[25.] Ruud Vormer

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1329
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door PetjeFCB »

Proficiat!!!
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door Vergas Ronald »

Tof artikel, ik hoop dat 'm hier zijn carrière uitdoet en nadien misschien nog paar jaar geld scheppen in de zandbak. Als Steven Gerrard de 8 positie box to box aankon tot z'n 35ste bij Liverpool kan Vormer dat in Brugge. Als hij effectief in Brugge blijft na z'n voetbalcarrière moet die mens trouwens nooit nog z'n eigen drank betalen op café. Is captain en publiekslieveling omdat z'n truitje elke week zeiknat is, wij zijn daar gevoelig voor schijnt :mrgreen:

Jaren bankje warm gehouden bij AZ & Feyenoord, gouden schoen, 3 titels en 3X groepsfase champions league in Brugge, spreekt voor zich dat hij hier gelukkig is. Vraag me toch af, hebben ze het bij AZ & Feyenoord gewoon niet gezien of is voetbal daar zo anders? Misschien komt de BeNeliga er nog terwijl Ruud speelt, kan hij het ze laten zien.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door t4nd »

De rode kaart van Ruud Vormer, de aanvoerder van Club Brugge, krijgt nog een staartje. De Europese voetbalbond (UEFA) startte een disciplinaire procedure op vanwege "beledigend taalgebruik tegenover een wedstrijdofficial".

Vormer kreeg dinsdag in het slot van de partij een tweede gele kaart van scheidsrechter Georgi Kabakov. Bij het verlaten van het veld zou de Nederlander de ref verwensingen naar het hoofd geslingerd hebben.

Real Madrid maakte meteen na de uitsluiting van Vormer de 2-2 uit de vrije schop. Dat was ook de eindstand.

Op 17 oktober buigt de disciplinaire commissie van de UEFA zich over de zaak. Vormer mist door zijn rood sowieso de volgende Champions League-wedstrijd, op 22 oktober thuis tegen PSG.
Alfredo
Tester
Berichten: 15
Lid geworden op: 30 mei 2016, 12:01

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door Alfredo »

t4nd schreef: 03 okt 2019, 16:04 De rode kaart van Ruud Vormer, de aanvoerder van Club Brugge, krijgt nog een staartje. De Europese voetbalbond (UEFA) startte een disciplinaire procedure op vanwege "beledigend taalgebruik tegenover een wedstrijdofficial".

Vormer kreeg dinsdag in het slot van de partij een tweede gele kaart van scheidsrechter Georgi Kabakov. Bij het verlaten van het veld zou de Nederlander de ref verwensingen naar het hoofd geslingerd hebben.

Real Madrid maakte meteen na de uitsluiting van Vormer de 2-2 uit de vrije schop. Dat was ook de eindstand.

Op 17 oktober buigt de disciplinaire commissie van de UEFA zich over de zaak. Vormer mist door zijn rood sowieso de volgende Champions League-wedstrijd, op 22 oktober thuis tegen PSG.
Los van het 'beledigend taalgebruik tegenover een wedstrijdofficial' had Ruud deze fout nooit mogen maken.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door DavidVM »

Alfredo schreef: 04 okt 2019, 10:23
t4nd schreef: 03 okt 2019, 16:04 De rode kaart van Ruud Vormer, de aanvoerder van Club Brugge, krijgt nog een staartje. De Europese voetbalbond (UEFA) startte een disciplinaire procedure op vanwege "beledigend taalgebruik tegenover een wedstrijdofficial".

Vormer kreeg dinsdag in het slot van de partij een tweede gele kaart van scheidsrechter Georgi Kabakov. Bij het verlaten van het veld zou de Nederlander de ref verwensingen naar het hoofd geslingerd hebben.

Real Madrid maakte meteen na de uitsluiting van Vormer de 2-2 uit de vrije schop. Dat was ook de eindstand.

