[25.] Ruud Vormer

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door IsO »

Verlengd tot 2023. Wat een monument is Ruud nu al voor onze Club!
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door Pica »

Als hij dat contract uitdoet zal hij bijna 10 jaar hier zitten zeker? Crazy in deze tijden. Blijft ook een sterkhouder op en naast het veld.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door IsO »

Pica schreef: 15 jun 2021, 11:57 Als hij dat contract uitdoet zal hij bijna 10 jaar hier zitten zeker? Crazy in deze tijden. Blijft ook een sterkhouder op en naast het veld.
Zal 9 jaar zijn, inderdaad een eeuwigheid in het hedendaagse voetbal. Weinigen die dit verwacht hadden toen hij werd voorgesteld. Toen had Rudy trouwens nog een voorkeur voor de 6 :mrgreen:
[spoiler]
Uit het Nieuwsblad van 3 september 2014:

Ruud Vormer

De allerlaatste transfer van Club Brugge stond vandaag ook al op het trainingsveld. De Nederlander Ruud Vormer (26). Na een liesblessure vorige seizoen raakte Vormer – in 2012 transfervrij overgekomen van Roda JC – op een zijspoor bij Feyenoord. ‘Maar ik beschouw mijn transfer naar Feyenoord niet als een mislukking’, aldus Vormer. ‘Ik heb gewoon pech gehad dat ik in december 2013 die blessure kreeg. Op dat moment had ik net een basisplaats in een sterk elftal veroverd.’ De Nederlander moet bij Club Brugge de concurrentie aangaan met de Chileen Francisco Silva als opvolger van de naar de Engelse tweedeklasser Norwich vertrokken Vadis Odjidja. ‘Ik kan zowel op de nummer zes als de nummer acht voetballen. Maar mijn voorkeur gaat uit naar de zes. Mijn sterke punten? Ik recupereer veel ballen en zorg voor een voetballende oplossing.’
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door Tiki Taka »

Een échte kapitein, een voortrekker, die een heel belangrijke rol vervult in de kleedkamer én op het veld.
Ondanks zijn 33 lentes, speelde hij vorig seizoen 47 wedstrijden in totaliteit, waarin hij goed was voor 8 goals en 16 assists.
Hoedje af voor deze sympathieke Hollander, die momenteel al 317 matchen voor Club speelde.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door IsO »

Interview met Vormer in HLN:
[spoiler]
Ruud Vormer vrijuit over hoe hij eerst ‘heel kwaad werd’ en nu weer ‘goed in het kopje’ zit: “Ik moest het zien op training. Zeg het mij dan toch”
CHAMPIONS LEAGUE Ruud Vormer speelt (tot nader order) geen Champions League meer. Ruud Vormer wilde erover praten, Club Brugge stond het toe. Big boys don’t cry. “Als ik niet speel tegen City, zal het gevoelig zijn. Maar ik ga niet weer naar boven stormen.”

Stephan Keygnaert en Niels Poissonnier 19-10-21, 06:00

Valt het leven een beetje mee in Knokke?

Ruud Vormer: “Heerlijk, man. Dit is een heel mooi leven. Alles is lekker dichtbij – het voetbal, het strand, de restaurantjes... Ik breng de kindjes ‘s ochtends naar school, ik ga trainen, en ‘s middags ga ik ze weer afhalen. Ik denk dat Roos en ik na mijn carrière hier gewoon blijven wonen.”

Heb je er vrede mee dat jouw carrière zich zal afgespeeld hebben in máár Nederland en België?

“Helemaal. Ik ben blij met mijn carrière. (pauzeert) Ik had het niet anders willen doen. Na Roda (2012, red) kon ik naar West Bromwich, maar ik koos voor Feyenoord. Wel, ik heb mezelf nooit afgevraagd: ‘Had ik misschien naar de Premier League gekund?’ Neen, ‘t is mooi zo. Ik heb van niets spijt.”

Ook niet van je keuze om drie jaar geleden niet in te gaan op een aanbieding vanuit Saudie-Arabië?

