[10.] Noa Lang

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

[10.] Noa Lang

Bericht door DavidVM »

Nog geen topic voor onze nieuwe Nederlandse vriend?!?

Welkom! Ik heb hoge verwachtingen :vuistje:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [10. Noa Lang]

Bericht door Tiki Taka »

Welkom, wat extra Hollandse branie kan geen kwaad en deze zal gezien zijn Ajax verleden wel kunnen `ballen`.
Ik kijk al uit naar zijn eerste speelminuten.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [10.] Noa Lang

Bericht door IsO »

Ook wel echt benieuwd naar deze! Goed interview met hem door Andy van der Meijde hier waarin je wel wat een idee krijgt van z'n persoonlijkheid:
https://www.youtube.com/watch?v=DUjrO7601Dw
Staat me wel aan eigenlijk.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [10.] Noa Lang

Bericht door Vergas Ronald »

Goeie voetballer, onvoorspelbaar, veel techniek, creatief, een doorzetter, paar matchen van hem gekeken bij de jeugd in Holland. Maar Hollandse spelers schrikken meestal van hoe gruwelijk fysiek de pro league is, zeker bij Club Brugge. Zou me niets verwonderen als 'm de eerste maanden mooie dingen laat zien maar het geen 90 minuten kan volhouden. Gaat sterretjes zien in de fitness maar komt goed.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [10.] Noa Lang

Bericht door t4nd »

Ik denk dat op dit moment de flanken ook eerder bezet gaan worden door Diatta / De Ketelaere / Dennis / Okereke / Schrijvers (in die volgorde). Waarschijnlijk zal Lang de eerste maanden enkel wat invallen om zo aan het systeem te wennen en aan de fysieke eisen van Club.

Maar hij heeft in elk geval al punten gewonnen met zijn filmpje van de fysieke testen :-)
*kijkt naar match Club - anderlecht*
"Maar dit is de grootste hier?"
"Ziet er een beetje makkelijk uit."
Gebruikersavatar
Fanzy
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 mei 2016, 12:24

Re: [10.] Noa Lang

Bericht door Fanzy »

t4nd schreef: 08 okt 2020, 09:07 Ik denk dat op dit moment de flanken ook eerder bezet gaan worden door Diatta / De Ketelaere / Dennis / Okereke / Schrijvers (in die volgorde). Waarschijnlijk zal Lang de eerste maanden enkel wat invallen om zo aan het systeem te wennen en aan de fysieke eisen van Club.

Maar hij heeft in elk geval al punten gewonnen met zijn filmpje van de fysieke testen :-)
*kijkt naar match Club - anderlecht*
"Maar dit is de grootste hier?"
"Ziet er een beetje makkelijk uit."
"Gelijk klaar!"
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [10.] Noa Lang

Bericht door Vergas Ronald »

Denk wel dat bestuur veel ziet in die jongen, z'n carrière moet nog beginnen op het hoogste niveau en krijgt n°10 shirt bij titelfavoriet en champions league team.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [10.] Noa Lang

Bericht door IsO »

Vergas Ronald schreef: 09 okt 2020, 23:22 Denk wel dat bestuur veel ziet in die jongen, z'n carrière moet nog beginnen op het hoogste niveau en krijgt n°10 shirt bij titelfavoriet en champions league team.
Ook wel gewoon omdat Hans dat niet opeist natuurlijk
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: [10.] Noa Lang

Bericht door HeervanBiesen »

Vergas Ronald schreef: 09 okt 2020, 23:22 Denk wel dat bestuur veel ziet in die jongen, z'n carrière moet nog beginnen op het hoogste niveau en krijgt n°10 shirt bij titelfavoriet en champions league team.
Denk dat dus ook wel. Op Nederlandse voetbalsites en op het Ajaxforum zijn er veel fans teleurgesteld dat Ajax hem heeft verkocht. Dit is dan toch veelzeggend. Denk dat die speler dan toch echt wel talent moet hebben.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [10.] Noa Lang