Op 17 oktober buigt de disciplinaire commissie van de UEFA zich over de zaak. Vormer mist door zijn rood sowieso de volgende Champions League-wedstrijd, op 22 oktober thuis tegen PSG.
Los van het 'beledigend taalgebruik tegenover een wedstrijdofficial' had Ruud deze fout nooit mogen maken.
Vanuit je zetel is dat natuurlijk makkelijk gezegd. Je staat zwaar onder druk, moet vechten voor elke morzel grond en je moet in een fractie van een seconde beslissingen nemen. Ruud had wss het gevoel dat ie de bal kon hebben, dan neem je dit beslissing. Is verkeerd uitgedraaid en that's it
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door JRut »

Alfredo schreef: 04 okt 2019, 10:23
t4nd schreef: 03 okt 2019, 16:04 De rode kaart van Ruud Vormer, de aanvoerder van Club Brugge, krijgt nog een staartje. De Europese voetbalbond (UEFA) startte een disciplinaire procedure op vanwege "beledigend taalgebruik tegenover een wedstrijdofficial".

Vormer kreeg dinsdag in het slot van de partij een tweede gele kaart van scheidsrechter Georgi Kabakov. Bij het verlaten van het veld zou de Nederlander de ref verwensingen naar het hoofd geslingerd hebben.

Real Madrid maakte meteen na de uitsluiting van Vormer de 2-2 uit de vrije schop. Dat was ook de eindstand.

Op 17 oktober buigt de disciplinaire commissie van de UEFA zich over de zaak. Vormer mist door zijn rood sowieso de volgende Champions League-wedstrijd, op 22 oktober thuis tegen PSG.
Los van het 'beledigend taalgebruik tegenover een wedstrijdofficial' had Ruud deze fout nooit mogen maken.
Soms is het niet slecht om een fout te maken, en dat was zo'n situatie. Middenvelder Real draaide open tussen de linies en een professioneel foutje is dan al eens op zijn plaats. Juist jammer dat Ruud de trekker moest bovenhalen en niet Rits, die dat meestal moet doen.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door DavidVM »

4 tot 6 weken out met een scheurtje in de ligamenten van de knie...
Bekerfinale zal héééééél nipt worden vrees ik...
Filo
Jeugdspeler
Berichten: 101
Lid geworden op: 10 feb 2019, 18:52

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door Filo »

DavidVM schreef: 25 feb 2020, 16:26 4 tot 6 weken out met een scheurtje in de ligamenten van de knie...
Bekerfinale zal héééééél nipt worden vrees ik...
Slecht nieuws voor ons, het spelniveau is al zo laag dit gaat ons nog meer punten kosten en de bekerfinale zonder Ruud, verzwakt ons enorm tegen een stugge ploeg als antwerp
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door Tiki Taka »

DavidVM schreef: 25 feb 2020, 16:26 4 tot 6 weken out met een scheurtje in de ligamenten van de knie...
Bekerfinale zal héééééél nipt worden vrees ik...
Dit is een enorme aderlating voor de komende wedstrijden, gezien het zwakke collectieve niveau van de laatste weken en maanden zijn Vormer en Vanaken net 2 spelers die we niet kunnen missen. Als dit maar goed komt. :geenhup:
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door DavidVM »

Tiki Taka schreef: 26 feb 2020, 07:54
DavidVM schreef: 25 feb 2020, 16:26 4 tot 6 weken out met een scheurtje in de ligamenten van de knie...
Bekerfinale zal héééééél nipt worden vrees ik...
Dit is een enorme aderlating voor de komende wedstrijden, gezien het zwakke collectieve niveau van de laatste weken en maanden zijn Vormer en Vanaken net 2 spelers die we niet kunnen missen. Als dit maar goed komt. :geenhup:
Zolang Balanta en Rits fit zijn is er wat mij betreft zeker geen probleem. Toch zeker niet voor de resterende competitiewedstrijden tegen Genk, Cercle en Eupen. De bekerfinale is nog een ander verhaal
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door t4nd »