“Man, daar kon ik veel geld verdienen (lacht)... Als ik alleen was geweest, zonder vrouw en kinderen, was ik gegaan. Maar het leven ginder was voor Roos niet fijn geweest. En wat moeten de kinderen daar nou? Het was een keuze voor het gezin. Financieel is het nu ook prima, hoor. Het kan altijd beter, maar word je daar gelukkig van? We zijn super tevreden met ons plekje.”

Is dat jouw opvoeding?

(knikt) “Ik kom uit een doodnormaal gezin. Papa is drukker bij de krant ‘De Telegraaf’, mama is altijd huisvrouw geweest. Ik heb één zus en die werkt bij KeukenConcurrent.”

“Mama bel ik elke ochtend en elke avond – heerlijk, man. Papa en mijn zus hoor ik ook minstens één keer per dag. Dat moet ook, hé – de band met je ouders en je zus mag je niet laten verwateren. Papa staat natuurlijk het dichtst bij mijn carrière.”

Is ie kritisch voor zijn zoon?

“Zeer. Als jonge jongen was het lastig voor mij om dat te begrijpen. Het gebeurde dat ik van mezelf vond dat ik best oké had gespeeld, maar dan zei papa: ‘Je was slecht’. Ik vrees dat ik hetzelfde doe met mijn oudste zoon Valente (U10 bij Knokke, red)... Ik durf best hard zijn voor dat jongetje, en da’s waarschijnlijk niet altijd goed. Maar soms vind ik dat Valente meer kan dan wat ie laat zien in de wedstrijdjes. Ik ken hem van achter in de tuin – dan is hij echt goed. Maar op het veldje met de andere jongetjes is ie dan zo... Da’s een beetje Roos – kijken, niet te stout zijn. Dan heeft Valente een overtreding gemaakt, en gaat hij die jongen meteen troosten. Terwijl ik denk: ‘Joch...’.”

Met ouder te worden, geniet je dan meer van het applaus van de fans, van de lof van de media...?

“Ja, toch wel... Vooral van de trainingen ga je meer genieten. Vroeger was een training bezigheidstherapie voor mij – ‘t was allemaal zo normaal. Nu kan ik intens genieten om effe gas te geven op training.”

(denkt na) “Maar je hebt gelijk, hoor. Als de fans mijn naam scanderen, dan komt het dezer dagen dieper binnen.”

En de media?

“Eerlijk? Ik merk natuurlijk wel dat andere jongens meer in de picture komen – Charles, Noa... Zo werkt dat, hé. Ik heb het gezien bij Timmy (Simons, red). Op een gegeven moment verwatert het. Dat gebeurt nu ook met mij...”

De puntjes in de kranten gaan aan jou voorbij?

“Tuurlijk. Schrijf lekker wat je wil. Als jullie mij een 5'je willen geven... – is toch goed? Niet zo lang geleden dacht ik er anders over, hoor. Dan durfde ik wel eens ingaan tegen een journalist. Ik ben zeker dat de jónge jongens bezig zijn met de cijfertjes. Noa niet, die heeft er schijt aan, maar Charles...? Is toch normaal? Zeker als je jong bent, vraag je bevestiging.”

Hoe reageerde Roos toen je haar vertelde dat je op de bank zat tegen PSG?

“Die was teleurgesteld. Vond dat ik het niet verdiende om – na alles wat ik al presteerde voor Club – voor deze wedstrijd op de bank te moeten zitten.”

Is het correct dat je voor het seizoen vanuit de club de boodschap kreeg dat je niet alles meer zou spelen?

“Dat is zo verteld.”

Dan is Club daar toch eerlijk in geweest?

“Zeker.”

Je wist waar je aan toe was.

“Tuurlijk.”

Dan kon je niet verbaasd zijn dat Clement jou tegen PSG ernaast zette.

“Niet zó een wedstrijd. Ik dacht dat ik wel eens tegen de kleinere clubjes in Bélgië op de bank zou zitten.”

Dat was niet duidelijk geweest?

