door Vergas Ronald »

Waarom denkt/dacht men in Nederland dat Lang een moeilijk karakter is? Die jongen loopt de longen uit zijn lijf en is totaal niet egoïstisch. Maakt altijd de juiste keuze tussen iemand aanspelen of zelf knallen, spelers die dat doen hebben geen moeilijk karakter en maken zichzelf razend populair bij teammaats, de trainer en fans. Dennis was technisch de gelijke van Lang, maar was heeft dit inzicht niet.

Ik vind dit Lang/Ajax verhaal zo bizar, Ajax is wereldberoemd voor hun jeugd & ze gooien zo'n fantastische jonge nummer 10 buiten. Ajax is (iets) beter dan Club maar gaat mij niet vertellen dat je bij Brugge 8 keer in 14 matchen man van de match bent en bij Ajax niet van de bank komt.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: [10.] Noa Lang

Bericht door leem »

Het is ook allemaal 1 grote goed-nieuws-show natuurlijk. Hij heeft nog geen 3 wedstrijden na één op de bank moeten zitten. Eerst zien hoe hij een mindere periode doorkomt, al die verhalen komen niet helemaal uit het niets. Maar het grote verschil met Ajax is dat hij nu van het begin zo veel mogelijk speelt, wat een heel andere insteek is natuurlijk. High hopes.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5308
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [10.] Noa Lang

Bericht door Tiki Taka »

Als hij blijft scoren en assists geven zal hij niet snel op de bank belanden, ook al omdat er momenteel geen valabele wisselmogelijkheden zijn. Okereke doet pijn aan de ogen, wat een peperdure klungel is me dat.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [10.] Noa Lang

Bericht door Pica »

Gisteren goed ingevallen nochtans. Zijn afgekeurde goal was bijvoorbeeld wel een schoontje.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [10.] Noa Lang

Bericht door t4nd »

Ik zie Okereke er nog doorkomen hoor. Vorig seizoen goed begonnen maar direct enorm veel druk daardoor en het is duidelijk dat hij er niet goed mee omkon toen het wat minder vlot begon te lopen. Nu is het duidelijk, het aanvallende trio bestaat uit Dost - Lang - De Ketelaere. Okereke kan rustig invallen en zo stilaan terug zijn vorm terugvinden.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5308
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [10.] Noa Lang

Bericht door Tiki Taka »

Ik vond Okereke gisteren gretig invallen (t zou er nog aan mankeren) maar evenzeer heel klungelig, slechte looplijnen, technisch niet voldoende, weinig overzicht. Sorry, deze man is zijn € 8 miljoen verre van waard en een meerwaarde is hij evenmin.
Gesloten