Tiki Taka schreef: 26 feb 2020, 07:54 Dit is een enorme aderlating voor de komende wedstrijden, gezien het zwakke collectieve niveau van de laatste weken en maanden zijn Vormer en Vanaken net 2 spelers die we niet kunnen missen. Als dit maar goed komt. :geenhup:
Je hebt gelijk... Ik stel voor dat we de handdoek in de ring gooien, de bekerfinale opgeven, niet naar Engeland afreizen en onze plaats in PO1 afgeven aan anderlecht. Zij hebben net met 6-1 gewonnen én Kompany heeft gescoord terwijl wij 'maar' met 1-0 wonnen dankzij een goal van een defensieve middenvelder. Onze ploeg faalt overduidelijk en misschien is het zelfs beter als we een aanvraag indienen om naar 1ste amateurklasse te degraderen. :brechtje:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door Tiki Taka »

t4nd schreef: 26 feb 2020, 09:17
Tiki Taka schreef: 26 feb 2020, 07:54 Dit is een enorme aderlating voor de komende wedstrijden, gezien het zwakke collectieve niveau van de laatste weken en maanden zijn Vormer en Vanaken net 2 spelers die we niet kunnen missen. Als dit maar goed komt. :geenhup:
Je hebt gelijk... Ik stel voor dat we de handdoek in de ring gooien, de bekerfinale opgeven, niet naar Engeland afreizen en onze plaats in PO1 afgeven aan anderlecht. Zij hebben net met 6-1 gewonnen én Kompany heeft gescoord terwijl wij 'maar' met 1-0 wonnen dankzij een goal van een defensieve middenvelder. Onze ploeg faalt overduidelijk en misschien is het zelfs beter als we een aanvraag indienen om naar 1ste amateurklasse te degraderen. :brechtje:
OK, ik zal maar meegaan in de Hosanna sfeer zeker... :hurr:
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door IsO »

Tiki Taka schreef: 26 feb 2020, 11:00
t4nd schreef: 26 feb 2020, 09:17
Tiki Taka schreef: 26 feb 2020, 07:54 Dit is een enorme aderlating voor de komende wedstrijden, gezien het zwakke collectieve niveau van de laatste weken en maanden zijn Vormer en Vanaken net 2 spelers die we niet kunnen missen. Als dit maar goed komt. :geenhup:
Je hebt gelijk... Ik stel voor dat we de handdoek in de ring gooien, de bekerfinale opgeven, niet naar Engeland afreizen en onze plaats in PO1 afgeven aan anderlecht. Zij hebben net met 6-1 gewonnen én Kompany heeft gescoord terwijl wij 'maar' met 1-0 wonnen dankzij een goal van een defensieve middenvelder. Onze ploeg faalt overduidelijk en misschien is het zelfs beter als we een aanvraag indienen om naar 1ste amateurklasse te degraderen. :brechtje:
OK, ik zal maar meegaan in de Hosanna sfeer zeker... :hurr:
Ja, want tussen de zogenaamde Hosanna-sfeer (helpt iemand mij die vinden?) en jouw pessimisme gaapt de grote leegte.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door Vergas Ronald »

Ruud is onmisbaar voor bekerfinale dus ik ging naar Wuhan en likte over geheel vlaanderen aan deurklinken. Missie geslaagd, zijn blessure is voorbij tegen dat 't bekerfinale is.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door DavidVM »

Het leven zoals het (tegenwoordig) is: in 't kot van Ruud Vormer (31). Landskampioen 2019-2020, gelezen op de app van HLN. Tussen het geven van groentepap aan z'n jongste zoontje en het entertainen van zijn twee andere kinderen. Terwijl vrouwlief Roos, spoedarts, andermaal mee aan het strijden was tegen het coronavirus. "Pittig, hé, dat telewerken."

NIELS POISSONNIER

Heb je al naar je Wikipedia-pagina gesurft?
"Nee. Waarom? Is-ie al aangepast misschien?"