“Voor mij niet. Ik ben 33 – ik vind het helemaal niet erg om eens een weekendje ernaast te vallen. Ik snap dat. Maar niet in de Champions League, toch? Da’s het mooiste wat er is. Zeg dan: ‘Rudy, je speelt tegen Paris, maar daarna ga je er effe uit’. Nu zag ik het op de tactische training twee dagen voor de wedstrijd. Ik had een oranje hesje om... Ik keek om mij heen en ik dacht: ‘Hé, dit klopt hier niet’. Toen ben ik na de training heel kwaad geworden. Ik ben naar het bureau van de trainer gestormd. In zo een wedstrijd stel je je aanvoerder op, denk ik dan bij mezelf. Op dat moment deed het me heel erg pijn. Ik wou mijn kapiteinsband afgeven. Ik vond dat ze in één keer mijn acht jaar bij Brugge hadden verpest. Voetbal is mijn ding. Mijn vriend Davy De fauw zegt mij: ‘Geniet toch gewoon van elke dag dat je voetbalt’. Maar dat lukt me niet altijd. Ik kan nog steeds heel chagrijnig zijn als iets van mij wordt afgepakt waar ik heel hard naar uitkeek. Ik wil bewijzen dat ik het nog steeds kan.”

“Ik ging eerst in een apart zaaltje in de kleedkamer zitten om Roos te bellen. ‘Roos, wat moet ik hiermee?’ Ik was er helemaal klaar mee. Zij zei: ‘Ga nou niet amok maken.’ Ik zei: ‘Jawel, want dit kan niet.’ Moest ik dan gewoon naar huis rijden? Dan zit ik dáár na te denken. Dan wordt het alleen maar erger. Het moet eruit bij mij. Bam. Ik ken mezelf, ik mag niks laten aanslepen.”

“’Boven’ heb ik mijn ding gezegd. De coach was niet tevreden over mijn spel, zei ie. Ik vond dat ik best oké was. ‘Verdedigend doe je te weinig’, was zijn uitleg. En dat ie met Rits meer zekerheid had. ‘Geef mij een defensieve opdracht en ik zal die ook uitvoeren’, antwoordde ik. Hij weer: ‘Dat heb je niet laten zien.’ En ik: ‘Omdat je mij in de competitie nooit die opdracht hebt gegéven – ik mag altijd lekker aanvallen.’ Zo ging die discussie over en weer. Toen ben ik maar naar huis gegaan.”

Dat was geen gezellig gesprek?

“Ik heb gezegd wat ik dacht en voelde, maar het respect voor elkaar is op elk moment gebleven. Weet je, Club Brugge is mijn clubje geworden. Kon er dan vooraf niet enige communicatie zijn? Zodat ik het niet op training moest zien... Maar goed, ik heb het intussen een plekje kunnen geven. Ik denk opnieuw positief.”

En Club speelde die avond netjes 1-1 gelijk tegen PSG.

“Met mij hadden ze misschien gewonnen. Grapje, hoor.”

Heb je er met Vincent Mannaert over gepraat?

“Neen.”

Het is tussen jullie niét meer ter sprake gekomen?

“Neen. Gewoon ‘Goeiemorgen’. Hoeft ook niet, hoor. Wat kan ie mij zeggen?”

Ik weet het niet. Tegen Leipzig speelde je ook al niet. Waarschijnlijk evenmin tegen City. Is het dat wat je wil?

“Ik blijf rustig. Als ik niet speel tegen City, zal het gevoelig zijn. Maar ik ga niet weer naar boven stormen. Mijn relatie met Clement is nu heel goed. Net daarom was het goed geweest als hij vooraf met mij gecommuniceerd had. Da’s dan de voetballerij, zeker?”

Zo heb je het ook eens meegemaakt.

“Ik wou zo graag tegen Messi spelen. Ik ben er weken mee bezig geweest, met die wedstrijd – al van bij de loting. Ik had kaartjes geregeld voor papa. Valentje zat in de tribune...”

“Ik ben pas 33, hé, jongens. Geen 38. Het beeld wordt gecreëerd van mij dat ik een ouwe man ben. Maar ik vind dat ik nog steeds niet uit de toon val. Ik wil nog wat titeltjes winnen, hoor.”

