[10.] Noa Lang

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [10.] Noa Lang

Bericht door Pica »

Laat die 8 miljoen keer vallen en kijkt gewoon naar de speler dat hij is: diepgang, snelheid, zeker wel goeie looplijnen, technisch zeker goed. Overzicht wil ik je geven, maar dat hadden Diatta en Dennis ook niet echt é :mrgreen: . Okereke zijn belangrijkste kwaliteit is zijn doelgerichtheid, getuige wederom zijn afgekeurde goal gisteren.

Zit duidelijk met een gebrek aan vertrouwen, maar maakt dat goed met zijn inzet. Ze vallen niet allemaal zo gretig in zu. Dat zou moeten, maar dat is niet zo.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [10.] Noa Lang

Bericht door Vergas Ronald »

Okereke is 23. Hij scoorde 10 goals op één seizoen tweede klasse italië. 18 goals op anderhalf seizoen bij Brugge. Da's degelijk. Ge moogt daar (nog) geen topschutter van verwachten, da's nie fair, ookal heeft 'm 8 miljoen gekost. Van Dost mag je een topschutter verwachten, hij was één in Holland, Portugal en Duitsland op hoogste niveau.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5308
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [10.] Noa Lang

Bericht door Tiki Taka »

Gisteren vielen er 2 spelers uit de toon, alweer Okereke en Sobol, waren de zwakste schakels.
Sobol zal volgend seizoen niet meer bij Club spelen en Okereke, dat is echt wel een miskoop.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5308
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [10.] Noa Lang

Bericht door Tiki Taka »

Deze Noa Lang wordt onze duurste uitgaande transfer ooit, want zal onhoudbaar zijn in de zomer vermoed ik.
Wat kan deze jongeman voetballen, genieten tot en met !
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: [10.] Noa Lang

Bericht door LaurensVS »

@Vergas, hoe lang mag je dan geduld hebben met een speler?
Is gewoon een miscast gebleken. Ik wil denken dat hij als diepe spits zijn waarde heeft in een counterploeg omdat hij snel is en goede looplijnen heeft. Maar voor ons komt hij gewoon te kort, in de spits en al zeker op de flank.
En nee dat heeft niets met vertrouwen te maken maar alweer met een gebrek aan basistechniek
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [10.] Noa Lang

Bericht door t4nd »

Als je ziet hoe hard hij bij Ajax wou slagen heb ik hoop dat we hem nog 1 seizoentje extra kunnen houden. Ik wil nog geloven dat Noa wil vlammen met dit Club in de CL.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5308
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [10.] Noa Lang

Bericht door Tiki Taka »

It`s all about the money...Wanneer er een bod komt van > € 20 miljoen, kan je als Belgische club gewoon niet weigeren.
En als Lang zo verder doet met scoren en assists geven zal dat bod er heel snel komen.
Dat is nu eenmaal de tol van een kleinere competitie als de onze, we zijn een doorgeefluik, een transit competitie.
Vandaar dat zo`n BeNeliga echt wel belangrijk is, ook al met het oog op de Super League die in 2024 van start zou gaan.
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 630
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: [10.] Noa Lang

Bericht door Hannes »

We staren ons wat blind op de 20 miljoengrens vind ik.
Lang heeft alles wat onze andere "20 miljoeners" niet hadden. Of compenseert dat op één of andere manier.
Wat mij betreft moeten we niet bang zijn om pas te onderhandelen als er gesproken wordt over 30+.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3259
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [10.] Noa Lang

Bericht door IsO »

Voor onze competitie werd de 30-miljoen-drempel in elk geval al overschreden door Jonathan David. Dus da's een precedent. Maar veel hangt ook af van welke club interesse heeft, in welke competitie die speelt, of ze hem kopen met het idee om hem wat later zelf ook nog met winst te verkopen,...

Laat ons toch ook met 2 woorden spreken en 1) afwachten of hij zijn huidige niveau kan aanhouden (maar niks wijst onmiddellijk op het tegendeel) en 2) hopen dat er geen overbelasting of blessures op zijn pad komen. Ons seizoen is nog lang en mogelijk (hopelijk) nog heel druk.

En of Club een bepaald bod al dan niet kan weigeren, kunnen wij natuurlijk moeilijk van buitenaf beoordelen. We zijn financieel absoluut gezond, maar corona is toch een hypotheek op onze inkomsten, en dus is verstandig beleid ook belangrijk om gezond te blijven.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [10.] Noa Lang

Bericht door Vergas Ronald »

Stop over transfers aub, Noa is hier pas, dit is niet meer het Brugge van 15 jaar geleden die een super talent na één jaar moet verkopen. Een mongool ziet dat die jongen meer talent heeft dan zelfs Perisic destijds maar laat zo'n kerel eens na twee drie jaar rechtstreeks van Brugge naar Milan of Parijs gaan in plaats van een omweg via Wolfsburg ofzo.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [10.] Noa Lang

Bericht door t4nd »

Zijn 2de goal is wat mij betreft nog genialer dan de eerste. Als je kijkt van waar hij komt gespurt in de 94ste minuut terwijl we voorstaan, hoe hij eerst kijkt wie van de ploeg mee is, opmerkt dat de keeper de passlijn wil onderscheppen en dan gewoon droog in de bovenhoek knalt. Geweldig!
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: [10.] Noa Lang

Bericht door LaurensVS »

Blessure Noa bij Jong Oranje.

Ziet er heel slecht uit op de beelden en zouden wel eens de kruisbanden kunnen zijn.
Alvast haterlijk bedankt aan die achterlijke T1 van Jong. Die was van plan Noa alle 3 de matchen te laten starten, op zo'n korte tijd, terwijl je gewoon ziet dat die jongen nog niet fit is, en hij dit zelf ook aan heeft gegeven.

Dit zie je van kilometers ver aankomen. In een seizoen dat je alles kapot speelt, zit er godverdomme nog enorm veel tegen.
Gebruikersavatar
Fanzy
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 mei 2016, 12:24

Re: [10.] Noa Lang

Bericht door Fanzy »

Een nachtmerie gewoon. Ik vrees dat dit ons een paar puntjes zal kosten.

Kan zijn kansen op een gouden schoen ook flink hypothequeren, en bijgevolg ook een paar miljoentjes schelen als/wanneer hij zou vertrekken.

Nu, het belangerijkste is dat hij 100% kan herstellen natuurlijk.


Sent from my iPhone using Tapatalk
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3259
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [10.] Noa Lang

Bericht door IsO »

Mogelijk dus minder erg dan het aanvankelijk leek. Zou bovenbeenblessure zijn eerder dan knieblessure.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5308
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [10.] Noa Lang

Bericht door Tiki Taka »

Afwachten wat de onderzoeken in België uitwijzen. Fingers crossed.
Gesloten