Ja.
"Echt waar? (geamuseerd) Staat er al een 3'tje bij mijn aantal behaalde titels? Héérlijk, zeg. Drie keer kampioen in die zes jaar dat ik nu bij Club speel."

Bij deze: proficiat.
"Nou, dank je. Ik moet zeggen: het voelt best wel lekker. Natuurlijk wil je liever niet op deze manier kampioen worden. Het is totaal anders dan wanneer de scheidsrechter affluit en je samen met de ploegmaats die ontlading ervaart. Dat mis ik het meest. Met z'n allen in de bus zitten, lachen, een beetje drinken... Bij het stadion aankomen en alle fans van Club daar zien vieren. Ik hoop dat eenmaal het virus weg is, we alsnog zo'n feest kunnen organiseren. Deze spelersgroep en onze fans verdienen dat. Dit dient gevierd te worden. Want nu moeten we het doen met berichtjes. Met 'gefeliciteerd', 'congrats' en 'félicitations' in onze WhatsAppgroep. Plus de bijhorende emoji's: vaak de champagnefles, maar ook het ballonnetje - díe vind ik leuk - en... (beeldt het uit) de gespierde bovenarm en het applaus."

Worden er in jullie groep ook filmpjes gedeeld?
(lacht) "Vaak. Het dansje van Percy (Tau, red.) bijvoorbeeld. Dat soort dingetjes."

Hoe ben je het nieuws eigenlijk te weten gekomen?
"Dit zal jij graag horen. (grijnst) Via de app van HLN. Vijf minuten daarna belde Vincent (Mannaert, red.) me. Hij zei dat het nog niet helemaal zeker is, maar wel zo goed als. En dat er over de bekerfinale nog onderhandeld wordt. Dat zou ik wel leuk vinden, mochten we die match nog kunnen spelen. Maar dan moet het coronavirus weg zijn. Want een bekerfinale voor lege tribunes... Bah. Club heeft zijn fans nodig."

Waar plaats jij deze titel in vergelijking met je twee vorige?
(meteen) "Op de laatste plek. Dit is mijn vreemdste titel ooit. Dat hele coronavirus zorgt voor een bijzonder nare situatie. Ik hoop dat ik dit nooit meer hoef mee te maken. Ook al mogen we bijzonder trots zijn op wat we dit seizoen als Club Brugge zijnde gepresteerd hebben. Eén wedstrijdje hebben we verloren, op 29 speeldagen. Dat komt nooit meer voor, hoor. We tellen vijftien punten meer dan de tweede in de stand. Wel, dan kan je niet anders dan zeggen dat deze titel dik verdiend is."

De aanbeveling van de Raad van Bestuur van de Pro League om de competitie stop te zetten, lijkt me ook de enige juiste?
"Vind ik ook. Iedere dag gaan er duizenden mensen dood in België, Nederland, Italië, Spanje, noem maar op. En dan zouden wij nog nadenken over het spelen van de play-offs? Komaan, zeg. Wat de Raad van de Bestuur van de Pro League voorstelt, is een topkeuze."

anderlecht hoopte nog Europees voetbal te halen. Antwerp ging ervan uit nog te kunnen opschuiven in de stand, en Charleroi strandt op één punt van een Champions Leagueticket.
"Pech. Dan hadden ze de voorbije 29 speeldagen maar meer moeten winnen. Zelfs als wij tweede hadden gestaan, met één punt minder dan de leider, had ik het voorstel van de Pro League begrepen."

Heb je al een idee hoe de Pro League het best de kampioenenbeker zou overhandigen?
"Nog niet over nagedacht. Ik hoop wel dat ik ook mijn trofeetje zal krijgen als assistkoning. Veertien gaf ik er. Niet slecht, hé?" (lachje)

Klopt. Beter dan je aantal competitiedoelpunten.
"Eéntje. Haha. Maar die in Kiev, in de voorrondes van de Champions League, en die op anderlecht in de beker waren wel belangrijke. Ach, die goals komen wel terug, hoor."