Bericht door Vergas Ronald »

IsO schreef: 10 okt 2020, 00:10Ook wel gewoon omdat Hans dat niet opeist natuurlijk
Ik hoop stiekem al jaren dat 'm N°10 shirt vraagt en 'k was geïrriteerd toen die vetzak uit Turkije het droeg :mrgreen:
Als het voor Vanaken niet hoeft en Lang is er blij mee oké :nice:

Mooi combinatiespel Lang / Vanaken / Vormer / Charles trouwens - Russen uitgetikt.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Nakamba30
Jeugdspeler
Berichten: 135
Lid geworden op: 30 sep 2020, 07:30

Re: [10.] Noa Lang

Bericht door Nakamba30 »

sterke invalbeurt van onze nieuweling...ik wil niet overdrijven maar zijn techniek en de manier waarop hij loopt doen me aan neymar denken, dat komt wellicht door zijn nummer 10, zijn rechtopstaand kraagje en zijn hoge kousen maar toch...we hebben er een echte aanwinst bij...sterk werk van mannaert!
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [10.] Noa Lang

Bericht door Tiki Taka »

Aan alles wat Lang doet, zie je dat hij echt kan `ballen` en altijd de voetballende oplossing zoekt.
Lijkt me op termijn een heel goede tandem te gaan vormen met Vormer, Vanaken.
We geen er nog veel plezier aan beleven.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [10.] Noa Lang

Bericht door Vergas Ronald »

Waarom gaf Ajax die jongen geen kans? Ge ziet toch dat die goed kan voetballen? Loopt op ons middenveld tussen 11 internationals en twee gouden schoen winnaars en valt totaal niet op, is hier pas en speelt goed mee. Hij is wel dood na 60 minuten :mrgreen: Altijd zelfde met Hollanders die naar België komen. Vormer zal het hem ook wel gezegd hebben, jongen ga op tijd slapen en eet uw boterhammetjes op 's morgens want ge gaat afzien in de fitness hier.

Denk dat Ajax fout maakte met die jongen helemaal géén kansen te geven, hij is of was Ajax fan blijkbaar, zou waarschijnlijk nog blij geweest zijn met wat invalbeurten of bekermatchen of in de basis tegen kleinere clubs in eredivisie. Afin, goed voor ons, leuke voetballer, zie je zo.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [10.] Noa Lang

Bericht door Vergas Ronald »

Tiki Taka schreef: 21 okt 2020, 07:58altijd de voetballende oplossing zoekt
Typisch Ajax, daarom veel toppers van Ajax naar Spanje. Brugge is meer fysiek, onze toppers belanden eerder in Duitsland of Engeland. Als een goeie Belg naar Holland gaat moet hij zich aanpassen à snelheid van uitvoeren, omgekeerd moeten ze zich aanpassen aan dood zijn na 60 minuten :P Voetballen kan hij al van bij Ajax maar als hij bereid is gaat 'm in Brugge nog veel leren.

Die explosieve snelheid van Diatta en Dennis bijvoorbeeld, of Izquierdo destijds, diepe bal, randje buitenspel en recht op de keeper af gaan, zo'n dingen gaat 'm hier sneller leren dan bij Ajax waar ze doorgaans tot in de carré tikken.

Zijn ontwikkeling gaat leuk zijn om te volgen, wie weet binnen paar maand neukt hij iedereen op snelheid in de 93ste minuut zoals Diatta, kunnen ze bij Ajax niet.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [10.] Noa Lang

Bericht door Vergas Ronald »

Sterk tegen Kortrijk, niet alleen omdat hij scoort met een vette omhaal in een match waar KVK met 10 man in hun grote carré liep. Werkt hard, vindt ruimte in een match waar bijna geen ruimte is en komt mee verdedigen, paar keer helemaal naar achter gesprint en mee verdedigd of bal van de achterlijn gehaald omdat hij geen corner wil weggeven.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gesloten