Je vindt dat jouw seizoensbegin best goed was?

“Jazeker.”

Die 6-1 nederlaag op AA Gent, bijvoorbeeld. Waar Clement aanhaalde: ‘De ervaren jongens lieten het afweten’.

“Het hele team was slecht. We verdedigden gewoon superslecht, die middag – ook ik. Maar als de Rode Duivels na 2-0 toch nog met 2-3 verliezen tegen Frankrijk, ga je toch niet enkel de grote jongens nawijzen? Da’s onzin. Het héle Belgische elftal was verantwoordelijk.”

Je voelt je nog geen ouwe man?

“Het is allemaal wel eens wat stijver ‘s morgens, maar dat is normaal – hebben jullie dat niet, dan? Ik voel me super fit, en kan toch weer mooie statistieken voorleggen (4 goals en 2 assists, red).”

Als mijn baas mij morgen zegt: ‘In 2022 zul je niet meer alle wedstrijden van de Rode Duivels coveren’, dan denk ik dat ik gewoon pas. Ben je niet fout geweest om voor het seizoen mee te stappen in een halfslachtig scenario?

“Neen, omdat je niet denkt aan dié wedstrijden – snap je? Ik dacht: ‘Ik ben 33, heel mooi contract, ik zit goed in Brugge, het gezin heeft het geweldig naar de zin... Ik ga niet moeilijk doen omdat ik eens ernaast val tegen Beerschot, ofzo.’”

Drie dagen na PSG zou je wél spelen op Charleroi, maar je bedankte.

“Ik had al anderhalve maand vreselijke last van beide achillespezen. Na het voorval tegen PSG heb ik gezegd: ‘Nu ga ik geen pillen meer nemen – ik pak mijn rust.’ Op dat moment vond ik dat een logische reflex van mij. Vandaag is de pijn minder – ik kan weer voetballen, ik wil belangrijk zijn voor Club. Maar ook: het zit weer goed in het kopje.”

Hoe beleef jij nu het mooie Champions League-verhaal van Club Brugge?

“Super, toch? Ik heb alles van dichtbij meegemaakt, hé – van 0 punten naar nu. Wat de jongens deden tegen Paris en tegen Leipzig was tot voor een paar jaar niet mogelijk. Als we toen 1-0 achterkwamen, was het over. Nu heb je de perfecte balans tussen kwaliteit en vertrouwen in eigen kunnen. Wij voelen dat tegen om het even wie sommige jongens het verschil kunnen maken.”

Met daarbovenop ongetwijfeld ook de evolutie die Clement doormaakt?

“De trainer is enorm gegroeid in zijn persoonlijkheid om voor een groep te staan. Toen ie nog assistent was van Preud’homme... – dat was een verschil. Nu is de coach een pak zelfzekerder.”

Heeft de groep de indruk dat Clement sommige wedstrijden tactisch kan winnen?

“Tuurlijk.”

Spelers van anderlecht vertelden ons na de topper tegen Club van twee weken geleden hoe anderlecht aan kansen was gekomen exact op de manier waarop Vincent Kompany het had voorspeld.

“Wat? Verschaeren die achter de defensie loopt? ‘Rafa’ die die balletjes geeft? Dat wisten wij ook, hoor. Wij gaven te veel ruimte weg in die wedstrijd.”

Meer was het niet?

“Is toch hetzelfde met de loopjes van mij? Elke trainer weet het en toch kom ik vrij. De coach had ons gewaarschuwd dat Verschaeren de ruimte zou zoeken in de rug van onze verdediging. Is dat dan aan de verdediging of aan de coach als het toch gebeurt?”

“Ik vind dat je een trainer in de eerste plaats moet inschatten op wedstrijdmentaleit van de groep. Daar heeft ie veel meer impact op. Leko was daarin subliem. Hoe die ons kon oppeppen... Wij zaten er vaak bovenop van bij de aftrap. Maar wat Leko dan minder had: eens een arm om je schouder leggen. Dat vond ie niet nodig. Nochtans, weer die bevestiging, hé. Veel voetballers hebben dat nodig – de bevestiging dat de trainer het ziet in jou. Ik was ook zo, hoor, vroeger.”

