[25.] Ruud Vormer

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 799
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door Duffman »

vanGentmaarvoorClub schreef: 04 jan 2023, 10:07 Ze hebben dit alsnog rechtgezet
Wat kan het bestuur er aan doen als de trainer(s) hem niet meer opstellen?
Ik vind Ruud op dat vlak niet verkeerd behandeld. Het zou pas zorgwekkend zijn indien de voorzitter zich zou bemoeien met dat soort zaken (wat in het voetbal helaas vaak veel gebeurt).
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door t4nd »

Er staat een goed artikel met Simons op Sporza over Vormer en zijn afscheid (hier te lezen).

Het komt erop neer dat Timmy zegt dat hij ook in die situatie kwam (dat hij niet goed genoeg meer was), dat het bestuur dan met de speler spreekt en de speler een keuze maakt. Ruud heeft duidelijk gekozen om te blijven, ondanks de duidelijke boodschap dat hij het niveau niet meer haalde - Timmy is destijds vertrokken. Moest Ruud vorig seizoen in onderling overleg zijn contract ontbonden hebben om transfervrij elders naartoe te gaan had hij zijn sowieso in de laatste thuismatch mogen invallen om afscheid van de supporters te nemen op het veld.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door IsO »

Rudy geeft ook de aftrap van Club-anderlecht op 15 januari. Dat wordt dus zijn echte afscheid van de supporters, en zo'n afscheid is Club hem wel verschuldigd.

Ik herinner me nog exact waar ik was toen ik las dat we Ruud weghaalden uit Nederland. Kende hem (toen min of meer bankzitter bij Feyenoord) helemaal niet.

Wat een transfer is hij gebleken! Verpersoonlijking van waar Club voor staat, en mee exponent van één van de succesvolste periodes uit de Club-geschiedenis. Bedankt Ruud voor alles, en ik hoop dat je Z-W mee in eerste kan houden en daar een mooi eind aan je carrière kan breien!

Gesloten