[25.] Ruud Vormer

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door JRut »

Cedrinho schreef: 05 feb 2019, 13:26 Het lijkt er toch sterk op dat bestuur, trainersstaf en spelers niet meer op 1 lijn zitten.

Club en Leko geen toprelatie door de contractonderhandelingen en zo.
En Leko en de spelers, dat is nu wel duidelijk.

Ik vind Leko een prachtige mens, maar als T1 vrees ik dat zijn verhaal bij Club na dit seizoen afgerond is.

Hopelijk volgen er inderdaad nog wat gesprekken, want als we nog een 2e plaats willen behalen (of meer), dan zullen de kopjes in dezelfde richting moeten staan.
Wat een hoop insinuaties en verstoppertje spelen.

We weten niets over de contractonderhandelingen. We vermoeden enkel dat er niet onderhandeld wordt, we weten daarom nog niets over de relatie tussen trainer en bestuur.
Je veralgemeent Vormer alweer naar "de spelers". Wie weet vindt de rest van de spelersgroep wel dat Leko het correct had en vinden zij het optreden van Vormer vervelend? Dat weet je allesbehalve. Bovendien moet je een emotioneel iets als zondag niet gaan overdrijven. Dat kan nog steeds uitgebabbeld worden.

En 2de plaats als doelstelling? Gow wi. Alles nog speelbaar, we zijn ochot ocharm 5 februari. Volle gaaaaas!
#hetishierbeter
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door Cedrinho »

Ik hoop dat je gelijk hebt.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door IsO »

https://sporza.be/nl/2019/02/08/leko-pe ... verlinden/

Leko geeft in de persconferentie voor de match tegen Cercle aan dat er deze week 'enkele goeie individuele en collectieve gesprekken' zijn geweest in de nasleep van het Vormer-incident(je)
BikkelMC
Tester
Berichten: 37
Lid geworden op: 23 nov 2017, 10:10

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door BikkelMC »

In mijn directe omgeving (95% genkies) wordt Ruud bestempeld als echte etter, smeerlap, en alles wat slecht is... Hopelijk kan hij ze zondag iets laten zien!
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door kingpietro105 »

BikkelMC schreef: 15 feb 2019, 22:51 In mijn directe omgeving (95% genkies) wordt Ruud bestempeld als echte etter, smeerlap, en alles wat slecht is... Hopelijk kan hij ze zondag iets laten zien!

zo soort voetballers heb je soms nodig om een overwinning over de streept te trekken. Ik zie hem graag voetballen. Dat andere tegenstanders hem vervelend vinden om tegen te spelen is juist een goed teken.
Jeugdscheidsrechter
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door HeervanBiesen »

effe iets anders,

Uitgeverij Lannoo ging een biografie van vormer uitbrengen over heel zijn carrière inclusief zijn seizoen als gouden schoen.
Heeft iemand deze boek al? (titel: ruud ruud ruud)

Omdat ik deze boek al wou bestellen heb ik gekeken naar de uitgiftedatum, deze was toen ik tegen vorig seizoenseinde de site v Lannoo checkte tegen september 2018, daarna is deze verlaat naar november 2018. Nogmaals is deze verlaat naar februari 2019.

Als ik momenteel de site van Lannoo check staat er bij beschikbaarheid: verschijnt niet...
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door The_One »

HeervanBiesen schreef: 17 feb 2019, 13:18 effe iets anders,

Uitgeverij Lannoo ging een biografie van vormer uitbrengen over heel zijn carrière inclusief zijn seizoen als gouden schoen.
Heeft iemand deze boek al? (titel: ruud ruud ruud)

Omdat ik deze boek al wou bestellen heb ik gekeken naar de uitgiftedatum, deze was toen ik tegen vorig seizoenseinde de site v Lannoo checkte tegen september 2018, daarna is deze verlaat naar november 2018. Nogmaals is deze verlaat naar februari 2019.

Als ik momenteel de site van Lannoo check staat er bij beschikbaarheid: verschijnt niet...
Dat is vreemd, je zou bijna gaan denken dat hij niet zal verschijnen...
BikkelMC
Tester
Berichten: 37
Lid geworden op: 23 nov 2017, 10:10

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door BikkelMC »

kingpietro105 schreef: 15 feb 2019, 22:57
BikkelMC schreef: 15 feb 2019, 22:51 In mijn directe omgeving (95% genkies) wordt Ruud bestempeld als echte etter, smeerlap, en alles wat slecht is... Hopelijk kan hij ze zondag iets laten zien!

zo soort voetballers heb je soms nodig om een overwinning over de streept te trekken. Ik zie hem graag voetballen. Dat andere tegenstanders hem vervelend vinden om tegen te spelen is juist een goed teken.
Precies wat ik in gedachten had voor vandaag...! Ruud Ruud Ruud!
Filo
Jeugdspeler
Berichten: 101
Lid geworden op: 10 feb 2019, 18:52

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door Filo »

BikkelMC schreef: 15 feb 2019, 22:51 In mijn directe omgeving (95% genkies) wordt Ruud bestempeld als echte etter, smeerlap, en alles wat slecht is... Hopelijk kan hij ze zondag iets laten zien!
vormer is zo een spelere you love him or you hate him ,geen tussenweg , maar iedere ploeg in belgie kan en wil hem in zijn team hebben
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door HeervanBiesen »

The_One schreef: 17 feb 2019, 16:35
HeervanBiesen schreef: 17 feb 2019, 13:18 effe iets anders,

Uitgeverij Lannoo ging een biografie van vormer uitbrengen over heel zijn carrière inclusief zijn seizoen als gouden schoen.
Heeft iemand deze boek al? (titel: ruud ruud ruud)

Omdat ik deze boek al wou bestellen heb ik gekeken naar de uitgiftedatum, deze was toen ik tegen vorig seizoenseinde de site v Lannoo checkte tegen september 2018, daarna is deze verlaat naar november 2018. Nogmaals is deze verlaat naar februari 2019.

Als ik momenteel de site van Lannoo check staat er bij beschikbaarheid: verschijnt niet...
Dat is vreemd, je zou bijna gaan denken dat hij niet zal verschijnen...
vrees er ook wat voor als ge op hun site kijkt bij beschikbaarheid;

https://www.lannoo.be/nl/ruud-ruud-ruud
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door Bosko »

Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door The_One »

Gebruikersavatar
Bruges8940
Belofte
Berichten: 281
Lid geworden op: 17 mei 2018, 15:27

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door Bruges8940 »

The_One schreef: 28 aug 2019, 09:02 Iemand die dit artikel kan posten?
https://www.hln.be/sport/voetbal/champi ... ~a414cd6d/
[spoiler]
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door The_One »

Thanks!
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door kingpietro105 »

Gefeliciteerd kerel met je 3de kindje
Jeugdscheidsrechter
Gesloten