Schuilt in jou een toekomstige hoofdcoach van Club Brugge?

“Mooie vraag... Soms denk ik: ‘Ja’, soms denk ik: ‘Nee’. Al die stress... En dan ben je weer ieder weekend weg. Misschien wil ik straks wel eens andere dingen doen op zondag. In mijn contract is de mogelijkheid opgenomen om na mijn carrière een tijdje mee te lopen met Vincent (Mannaert, red) – sportief directeur zijn, trekt mij ook wel aan. Of ik open lekker mijn eigen voetbalschool in Knokke – samen met die andere vriend van mij, Anthony Van Loo. Ach, we zien wel. Laat me nog maar wat jaartjes bij Club doen.”

Zou jij voor anderlecht kunnen spelen?

“Voor geen goud. Kan ik toch niet maken? Zie je Rudy al gaan naar ginder? (lacht)”

Dank je voor het interview.

“Leuk, joch. Toch niks mis mee? Mail het me wel effe, dan kan Roos het eens nalezen. Dat heb ik graag: ‘Ruud, dat heb je prima gezegd.’”

Oh, Roos zegt ‘Ruud’, en niet ‘Rudy’?

“Of ze zegt: ‘Captain, kom effe hier...’ (lacht)”
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door IsO »

Rudy trapt zijn corners beter dan KDB. Een wapen op zich
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door Vergas Ronald »

Goeie corners en vrije trappen terzijde, is gewoon nog altijd dezelfde voetballer die gouden schoen won. Die gast is niet versleten. Dat drie keer 90 minuten per week te veel geworden is zal wel blijken uit testen maar ge hebt geen testen nodig om te zien dat Ruud nog steeds een fantastische voetballer is.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door Kevinho »

Vergas Ronald schreef: 28 nov 2021, 15:45 Goeie corners en vrije trappen terzijde, is gewoon nog altijd dezelfde voetballer die gouden schoen won. Die gast is niet versleten. Dat drie keer 90 minuten per week te veel geworden is zal wel blijken uit testen maar ge hebt geen testen nodig om te zien dat Ruud nog steeds een fantastische voetballer is.
Desondanks zat die bij mij terecht op de bank. Was nergens tegen Kv Mechelen. Totaal geen grinta / agressiviteit. Blijft bij mij toch ook een prioriteit opvolger Vormer zoeken want Rits is voor mij te plat zeker in de toppers en Europees.
Had wel graag Malinovsky zien komen …
Polbemol
Jeugdspeler
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 aug 2018, 13:51
Locatie: Kampenhout

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door Polbemol »

Kevinho schreef: 29 nov 2021, 11:46
Vergas Ronald schreef: 28 nov 2021, 15:45 Goeie corners en vrije trappen terzijde, is gewoon nog altijd dezelfde voetballer die gouden schoen won. Die gast is niet versleten. Dat drie keer 90 minuten per week te veel geworden is zal wel blijken uit testen maar ge hebt geen testen nodig om te zien dat Ruud nog steeds een fantastische voetballer is.
Desondanks zat die bij mij terecht op de bank. Was nergens tegen Kv Mechelen. Totaal geen grinta / agressiviteit. Blijft bij mij toch ook een prioriteit opvolger Vormer zoeken want Rits is voor mij te plat zeker in de toppers en Europees.
Had wel graag Malinovsky zien komen …
Van Ruud weet je wat je er aan hebt. Je kent zijn capaciteiten en ook zijn limieten. Zo weten we ook dat zijn progressiemarge quasi nul is. Dat ligt voor anderen anders en daarom krijgen ze meer speelgelegenheid. Maar dit doet niets af aan de ENORME meerwaarde van het 'karakter' Ruud Vormer. Zeker als de anderen het op dat gedeelte laten afweten. Enorm respect voor deze man... . :bow:
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door IsO »

t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door t4nd »

Ruud Vormer past niet meer in plannen van Club Brugge en mag vertrekken: keuze voor Casper Nielsen en de toekomst

Ruud Vormer (34) begon in de competitieopener tegen RC Genk in de basis, maar zijn situatie is duidelijk. Nu Casper Nielsen (28) er is, moet de aanvoerder van Club Brugge niet meer op speelkansen rekenen. Dat werd ook met hem doorgesproken.