(draait plots zijn camera)

"Kijk eens, Nielsie."

(toont hoe z'n dochtertje Julie (3,5 jaar) een bal de living intrapt)

"Doet ze goed, hé?"

Er loopt hier ook zo'n actief meisje van dezelfde leeftijd. Helaas is ze alles na vijf minuten beu.
(schiet in de lach) "Pittig, hé, dat telewerken. Kinderen zijn zo snel verveeld. Hier is het ook hectisch hoor, met Roos die constant gaan werken is. Maar we slaan er ons wel door. Ik geniet er ook wel van, moet ik zeggen. Alleen: je kan niet zoveel doen, hé, met de kinderen. De speeltuinen en pretparken zijn dicht. Eens met de hond gaan wandelen: dat mag nog. Af en toe gaan ze wel naar de opvang, zodat Roos van wat rust kan genieten."

Hoe trots ben je op haar?
"Héél trots. Wat Roos doet en hoe ze ermee omgaat, is voor weinigen weggelegd. Ik zou het niet kunnen. Echt niet. Ik zou gek worden. Roos is soms pas om half één 's nachts thuis en om half zeven is William (Vormers jongste zoontje, red.) er alweer. Heeft onze vriend opnieuw honger, wil-ie een flesje. Je kan alleen maar bewondering hebben voor zo een vrouw."

Het moet mentaal ook lastig zijn, met al die mensen die door het virus overlijden.
(knikt) "Het is hectisch, ja. Zeker voor Roos. Ik ga al eens gaan lopen op het strand, om nadien een douche of een badje te nemen - héérlijk. Maar Roos zit er middenin. Als je die nare verhalen hoort... Er zijn nu zelfs al jonge mensen die aan het virus overlijden."

Ben je ongerust, wetende dat ook zij besmet kan geraken?
"Dat valt op zich nog mee. Roos is goed beschermd, met haar maanpak. Ik maak me dus niet echt druk. Wat niet wegneemt dat ik ergens wel schrik heb dat ze toch besmet zou geraken. (denkt na) Weet je, we zijn de voorbije weken in een soort roes beland. De lockdown is omzeggens 'normaal' geworden. Maar als heel dit coronavirus voorbij zal zijn, gaan we pas echt beseffen hoe heavy deze situatie is geweest."

Lees je haar dagboek voor onze krant?
"Voor het gepubliceerd wordt zelfs. (lachje) Ik check het wel, hoor."

Heb je inspraak?
"Ja. Maar hoewel ik liever heb dat ze niet te veel over mij schrijft, doet ze het zo nu en dan toch. (grijnst) Ach, het zijn leuke 'stukkies' - kan ze wel. Ze heeft er bijna weer eentje klaar."

(wendt zijn blik even af)

"Wat is er Julietje? Heb je pipi gedaan? Doe maar zelf."

(lacht)

"Zo gaat dat, hé."

Ik hoorde Radja Nainggolan vorige week zeggen dat hij door deze quarantaine tot inzicht is gekomen. In plaats van te stoppen met voetballen op zijn 33ste wil hij nog járen doorgaan.
"Ik denk er precies hetzelfde over. Niet dat ik van plan was om al op mijn 33ste te stoppen, maar door deze quarantaine besef je nog meer hoe leuk voetballen wel is. Ik mis die spanning. Die overwinningen, die trainingen, mijn ploegmaats. Het gezamenlijke doel dat we nastreven. Ik ga dus ook nog langer doorgaan."

Tot je veertigste?
(geamuseerd) "Mijn vijfenveertigste!"

Geniet van je derde titel, Ruud. Kraak maar een lekkere fles.
"Doe ik niet graag als ik alleen ben. Roos moet werken tot middernacht. Misschien dat we er morgen (vandaag, red.) eens op klinken. Ik zal alvast een lekker flesje champagne koud zetten. Alleen al omdat 'Roosie' dat verdient."
Gesloten