Na een moeilijk seizoen, waarin hij zowel onder Clement als Schreuder op de bank belandde, was Vormer tijdens de voorbereiding op de nieuwe jaargang weer een vaste waarde. Niet dat hij daardoor al begon te dromen. Voor aanvang van het seizoen werden heldere afspraken met hem gemaakt. Ook Carl Hoefkens zat er toen bij, om een nieuwe ongemakkelijke situatie zoals begin vorig seizoen onder Clement te vermijden.

Het was zonneklaar dat Vormer vanaf de komst van een nieuwe ‘acht’ plaats zou moeten ruimen. En nadat Nielsen had getekend, vond er vorige week voor de zekerheid een extra gesprek plaats, waarin dat werd bevestigd. De reden dat Nielsen zondag nog niet aan de aftrap stond, was dat hij nog maar een paar keer had meegetraind. Vanaf komend weekend tegen Eupen is hij titularis.

Transfervrij vertrek
Het gaat echter niet alleen over Nielsen. Bij blauw-zwart trekken ze ook de kaart van de jeugd. Op Vormers positie kloppen Lynnt Audoor (18) en Cisse Sandra (18) op de deur en een rijtje lager Noah Mbamba (17) evenzeer. Bovendien bestaat de kans dat er nog een middenvelder bijkomt. Er moest maar eens een absolute topper beschikbaar komen – de situatie van Sander Berge (24) bij Sheffield United wordt bijvoorbeeld al een hele tijd in de gaten gehouden.

Vormer is net begonnen aan zijn negende seizoen in Brugge, maar nu hij niet meer in de sportieve plannen past, valt het nog te bezien of hij dit laatste contractjaar zal uitdoen. Hij beseft net als Club dat een vertrek het beste zou zijn. Naar het buitenland mag hij transfervrij weg, maar er moet wel eerst een interessante ploeg of lucratieve deal opduiken. Want aangezien hij zich uitstekend voelt in Knokke, gaat hij niet voor niks verhuizen.
maartendr81
Jeugdspeler
Berichten: 179
Lid geworden op: 04 jul 2022, 15:57

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door maartendr81 »

Ik begrijp dat het financiële aspect heerst over het emotionele, maar na wat ruud voor ons gepresteerd heeft, zouden we hem toch gewoon in de kern moeten houden tot hij zelf beslist om de jeugd te gaan trainen, toch?
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door Vergas Ronald »

maartendr81 schreef: 05 aug 2022, 09:06in de kern moeten houden tot hij zelf beslist om de jeugd te gaan trainen, toch?
Ruud is 9 jaar onderdeel geweest van renaissance Club Brugge, belangrijkste is dat we hem laten kiezen. Wil hij nog een jaar blijven in een andere rol, oké, heeft nog jaar contract. Krijgt hij nog twee of drie jaar bij een degelijke eersteklasser, goed. Of gaat hij nog paar jaar poen scheppen in Qatar, ook cool.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door The_One »

Niet op de Europese lijst. Ook niet echt een verrassing misschien, maar wel pijnlijk jammer dat dit icoon geen mooiere uittocht heeft gekregen bij Club... Tenzij hij misschien intern bij Club zijn carrière verder zet als niet-speler, maar dat lijkt me misschien nog wat vroeg.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door HeervanBiesen »

Heeft er iemand een beeld van de interne keuken?

Ergens had ik verwacht dat Ruud toch minstens op de bank zou zitten in de competitie vermits Rits uit ligt...

Je merkt dat hij al enkele weken zijn insta heeft aangepast, dat je hem geen berichten meer kan sturen...

Akkoord dat de concurrentie groot is, maar in de kleine matchen of na Europees voetbal mag hij toch minuten meepikken denk ik dan...
Gesloten